برگزیده های پرشین تولز

احتمال معرفی گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ تا قبل از ژوئن 2018

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
پس از معرفی گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2018 در اوایل سال جاری، سامسونگ اکنون خود را برای عرضه پرچمدار جدیدش در بازار های جهانی آماده می کند. گوشی گلکسی نوت 9 تا قبل از ماه اکتبر آماده فروش خواهد بود و انتظار می رود نسبت به نسل پیشین ارتقا قابل توجهی داشته باشد. طبق گزارش اخیر Bussiness Insider، سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی نوت 9 را تا قبل از نیمه دوم سال جاری و به احتمال زیاد بین ماه ژوئن و آگوست معرفی کند.

SAMSUN1-2.jpg

طبق گزارشات مختلف و بر اساس اظهارات افشاگر مشهور Ice Universe، گوشی گلکسی نوت 9 از سنسور اثر انگشت درون نمایشگر برخوردار خواهد بود. از طرفی، یک وبسایت خبری از کره در راستای شایعات افشایی، سنسور اثر انگشت درون نمایشگر را تایید کرده است.

سامسونگ نیز در مصاحبه اخیر خود، قلم S-Pen بهبود یافته را برای گوشی گلکسی نوت 9 تایید کرده است. با این وجود، جزییات بیشتری از قلم S-Pen در دسترس نیست. یکی از مهم ترین قابلیت های گلکسی نوت 9، دوربین آن خواهد بود. به نظر می رسد، پرچمدار جدید از تنظیمات دوربین دوگانه مشابهگلکسی نوت 8 برخوردار خواهد بود.

SAMSUN3-1.jpg


سامسونگ همچنین بهبود و ارتقا دستیار صوتی Bixby را تایید کرده است. بیکسبی 2.0 از صدای طبیعی تری برخوردار خواهد بود و در دیوایس های هوشمند بیشتری نظیر تلویزیون، لوازم خانگی و اسپیکر های هوشمند سامسونگ به کار برده خواهد شد.

SAMSUN4.jpg

اخیرا، اسکرین شات جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که نتیجه آزمایش بنچمارک ورژن اروپایی گوشی گلکسی نوت 9 را نشان می دهد. طبق نتیجه تست و به گزارش Daily Express، برخی از مشخصات فنی گوشی گلکسی نوت 9 شامل پردازنده اگزینوس 9815، رم 8 گیگابایت، اندروید 8.1.0، تنظیمات اثر انگشت دوگانه و شارژ پر سرعت بوده است.
 
بالا