برگزیده های پرشین تولز

اخبار تيم ملي

30naa

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,226
لایک‌ها
3
سن
34
محل سکونت
کارتون
مث اینکه مربی قطر گفته اجازه ی پخش تلویزیونی ندن
 

Graveworm

Registered User
تاریخ عضویت
23 می 2005
نوشته‌ها
1,071
لایک‌ها
12
محل سکونت
Tehran
مرسی
بله، مثل اینکه اصلا فیلمبرداری نمیشه !
 

R E Z A

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,266
لایک‌ها
1
محل سکونت
TeHrAn
مث اینکه مربی قطر گفته اجازه ی پخش تلویزیونی ندن

اینم فوتبال عقب مونده به روش عربیه دیگه!!

انگار تیمشون جزو 10 تای اول جهانه که حالا دستشون رو بشه یا نه!!

این دومین باره که بازیای تیم ملی از کشورای عربی پخش نمیشه.

هر چند مطمئنا بازی دیدن هم نداشته! :eek:
 

R E Z A

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,266
لایک‌ها
1
محل سکونت
TeHrAn
بازی مساوی تمام شد
0-0

7wh0qp4.gif
 

R E Z A

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,266
لایک‌ها
1
محل سکونت
TeHrAn
شهر خاموش

شنهای ساعت شنی تیم ملی هر لحظه حجمش در نیمه پایانی بیشتر و بیشتر می شود. گویی ثانیه شمار ساعت دیواری اتاق نیز تندتر از قبل كار می كند و عجله دارد ۳۶۰ درجه ها را هرچه زودتر پشت سر بگذارد تا هفدهم بهمن شود و تیم ملی پای به رقابت های مقدماتی جام جهانی بگذارد.
البته دلیل این عجله را نمی دانیم. معمولاً زمانی این اتفاق می افتد كه دل برای دیدن واقعه ای دل انگیز و افتخارآمیز پر می كشد اما اینكه در شرایط كنونی چرا زمان بر سرعتش افزوده، سؤالی است كه ذهنمان را به خود مشغول كرده؛ آخر روزهای روشنی انتظار تیم ملی را نمی كشد و مانده ایم چرا عقربه ها دست به دست هم داده اند تا زودتر بازی با سوریه بیاید و بعد هم دیدارهای دیگر. در میان جدال با پاسخ های مختلف، یك جواب نظرمان را به خود جلب می كند؛ عقربه های ساعت دیواری و شنهای ساعت شنی هم از این همه بلاتكلیفی و انتظار كشنده به ستوه آمده اند و چون از آن طرف ماجرا خبر دارند، بر سرعت حركت خود افزوده اند تا این روزهای باقی مانده بگذرد و حقیقت تیم ملی عیان گردد.
وقتی قرار است انتهای داستان، تلخ و غیر قابل باور باشد، چه بهتر كه زمان زودتر بگذرد و سرنوشتی كه محكومیم با مواجه شدن با آن، سر از خاك بیرون آورد. ما كه عادت كرده ایم به ناكامی و میزگردهای بعد از آن پس چه بهتر كه زودتر بیاید و زودتر هم از شرش خلاص شویم.بدبینیم؟ یعنی نظر شما این است؟ به خدا عینك بدبینی خود را مدت ها قبل زیر پایمان له كرده ایم، تازه عینك خوشبینی آن هم با بالاترین شماره ممكن را روی صورت گذاشته ایم اما جز سیاهی چیز دیگری نمی بینیم.
حتماً انتظار دارند و دارید كه در این شرایط خاص و حساس، مثل قبل از تیم ملی حمایت كنیم تا خدای ناكرده از مرحله مقدماتی بازی ها حذف نشود و پایش به دور بعدی برسد. اشكالی ندارد، ما هم می گوییم چشم، چون وظیفه خود می دانیم از تیم ملی فوتبال این آب و خاك حمایت كرده و از لحاظ روحی و فنی شرایطش را بهبود بخشیم اما بعید می دانیم این بار دیگر چنین موردی برش و تأثیر داشته باشد. به اسامی بازیكنان تیم ملی نگاه كنید؛ از درون دروازه شروع می كنیم كه با تجربه ترین و میدان دیده ترین بازیكنش ماه ها است از میادین دور بوده و آمادگی اش به هیچ عنوان با قبل قابل قیاس نیست.
ابراهیم میرزاپور گلر اول تیم ملی در سال های اخیر كه در هیچ مقطعی اجازه نداد كسی جانشینش شود، امروز به سبب تجربه كردن یك مصدومیت هولناك و دوری طولانی مدت از تمرینات و مسابقات، اصلاً در شرایط بازی قرار ندارد كه در این رابطه، گل های دریافتی استیل آذین در زمان حضور او درون دروازه، بهترین گواه برای اثبات این ادعا است.
دروازه بان هایی چون طالب لو، رودباریان و محمدی نیز در بازی های فصل جاری، نمایش قابل قبولی نداشته اند و رحمتی هم با داشتن حداقل تجربه ملی و آمادگی، نمی تواند گلر «ششدانگی» برای تیم ملی به حساب آید. واعظی در بین این بازیكنان از لحاظ آماری در این فصل بهترین بوده اما مشكل او نیز این است كه با واژه تجربه بازیهای ملی بیگانه می باشد. یك خط جلوتر برویم و مدافعان و وضعیتشان را بررسی كنیم. از رحمان رضایی چیزی نمی نویسیم چون این با تجربه بی انگیزه و سكونشین ماه های اخیر لیورنو هیچ نفعی به تیم ملی نخواهد رساند.
اگر نفراتی چون سیدجلال حسینی، هادی شكوری، مرتضی اسدی، هادی عقیلی، محسن بنگر، سپهر حیدری و ... را با صرف نظر از اشتباهات هفته های اخیر (پنالتی هایی كه داده اند، گل به خودی هایی كه زده اند و ...) بتوان جزو مدافعان موفق این فصل از فوتبال باشگاهی به حساب آورد - كه متأسفانه نمی توان این صفت را به صورت مطلق به آنان داد- بی تجربه بودن در عرصه ملی و اندك بودن تعداد بازی هایشان در این رده، بدجوری توی ذوق می زند و شبیه به موردی دردسرساز می نماید. در ضمن معمای دفاع چپ تیم ملی، هنوز كه هنوز است بی جواب می باشد و معلوم نیست چه كسی می خواهد ضعف چند ساله تیم را در این جناح برطرف كند.
در سمت راست نیز حسین كعبی با تجربه اما ناآماده و دور از شرایط مسابقه حضور دارد كه نمی تواند نگرانی های موجود را اندكی بكاهد. تازه به تمام اینها اضافه كنید ناهماهنگی بین نفرات مذكور را كه تا بیایند بجنبند، بازی های رسمی آغاز می شود و... خط میانی نیز حال و روز بهتری از خط دفاع و درون دروازه ندارد. امثال علی كریمی و آندو تیموریان میدان دیده و بدون استرس، از لحاظ فنی، آمادگی چندان مطلوبی ندارند و دیگر آن بازیكنان سابق نیستند.
جواد نكونام نیز كه تا چند ماه دیگر حتی نمی تواند پا به توپ شود و اگر بشود هم ماه ها زمان نیاز است تا جایگاه و تأثیرگذاری گذشته را به دست بیاورد. این از ۳ مهره اصلی خط میانی. مهدی مهدوی كیا و شرایطش نیز خیلی نیاز به توضیح ندارد. او امروز بازیكن پا به سن گذاشته ای محسوب می شود كه چند ماه است در اینتراخت فرانكفورت و قبل از آن هامبورگ، بین دفاع و هافبك سمت راست پاسكاری می شود و نه آن آمادگی قبلی را دارد، نه انگیزه و تمركزش با گذشته قابل قیاس است. سنگین تریم كه از فریدون زندی و آوارگی اش در چند ماه اخیر نیز چیزی ننویسیم.
این با تجربه های ناآماده در كنار آماده های بی تجربه ای چون ابراهیم صادقی، مازیار زارع، حسین بادامكی و... چه می خواهند بكنند و چه دردی را از تیم ملی دوا خواهند كرد؟ به امثال جباری هم كه نمی شود دل بست، چون نه آن آمادگی آرمانی را دارد و نه می توان مطمئن بود دیگر مصدومیت های گاه و بیگاه یقه اش را نمی گیرد. در این بین شاید مبعلی، معدنچی و نیكبخت، بهترین باشند از هر ۲ نظر - آن هم در قیاس با سایرین - اما آیا آنها به تنهایی می توانند گره ای از گره های موجود باز كنند؟
در خط حمله نیز با تجربه هایی چون هاشمیان، از لحاظ فنی مشكل دارند و آماده هایی همچون سامره، خلیلی، رجب زاده و... با همان معضل نامبرده یعنی نداشتن تجربه در عرصه ملی دست به گریبانند. جواد كاظمیان هم كه برای حضور در هر ۲ خط میانی و حمله كاندیداست، به قول خودش در این ۳ ماه به اندازه ۶ سال مصدوم شده و در كنار این مشكل، بی تجربه بودن - باز هم تكرار می كنیم در رده ملی - آزارش می دهد.
با این تفاسیر، تیم ملی به شهر شلوغ اما خاموشی می ماند كه تعقیب اخبار و پیگیری اوضاعش، اصلاً مطلوب و دلخواه نیست و هیچ كس رغبت ندارد به مقولات واتفاقاتش بپردازد. باور كنید اینها تماماً حقیقت است و اصلاً بحث خوشبینی و بدبینی در میان نیست. اینها را نوشتیم تا خیلی به تیم ملی دل نبندید و خود را فریب ندهید. ما هم از خدایمان است تیم ملی آسانتر از آنچه تصور می شود، راهی جام جهانی شود اما...

نقد: روزنامه ابرار ورزشی
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
اين‌ حريف‌ سيزده‌بدرى‌ نيست‌ «مالي» سومين‌ حريف‌ يا بدترين‌ رقيب‌ براى‌ ايران!

هر چند هيچ‌يک‌ از مسئولان‌ فوتبال‌ کشورمان‌ فلسفه‌ بازى‌ تدارکاتى‌ با تيم‌ قدرتى‌ «مالي» را اعلام‌ نکرده‌اند و ظاهراً‌ نمى‌دانند ما در مرحله‌ مقدماتى‌ جام‌ جهانى‌ 2010 حداقل‌ با حريفى‌ که‌ خصوصيات‌ مشابه‌ با تيم‌ملى‌ مالى‌ را داشته‌ باشد، روبه‌رو نمى‌شويم، با اين‌ همه‌ سومين‌ ديدار تدارکاتى‌ تيم‌ملى‌ بعد از هانزاروستوک‌ و تيم‌ملى‌ قطر مهمترين‌ بازى‌ دوستانه‌ ما محسوب‌ مى‌شود، هر چند که‌ از اين‌ ديدار، تيم‌ آفريقايى‌ بيشتر از ما سود مى‌کند زيرا چند روز ديگر بايد با آمادگى‌ لازم‌ در جام‌ ملت‌هاى‌ آفريقا به‌ ميدان‌ برود. در واقع‌ آنها فرصت‌ مناسبى‌ دارند تا قبل‌ از پا گذاشتن‌ به‌ اين‌ مسابقات‌ با حريفى‌ که‌ به‌ لحاظ‌ بدنى‌ در شرايط‌ مطلوبى‌ قرار ندارد به‌ ميدان‌ بروند.
به‌ هر شکل‌ خبرهاى‌ رسيده‌ حکايت‌ از آن‌ دارد تيم‌ملى‌ مالى‌ به‌ همين‌ خاطر با اکثريت‌ قريب‌ به‌ اتفاق‌ بازيکنان‌ شاخص‌ و لژيونرهاى‌ خود بعدازظهر امروز در کيش‌ مهمان‌ تيم‌ملى‌ ايران‌ است.
بازيکنانى‌ مانند محمد سيسوکو (ليورپول) محمدو ديارا (رئال‌مادريد) و فردريک‌ کانوته‌ (سويا اسپانيا) به‌ اندازه‌ کافى‌ اسم‌ و رسم‌ دارند که‌ اگر تنه‌ بازيکنان‌ ايرانى‌ به‌ آنها بخورد نه‌ تنها ضرر نمى‌کنند بلکه‌ سود خواهند کرد.
«جان‌ فرانسيسکو جودار» فرانسوى‌ هدايت‌ تيم‌ملى‌ مالى‌ را برعهده‌ دارد. اين‌ مربى‌ سابقه‌ رهبرى‌ تيم‌ملى‌ امارات‌ را در کارنامه‌اش‌ دارا مى‌باشد و با فوتبال‌ خاورميانه‌ آشنايى‌ دارد...
علاوه‌ بر آن‌ بايد به‌ جمع‌ نفرات‌ شاخص‌ تيم‌ملى‌ مالى‌ به‌ تاروئه‌ (لکوموتيو مسکو) و کيتا (سويا) نيز اشاره‌ کرد تا فوتبال‌ کشورمان‌ بعد از دو بازى‌ سيزده‌بدرى‌ و از سر شکم‌ سيرى‌ با حريفى‌ روبه‌رو شوند که‌ حرف‌هايى‌ براى‌ گفتن‌ دارد البته‌ باز هم‌ روى‌ اين‌ نکته‌ پافشارى‌ مى‌کنيم‌ که‌ ديدار با يک‌ حريف‌ قدرتى‌ در حالى‌ که‌ خودمان‌ دوره‌ بدنسازى‌ را پشت‌سر نگذاشته‌ايم‌ زياد رنگ‌ و بوى‌ حرفه‌اى‌ ندارد جز اينکه‌ فقط‌ به‌ اين‌ نتيجه‌ برسيم‌ عيار اين‌ تيم‌ملى‌ و ابراهيم‌زاده‌ که‌ يک‌ شبه‌ ره‌ صدساله‌ را رفت‌ و به‌ عنوان‌ مربي، لقب‌ سرمربى‌ را هم‌ يدک‌ مى‌کشد، مشخص‌ گردد.
اميدواريم‌ تيم‌ملى‌ کشورمان‌ درس‌هاى‌ لازم‌ را از اين‌ حريف‌ بگيرد، خصوصاً‌ که‌ پيش‌ از اين‌ بازيهاى‌ عيسى‌ ترائوره، علوترائوره‌ و سوکو فوفانا در ليگ‌ فوتبال‌ ايران‌ باعث‌ شده‌ تا حدودى‌ از نوع‌ فوتبال‌ «مالي» آگاهى‌ داشته‌ باشيم‌ و با حريفى‌ غريبه‌ روبرو نشويم.

نقل از خبر ورزشی
 

30naa

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2006
نوشته‌ها
1,226
لایک‌ها
3
سن
34
محل سکونت
کارتون
به نظر من انتخاب امیرخان بعنوان سرمربی تیم ملی کار درستی نبود ولی بدتر از اون برخوردی بود که باهاش توی تیم ملی شد و بلایی هم که در پی اون به سر تیم ملی اومد. حداقل هر چی که بود اسمش امیرقلعه نوعی بود و نشون داده بود که هرچند هنوز تیم ملی براش زوده ولی مربی آینده داریه و لااقل نیمچه جذبه ای داشت و هیچوقت همچین شرایطی برای تیم ملی پیش نمیومد
 

Ashimoto

Registered User
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,962
لایک‌ها
1
به نظر من انتخاب امیرخان بعنوان سرمربی تیم ملی کار درستی نبود ولی بدتر از اون برخوردی بود که باهاش توی تیم ملی شد و بلایی هم که در پی اون به سر تیم ملی اومد. حداقل هر چی که بود اسمش امیرقلعه نوعی بود و نشون داده بود که هرچند هنوز تیم ملی براش زوده ولی مربی آینده داریه و لااقل نیمچه جذبه ای داشت و هیچوقت همچین شرایطی برای تیم ملی پیش نمیومد

منم با حرفات موافقم و به نظرم مربی جوون و خوبیه ولی تیم ملی براش زود بود و بدتر از اون رفتار و تهمت هایی بود که بهش زدن
البته کلا توی ایران یه روز یکی رو میبرن بالا و یه روز میکوبنش زمین! اصلا رفتار نرمال بعیده!!
 

R E Z A

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,266
لایک‌ها
1
محل سکونت
TeHrAn
به نظر من انتخاب امیرخان بعنوان سرمربی تیم ملی کار درستی نبود ولی بدتر از اون برخوردی بود که باهاش توی تیم ملی شد و بلایی هم که در پی اون به سر تیم ملی اومد. حداقل هر چی که بود اسمش امیرقلعه نوعی بود و نشون داده بود که هرچند هنوز تیم ملی براش زوده ولی مربی آینده داریه و لااقل نیمچه جذبه ای داشت و هیچوقت همچین شرایطی برای تیم ملی پیش نمیومد

آره منم موافقم سینا.

ولی تعجبی نداره. تو ایران تا بوده همین بوده. قلعه نوعی با استقلال 1 سال قهرمان میشه میارن میکنشش مربی تیم ملی و کلی تجلیل و تمجید و این حرفا. در حالی که خودشون هم میدونن شخصی به اسم قلعه نوعی تا حالا سابقه ی مربیگری تیم ملی رو نداشته بعد بهش بازیای مهمی مثل جام ملتها رو میدن!!! خوب معلومه مربی ای که تا حالا در زمینه ی ملی سابقه نداشته نتیجه نمیگیره.

از اون طرف سپاهان یه نتایجی میگیره برمیدارن شخصی به اسم ابراهیم زاده که بهترین عنوان دوران مربیگریش دستیاری بوده رو میکنن سرمربی تیم ملی!!!

باز شخصی به اسم قلعه نوعی شخصیتی که مربی تیم ملی لازم داره رو داشت ولی این آقا که ...

جالب اینجاست که ابراهیم زاده 37 نفر رو برای بازی با هانزاروستوک دعوت کرد و فقط به 19 نفر میدون داد و جالبتر اینکه بعد از اون بازی بازیکنایی که حتی 1 دقیقه هم برای تیم ملی تو اون بازی بازی نکرده بودن رو خط میزنه و دوباره 30 نفر جدید رو دعوت میکنه!! خدا همه ی مریضای کشور رو شفای عاجل عطا بفرماید!!

والا فرگوسن الان 10 - 15 ساله انواع و اقسام موفقیتها رو با منچستر بدست آورده ولی تا حالا 1 بارم قبول نکرده مربی انگلیس یا حتی کشور خودش (اسکاتلند) بشه! چرا؟ چون خودش خوب میدونه که فرگوسن مربی ای که با منچستر نتیجه میگیره نه با تیم ملی.
 

Ashimoto

Registered User
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,962
لایک‌ها
1
تيم‌ فوتبال‌ راه‌آهن‌ عصر ديروز در دومين‌ ديدار تدارکاتى‌ خود توانست‌ تيم‌ هانزاروستوک‌ آلمان‌ را متوقف‌ کند. شاگردان‌ فرانک‌ پاگلزدورف‌ که‌ در ديدار تدارکاتى‌ آخر خود موفق‌ به‌ شکست‌دادن‌ تيم‌ملى‌ ايران‌ شده‌ بودند، اين‌ بار برابر شاگردان‌ اکبر اوتى‌ متوقف‌ شدند و نتيجه‌اى‌ بهتر از تساوى‌ صفر - صفر کسب‌ نکردند. در اين‌ بازى‌ امير شاپورزاده‌ در نيمه‌ اول‌ بازى‌ مى‌کرد و ميثم‌ بائو بازيکن‌ جديد راه‌آهن‌ در نيمه‌ دوم.
 

R E Z A

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 فوریه 2007
نوشته‌ها
1,266
لایک‌ها
1
محل سکونت
TeHrAn
تيم‌ فوتبال‌ راه‌آهن‌ عصر ديروز در دومين‌ ديدار تدارکاتى‌ خود توانست‌ تيم‌ هانزاروستوک‌ آلمان‌ را متوقف‌ کند. شاگردان‌ فرانک‌ پاگلزدورف‌ که‌ در ديدار تدارکاتى‌ آخر خود موفق‌ به‌ شکست‌دادن‌ تيم‌ملى‌ ايران‌ شده‌ بودند، اين‌ بار برابر شاگردان‌ اکبر اوتى‌ متوقف‌ شدند و نتيجه‌اى‌ بهتر از تساوى‌ صفر - صفر کسب‌ نکردند. در اين‌ بازى‌ امير شاپورزاده‌ در نيمه‌ اول‌ بازى‌ مى‌کرد و ميثم‌ بائو بازيکن‌ جديد راه‌آهن‌ در نيمه‌ دوم.

من میگم چطوره بجای تیم ملی راه آهن رو بفرستیم واسه بازیای مقدماتی جام جهانی؟! :D
 

Ashimoto

Registered User
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,962
لایک‌ها
1
من میگم چطوره بجای تیم ملی راه آهن رو بفرستیم واسه بازیای مقدماتی جام جهانی؟! :D

واقعا!!:happy:
آخه تیم بدون مربی چه نتیجه ای میخواد بگیره! اگر هم میخوان مربی خوب پیدا کنند و فعلا مربی موقت گذاشتن چرا این آخه؟! !
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
بازی ایران - مالی لغو شد...........................
 

Ashimoto

Registered User
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,962
لایک‌ها
1
چرا مهرداد خان؟!!

دبير فدراسيون فوتبال گفت: نگراني از احتمال آسيب ديدگي بازيكنان تيم هاي ملي فوتبال‌ايران‌ومالي در زمين خيس ورزشگاه المپيك كيش باعث لغو ديدار عصر امروز اين دو تيم شد.

مهدي محمدنبي روز يكشنبه به خبرنگار ايرنا افزود: همچنين داور بحريني به همراه ناظر و كمك‌ها بعد از بازديد از زمين مسابقه آن را مناسب براي مسابقه و بازي تشخيص نداد
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
یه تیم هم پیدا شد 2 تا دونه بازیکن درست حسابی داشت که با ایران بازی کنه

اونم پرییییییییییییییییییییییییییییییید

تیم مالی امشب راهی افریقا میشه... حیف شد
 

f@rzad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
15 آگوست 2007
نوشته‌ها
8,501
لایک‌ها
18,797
محل سکونت
Tehran
به دليل بارش باران ديدار ايران - مالى لغو شد

عكس يادگارى خيس شد
164229.jpg



چه كسى فكر مى كرد كه حمله توده هاى كم فشار و پربرف و سرما به ايران كيش را هم بى نصيب نگذارد و باران زمستانى اش را به جزيره زيباى كيش بفرستد؟ البته آنهايى كه كيش بوده اند و از نزديك شاهد ماجرا، گفتند كه باران بهارى بود تا زمستانى!
ساعت ۳۰:۱۵ جلوى تلويزيون نشسته ايم كه پيمان يوسفى مى آيد و مى گويد: بازى لغو شد به همين راحتى!
باران شديد و وحشتناك در كيش بيشتر از آنكه باعث تعجب خبرنگاران و حاضران شود، باعث تعجب خود اهالى كيش شد.
شدت بارش در حدى بود كه آب در زمين چمن به قدرى جمع شده بود كه براى جلوگيرى از بيشتر شدن آن، بال هاى هلى كوپتر براى پراكنده كردن آب باران به كمك بازى ايران - مالى آمد اما انگار نه انگار. مگر باران كم مى آورد؟ هلى كوپتر بال از بال درازتر! راهش را گرفت و رفت تا بازى به راحتى آب باران لغو شود.

ملى پوشان طناز
در رختكن تيم ملى، بازيكنان حس دانش آموزان اين روزها را دارند. تعطيل شدن بازى ناشى از باران آدم را ياد تعطيل شدن مدارس ناشى از برف مى اندازد.
گرچه برخى بازيكنان حس طنزشان گل كرده و حرف هاى جالبى به زبان مى آورند.
على كريمى با حسرتى مثال زدنى مى گويد: عجب بدشانسى آورديم. اگر بازى تعطيل نمى شد مى توانستيم با سيسوكوى ليورپولى، كانوته سه ويايى و دياراى رئال مادريدى عكس بيندازيم و كلى عشق كنيم!از آن طرف محمدنصرتى با افتخار مى گويد: كاش بازى تعطيل نمى شد آن وقت در حين بازى مى زدم ديارا و سيدوكيتا و سيسوكو را مصدوم مى كردم تا هم مالى و هم تيم هاى باشگاهى شان كلى ضرر كنند! البته مثل اينكه محمدخان نصرتى فراموش كرده كه در همين تيم پرسپوليس به تازگى اتوبانى به نام نصرتى افتتاح شده كه از خروجى هاى حيدرى و عبدى و نورى منتهى به آن به بن بست رودباريان و واعظى نمى رسد چون رودباريان و واعظى به راحتى اجازه عبور را مى دهند. كاش حداقل ايست بازرسى بودند.

مقصر اصلى، اداره هواشناسى!
تيم مالى براى تيم ملى كنونى ما حريف بدى نبود. با اين شرايط كه هنوز سرمربى تيم ملى ايران مشخص نشده مقابله با حريفى كه بازيكنانى مثل محمد ديارا، سيد وكيتا، محمد سيسوكو و فردريك كانوته را در اخيتار داشت مى توانست محك مناسبى باشد.اين درست كه اين تيم هيچ وقت در آفريقا به آن صورت مطرح نبوده اما وجود بازيكنان ذكر شده نويد اين را مى دهد كه اين تيم در آينده اى نزديك به يكى از تيم هاى خوب در سطح آفريقا و حتى جهان تبديل خواهد شد.
اين تيم به منظور شركت در جام ملت هاى آفريقا ديشب كيش را به مقصد ابوظبى ترك كرد تا خردادماه سال آينده بازى تداركاتى اش را با تيم ملى ايران برگزار كند.گرچه كار مالى در جام ملت هاى آفريقا چندان راحت نيست و اين تيم در گروه مرگ رقابت ها با تيم هاى ساحل عاج، نيجريه و بنين قرار دارد. اين توده هواى سرد و برفى، خيرش به تيم ملى ايران هم رسيد و اين بازى را مثل مدارس ابتدايى، راهنمايى و دبيرستان در چند روز گذشته تعطيل كرد. امان از اين هوا...!
 
بالا