برگزیده های پرشین تولز

اخبار جدید درباره خودروی جدید ۷۵ هزار دلاری اپل

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
اخیرا صحبت اتومبیل اپل بر سر زبانها افتاده است و حس کنجکاوی خیلی ها را بر انگیخته است. اخبار و شایعات پیرامون آن زمانی به اوج خود رسید که تیم کوک رسما در یکی از مصاحبه‌های خود اعلام کرد که این شرکت مایل به سرمایه‌گذاری در بخش خودروسازی است. گرچه هنوز مشخصات دقیقی از خودرو هوشمند اپل منتشر نشده و همه چیز در حد شایعه باقی مانده اما به نظر می‌رسد که قیمت آن مشخص شده و دست کم باید خودمان را برای ورود یک خودرو گران قیمت به بازار کنیم. در ادامه با ما باشید تا از قیمت خودرو هوشمند اپل مطلع گردید.


آنچه که مسلم است اپل در کنار کیفیت بالای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محصولات خود هیچگاه به قیمت‌گذاری پایین بسنده نکرده و همواره شاهد قیمت‌گذاری نسبتا بالا برای محصولات این برند خوشنام بوده‌ایم و این بار نیز انتظار داشتن قیمت پایین برای خودروی این شرکت شاید مقدار زیادی خوشبینانه باشد.
در شرایطی که همه اپل را با آیفون، آیپد و مک بوک می‌شناسند شاید تصور یک خودرو با برند این شرکت چندان معقولانه نباشد اما ابراز تمایل رسمی آنها به این کار باعث شده که توجهات بیشتری را معطوف خود سازند.
فن اپل در ادامه‌ی صحبت‌های خود اعلام کرده که در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ میلادی فروش خودرو هوشمند اپل آغاز خواهد شد اما به احتمال فراوان تا سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه نخواهد شد.
به گفته‌ی فن‌های مطلع خودرو هوشمند اپل، به نظر می‌رسد که اپل خودرو هوشمند خود را با قیمت ۷۵۰۰۰ دلار عرضه خواهد کرد که مسلما قیمت پایینی نیست. این قیمت از آنچه که تاکنون در رابطه با این محصول شایعه شده بود قدری بالاتر است. سال گذشته‌ی میلادی گروهی دیگر از محققان خبر از قیمت ۵۵۰۰۰ دلاری داده بودند که به نظر معقول‌تر می‌رسید.
در صورتیکه خودرو اپل با قیمت ۷۵۰۰۰ دلاری عرضه شود در بازار مانند بازار کشورمان باید انتظار قیمتی در حدود ۱ میلیارد تومان را داشته باشیم چرا که در حال حاضر خودرویی مانند هیوندای سانتافه که پرفروش ترین وارداتی به کشور محسوب می‌شود با قیمت جهانی ۲۷۰۰۰ دلار در مدل پایه در ایران با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان عرضه می‌شود که با در نظر گرفتن قیمت ۳ برابر برای خودرو اپل و همچنین پول برند نباید انتظار رقم پاییینی را داشته باشیم.


منبع:
اخبار جدید درباره خودروی جدید ۷۵ هزار دلاری اپل
 
بالا