برگزیده های پرشین تولز

اخبار سخت افزار

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29

شرکت MSI اولین کارت گرافیک Arc A380 خود را معرفی کرد

شرکت MSI به تازگی از اولین کارت گرافیک سفارشی Intel Arc A380 خود پرده برداشته است. این کارت گرافیک که طراحی Low Profile دارد، در سیستم‌های آماده این شرکت استفاده خواهد شد.

تا به این لحظه، شرکت MSI ، سومین شرکتی محسوب می‌شود که از طراحی سفارشی خود برای کارت گرافیک Arc A380 پرده برداشته است. کارت گرافیک سفارشی MSI طراحی Low Profile با PCB کوچک دارد و برای سیستم‌های کوچک بسیار مناسب است.


مشخصات کارت گرافیک MSI Arc A380

کارت گرافیک سفارشی Arc A380 شرکت MSI به پردازشگر ACM-G11 با 8 هسته Xe با فرکانس 2 گیگاهرتز مجهز شده است. این کارت گرافیک توان حرارتی 75 واتی دارد و یک منبع تغذیه حداقل 350 واتی برای آن پشتیبانی می‌شود. در پشت این کارت گرافیک سه درگاه DisplayPort 2.0 (w/DSC) و یک درگاه HDMI 2.0b به چشم می‌خورد. این کارت گرافیک به 6 گیگابایت حافظه GDDR6 مجهز شده که بیشترین مقداری است که تاکنون در کارت گرافیک‌های پائین رده Arc Alchemist دیده‌ایم. حافظه استفاده شده در این کارت گرافیک فرکانس 15.5 گیگابیت بر ثانیه‌ای و پهنای باند 185 گیگابایت بر ثانیه‌ای دارد. این کارت گرافیک به فرم ITX بوده و ابعاد آن 38×75×172 میلی متر است.


MSI-Intel-Arc-A380-Graphics-Card-_1-low_res-scale-4_00x-1024x1024.jpg.webp

در خصوص طراحی کارت گرافیک Arc A380 شرکت MSI، باید بگوییم که این کارت گرافیک یک خنک کننده کوچک دارد و یک قاب مشکی رنگ، دو فن کوچک 11 پره را احاطه کرده است. این دو فن کوچک، هوا را داخل یک هیت سینک آلومینیومی به گردش در می‌آورند. کارت سفارشی MSI Arc A380 تنها روی سیستم‌های آماده این شرکت قابل خرید است. سیستم مورد بحث ما علاوه بر این کارت گرافیک به پردازنده Core i3 10105F، مادربرد H510M Bomber، حافظه 16 گیگابایتی DDR4-3200، یک اس اس دی 512 گیگابایتی M.2 NVMe، و منبع تغذیه MAG A550BN مجهز است که تمام این قطعات داخل کیس MSI MAG Laevatein 100L قرار می‌گیرند. این سیستم آماده با این مشخصات، حدود 550 دلار قیمت دارد.

آغاز عرضه سیستم‌های آماده مجهز به کارت گرافیک‌های Arc A380 از سوی شرکت MSI، به تمام شایعاتی که می‌گفتند شرکتی تجاری اینتل قصد ندارند این کارت گرافیک‌ها را عرضه کنند پایان می‌دهد و این، خبر خوبی است.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29
یک ابزار کامل سیستمی است که توسط Micro-Star International، یک شرکت فن‌آوری تایوانی که به خاطر کارت‌های ویدیویی، مادربردها، مانیتورها و سایر اجزای رایانه شخصی معروف خود شناخته شده است، توسعه یافته است. این به دارندگان سخت افزار MSI اجازه می دهد تا تنظیمات مختلف رایانه شخصی را مدیریت کنند.



ابزارها و عملکرد این نرم افزار شامل موارد زیر هست :

1-مانیتورینگ قطعات از نظر دما و ولتاژ و ...
2-تنظیم پروفایل متعدد برای تنظیم توسط یوزر
3-به روز رسانی درایورها و نرم افزارها و بایوس و فریم ویر
4-بهینه سازی ابزارهای ذخیره سازی SSD و USB
5-مدیریت و بهینه سازی شبکه کابلی و بیسیم
6- مدیریت خنک کننده های MSI
7- تنظیمات مربوط به فن های سیستم
8-اورکلاکینگ و تغییرات فرکانس حافظه رم و پردازنده و کارت گرافیک
9- کنترل نور پردازی میستیک لایت تمام سخت افزارهای MSI و سایر دیوایس های RGB
10-تنظیمات Game Highlights
11- فعاسازی فست بوت
12- تنظیمات TRUE COLOR

توجه : به دلیل اپدیت های متعدد ویندوز 10 و 11 همیشه آخرین نسخه MSI CENTER را نصب داشته باشید.

برای دانلود آخرین نسخه این پلتفرم نرم افزاری به لینک زیر مراجعه کنید :
https://download.msi.com/uti_exe/mb/MSI_Center_1.0.55.0.zip
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29
تست و بررسی ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT شرکت MSI توسط رسانه معتبر TOMSHARDWARE و کسب نشان منتخب سردبیر

شاید بتوان گفت یکی از برترین ماوس های MSI مدل CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS است. یک ماوس گیمینگ رده بالا بی سیم که با ظاهری ساده، سعی شده تا در جزئیات بیشترین دقت را به همراه داشته باشد. این ماوس گیمینگ بی سیم با ویژگی هایی همچون ارگونومیک بالا، حساسیت فوق العاده 20 هزار DPI نرم افزاری و 6400 DPI سنسور، وزن بسیار کم 74 گرمی و زمان تاخیر کم 1 میلی ثانیه برای گیرمرهای حرفه ای طراحی شده است. بسیاری از ماوس های گیمینگ بی سیم در رده حرفه ای چندان طول عمر باتری مناسبی ندارند اما ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS با هر بار شارژ می تواند تا 80 ساعت بی وقفه همراه شما در بازی ها باشد. قطعاً یکی از جذابترین قابلیت های این ماوس گیمینگ، پایه شارژ آن است که هم به عنوان شارژر و هم به عنوان گیرنده، می تواند واکنش سریعتر را به دلیل نزدیکی به ماوس به همراه داشته باشد. سوئیچ OMRON با طول عمر بیش از 60 میلیون کلیک، نورپردازی RGB و طراحی مناسب برای چپ دست ها و راست دست ها از دیگر ویزگی های این ماوس گیمینگ است.

مزایای این ماوس گیمینگ از دید سردبیر رسانه :
1- برچسب های PTFE زیر ماوس باعث حرکت آسان ماوس میشود
2-کابل مقاوم سازی شده و بافته شده
3-دارای داک شارژ اختصاصی
4-ارزش خرید بالا
5-طراحی ارگونومی و راحت برای استفاده طولانی مدت گیم












 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29
عرضه پاورهای گیمینگ MSI MPG و MAG در بازار ایران؛ باکیفیت و مطمئن

اگر به پیدا کردن یک پاور خوب برای سیستم جدید خود فکر می‌کنید یا قصد ارتقای قطعات آن و تهیه یک منبع تغذیه جدید را دارید، بهتر است بدانید پاورهای مرغوب سری MAG و MPG ام اس آی با گارانتی آونگ روانه بازار ایران شده‌اند.


سری MSI MPG AGF؛ انتخاب طلایی گیمرها​


 پاورهای گیمینگ MSI MPG و MAG با گارانتی آونگ



سری MPG AGF را پاورهای تمام ماژولار با طراحی مُدرن و قطعات مرغوب تشکیل می‌دهند. این سری که در سه توان 650 وات، 750 وات و 850 وات در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته، دارای گواهی رسمی راندمان انرژی 80PLUS Gold است.


پاورهای گیمینگ MPG از طراحی مشکی بسیار زیبا بهره می‌برند که به خوبی با هر سیستمی مچ می‌شوند. این پاورها از کابل‌های تخت مشکی هم برخوردار هستند که مدیریت کابل‌های کیس را بسیار آسان می‌کند.


 پاورهای گیمینگ MSI MPG و MAG با گارانتی آونگ



جالب‌تر اینکه به رغم برخورداری از طراحی مُدرن و قطعات مرغوب، پاورهای گیمینگ MPG دارای طول تنها 16 میلی متر و عرض 150 میلی متر هستند تا کمترین فضا از کیس شما را اشغال کنند و بهتر بتوانید کابل‌ها را مدیریت کنید. همچنین این ویژگی به گردش بهتر هوا کمک می‌کند.


پاورهای گلد MPG برای جدیدترین نسل از کارت‌های گرافیک انویدیا و AMD طراحی و بهینه سازی شده‌اند و انتخاب بسیار مناسبی برای سری GeForce RTX 30 هستند. در حقیقت این پاورها از نظر فنی به طور 100 درصد با نیازهای سری GeForce RTX 30 هم خوانی دارند. همچنین این پاورها کانکتورهای تغذیه لازم برای پشتیبانی از سری RTX 30 را دار هستند.


 پاورهای گیمینگ MSI MPG و MAG با گارانتی آونگ



در ساخت پاورهای مرغوب و باکیفیت MPG ام اس آی تماماً از خازن‌های ژاپنی با توانایی کار در دما تا 105 درجه استفاده شده است. این در حالی است که پاورهای دیگر عمدتاً تنها در بخشی قسمت‌ها از خازن ژاپنی استفاده می‌کنند.


سری MSI MAG ABN؛ انتخاب اقتصادی اما باکیفیت گیمرها​


 پاورهای گیمینگ MSI MPG و MAG با گارانتی آونگ



در صورتی که خواهان پاورهای گیمینگ اقتصادی‌تر اما بدون فدا کردن کیفیت و طول عمر هستید، سری MSI MAG برای شما ساخته شده است. این سری در دو توان 550 و 650 وات با گارانتی معتبر عرضه شده است.


پاورهای سری MSI MAG دارای طراحی شکیل مشکی، راندمان انرژی بالا، گواهی رسمی 80PLUS Bronze، طراحی DC به DC، تک ریل 12 ولتی پرقدرت، مدار active PFC برای صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش راندمان و فن بسیار کم صداست.


pd01.jpg



با خرید پاورهای سری MSI MAG می‌توانید مطمئن باشید تغذیه قطعات سیستم گیمینگ یا گران قیمت خود را به یک پاور استاندارد و مرغوب سپرده‌اید. پاورهای گیمینگ MAG ام اس آی دارای طیف کاملی از پروتکشن های حفاظتی هستند و از سیستم شما به شکل مطلوبی محافظت می‌کنند.


پاورهای سری MSI MAG را می‌توانید در دو توان 550 و 650 وات با گارانتی خوش‌نام آونگ خریداری کنید.


چرا پاور گیمینگ MSI​


به گواه ده‌ها بررسی توسط رسانه‌های معتبر دنیا و همچنین نظرات هزاران خریدار، پاورهای گیمینگ MSI جزء مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین ها هستند که می‌توانید قطعات گران قیمت سیستم خود را برای سال‌ها به آنها بسپارید.


کیفیت پاور msi آم اس آی



این پاورها از طراحی مُدرن برای راندمان انرژی بالا، قطعات مرغوب و بادوام و فن کم صدا بهره می‌برند. همچنین طراحی پاورهای گیمینگ MSI بسیار جمع و جور است تا فضای کمتری از کیس شما اشغال شود و به مدیریت بهتر کابل ها و تهویه کمک کند.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29
MSI پاور MEG Ai1300P را معرفی کرد؛ اولین منبع تغذیه سازگار با ATX 3.0


شرکت MSI به تازگی از پاورهای رده بالا و هوشمند سری MEG Ai P با سازگاری با ATX 3.0 و PCI-Express Gen 5.0 و برخی ویژگی‌های جالب رونمایی کرده است. در ادامه به بررسی مشخصات و قابلیت‌های پاورهای پیشرفته و مدرن MSI MEG Ai1300P در شهر سخت افزار پرداخته‌ایم.


در اوایل سال جاری بود که اولین جزئیات درباره پاورهای MSI MEG با استاندارد ATX 3.0 به بیرون درز کرد. در همین رابطه اطلاعاتی درباره قابلیت جذاب این پاورها در تامین انرژی تا 3 برابر توان خود به بیرون درز کرد که ویژگی جذابی برای دارندگان نسل جدید کارت‌های گرافیک محسوب می‌شد.


اکنون MSI از نسل بعدی پاورهای PSU MEG PCIE5 خود رونمایی کرده است. این منبع تغذیه اولین محصولی است که از قابلیت ATX 3.0 پشتیبانی می‌کند. پاور MEG Ai1300P PCIE5 یک گزینه ایده‌آل برای دارندگان نسل جدید پردازنده‌ها و گرافیک‌ها محسوب می‌شود.





پاور MSI MEG Ai1300P





ATX 3.0 استاندارد جدید اینتل برای پاورها محسوب می‌شود. هدف اصلی ATX 3.0 کمک به افزایش قابلیت اطمینان و بهره‌وری انرژی و ارائه توان 600 وات برای کارت‌های گرافیک است.


یکی از جنبه‌های مهم پاورهای طراحی شده بر اساس استاندارد ATX 3.0 باید توانایی برآمدن از عهده افزایش شدید مصرف به طور لحظه‌ای باشد. این افزایش مصرف شدید می‌تواند ناشی از کارت گرافیک باشد و بین 1 تا 10 میلی ثانیه طول بکشد.


بر اساس مشخصات استاندارد ATX 3.0 این پاور قادر به تأمین 1800 وات برای یک کارت گرافیک 600 واتی متصل شده از طریق کانکتور PCIe 5.0 12VHPWR به مدت 100 میکرو ثانیه است. به طور دقیق‌تر پاورهای منطبق بر مشخصات استاندارد ATX 3.0 باید قادر به هندل کردن تا سه برابر توان اسمی خود هستند.


همانطور که گفته شد پاورهای MSI MEG Ai P دارای طراحی منطبق بر پیش نیازهای ATX 3.0 و PCI-Express Gen 5.0 هستند. همچنین این پاورها از کانکتورهای 16 پینی PCI-Express 12VHPWR با توانایی تأمین تا 600 وات برای کارت‌های گرافیک جدید بهره می برند.



همچنین به نظر می‌رسد پاورهای MSI MEG Ai P دارای یک درگاه USB هستند و از طریق متصل شدن به مادربرد، کاربر می‌تواند بر روی طیف وسیعی از پارامترها چون ولتاژ، لود، راندمان انرژی و دما نظارت داشته باشد.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29
آشنایی با پلتفرم یکپارچه MSI CENTER / نرم افزاری برای مدیریت محصولات ام اس آی


سخت افزار هرچه قدرتنمند باشد باز هم برای هماهنگی بهتر نیاز به نرم افزاری خوب است. نرم افزارهای اختصاصی محصولات تکنولوژی محور یا می تواند کاربری تک محوره داشته باشد یا به عنوان یک پلتفرم یکپارچه خود را نشان دهد. ام اس آی سال ها نرم افزار اختصاصی محصولاتش را با نام دراگون سنتر معرفی کرد اما با تغییر پلتفرم، رابط کاربری و هوش مصنوعی این پلتفرم یکپارچه با نام MSI CENTER شناخته می شود.


همانطور که عنوان شد MSI CENTER نسخه ای بروز شده از DRAGON CENTER است که این بار در قالبی جدید در خدمت محصولات این شرکت تایوانی است. ام اس آی سنتر با دستگاهی مانند مادربرد، کارت گرافیک، تجهیزات گیمینگ، آل این وان (All-in-One)، کامپیوترهای آماده و لپ تاپ سازگار است. از این رو اگر یکی از این محصولات MSI را خریداری کردید، بهتر است به وب سایت این شرکت سر زده و جدیدترین نسخه ام اس آی سنتر را دانلود و نصب کنید.




درباره MSI CENTER


ام اس آی سنتر بر خلاف دراگون سنتر که تمام قابلیت ها و ویژگی های مدیریتی را در خود جای داده بود، پلتفرمی خالی از قابلیت های از پیش نصب شده است. شاید این موضوع کمی شما را دلسرد کند اما واقعیت این است که برای سازگاری با محصول خریداری شده این شیوه بهتر است. در واقع پس از نصب ام اس آی سنتر شما باید قابلیت های متعدد این پلتفرم را جدا دانلود کنید. این پلتفرم هوشمند بر اساس دستگاه، قابلیت های مختلف را در اختیار کاربر قرار می دهد اما همچنان تاکید می کنیم که آخرین نسخه MSI CENTER را از وب سایت این شرکت یا صفحه مربوط به محصول خریداری شده دانلود و نصب کنید.


با نصب و گذراندن تاییده قوانین، نرم افزار اجرا می شود. یکی از قابلت های رابط کاربری این پلنفرم وجود پوسته روشن و پوسته تاریک است. کاربرانی مانند نگارنده که رابطه خوبی با پوسته های روشن ندارند می توانند در ابتدا پوسته دارک را انتخاب کرده و سپس به نصب پلاگین ها و قابلیت های مختلف بپردازند. با رفتن به گزینه چهارخانه بالا سمت راست می توانید به پلاگین های مختلف دسترسی پیدا کرده، گزینه ها را دانلود کنید، پاک کنید یا آنها را بروزرسانی کنید.


آشنایی با پلتفرم یکپارچه MSI CENTER / نرم افزاری برای مدیریت محصولات ام اس آی



در سمت چپ این نرم افزار با قابلیت Hardware Manitoring روبرو می شوید که مشخصات لحظه ای از قطعات سیستم یا لپ تاپ شما را بازگو می کند. این قابلیت می تواند به شما قابلیت شناخت بهتر از قطعات و دما را دهد تا مدیریت بهتری بروی سیستم خود داشته باشید.


اگر پلاگین های مختلف MSI CENTER را دانلود کرده باشید با کلیک کردن بروی گزینه Features قابلیت های مختلف این نرم افزار مدیریتی را پیدا می کنید.


آشنایی با پلتفرم یکپارچه MSI CENTER / نرم افزاری برای مدیریت محصولات ام اس آی



قابلیت Gaming Mode


ویژگی Gaming Mode کامپیوتر، مانیتور، خنک کننده و سایر تجهیزات جانبی را برای ارائه بهترین تجربه بازی بهینه می کند. با روشن کردن و زدن سوئیچ این قسمت میتوانید قطعات سیستم خود را بهینه کنید. همچنین می توانید در این بخش بازی های مورد علاقه خود را اضافه کرده تا در زمان اجرای آنها سیستم بهینه باشد و یا اگر تمایل به این کار نداشتید آن را از این بخش حذف کنید.


آشنایی با پلتفرم یکپارچه MSI CENTER / نرم افزاری برای مدیریت محصولات ام اس آی



قابلیت Creator Mode یا Smart Priority


در این پنجره شما با سه حالت User Priority به عنوان اولویت های کاربر برای بهینه سازی سیستم به منظور بهترین عملکرد در نرم افزارهای دلخواه، حالت Real-Time به عنوان بهترین عملکرد برای نرم افزارهایی که در لحظه نیاز به بهترین عملکرد دارند و حالت Smart Priority اولیوت بندی بهتری عملکرد بر اساس هوش مصنوعی روبرو هستید. در این بخش هم می توانید نرم افزارهای مورد نیاز خود که عموماً بر اساس نرم افزارهای تولید محتوا شناخته می شوند را اضافه یا حذف کنید.


آشنایی با پلتفرم یکپارچه MSI CENTER / نرم افزاری برای مدیریت محصولات ام اس آی



قابلیت User Scenario


در این بخش کاربر می تواند بیثن گزینه های مختلف، عملکرد لحظه ای سیستم را تغییر دهد. در قابلیت Extreme Performance سیستم به حداکثر پتانسیل کاری خود می رسد و البته پردازنده های ضریب باز هم در این حالت اورکلاک می شوند. قابلیت Balance که برای اکثر کاربران توصیه شده است، سیستم را برای هر نوع کاربری مناسب می سازد. قابلیت Silent برای کم کردن عملکرد پردازنده، خنک کننده و دیگر قطعات مورد استفاده قرار می گیرد. و در نهایت قابلیت Customize به شما این امکان را می دهد تا خود برای عملکرد قطعات تصمیم بگیرید. البته اگر شناختی نسبت به حوزه سخت افزار ندارید بهتر است وارد این بخش نشوید.


آشنایی با پلتفرم یکپارچه MSI CENTER / نرم افزاری برای مدیریت محصولات ام اس آی



در بخش Customize جدا از افزایش عملکرد پردازنده، رم، خنک کننده، فن ها و کارت گرافیک، گزینه Game Boost هم دیده میشود که بر اساس قطعات شما، اورکلاک بهینه ای را در نظر می گیرد. این گزینه برای کاربرانی پیشنهاد می شود که قطعاتی قدرتمند با خنک کننده خوب در اختیار دارند.


آشنایی با پلتفرم یکپارچه MSI CENTER / نرم افزاری برای مدیریت محصولات ام اس آی



قابلیت Game Highlights


در این قابلیت نرم افزار با تشخیص بخش های حساس گیم پلی بعضی از بازی ها اقدام به ضبط ویدیو می کند تا صحنه های جذاب گیم پلی را از دست ندهید. البته این قابلیت برای تمام بازی ها فعال نیست.


آشنایی با پلتفرم یکپارچه MSI CENTER / نرم افزاری برای مدیریت محصولات ام اس آی



قابلیت True Color


قابلیت True Color در واقع برای تنظیم روشنایی، گاما، کنتراست و رنگ صفحه نمایش به کار می رود. در این بخش چند تنظیم از پیش نصب شده وجود دارد تا بهترین حالت را در موقعیت مناسب اجرا کند اما کاربر هم می تواند با گزینه شخصی سازی، نمایشگر را با تنظیمات دلخواه تنظیم کند.


آشنایی با پلتفرم یکپارچه MSI CENTER / نرم افزاری برای مدیریت محصولات ام اس آی



قابلیت LAN Manager


این قابلیت با مدیریت پهنای باند و اینترنت، بهینه ترین ترافیک را در اختیار نرم افزارها و بازی ها قرار می دهد. در این بخش کاربر می تواند به طور دستی پهنای باند و ترافیک را برای یک نرم افزار یا بازی افزایش یا کاهش دهد. همچنین در این بخش سرعت دانلود و آپلود اینترنت شما تست شده تا بر اساس آن بهینه سازی ها شکل گیرد.


آشنایی با پلتفرم یکپارچه MSI CENTER / نرم افزاری برای مدیریت محصولات ام اس آی



قابلیت Mystic Light


واژه Mystic Light که در واقع به نورپردازی اختصاصی محصولات msi گفته می شود، در این بخش قابلیت مدیریت دارد. در این بخش کاربر می تواند به طور مجزا نورپردازی هر قطعه و افکت های مختلف را مدیریت کند و یا با همگام سازی تمام قطعات یک مدل نورپردازی را برای تمام قطعات انتخاب کند. در کنار این موارد قابلیت های مختلفی همچون نورپردازی بر اساس محیط گیم پلی هم به جذابیت های این بخش اضافه می کند.


آشنایی با پلتفرم یکپارچه MSI CENTER / نرم افزاری برای مدیریت محصولات ام اس آی



قابلیت Super Charger


از آنجا که محصولات اپل مانند آیفون و آیپد نیاز به جریان برق ویژه ای دارند، قابلیت Super Charger می تواند این دستگاه ها را به خوبی شارژ کند.


قابلیت Speed Up


با این قابلیت شما می توانید سرعت انتقال داده در منبع ذخیره سازی و USB را افزایش دهید.


قابلیت های دیگر


بر اساس دستگاه شما قابلیت های متعدد دیگری می دتوان در دسترس باشد. به طور مثال اگر از خنک کننده پردازنده سری K یا S این شرکت استفاده کنید می توانید با ام اس آی سنتر، نمایشگر آن و سرعت چرخش فن ها را مدیریت کنید و یا اگر از مادربردهای GODLIKE استفاده می کنید داشبورد یا نمایشگر این مادربردها را مدیریت کنید و شاید بروی این سری از نمایشگرها تصاویر دلخواه خود را بارگذاری کنید.


قابلیت Live Update


قابلیت Live Update در بخش Support قرار گرفته است، این امکان را به شما می دهد تا جدیدترین درایورها یا حتی بایوس را دانلود کرده و بارگذاری کنید. این قابلیت دسترسی راحت به جدیدترین قابلیت محصولات را آسان تر می سازد.

 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29

نصب خودکار درایور با نرم افزار MSI Driver Utility Installer (DUI)

درایورها، رابط‌های نرم افزاری هستند که سخت افزار کامپیوتر را با سیستم عامل آن هماهنگ می‌کنند و سیستم عامل از طریق درایور می‌تواند قطعات سخت افزاری را بشناسد. به همین خاطر، پس از نصب ویندوز یا راه اندازی یک کامپیوتر جدید، نصب درایور مورد نیاز برای هر قطعه جزو اولین کارهایی است که باید انجام بشود. یکی از راه‌های آسان و سریع برای نصب خودکار تمام درایورهای مورد نیاز کامپیوتر، استفاده از نرم افزار MSI Driver Utility Installer (DUI) است. در صورتی که در سیستم شما از قطعات MSI استفاده شده باشد، می‌توانید از این نرم افزار برای نصب درایور استفاده کنید.

نرم افزار نصب درایور MSI Driver Utility Installer (DUI)

برای نصب دستی درایورها، کاربر باید به Device Manager برود و به صورت دستی، یک یک قطعات را انتخاب و درایور آن را یا از روی سیستم انتخاب کند، و یا مستقیماً دانلود و نصب کند. پس از نصب هر درایور به صورت دستی نیز باید سیستم را یک بار ریستارت کرد. اما نرم افزار MSI DUI این فرآیند را تسهیل می‌کند.

نرم افزار MSI Driver Utility Installer (DUI) ابتدا به صورت خودکار تمام قطعات سیستم و سپس درایور مورد نیاز آن را شناسایی می‌کند. بعد از آن، آخرین نسخه هر درایور به صورت خودکار از سرورهای Cloud دانلود می‌شود و هیچ نیازی به استفاده از فایل‌ درایورهای قدیمی از روی خود سیستم و یا DVD همراه قطعات وجود ندارد (DVD به صورت کلی دیگر منسوخ شده است).

مراحل نصب درایور با نرم افزار MSI Driver Utility Installer (DUI)

نرم افزار MSI Driver Utility Installer (DUI) در صورتی که سخت افزار MSI داشته باشید پس اتصال دستگاه به اینترنت به صورت خودکار باز می‌شود. مد نظر داشته باشید که این نرم افزار فقط با سیستم عامل ویندوز 10 و 11 سازگار است. پس از موافقت با شرایط استفاده، به صفحه شناسایی و انتخاب درایور برای نصب هدایت می‌شوید.

MSI Driver Utility Installer Window

در این صفحه، تمام قطعات سخت افزاری سیستم شما به صورت خودکار شناسایی می‌شوند و آخرین نسخه درایور موجود برای آن‌ها نیز شناسایی می‌شود. تمام درایورهای مورد نظرتان برای نصب را انتخاب کنید و سپس گزینه Install را بزنید.

MSI Driver Utility Installer Will Check Your Hardware Components and Present Suitable Utilities for You Automatically

حال باید صبر کنید تا درایورهای مورد نیاز دانلود و نصب بشوند. پس از اتمام نصب درایورها، یک بار سیستم خود را ریستارت کنید تا فرآیند نصب به اتمام برسد.

Choose and Install the Drivers and Utilities

 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29
تست و بررسی ماوس گیمینگ Clutch GM50 توسط سخت افزار مگ و کسب نشان منتخب گیمرها

ماوس گیمینگ Clutch GM50 یکی دیگر از ماوس‌های حرفه ای و خوش دست ساخت شرکت MSI است که ماه گذشته به جهت بررسی به دست ما رسیده است. این ماوس مخصوص راست دستان است و مجهز به نورپردازی ARGB که با اکو سیستم نورپردازی Mystic Light ام اس آی هماهنگ می‌شود. ماوس گیمینگ ام اس آی CLUTCH GM50 از نظر رده بندی، تقریبا در کلاس میان رده اقتصادی قرار دارد. با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی کیفیت ساخت، قابلیت‌ها و عملکرد این ماوس بپردازیم.

بررسی کارایی و نتیجه گیری:​

برای چند روز با ماوس CLUTCH GM50 ام اس آی بازی‌های آنلاین شوتر انجام دادیم و عملکرد آن فوق العاده بود. ماوس حرکتی بسیار نرم و سریع دارد و کار با آن راحت است. در کاربری‌های اداری، آفیس، و استفاده عمومی‌‌از کامپیوتر نیز عملکرد ماوس روان، دقیق و بی نقص است.

نرخ به روز رسانی 1000 هرتزی، دقت 7200DPI، در کنار پشتیبانی از نورپردازی Mystic Light و همچنین استفاده از کلید‌های حرفه ای OMRON با طول عمر 20 میلیون کلیک، از ویژگی‌های برجسته ماوس CLUTCH GM50 ام اس آی به شمار می‌رود. این ماوس زیبا به قیمت 45 دلار در بازار‌های جهانی و به قیمت 1.6 میلیون تومان در بازار ایران عرضه شده است.

قابلیت تغییر وزن از جمله ویژگی‌هایی است که در این رنج قیمتی به ندرت می‌توان در ماوس‌های دیگر برندها مشاهده کرد. تنها انتقاد ما عملکرد محدود نرم افزاری ماوس و عدم امکان ذخیره سازی حرکات مایکرو است.

با توجه به عملکرد کلی رضایت بخش این ماوس، نشان پیشنهاد شده توسط سخت افزار را به آن اعطا می‌کنیم.

مزایا:
  • کمتر از 90 گرم وزن
  • کیفیت ساخت خوب
  • 6کلید قابل برنامه ریزی
  • پشتیبانی از حرکات ماکرو
  • مناسب برای دستان متوسط
  • نرخ به روز رسانی 1000 هرتزی
  • سنسور قابل تنظیم 7200DPI
  • طراحی ارگونومیک مناسب راست دستان
  • دارای نرم افزار برای اعمال تغییرات در تنظیمات ماوس
  • مجهز به کلید‌های مکانیکی Omron با طول عمر 20 میلیون کلیک
  • مجهز به نورپردازی RGB قابل مدیریت توسط نرم افزار MSI Mystic Light

پیشنهاد سخت‌افزارمگ:
  • ماوس گیمینگ ام اس آی MSI CLUTCH GM50 بسیار خوش دست است و عملکرد کاملا مطلوبی در بازی‌ها و همچنین استفاده روزمره از کامپیوتر دارد. حتما پیشنهاد می‌کنیم.










 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29
کمپانی MSI اخیرا سه صفحه در وب‌سایت اش برای مادربردهای X670 و X670E ایجاد کرده و در آن تصاویر و برخی مشخصات سه مدل مادربرد MEG X670E ACE ،MPG X670E Carbon WiFi و Pro X670-P WiFi را منتشر کرده است. با این حال مانند سایر سازندگان مادربرد MSI نیز تاکنون جزئیات دقیق این سری محصولات را منتشر نکرده و اطلاعاتی در خصوص کلاک رم، و CPU های پشتیبانی شده فعلا در دسترس نیست.

در همین راستا به نظر می‌رسد مادربرد MEG X670E ACE محصول رده بالای این شرکت در این بخش خواهد بود و محصولات Godlike این کمپانی احتمالا اکثر نیازهای کاربران حرفه‌ای را فراهم می‌کنند. این برد دارای طرح فاز 1+2+22 است و MSI برای خنک کردن مدارهای برد از لوله های حرارتی، هیت سینک های چندگانه و صفحات پشتی MOSFET استفاده کرده است.

سایر ویژگی ها عبارت‌اند از درگاه اترنت 10 Gbps و یک پورت DisplayPort 1.4 که سازگار با پورت USB-C 10 Gbps نیز است. همچنین یک پورت USB-C با پهنای باند 20 گیگابایت در ثانیه در عقب مادربرد نیز به کار رفته است. با این حال تاکنون پشتیبانی از USB4 در این محصولات دیده نشده اما این عدم پشتیبانی احتمالا به دلیل تاخیر در عرضه به موقع host controller درگاه های USB جدید توسط ASMedia است. MSI در مادربرد MEG X670E ACE به سراغ طراحی رفته که در آن خطوط PCIe 5.0 x16 پردازنده مرکزی بین دو اسلات PCIe x16 تقسیم شده‌اند و در اسلات سوم نیز از 4 خط برای PCIe 5.0 پردازنده استفاده شده است.



مادربردهای MSI X670


چهار Lane آخرین نیز برای اسلات M.2 NVM در نظر گرفته شده و علاوه بر این اسلات SSD، برد از سه اسلات M.2 PCIe 4.0 دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. مادربرد دیگر یعنی MPG X670E Carbon WiFi از طراحی فازی 1+2+18 برخوردار است اما از هیت سینک های چندگانه برای خنک کنندگی در آن استفاده نشده است. با این حال MSI در این محصول از صفحات MOSFETS بهره برده است.

MSI همچنین در این مادربرد پشتیبانی از پورت اترنت 10 گیگابایت را لحاظ نکرده و به جای آن از یک پورت 2.5GB استفاده شده است. سه اسلات PCIe x16 نیز در این برد از PCIe 4.0 پشتیبانی می‌کنند. با این حال مادربرد Carbon از دو اسلات onboard PCIe 5.0 M.2 NVMe بهره می‌برد و از دو اسلات اضافی دیگر PCIe 5.0 M.2 NVMe نیز برخوردار است. اگر کاربری به دنبال بهره بردن از گرافیک های مجتمع سری پردازنده های رایزن 7000 باشد، این برد می‌تواند نیازهای او را برآورده کند، زیرا دارای یک پورت HDMI 2.1 ،DisplayPort 1.4 و یک پورت USB-C است.


مادربردهای MSI X670


یک درگاه دیگر USB-C با پهنای باند 20 گیگابیت نیز در این محصول وجود دارد. در نهایت مادربرد MSI Pro X670-P WiFi که شاید به نوعی رده پایین ترین محصول در بین این سه مادربرد باشد با طراحی فاز 1+2+14 عرضه می‌شود و قابلیت های خنک کنندگی برد نیز کمتر از دو مدل دیگر است. با این حال پشتیبانی از پورت 20 گیگابایتی USB-C در این محصول لحاظ شده و خروجی های نمایشی آن نیز مشابه مادربرد کربن است.

هر 3 مادربرد با درایورهای بدون پیچ M.2 SSD عرضه می‌شوند

این تنها برد MSI از این سری است که اسلات PCIe 3.0 x1 را ارائه می‌دهد و همچنین سه اسلات x16 نیز با پشتیبانی از PCIe 4.0 عرضه می‌شوند. با این حال پیکربندی این اسلات ها x4 ،x16 و x2 است و هیچکدام از خطوط آن‌ها اشتراکی نیستند. این برد دارای یک اسلات PCIe 5.0 M.2 NVMe و سه اسلات دیگر PCIe 4.0 M.2 NVMe نیز است.



مادربردهای MSI X670

هر سه مادربردهای سری MSI X670 با PCB های دولایه که به دو لایه مسی متصل هستند عرضه می‌شود و MSI همچنین نصب درایورهای بدون پیچ را در اسلات های M.2 تمام مادربردها در دسترس قرار داده است. همچنین مدل های بالاتر از هیت سینک بدون پیچ M.2 نیز بهره می‌برند. هر سه مدل از کدک صوتی Realtek ALC408x پشتیبانی می‌کنند و در کل به نظر می‌رسد که کمپانی با عرضه مادربردهای MSI X670 قرار است عملکرد مناسبی در این بخش ارائه دهد.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29
تست و بررسی کیبورد گیمینگ VIGOR GK71 SONIC توسط رسانه معتبر GURU3D و کسب نشان


سال ها قبل با عرضه کیبورد پرچمدار GK80 ام اس آی توانست نیاز کاربران حرفه ای را پاسخگو باشد اما این بار نوبت پرچمدار جدید این شرکت یعنی VIGOR GK71 SONIC است. کیبوردی با فریم تمام فلزی، مستحکم و زیبا که ویژگی های جذاب و زبان طراحی خاص آن مشهود است. ام اس آی در این کیبورد از سوئیچ های SONIC قرمز استفاده کرده است که واکنش عالی و عمق سفر مناسب به همراه طول عمر بیش از 70 میلیون کلیک از مزیت های آن است. کلیدهای قرار گرفته بروی سوئیچ ها، دارای طراحی خاص است تا هم زیبایی بصری و هم جلوه نورپردازی را بیشتر نمایان کند. کلیدهای کنترل مدیا جدا و خصوصاً سوئیچ دوار حجم صدا (با قابلیت مدیریت از بالا و کنار کیبورد) در کنار نورپردازی خیره کننده با افکت های مختلف و استراحتگاه مچ دست با اتصال آهنربایی، از GK71 SONIC یک پرچمدار بی نقص ساخته است.

لازم به ذکر است این کیبورد گیمینگ با قیمت رقابتی و گارانتی آونگ در بازار داخلی موجود است
love.gif



















 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29

معرفی ویژگی های برتر مادربردهای MSI X670

MSI ویژگی‌های جالبی را برای مادربردهای جدید سری X670 در نظر گرفته و قصد دارد آمادگی کامل خود برای میزبانی پردازنده‌های نسل جدید Ryzen 7000 شرکت AMD را به رخ بکشد. در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از جزئیات و ویژگی‌های چشمگیر مادربردهای جدید MSI را مرور کنیم.

ویژگی‌های دفع حرارت

نسل جدید سخت‌افزارهای رایانه‌ای به دلیل عملکرد بالا نیازمند مصرف انرژی بیشتری هستند، به همین دلیل حرارت تولید شده در این سخت‌افزارهای قدرتمند نیز نسبت به قبل افزایش یافته و شرکت‌های تولید‌کننده سخت‌افزار هم به دنبال راه‌حل‌های این مشکل هستند. در همین رابطه نسل جدید مادربردهای MSI به ویژگی‌های دفع حرارت مختلف مجهز شده‌اند تا علاوه بر کاهش دمای سیستم، به عملکرد پایدار و افزایش طول عمر قطعات کامپیوتر نیز کمک کنند.


 مادربردهای MSI X670


طراحی لوله‌های انتقال حرارت

مادربردهای MSI X670 دارای لوله‌های ناقل گرما با تماس مستقیم هستند که از داخل هیت سینک‌های VRM عبور کرده و برای افزایش سطح هیت‌سینک‌ها و دفع بهتر گرمای تولید شده توسط خازن‌ها، دو هیت‌سینک ترانزیستورهای ماسفت را به یکدیگر متصل می‌کند. این ویژگی نه تنها دمای کلی سطح مادربرد را کاهش می‌دهد، بلکه می‌تواند به ارتقای عملکرد سیستم و افزایش طول عمر آن کمک کند.

پوشش دوطرفه حافظه‌های M.2

اسلات‌های M.2 تمام مادربردهای MSI X670 از حافظه‌های پرسرعت نسل چهار و نسل پنج PCIe پشتیبانی می‌کنند. این نوع حافظه‌ها علاوه بر سرعت نوشتن و خواندن خیره‌کننده، گرمای زیادی تولید کرده و نیازمند سیستم دفع گرمای مناسب هستند. طراحی دوطرفه صفحات محافظ Frozr مادربردهای جدید MSI به دفع بهتر گرما در زمان فعالیت حافظه‌های M.2 کمک می‌کند.

 مادربردهای MSI X670


به لطف هیت‌سینک‌های اختصاصی M.2 و پوشش حرارتی دوطرفه، مادربردهای MSI X670 می‌توانند عملکرد مناسب حافظه SSD کاربران را حتی در فشار کاری بالا نیز حفظ کنند.

سیستم مدیریت مصرف فوق‌العاده

MSI برای رام کردن پردازنده‌های سری Ryzen 7000، سیستم تغذیه تمام مادربردهای جدید خود را ارتقا داده است. سیستم مدیریت توان مادربردهای سری X670 قابلیت ارائه شدت جریان ۱۰۵ آمپر با برخورداری از 24+2+1 فاز را داشته و به دو کانکتور تغذیه مجهز شده است.

 مادربردهای MSI X670


این دو کانکتور در کنار یکدیگر می‌توانند جریان الکتریکی بدون وقفه را در اختیار پردازنده‌های قدرتمند و پرمصرف AMD قرار داده و پتانسیل واقعی آن‌ها را آزاد کنند.

پشتیبانی از DDR5

از آنجایی که قرار است حافظه‌های DDR5 در آینده‌ای نه چندان دور به محصولات رایج در بازار تبدیل شوند، شرکت‌های تولیدکننده سعی دارند تا مادربردهای جدید خود را با پشتیبانی از این فناوری نوین تولید کنند.

در همین راستا تمام مادربردهای MSI X670 قادر به پشتیبانی از حافظه‌های پرسرعت DDR5 هستند تا به کاربران کمک کنند از جدید‌ترین و سریع‌ترین رم‌های موجود در بازار لذت ببرند.

پشتیبانی از PCIe 5.0

با پیشرفت فناوری‌ امکان انتقال سریع‌تر داده‌ها فراهم شده و دیگر نیاز نیست تا کاربران برای انتقال حجم بالایی از اطلاعات ده‌ها دقیقه منتظر بمانند. یکی از فناوری‌های جدید انتقال داده که به ترند این روزهای دنیای سخت‎افزار تبدیل شده‎، فناوری PCIe 5.0 است که در محصولات جدید MSI نیز جای خود را به خوبی باز کرده است.


 مادربردهای MSI X670


از مزایای فناوری PCIe 5.0 می‌توان به تأمین توان الکتریکی مورد نیاز کارت گرافیک‌های نسل جدید اشاره کرد. از آنجا که کانکتورهای ۸ پین تنها می‌توانند ۱۵۰ وات انرژی تأمین کنند، برخی از کارت‌های گرافیک‌ نسل جدید به دو یا حتی سه کانکتور تغذیه نیاز دارند؛ با این حال کانکتور PCIe 5 جدید که ۱۶ پین است، می‌تواند حداکثر تا ۶۰۰ وات توان مورد نیاز برای فعالیت کارت گرافیک‌های غول پیکر امروزی را تأمین کند.

بر همین اساس تمام مادربردهای سری X670 شرکت MSI به فناوری PCIe 5.0 مجهز شده‌اند. در مادربردهای سری MEG و MPG این شرکت نه تنها اسلات نصب کارت گرافیک، بلکه اسلات‌های M.2 هم دارای پوشش PCIe 5.0 هستند، ویژگی منحصر به فردی که در محصولات دیگر یافت نمی‌شود.

طراحی خاص برای راحتی کاربران

یکی از مشکلات بستن سیستم جدید پیچیدگی‌های مربوط به نصب هر سخت‌افزار و نیاز به ابزارهای گوناگون برای انجام این کار است. MSI مانند قبل راحتی کاربر را در اولویت قرار داده و مادربردهای سری X670 را به گونه‌ای طراحی کرده که در هنگام اسمل سیستم گیمینگ خود نیاز به ابزار خاصی نداشته باشید.

محافظ M.2 بدون پیچ

طراحی انحصاری صفحات حفاظت از حافظه‌های M.2 در محصولات MSI به گونه‌ای است که کاربر بدون نیاز به ابزار خاصی می‌تواند هیت‌سینک‌ها را نصب کرده و یا از مادربرد جدا کند. این نوع طراحی برای کسانی که نسبت به فرایند راه‌اندازی یک سیستم جدید آشنایی زیادی ندارند، تجربه ساده‌تری را ارائه می‌کند، درحالیکه دوستداران دنیای فناوری هم می‌توانند از سادگی کار با سیستم‌های مدرن لذت ببرند.

سطح مغناطیسی

MSI با معرفی طرح صفحات محافظ مغناطیسی برای حافظه‌های M.2 توانست در بخش طراحی کاربر پسند را یک قدم به جلو حرکت کند. این طراحی هیت‌سینک کاملاً جدید علاوه بر دفع گرما به کاربر اجازه می‌دهد تا صفحات انتقال حرارت به راحتی هرچه تمام‌تر نصب کنند.

نکته جالب اینجاست که این هیت‌سینک‌ها قابلیت نورپردازی RGB به صورت بی‌سیم را داشته و می‌توانند افکت‌های نوری مختلفی داشته باشند.

نصب راحت حافظه M.2

اگر با چرخاندن پیچ‌ها و نصب حافظه‌های M.2 در فضای کوچک رایانه‌ها مشکل دارید، MSI برای این مشکل هم یک راه‌حل ابتکاری ارائه کرده است. مادربردهای جدید MSI به شما اجازه می‌دهند تنها با چرخاندن یک گیره کوچک، حافظه پرسرعت خود را به راحتی نصب کنید.

ابزار نصب درایورها

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات MSI، امکان نصب درایورهای مورد نیاز به ساده‌ترین شکل ممکن است. این بخش ممکن است برای کاربران تازه‌کار کمی گیج‌کننده و سخت باشد، با این حال در صورت داشتن یکی از مادربردهای جدید MSI تنها کافیست سیستم خود را به اینترنت وصل کرده و شاهد رفع این مشکل باشید.



 مادربردهای MSI X670


نرم‌افزار نصب درایور MSI (MSI Driver Utility Installer) به طور خودکار می‌تواند مناسب‌ترین درایورها را برای سیستم شما شناسایی و معرفی کند. در مرحله بعد کاربر می‌تواند تنها با چند کلیک، آن‌ها را دانلود و نصب کند.

اتصالات و درگاه‌های پرسرعت

با افزایش تعداد دستگاه‌های دیجیتال در زندگی روزمره نیاز به درگاه‌های ارتباطی بیشتر در رایانه‌های شخصی، تعداد درگاه‌های ورودی مادربردهای نسل جدید نیز افزایش یافته تا نیاز مصرف‌کننده در این زمینه رفع شود. این بخش در مادربردهای X670 توسط MSI به شکل ویژه‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

ظرفیت ذخیره‌سازی فوق‌العاده

حافظه‌های M.2 به دلیل سرعت بسیار بالا و راحتی نصب در میان کاربران بسیار محبوب هستند، در نتیجه مادربردهای جدید MSI X670 به حداکثر دو شکاف M.2 با فناوری PCIe 5.0 و سه اسلات نصب حافظه M.2 با فناوری PCIe 4.0 مجهز شده‌اند.

بنابراین در رابطه با تعداد جایگاه نصب حافظه‌های بسیار سریع M.2 در مادربردهای MSI هیچ جای نگرانی نیست و محدودیت نصب حافظه پرسرعت برای کاربران وجود نخواهد داشت.

انبوه درگاه‌های ورودی-خروجی متنوع در پنل پشتی

پردازنده‌های سری Ryzen 7000 نسبت به نسل‌های پیشین از تعداد خطوط ارتباطی بیشتری برخوردار بوده و قابلیت توسعه‌پذیری بیشتری دارند. برهمین اساس MSI در مادربردهای X670 سه اسلات PCIe 5.0 x16 و یک اسلات M.2 PCIe 5.0 x4 برای دستگاه‌ها و سخت‌افزارهای نسل جدید در نظر گرفته است.

در زمینه پورت‌های USB هم این مادربوردها در بخش جلویی به USB Type-C و Lightning USB 20G مجهز هستند تا کاربران نگران متصل کردن تبلت‌ها و گوشی‌های جدید به سیستم خود نباشند.

پشتیبانی از Wi-Fi 6E و SUPER LAN

در مادربردهای سری X670 جدیدترین فناوری‌های ارتباطی و شبکه روز دینا مورد استفاده قرار گرفته‌ است. این محصولات جدید MSI برای دستیابی به بالاترین سرعت انتقال داده‌ها، دارای آخرین فناوری وای‌فای یا Wi-Fi 6E و همچنین SUPER 10G LAN هستند.

فناوری SUPER 10G LAN اگرچه با Gigabit Ethernet قدیمی شباهت‌هایی دارد، اما رویکرد افزایش کارآمدی و کاهش هزینه در زمان انتقال داده‌ها بر روی شبکه‌های مختلف را دنبال کرده و می‌تواند از پروتکل انتقال دو طرفه به صورت کامل استفاده کند.

راحتی کاربر

همان‌طور که پیش از این نیز اشاره شد، محصولات جدید MSI با تمرکز ویژه بر روی ارائه کاربری راحت و ارائه تجربه به یاد ماندنی طراحی شده‌اند.

کانکتور PD ۶۰ وات

برای افرادی که هم‌زمان از چندین دستگاه الکترونیکی استفاده می‌کنند، این ویژگی مادربردهای MSI بسیار کاربردی خواهد بود. درگاه USB مادربردهای X670 می‌توانند تا ۶۰ وات با شدت جریان ۳ آمپر (۲۰ ولت) ارائه کنند. این ویژگی با شارژ کردن سریع دستگاه‌های الکترونیکی متصل به رایانه شخصی از جمله لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌ها می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

نرم‌افزار AIDA64 Extreme

AIDA64 یکی از ابزارهای قدرتمند بررسی عملکرد سیستم‌عامل، نرم‌افزارها و سخت‌افزارها در کامپیوترهای خانگی است. AIDA64 با دادن اطلاعات کافی بعد از بررسی قطعات نصب شده بر روی سیستم شما، می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات سیستم باشد.


 مادربردهای MSI X670


تمام مادربردهای سری MSI X670 همراه با ۶۰ روز استفاده رایگان از نرم‌افزار بسیار مفید AIDA64 Extreme نسخه ویژه محصولات MSI عرضه می‌شوند. با استفاده از این نرم‌افزار نه تنها می‌توان اطلاعات دقیق از اجزای داخل سیستم تهیه کرد، بلکه می‌توانید این اطلاعات را در قالب فایل‌های مختلف از جمله CSV و HTML ذخیره کنید.

در نهایت باید عنوان کرد که مادربردهای جدید MSI مجموعه‌ای کامل از قابلیت‌ها و ویژگی‌های برتر هستند که با تمرکز بر روی راحتی کاربر و ارائه امکانات بروز طراحی و عرضه شده‌اند.

 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29
عرضه جدیدترین پاور های کامپیوتر MSI MAG در بازار ایران با گارانتی آونگ


محصولات سری MAG، محصولات گیمینگ اقتصادی شرکت MSI هستند که با قیمت مناسب، امکانات بسیار خوبی ارائه می‌دهند. چندی پیش شرکت MSI از نسل جدید پاور های کامپیوتر سری MAG در چهار مدل رونمایی کرد: MAG A650BN و MAG A550BN و MAG A600DN و MAG A500DN. خبر خوبی که داریم، این است که دو مدل از این چهار مدل که همگی از جدیدترین پاور های MSI هستند، در حال حاضر با گارانتی آونگ در بازار ایران عرضه شده‌اند و دو مدل دیگر نیز به زودی با گارانتی آونگ به بازار عرضه خواهند شد.

پاور های MAG A550BN و MAG A650BN شرکت MSI

ابتدا با این دو مدل شروع می‌کنیم: پاورهای MAG A550BN و MAG A650BN از جدیدترین پاورهای شرکت MSI هستند و همان طور که از مدل‌ آن‌ها مشخص است، به ترتیب توان 550 واتی و 650 واتی دارند. از مشخصات این دو منبع تغذیه می‌توان به استاندارد 80PLUS برنزی، طراحی مدار DC به DC، یک ریل 12 ولتی و مجهز بودن به یک فن بیصدای 120 میلی متری اشاره کرد. از امکانات حفاظتی که این دو منبع تغذیه دارند، می‌توانیم OVP, SCP, OPP, OTP و OCP را نام ببریم.

https://asset.msi.com/resize/image/global/product/product_16264026911b468295cf2cd594cc57b1ceb5ab5d63.png62405b38c58fe0f07fcef2367d8a9ba1/1024.png

https://asset.msi.com/resize/image/global/product/product_1626402691c478c45c24e547dff20197a1cef82f4c.png62405b38c58fe0f07fcef2367d8a9ba1/1024.png

https://asset.msi.com/resize/image/global/product/product_16264026951761075167cc8b86b35d04f8603d2cdb.png62405b38c58fe0f07fcef2367d8a9ba1/1024.png

آرایش کابل‌ها در دو منبع تغذیه MAG A550BN و MAG A650BN شرکت MSI به صورت یک درگاه 4+20 پین ATX، یک درگاه 4+4 پین EPS (برق پردازنده)، دو درگاه 2+6 پین PCIe، پنج درگاه برق ساتا، دو درگاه برق MOLEX و یک درگاه برق FDD است.

image-22-1160x521.png



پاور های MAG A550BN و MAG A650BN شرکت MSI در حال حاضر، با گارانتی آونگ در بازار ایران عرضه می‌شوند و از فروشگاه‌های سراسر کشور قابل خرید هستند.

پاور های MAG A500DN و MAG A600DN شرکت MSI

به سراغ دو پاور بعدی می‌رویم؛ پاورهای 500 و 600 واتی MAG A500DN و MAG A600DN شرکت MSI. این دو پاور نیز مانند بقیه محصولات سری MAG، پاورهای اقتصادی و باکیفیت هستند و برای استفاده در سیستم‌های گیمینگ میان رده، گزینه‌های مطلوبی به حساب می‌آیند. از امکانات و قابلیت‌های این دو پاور می‌توانیم به استاندارد 80PLUS، فناوری‌های حفاظتی OVP, SCP, OPP, OTP و OCP، طراحی PFC فعال، کابل‌های فلت و مجهز بودن به یک فن بیصدای 120 میلی متری اشاره کنیم.


https://asset.msi.com/resize/image/global/product/product_16536163907c0447181eb06b6e55b8c778c8e35489.png62405b38c58fe0f07fcef2367d8a9ba1/1024.png

https://asset.msi.com/resize/image/global/product/product_16536163930427e6fbd0e42d90a50012530abafc65.png62405b38c58fe0f07fcef2367d8a9ba1/1024.png

https://asset.msi.com/resize/image/global/product/product_1653616393cd31ce42787c773fd832d4187a58ed3a.png62405b38c58fe0f07fcef2367d8a9ba1/1024.png


آرایش کابل‌ها در دو منبع تغذیه MAG A500DN و MAG A600DN شرکت MSI، یکسان با دو مدل قبلی و به صورت یک درگاه 4+20 پین ATX، یک درگاه 4+4 پین EPS (برق پردازنده)، دو درگاه 2+6 پین PCIe، پنج درگاه برق ساتا، دو درگاه برق MOLEX و یک درگاه برق FDD است؛ منتهی با این تفاوت که کابل‌های این دو پاور «فلت» هستند و گره نمی‌خورند. به همین خاطر مدیریت کابل‌ها در داخل کیس با آن‌ها بسیار آسان است.

image-24-1160x471.png


پاور های MAG A500DN و MAG A600DN شرکت MSI قرار است به زودی با گارانتی آونگ به بازار ایران عرضه بشوند.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29

با تکیه‌گاه MSI Vigor WR01 راحتی و خنکی را به دستانتان هدیه بدهید

اگر شما هم پس از کار طولانی با کیبورد دچار خستگی مچ دستتان می‌شوید، MSI یک محصول ایده آل برایتان عرضه کرده است. تیکه گاه مچ دست Vigor WR01 از مموری فوم با خاصیت آنتی باکتریال ساخته شده است و ضمن جلوگیری از تعریق، موجب راحتی بیشتر در گیمینگ، تایپ کردن و کار با کامپیوتر می‌شود. با این محصول آرگونومی و بسیار کاربری آشنا شوید.


تکیه گاه مچ دست MSI Vigor WR01



Vigor WR01 یک تکیه گاه مچ دست است که می‌توانید از آن با هر کیبوردی استفاده کنید. Vigor WR01 با استفاده از مموری فوم ساخته شده است و ضمن کمک به راحتی بیشتر دست‌ها حین گیمینگ یا تایپ کردن و کار با کامپیوتر، مانع از تعریق هم می‌شود.


تکیه گاه مچ دست MSI Vigor WR01



در ساخت Vigor WR01 از پارچه با الیاف مصنوعی ویژه با پوشش آنتی باکتریال استفاده شده است که حس خنکی دلپذیری ایجاد می‌کند. به لطف استفاده از پارچه لاکرا، سطح بیرونی Vigor WR01 لطیف و خنک است تا از نهایت حس راحتی برخوردار شوید. همچنین سطح زیرین این محصول دارای لاستیک ضد لغزش است و حین کار جابجا نمی‌شود.


تکیه گاه مچ دست MSI Vigor WR01



تیکه گاه مچ دست Vigor WR01 ام اس آی با داشتن پوشش آنتی باکتریال، مانع از رشد باکتری‌ها و ایجاد بوی نامطبوع می‌شود. این پوشش ضد باکتری قادر به کاهش 99 درصدی باکتری‌های بیماری زا کلبسیلا پنومونیه، استافیلوکوکوس اورئوس و اشریشیا در تست آزمایشگاهی بوده است که شانس بیماری زایی و ایجاد بوی نامطلوب را به شدت پایین می‌آورد.


مموری فوم بکار رفته در Vigor WR01 در کنار راحتی بیشتر دستان شما و جلوگیری از درد مچ‌ها، موجب ایجاد حس خنکی نیز می‌شود تا ساعت‌ها بتوانید بی وقفه بازی کنید. این محصول افزون بر گیمرها، برای تایپیست‌ها هم بسیار ایده آل است.


همین حالا می‌توانید تکیه گاه مچ دست MSI Vigor WR01 را با گارانتی معتبر تهیه کنید و آن را به دستانتان هدیه بدهید.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29
صندلی های گیمینگ MSI از سری CH130 وارد بازار شدند



در این ویدیو نگاهی داریم به قابلیت ها و تفاوت این سه صندلی از سری CH130

ساختار اصلی هر سه صندلی مشابه به هم است اما نوع بافت و پارچه استفاده شده در آنها متفاوت می باشد.

✅ صندلی CH130 X با پوشش چرم و لبه های مخملی، ظاهری اسپرت و ساختاری مستحکم دارد.
✅ صندلی MAG CH130 FABRIC دارای پارچه بسیار نرم و قابل تنفس است تا در استفاده های طولانی مدت از خستگی و عرق کردن جلوگیری کند.
✅ و در نهایت صندلی MAG CH130 REPELTEK FABRIC که ساختار آن ثبت اختراع هم شده، دارای پارچه ای آبگریز و مقاوم در برابر خش است. اجسام تیز و حیوانات خانگی نمی توانند بروی این پارچه مشکلی ایجاد کنند. همچنین در صورت ریختن مایعات، تمیز کردن آن بسیار راحت و بدون دردسر است.

از دیگر قابلیت های این صندلی ها می توان به فریم تمام فلزی، پایه پنج شاخه یکپارچه، چرخ های ضد خش و روان، قابلیت خوابیدن پشتی تا 150 درجه، قابلیت شیب 15 درجه نشیمن و پشتی به طور همزمان، جک هیدرولیکی با کیفیت ساعت عالی، استراحتگاه با قابلیت تنظیم ارتفاع و عمق، ارگونومیک عالی و دو بالشتک برای گودی کمر و گردن اشاره کرد.

هم اکنون می توانید این صندلی های گیمینگ را با گارانتی آونگ از فروشگاه های معتبر خریداری کنید

برای مشاهده ویدیو معرفی صندلی های گیمینگ MSI در کانال آپارات ما کلیک کنید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29
تیزر معرفی مادربرد پرچمدار MSI MEG X670E GODLIKE




سری MEG بیش از پیش جلوه های قدرت و زیبایی را در MEG X670E GODLIKE و MEG X670E ACE نمایان می سازد. هر دو مادربرد با فرم فکتور E-ATX دارای حداکثر مدار قدرت 24+2 فاز 105 آمپر هستند. هیت سینک های بزرگ با تراکم بسیار بالا و هیت پایپ یکپارچه به همراه ترمال پدهای کاربردی، وظیفه خنک سازی VRM را بر عهده دارند تا مادربردی خنک و پایدار در بار کاری بالا را تحویل دهند. همچنین یک صفحه فلزی یا baseplate برای خنک سازی بیشتر ماسفت ها در نظر گرفته شده تا پتانسیل VRM به حداکثر برسد.

برای دفع بهتر حرارت و استحکام بردها، بک پلیت یا صفحه فلزی پشت با طراحی خاص و جلوه ای ویژه در این مادربردها دیده می شود. مادربردهای سری MEG مجهز به حداکثر 4 درگاه M.2 هستند که پشتیبانی از رابط M.2 PCIe 5.0 x4 بخش جذاب این درگاه ها است. کارت توسعه M.2 XPANDER-Z GEN5 DUAL در داخل جعبه این مادربردها وجود دارد تا کاربر را از اضافه کردن سالیدهایی با رابط GEN5 بی نیاز کند.

برای مشاهده ویدیو معرفی این مادربرد پرچمدار در کانال آپارات ما کلیک کنید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29

رودشو MSI در بازار کامپیوتر رضا را از دست ندهید

اگر گذرتان به بازار کامپیوتر رضا می افتد یا از نزدیکی آن عبور می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم بازدید از رودشو MSI و تجربه سخت افزارهای گیمینگ این کمپانی را از دست ندهید. شما همه روزه می‌توانید از رودشو MSI در بازار رضا بازدید کنید. جزئیات تکمیلی را در ادامه همین مطلب بخوانید.


MSI بازار رضا



بازار رضا یکی از بزرگ‌ترین بازارهای کامپیوتر کشور است که در تهران قرار دارد. در این پاساژ می‌توانید قطعات سخت افزاری و لوازم جانبی برخی از برترین برندهای دنیا چون MSI را تهیه کنید. اما لازم نیست حتماً برای خرید به بازار رضا بروید.


MSI بازار رضا



شما می‌توانید همه روزهاز ساعت 10.30 تا 19 از رودشو MSI با همکاری آونگ در بازار کامپیوتر رضا بازدید کنید و برای دقایقی هم که شده لذت گیمینگ با سخت افزارهای پرقدرت را تجربه کنید. در این رودشو یک سیستم گیمینگ تمام عیار با برخی از بهترین قطعات و لوازم جانبی MSI و ADATA قرار گرفته است.


MSI بازار رضا



سیستم گیمینگ پرقدرت MSI دارای سخت افزاری توانمندی چون مادربرد گیمینگ MSI MEG Z690 ACE، پردازنده Intel Core i9-12900K، حافظه رم XPG LANCER RGB DDR5، کارت گرافیک MSI Radeon RX 6900 XT GAMING X TRIO و لوازم جانبی MSI است.


MSI بازار رضا



همچنین شما می‌توانید از نزدیک صندلی گیمینگ حرفه‌ای MAG CH130 REPELTEK FABRIC را تجربه کنید که ضد آب و ضد خش است. در صورتی هم که پرسشی درباره محصولات MSI داشته باشید، کارشناسان حاضر در رودشو آماده پاسخ‌دهی به شما هستند.

 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29

ست گیمینگ MSI Adventure 202 – یک ست خوش قیمت با گارانتی آونگ​


ست‌های کمبو گیمینگ مدتی می‌شود که به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. در واقع کاربرانی که می‌خواهند با کمترین هزینه، کامل‌ترین تجهیزات گیمینگ را داشته باشند، به سراغ ست‌های گیمینگ می‌روند. ست کمبو گیمینگ MSI Adventure 202 یک ست گیمینگ کاربردی و خوش قیمت از شرکت «ام اس آی» است که در حال حاضر با گارانتی دو ساله آونگ، در کشورمان عرضه می‌شود. این ست برای گیمرهایی که به دنبال تجهیزات باکیفیت و اقتصادی هستند، یک گزینه عالی است.

ست گیمینگ MSI Adventure 202​

ست گیمینگ MSI Adventure 202 یک باندل چهارگانه شامل کیبورد Vigor GK20، موس Clutch GM08، هدست GH20 و موس پد Agility GD21 است که همگی ساخت شرکت ام اس آی هستند. در واقع شما با خرید این ست، مهم‌ترین تجهیزاتی که برای گیمینگ نیاز دارید را با کیفیت مناسب و گارانتی دو ساله آونگ در اختیار خواهید داشت.

کیبورد گیمینگ MSI Vigor GK20​



کیبوردی که همراه با ست Adventure 202 عرضه می‌شود، کیبورد گیمینگ Vigor GK20 ساخت شرکت MSI است. این کیبورد، یک کیبورد گیمینگ فول سایز است که بسته به زبان کیبورد و منطقه‌ای که کیبورد در آن عرضه می‌شود، 104/105/108 کلید دارد. سوییچ‌های این کیبورد از نوع ممبرین با عمر 12 میلیون کلیک هستند و نه مکانیکال، که با توجه به رده قیمتی این کیبورد و ست گیمینگ مورد صحبت ما، کاملاً طبیعی است. از ویژگی‌های این کیبورد می‌توان به نورپردازی RGB ثابت (غیر قابل شخصی سازی)، قابلیت Anti-Ghosting تا 12 کلید و همچنین کابل 1.8 متری با کانکتور طلاکاری شده اشاره کرد.



https://asset.msi.com/resize/image/global/product/product_3_20200819142009_5f3cc499e82de.png62405b38c58fe0f07fcef2367d8a9ba1/1024.png

https://asset.msi.com/resize/image/global/product/product_1_20200819142006_5f3cc4960f0e7.png62405b38c58fe0f07fcef2367d8a9ba1/1024.png

https://asset.msi.com/resize/image/global/product/product_8_20200819141959_5f3cc48fd7322.png62405b38c58fe0f07fcef2367d8a9ba1/1024.png

موس گیمینگ MSI Clutch GM08​

در ست گیمینگ MSI Adventure 202، موس گیمینگ Clutch GM08 ساخت همین شرکت قرار داده شده است. این موس گیمینگ، یک سنسور اپتیکال ساخت شرکت PixArt با حداکثر دقت 4200 پیکسل بر اینچ دارد. البته با استفاده دکمه بالایی موس، می‌توان دقت این موس را از 200DPI تا 3200DPI تنظیم کرد و تنظیم دقت سنسور روی 4200، از طریق نرم افزار ممکن است. یکی از ویژگی‌های جذاب این موس، قابل تنظیم بودن وزن آن است. در زیر این موس یک وزنه 5 گرمی و دو وزنه 3 گرمی قرار دارند و کاربر می‌تواند با کم و زیاد کردن این وزنه‌ها، وزن موس را به دلخواه خود تنظیم کند. این موس به نورپردازی تک‌رنگ قرمز نیز مجهز است.



https://asset.msi.com/resize/image/global/product/product_1_20200707155658_5f042acacb52f.png62405b38c58fe0f07fcef2367d8a9ba1/1024.png

https://asset.msi.com/resize/image/global/product/product_2_20200707155652_5f042ac4890ab.png62405b38c58fe0f07fcef2367d8a9ba1/1024.png

https://storage-asset.msi.com/global/picture/image/feature/multimeda/mouse/GM08/adjustable-img.png

هدست گیمینگ MSI Immerse GH20​



هدست گیمینگ Immerse GH20، یک هدست گیمینگ فوق سبک با وزن تنها 245 گرم است که همراه با ست گیمینگ Adventure 202 عرضه می‌شود. این هدست درایورهای بزرگ 40 میلی متری دارد که صدا را با حداکثر شفافیت به گوش کاربر می‌رسانند. میکروفون این هدست نیز قابل تنظیم است. پدهای این هدست، پدهای چرمی 2.5 سانتی متری هستند و طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که کاربرانی که از عینک استفاده می‌کنند، در ساعات طولانی استفاده از این هدست دچار مشکل نشوند. این هدست یک کنترلر مجهز به ولوم صدا و سوییچ میوت میکروفون دارد و از طریق یک جک 3.5 میلی متری کمبو به کامپیوترهای شخصی، کنسول‌های بازی و گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود. البته همراه این هدست، یک تبدیل برای اتصال آن به دستگاه‌هایی که جک کمبو ندارند عرضه می‌شود.



https://asset.msi.com/resize/image/global/product/product_1610697073523295b1d246b68c422539cd4535162b.png62405b38c58fe0f07fcef2367d8a9ba1/1024.png

https://asset.msi.com/resize/image/global/product/product_161069707348341445cc8ef0aff197a4adaa31e9f5.png62405b38c58fe0f07fcef2367d8a9ba1/1024.png

https://asset.msi.com/resize/image/global/product/product_16106970759b90a21a45af5c08c84d8350cbbdaade.png62405b38c58fe0f07fcef2367d8a9ba1/1024.png

موس پد گیمینگ MSI Agility GD21​

در ست گیمینگ Adventure 202 یک موس پد گیمینگ نیز وجود دارد. موس پد MSI Agility GD21 پوشش ابریشمی دارد که در کنار اصطکاک پائین، دقت و انعطاف بالایی دارد و برای ساعات طولانی گیمینگ، راحتی زیادی برای کاربر فراهم می‌کند. سطح زیرین این پوس پد نیز جنس لاستیکی دارد و به هیچ وجه روی سطح میز سر نمی‌خورد.


https://storage-asset.msi.com/global/picture/image/feature/multimeda/adventure202/gd21.jpg



ست گیمینگ Adventure 202 شرکت MSI یک ست گیمینگ باکیفیت و کاربردی است و قیمت مناسبی هم دارد. این ست در حال حاضر با گارانتی دو ساله آونگ به بازار کشورمان عرضه می‌شود و از فروشگاه‌های سخت افزاری سراسر کشور قابل خرید است.

 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29
تست و بررسی خنک کننده MAG CORELIQUID C240 توسط رسانه cowcotland و کسب نشان

با پیشرفت قطعات سخت افزاری و خصوصاً پردازنده ها، شاهد افزایش توان حرارتی و افزایش گرما در بار کاری پردازنده ها هستیم. به همین دلیل برای پردازنده های میان رده به بالا، نیاز به یک خنک کننده خوب کاملاً احساس می شود.

چنانچه انتخاب شما در بین پردازنده های نسل 12 اینتل، سری i5 و i7 غیر K بود، می توانید با خنک کننده های مایع 240 میلی متری سری C و R شرکت MSI، این پردازنده های را به خوبی خنک کنید. خنک بودن پردازنده خصوصاً در زمان بار کاری بالا، هم طول عمر قطعه را افزایش می دهد و هم در پایداری و البته عملکرد بهتر عملکردی چشم گیر دارد. در واقع اگر خنک کننده نتواند به خوبی پردازنده را خنک کند، پردازنده مجبور به کاهش فرکانس کاری می شود تا دمای ایجاد شده را کاهش دهد، به همین دلیل در زمان داغ بودن بیش از حد، عملکرد پردازنده در بار کاری بسیار کاهش پیدا می کند.

خنک کننده MAG CORELIQUID C240 با طراحی هد بلاک شفاف، ظاهری خیره کننده دارد. این هد بلاک به دلیل داشتن نورپردازی ARGB و ساختاری کریستالی، متفاوت از هر خنک کننده مایع دیگری است. از مهمترین ویژگی های این دو خنک کننده می توان به رادیاتور آلومینیومی 240 میلی متری، دو فن 120 میلی متری با سرعت چرخش 500 تا 2000 دور، جریان هوای 78.73 CFM، طول عمر فن 70 هزار ساعت، نویز 14 تا 34 دسی بل، واتر پمپ با سرعت 4200 دور در دقیقه، طول عمر 100 هزار ساعتی واتر پمپ، نور پردازی ARGB و براکت های مختلف خصوصاً براکت LGA 1700 و براکت سازگار با AM5 داخل جعبه اشاره کرد.

لازم به ذکر است این خنک کننده با گارانتی معتبر آونگ در بازار داخلی موجود است












 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29
رودشو MSI در بازار رضا تجربه بینظیر گیمینگ


بازار کامپیوتر رضا، یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید و تعمیر کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و لوازم جانبی آن‌ها در شهر تهران بوده و در چهارراه ولیعصر واقع شده است. به تازگی شرکت MSI با همکاری آونگ یک رودشو گیمینگ در بازار کامپیوتر رضا برگزار نموده که مراجعه و بازدید از آن، برای عموم علاقه‌مندان امکان پذیر است.

مشخصات سیستم تست رودشو گیمینگ MSI​

در رودشو گیمینگ MSI یک سیستم گیمینگ قدرتمند و رده بالا با قطعات پرچمدار MSI قرار داده شده که علاقه مندان می‌توانند از آن بازدید نموده و آن را تست کنند. تجربه کار با چنین سیستم قدرتمندی برای علاقه مندان سخت افزار، بسیار لذت بخش و ارزشمند است.


1-1160x651.jpg



بگذارید ابتدا به مشخصات سیستم تست بپردازیم:

  • پردازنده: Intel Core i9 12900K
  • مادربرد: MSI MEG Z690 Ace
  • حافظه (رم): 2×16 گیگابایت ADATA Lancer RGB DDR5-5200
  • کارت گرافیک: MSI Radeon RX 6900 XT Gaming X Trio
  • منبع تغذیه: MSI MPG A850GF
  • کیس: MSI MPG GUNGNIR 110M
  • خنک کننده پردازنده: MSI MPG CORELIQUID K360
  • موس: MSI Clutch GM50
  • کیبورد: MSI Vigor GK50 LP
  • هدست: MSI Immerse GH61
علاوه بر این قطعات، از مانیتور 27 اینچ گیمینگ MSI نیز برای این سیستم تست استفاده شده است.

صندلی گیمینگ MSI MAG CH130 I REPELTEK FABRIC​

دیگر محصولی که کاربران می‌توانند در رودشو گیمینگ MSI تست و از آن استفاده کنند، صندلی گیمینگ MSI MAG CH130 I REPELTEK FABRIC است. این صندلی گیمینگ، طراحی ارگونومیک داشته و حین ساعات طولانی استفاده، به ستون فقرات شما فشار نمی‌آورد. علاوه بر آن، پارچه استفاده در این صندلی در برابر نفوذ مایعات و همچنین خط و خش، مقاوم است. این صندلی گیمینگ توسط شرکت آونگ با گارانتی یک ساله عرضه می‌شود و امکان تست آن در رودشو گیمینگ MSI محیاست.



3-1160x651.jpg



همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، بازدید از رودشو گیمینگ MSI در بازار کامپیوتر رضا، همه روزه و برای تمام علاقه مندان امکان پذیر است. علاوه بر تست سیستم و قطعات، کارشناسان MSI نیز در این رودشو حاضر هستند و به سوالات کاربران پاسخ می‌دهند.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,804
لایک‌ها
175
سن
29
تست و بررسی کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE توسط رسانه معتبر TWEAKTOWN و کسب نشان

ام اس آی را همه ما به خوبی می شناسیم، شرکتی که تمام تلاشش را می کند تا حتی در محصولات اقتصادی هم کیفیت های لازم را برای محصولاتش لحاظ کند. از طراحی های ماندگار، کیفیت ساخت بالا، دقت در جزئیات، استفاده از قطعات دست چین شده و برتر و عملکرد بالا، بخشی از مزیت های این شرکت تایوانی است. قطعاً با شنیدن نام MSI، تصویری از مادربرد، کارت گرافیک و لپ تاپ های با کیفیت این برند در ذهن تداعی می شود، اما این شرکت جدا از این محصولات، مانیتور، ماوس و کیبورد، صندلی گیمینگ، خنک کننده پردازنده، هدست گیمینگ، سالیدهای SSD M.2، پد ماوس، کیس، کنترلر بازی، تجهیزات نورپردازی و بسیاری از دیگر قطعات و محصولات گیمینگ را تولید می کند.

یکی از خاص ترین کیبوردهای گیمینگ مکانیکال شرکت MSI مدل VIGOR GK50 LOW PROFILE است. یک محصول با ساختار عالی و ظاهری زیبا که مناسب گیمرهای سخت پسند است. بدنه ای با ساختار فلز برس خورده به همراه ارگونومیک بالا شاید یکی از مهمتری خصوصیات VIGOR GK50 LOW PROFILE باشد. این کیبورد مکانیکال دارای سوئیچ های LOW PROFILE MECHANICAL با ساختاری خاص است که ارتفاع کمتری به نسبت دیگر سوئیچ های مکانیکال دارد و طول عمر بیش از 50 میلیون کلیک برای آن پیش بینی می شود. همین موضوع باعث شده تا عمق سفر کمتر، سرعت بیشتر و دقت بالاتری را در عمل از آن شاهد باشیم. حتی کلیدهای قرار گرفته بروی سوئیچ ها به نسبت دیگر سوئیچ های مکانیکال، دارای ارتفاع کمتری است. نورپردازی خیره کننده RGB با افکت های مختلف و کلیدهای ترکیبی بریا مدیریت مدیا و حتی نرم افزار MSI AFTERBURNER از دیگر ویژگی های این کیبورد مکانیکال است.













 
بالا