برگزیده های پرشین تولز

اخبار فوتبال ایران

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
35941113579000951283.jpg
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]خطيبي: رسول معتقد است دفاع يعني مرگ[/h]
[h=2]مربي تيم گسترش فولاد گفت:در اين فصل 12،13 امتياز را در اثر اشتباهات داوري از دست داديم.[/h]


حسين خطيبي در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل سپاهان عنوان کرد:بازي سختي با سپاهان در پيش داريم.با تيمي بازي داريم که خوب بازي مي کند.سپاهان تيم ريشه داري است و طرفداران خوبي دارد.با اينکه در حال حاضر در رده اول و دوم جدول ليگ قرار ندارد اما امسال هم مدعي است و مي تواند قهرمان ليگ شود.

به گزارش اوج، وي ادامه داد:ما هم اميدواري زيادي داريم و درست است که در بازي با تراکتورسازي شکست خورديم ولي بازي خوبي انجام داديم.در آن مسابقه اشتباهات داوري مشکل ساز شد.اميدوارم در بازي با سپاهان بازي خوبي را شاهد باشيم.

مربي گسترش درباره غايبان تيمش در بازي با سپاهان گفت:در اين مسابقه سامان نريمان جهان،خالد شفيعي و ايمان موسوي را در اختيار نداريم.

وي درباره روند بازي هاي گسترش گفت:ما يک مقدار در بحث گل خوردن مشکل داشتيم.البته در گلزني موفق بوديم و در 90 درصد بازي ها گل زديم اما با گرفتن 3،4 بازيکن در نيم فصل در خط دفاع و هافبک اين مشکل را حل کرديم.ما براي بازي با سپاهان هم به نباختن و هم به کسب سه امتياز فکر مي کنيم.هدف مان اين است در فصل جاري جزو 10 تيم اول جدول شويم و سال بعد با کسب تجربه در جمع تيم هاي بالاي جدول قرار بگيريم.

مربي گسترش درباره قرعه ايران در جام جهاني اظهار داشت:به نظر من گروه مان نه سخت است و نه آسان.متعادل است.اگر برنامه هاي مربي بزرگي به نام کارلوس کي روش را انجام بدهيم مي توانيم بازي هاي خوبي را انجام بدهيم.

وي درباره اعتراضات کادر فني گسترش به داوري هاي ليگ برتر گفت:ما در اين فصل 12،13 امتياز را در اثر اشتباهات داوري از دست داديم.البته نمي گويم عمدي در کار بوده است ولي به هر حال اين اشتباهات تاثيرگذار است.گل اول تراکتورسازي که اصلا خطايي شکل نگرفته بود.گل دوم هم که در 90 مشخص شد آفسايد بوده است.

مربي گسترش درباره سوال يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه اين تيم دفاعي بازي مي کند گفت:من با اين حرف مخالفم.ما در بازي رفت با همين سپاهان تا دقايق پاياني با دو فوروارد بازي کرديم.در بازي هاي قبلي مان هم هجومي بوديم.رسول خطيبي اعتقاد دارد دفاع يعني مرگ و به همين دليل هرگز به دنبال دفاع صرف نبوديم.

خطيبي درباره وضعيت بازي خداحافظي رسول خطيبي از دنياي بازيگري اظهار داشت:باشگاه در اين زمينه در حال بررسي شرايط است و شايد در پايان فصل اين مسابقه با يک تيم خارجي برگزار شود.البته خود رسول دوست داشت در مسابقه اي با سپاهان اين بازي برگزار شود.او به سپاهان علاقه دارد و هميشه از حضورش در اين تيم به نيکي ياد مي کند.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]کرانچار: درباره راي کميته استيناف نظري ندارم[/h]
[h=2]سرمربي تيم سپاهان گفت: کنفدراسيون فوتبال آسيا اجازه نمي دهد رفتار هاي غير جدي اعتبار ليگ قهرمانان را خدشه دار کند و حقوق باشگاهها هم تضييع شود.[/h]


زلاتکو کرانچار در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل گسترش فولاد درباره قرعه سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا عنوان کرد:به نظر من بازي فردا با گسترش بسيار مهم تر از ليگ قهرمانان است چون بازي هاي آسيايي اسفندماه برگزار مي شود.به هر حال ما در گروه دشواري قرار گرفته ايم.بايد به هر نحوي شده از اين گروه صعود کنيم.

به گزارش اوج، وي ادامه داد: ميل و انگيزه ما فقط اين نيست که به دور دوم برويم و مي خواهيم گام هاي بلندتري برداريم.بنابراين در فصل نقل و انتقالات که از 16 دي شروع مي شود دو بازيکن جديد خارجي را جذب مي کنيم و اميدواريم با بازگشت محرم و سوکاي به تيم کاملي که مدنظرمان است تبديل شويم.

سرمربي سپاهان درباره بازي با گسترش گفت:من فکر مي کنم همه بازيکنان مي دانند که برد در مسابقه با گسترش مي تواند ما را به صدر نزديک کند و متاسفانه شکست در اين بازي هم باعث خواهد شد از صدر فاصله بگيريم.اميدوارم بر خلاف دو بازي با فولاد و استقلال که برتر بوديم اما نتوانستيم از فرصت ها استفاده کنيم اين بار بدشانسي دست از سر ما بردارد.گسترش تيم خوبي است که مقابل استقلال هم شانه به شانه پيروزي بود و شايد نزديک تر از استقلال براي برد بود.با اين وجود فردا يک خروجي دارد و آن اين است که ما بايد به پيروزي برسيم.

وي درباره حضور مهاجم جديد در سپاهان اظهار داشت:ونديک دو روز پيش به ما ملحق شد و بايد تست پزشکي بدهد.بحث مالي اين موضوع هم برعهده خودش و باشگاه است.او همان بازيکن خطرناکي است که مي خواستم و اطمينان دارم در گلزني موفق خواهد بود.

سرمربي سپاهان درباره غايبان تيمش مقابل گسترش فولاد گفت:حمودي محروم است و سوکاي و نويد کيا هم مدتهاست مصدوم هستند.البته بازيکنان جوان در نبرد براي حضور در فهرست 18 نفره به سر مي برند.

وي درباره وضعيت تيمش در خط حمله گفت:ما در خط حمله شرايط خوبي داريم.به جز مهاجم جديد،محمد غلامي،مهدي شريفي و امير حسين کريمي هم هستند.در خط مياني هم به دنبال يک بازيساز هستيم تا در کنار نويد کيا قرار بگيرد.

سرمربي سپاهان درباره حکم کميته استيناف درباره علي دايي اظهار داشت:من در اين باره نظري ندارم.بهتر است خود کميته استيناف درباره حکمي که داده است توضيح بدهد.

کرانچار در واکنش به اينکه گفته مي شود کارلوس کي روش تاکيد کرده است نمايندگان ايران در آسيا نمي توانند از ملي پوشان پس از پايان ليگ در ليگ قهرمانان استفاده کنند بيان کرد:به نظر من بايد اين بحث اول با خود باشگاهها مطرح شود.چون اين باشگاهها هستند که مي توانند در رده بندي بين المللي براي فوتبال ايران آبروداري کنند.البته هنوز اين اظهارنظر به صورت رسمي مطرح نشده است و کمي زود است نظر بدهيم اما به طور حتم کنفدراسيون فوتبال آسيا اجازه نمي دهد رفتار هاي غير جدي اعتبار ليگ قهرمانان را خدشه دار کند و حقوق باشگاهها هم تضييع شود.

وي افزود:اين کار يک نمره منفي براي فوتبال ايران است.هر کسي اين نظر را داده است قطعا عقب نشيني خواهد کرد.استقلال؛سپاهان،تراکتورسازي و فولاد در جايگاهي هستند که رتبه بين المللي ايران را بهبود ببخشند و نبايد فقط چشم مان به تيم ملي دوخته شود.اين موضوع مثل اين است که منچستريونايتد در ليگ قهرمانان اروپا بدون ملي پوشانش به ميدان برود چون تيم ملي انگليس اردو دارد.اين رفتارها بچه گانه است.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]بيانيه تند رويانيان عليه فدراسيون فوتبال[/h]
[h=2]مديرعامل باشگاه پرسپوليس با صدور اطلاعيه‌اي نسبت به محروميت دو جلسه اي علي دايي اعتراض کرده و تاکيد کرد براي دفاع از حق باشگاه پرسپوليس و هواداران ميليوني آن هرگز کوتاه نخواهد آمد و پيگيري‌هاي لازم را انجام خواهد داد.[/h]
00944748.jpg


به گزارش ورزش سه به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان که صبح امروز به منظور مذاکره و توافق با باشگاه عجمان امارات براي رضايتنامه محمدرضا خلعتبري عازم دبي شده پس از کسب اطلاع از حکم صادر شده از سوي کميته استيناف مبني بر محروميت دو جلسه اي علي دايي و همچنين جريمه 7 ميليون توماني به واسطه اظهارات مطرح شده در خصوص محسن قهرماني و بازي با سپاهان تلفني اطلاعيه‌اي را در اختيار روابط عمومي باشگاه پرسپوليس قرار داد.

در اطلاعيه محمد رويانيان آمده است: برخورد متوالي اخير با سرمربي تيم فوتبال و باشگاه پرسپوليس کاملا ناعادلانه و نشأت گرفته از سياست يک بام و دو هوا در برخي ارکان‌ها و کميته‌هاي فدراسيون فوتبال مي‌دانم و آن را کاملا محکوم و به زودي با اطلاعيه رسمي ابعاد اين نوع برخوردها را موشکافي خواهيم کرد.

بنده در دفاع از حق پرسپوليس و هوادارانش و همچنين جلوگيري از تضييع حق و حقوق سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس بر حسب وظيفه و رسالتي که دارم نه تنها کوتاه نخواهم آمد بلکه اگر به نتيجه معقولي نرسم چاره اي جز اين ندارم که اعلام کنم مسئوليت باشگاه پرسپوليس را به هيئت مديره و دولت واگذار مي‌کنم. اينک وقت آن رسيده که هيئت مديره باشگاه نقش خود را ايفا کرده و از طريق مراجع ذيصلاح و دولت براي دفاع از حق و حقوق پرسپوليس و هوادارانش پيگيري‌هاي لازم را انجام دهد. همچنين به طور کتبي به راي صادره استيناف واخواهي و آن را پيگيري مي کنيم. از رياست محترم فدراسيون فوتبال نيز به طور جدي مي‌خواهم تا در اين ماجرا ورود کرده و عواقب آن را مديريت کند.

ما اين حکم را برنمي‌تابيم، سياست يک بام و دو هوا و اجحاف در حق پرسپوليس و هوادارانش و ساکت کردن صداي اعتراض برحق سرمربي پرسپوليس موضوعي نيست که در قبال آن سکوت کرده و شاهد پايمال شدن حق 30 ميليون هوادار باشم. يک بار در شرايطي که تيم ميهمان 85 دقيقه به مدافع ملي پوش پرسپوليس توهين و فحاشي کرد 1 امتياز از پرسپوليس کسر کردند و سرمربي تيم ما را با نيز به خاطر اعتراض به داور چهارم محروم کردند، حتي حاضر نشدند درخواست واخواهي و اعتراض ما را بررسي کنند، حتي نيامدند که ببينند دليل اعتراض ما چيست و در حالي که برخي عوامل تيم‌هاي ديگر اعتراضات بسيار تندي به داوران داشته اند با هيچ محروميتي مواجه نشده‌اند و حالا نيز سرمربي پرسپوليس را در حالي که جريمه شده بود به ناگاه دو جلسه نيز محروم مي کنند که چنين چيزي سابقه نداشته است. بياييد و بگوييد پرسپوليس امسال بايد بدون سرمربي تيمش را هدايت کند چرا با حکم هاي متوالي هواداران پرسپوليس را زجر مي‌دهيد.

چرا با پرسپوليس چنين مي کنيد. گناه پرسپوليس چيست، اين يک بام و دو هوا چه معنايي دارد. يک امتياز به ناحق از پرسپوليس کسر کرديد و حتي حاضر نشديد به اعتراض باشگاه رسيدگي کنيد و حالا بار ديگر سرمربي تيم پرسپوليس را 2 جلسه محروم مي کنيد. من بار ديگر از آقاي کفاشيان مي خواهم به اين مسائل، تناقضات و رفتارهاي دوگانه در قبال پرسپوليس و تيم هاي ديگر ورود کرده و آن را مديريت کند. واي به حال اين فوتبال که برخي براي ساکت کردن صداي ما و سرمربي پرافتخارمان شروع کرده اند به صادر کردن حکم هاي متوالي و در قبال اظهارات مشابه مديران، سرمربيان و سرپرستان تيم هاي ديگر هيچ واکنشي نشان نمي دهند. برخي اظهارات مطرح شده از سوي عوامل تيم هاي ديگر بسيار سنگين‌تر از اظهارات علي دايي بوده، چگونه مي شود که مربي موفق ما را متوالي و با احکام آن چناني محکوم مي کنيد اما با ديگران هيچ برخوردي نمي کنيد. برخي پشت داوران پنهان شده اند و مي خواهند به بهانه دفاع از حق جامعه داوري اين گونه با باشگاه پرسپوليس و سرمربي آن رفتار کنند در حالي که اگر دلشان براي جامعه داوري سوخته بود با مصاحبه ها و اتهامات مديران و سرپرستان تيم‌هاي ديگر نيز برخورد مي‌کردند. پس اين احکام ريشه در مسائل ديگري دارد و اين را مطمئن باشيد که صداي برحق باشگاه پرسپوليس و سرمربي آن خاموش نخواهد شد. اين اجحاف در حق 30 ميليون هوادار پرسپوليس چيزي نيست که به سادگي از کنار آن بگذريم و خدا نيز از آن نمي گذرد. شما در حال تسويه حساب با چه کسي هستيد، چرا به 30 ميليون هوادار پرسپوليس فکر نمي‌کنيد. چرا در قبال مصاحبه‌هاي ديگران هيچ واکنشي نشان نمي دهيد. بار ديگر مي گويم بيايد رسما اعلام کنيد پرسپوليس امسال نبايد سرمربي داشته باشد، خيال خودتان و همه را راحت کنيد. ديگر نيازي به صادر کردن احکام يکي پس از ديگري نيست. بنده فعلا به همين اظهارات بسنده مي کنم و بي صبرانه منتظرم تا به تهران برگردم تا اين ماجرا را پيگيري کنم اما اين ظلم تاريخي در حق پرسپوليس و سرمربي آن را برنمي تابم و اگر نتوانم از حق باشگاه دفاع کنم مسئوليت را به هيئت مديره و دولت واگذار مي‌کنم و تاکيد مي کنم اگر در فوتبال هم نباشم از پيگيري اين موضوع هرگز عقب نشيني نکرده و تا آخر اين اجحاف تاريخي را پيگيري مي‌کنم.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]تاج: شايد جام حذفي را هم برگزار نکنيم[/h]
[h=2]رئيس سازمان ليگ گفت: مي‌توانيم با يک برنامه فشرده‌تر ليگ برتر را تا آخر اسفند به پايان برسانيم تا بازيکنان بيشتر در اختيار تيم ملي باشند.[/h]
00945191.jpg


مهدي تاج در مورد درخواست کي‌روش براي در اختيار داشتن بازيکنان ملي‌پوش باشگاه‌ها اظهار داشت: ما به فدراسيون فوتبال نامه‌اي نوشتيم و اعلام کرديم مي‌توانيم ليگ را با يک برنامه فشرده‌تر تا آخر اسفند به پايان برسانيم تا بازيکنان ملي‌پوش در سه ماه فروردين، ارديبهشت و خرداد به طور کامل در اختيار کادر فني تيم ملي باشند.

به گزاش فارس، وي ادامه داد: پيشنهاد ديگر ما به فدراسيون اين بود که مي‌توانيم 20 فروردين ليگ را به پايان برسانيم در هر دو مورد تصميم‌گيري را به فدراسيون فوتبال واگذار کرده‌ايم تا فدراسيون فوتبال و کادر فني تيم ملي بعد از جمع‌بندي نظر نهايي خود را به سازمان ليگ اعلام کنند.

رئيس سازمان ليگ در مورد وضعيت برگزاري جام حذفي گفت: 8 تيم اکنون در جام حذفي صعود کرده‌اند، مي‌توانيم جام حذفي را برگزار نکنيم ولي اعتقاد سازمان ليگ اين است که جام حذفي را صد درصد برگزار کنيم.

تاج در مورد وضعيت باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا و همچنين تداخل آن بازي‌ها با اردوهاي تيم ملي گفت: اين مسئله به خود فدراسيون مربوط مي‌شود و فدراسيون فوتبال بايد با اين چهار باشگاه حاضر در ليگ قهرمانان آسيا جلسه بگذارد و اين موضوع را به نوعي حل کند. هر تصميمي که بگيرند سازمان ليگ آن را اجرايي مي‌کند.

وي در مورد اينکه باشگاه‌ها براي جذب بازيکنان ملي‌پوش هزينه کرده‌اند و مي‌خواهند از آن استفاده کنند، ‌گفت: بايد اين مشکل را به نوعي حل کنيم. من يک طرح خام دارم. اينکه از 9 ميليون دلاري که بابت صعود به جام جهاني مي‌گيريم بخشي از قرارداد بازيکنان ملي‌پوش پرداخت شود که با توجه به بي‌پولي باشگاه‌ها مي‌تواند راه حل مناسبي باشد.

تاج در مورد محروميت علي دايي گفت: با توجه به اينکه زمان ابلاغ محروميت دايي به پرسپوليس کمتر از 72 ساعت است، دايي مي‌تواند در ديدار با مس کرمان تيمش را هدايت کند و اين رأي پس از هفته هجدهم اعمال خواهد شد.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]حرف جلالي و ماجدي اتها‌م‌ آميزتر بود يا دايي؟[/h]
[h=2]باشگاه پرسپوليس اعلام کرد صحبت‌هاي مجيد جلالي و سرپرست استقلال در مورد داوران اتهام آميز‌تر بود يا صحبت‌هاي سرمربي پرسپوليس؟[/h]
00940161.jpg


حسين قدوسي مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: ما هيچ مشکلي با تراکتورسازي يا ساير تيم‌ها نداريم بلکه فقط مي‌خواستيم تناقض در احکام صادره را نشان بدهيم و از حق باشگاه پرسپوليس و سرمربي خود دفاع کرديم.

وي ادامه داد: برخي از اظهارات مجيد جلالي و ميرشاد ماجدي را يادآوري مي‌کنم تا مشخص شود صحبت‌هاي علي دايي توهين‌آميزتر بوده يا حرف‌هاي سرمربي و سرپرست استقلال؟ مجيد جلالي در تاريخ 27 مهر صحبت کرد و مصاحبه‌اي با اين تيتر از او منتشر شد «جلالي: اتفاقات داوري بازي با پرسپوليس عمدي بود» و يا اينکه ميرشاد ماجدي در 11 مرداد در مصاحبه با خبرنگاران گفت «فغاني بازي را براي سپاهان درآورد» آيا اين اتهام‌ها به داوري سنگين‌تر بود يا حرف علي دايي؟

وي ادامه داد: علي دايي گفت: داور به سمت تيم حريف غش کرده است‌ اما صحبت‌هاي سرمربي و سرپرست تراکتورسازي و استقلال را يک بار ديگر بخوانيد تا مشخص شود کدام صحبت‌ها توهين‌آميزتر بوده است.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
پيروزي تيم جباري و شکست حريف سپاهان


هفته دوازدهم ليگ ستارگان قطر چهارشنبه شب با برتري تيم مجتبي جباري پيگيري شد.
00946136.jpg

در اين بازي الاهلي موفق شد با نتيجه يک بر صفر از سد تيم الوکره گذشت.

به گزارش اوج، در اين مسابقه مجتبي جباري در ترکيب اصلي الاهلي حضور داشت و 90 دقيقه بازي کرد.الاهلي با اين برد 18 امتيازي شد و در رتبه هفتم جدول قرار گرفت.

در ديگر مسابقه،السد،حريف سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا با نتيجه دو بر صفر مغلوب لخويا شد.

رائول گونزالس،مهاجم اسپانيايي السد در اين مسابقه در ترکيب اصلي تيمش حضور داشت اما نتوانست مانع شکست السد شود.

السد به رغم اين شکست با 25 امتياز در صدر قرار دارد.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]کفاشيان و نبي به وزارت ورزش و جوانان رفتند[/h]
[h=2]علي کفاشيان به همراه نبي به وزارت ورزش و جوانان رفتند.[/h]
00942277.jpg


علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال به همراه نبي دبيرکل فدراسيون بعدازظهر امروز به وزارت ورزش و جوانان رفتند و در جلسه‌اي با معاون وزارت ورزش و مديران شرکت کردند.

به گزارش فارس، در اين جلسه کفاشيان و نبي گزارشي از عملکرد فدراسيون فوتبال دادند و همچنين برنامه‌هاي خود را با جام جهاني براي مسئولان وزارت ورزش تشريح کردند و درخواست‌هاي خود را نيز به معاونين وزارت ورزش دادند.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]نماينده دايي: رأي استيناف نادرست است[/h]
[h=2]نماينده تام‌الاختيار علي دايي جواب کميته استيناف را داد.[/h]
00006986.jpg


بهمن دهقان درباره رأي صادره کميته استيناف مبني بر محروميت و جريمه علي دايي گفت:‌ با اداي احترام به اعضاي کميته محترم استيناف بايد اعلام کنم متأسفانه اين رأي کاملاً نادرست است.

به گزارش فارس، وي افزود:‌ به استحضار اعضاي کميته استيناف مي‌رساند اولاً ماده 43 آيين‌نامه انضباطي در مورد روش رسيدگي و موازين تکلل به اجراي آيين دادرسي مدني تأکيد دارد.

دهقان ادامه داد: ثانياً بند يک ماده 17 آيين‌نامه انضباطي مي‌گويد «کميته استيناف حق دارد جز موارد استثنا شده در آيين‌نامه، احکام بدوي کميته انضباطي فدراسيون و تعيين و منتسب به بازيکنان فدراسيون را که مورد تجديدنظر خواهي گرفته است،‌ در چارچوب مقررات مربوطه تأييد يا اصلاح نمايد.»

وي يادآور شد: نکته مهم اين است طبق ماده 258 آيين داوري کيفري صراحت دارد «دادگاه تجديدنظر نمي‌تواند مجازات تعزيري مقرر در حکم بدوي را تشديد نمايد مگر در مواردي که مجازات مقرر در حکم بدوي کمتر از حداقل ميزاني باشد که قانون مقرر داشته و اين امر مورد اعتراض شاکي تجديدنظرخواه قرار گيرد که در اين موارد مرجع تجديدنظر با تصحيح حکم بدوي نسبت به مجازاتي که قانون مقرر داشته اقدام خواهد کرد.»

دهقان افزود: خدمت عزيزان استيناف بايد اين موضوع را بگويم با توجه به موارد فوق که ذکر شد از آنجا که شاکي پرونده باشگاه سپاهان بوده و تجديدنظرخواهي نداشته و حکم بدوي را کافي دانسته تشديد مجازات در رأي صادره مغاير با آيين دادرسي کيفري است. بايد همين جا به عرض برسانم اين به آن معناست حتي اگر مجازات مقرر در رأي بدوي کمتر از ميزان قانون هم باشد تنها با اعتراض شاکي مي‌توان آن را تشديد کرد، فقط با اعتراض شاکي تشديد مي‌شود اگرچه جواز اصلاح رأي بدون توجه در آيين‌نامه انضباطي فدراسيون موجود است.

دهقان در پايان تأکيد کرد:‌ اما در اين موارد اين اصلاح نمي‌تواند مفهوم تشديد مجازات را داشته باشد زيرا در پرونده‌اي که شاکي خصوصي وجود دارد بايد تقاضاي تشديد مجازات کند و اين امر در چارچوب اصلاح قانون نمي‌تواند باشد که بايد به اين موارد توجه شود.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]جلسه هيئت‌مديره استقلال با حضور وزير ورزش[/h]
[h=2]جلسه بعدي هيئت مديره باشگاه استقلال با حضور وزير ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.[/h]
00938899.jpg


جلسه آينده هيئت مديره باشگاه استقلال در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور محمود گودرزي وزير ورزش برگزار خواهد شد.

در اين نشست قرار است اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال، گزارشي از عملکرد اين باشگاه و همچنين وضعيت مالي به وزير ورزش و جوانان ارائه کنند.

همچنين فتح الله زاده در اين جلسه مشترک مشکلات باشگاه استقلال را با وزير در ميان خواهد گذاشت.

قرار است اوايل هفته آينده از سوي وزارت ورزش براي تاريخ برگزاري اين جلسه با باشگاه استقلال تماس گرفته شود.

به گزارش فارس، حسن زماني عضو هيئت مديره باشگاه استقلال اين خبر را تائيد کرد.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]مظلومي: من و دايي تفکر دفاعي نداريم[/h]
[h=2]سرمربي تيم مس کرمان گفت:زماني در استقلال تلاش کردم مقابل پرسپوليس موفق باشيم و خدا را شکر اين اتفاق هم افتاد.[/h]
00030817.jpg


پرويز مظلومي درباره ديدار تيمش مقابل پرسپوليس عنوان کرد:خوشبختانه همه چيز خوب است.از اين بازي 3 امتياز را مي‌خواهيم. تمرکزمان بالاست و بازيکنان انگيزه زيادي براي اين مسابقه دارند.نيم‌فصل دوم قطعا براي ما جدي‌تر خواهد بود. البته بچه‌ها در نيم‌فصل اول هم دنبال نتيجه‌گيري بودند و جدي کار کردند اما تيم بدشانسي‌هاي زيادي آورد. جايگاه واقعي مس اينجاي جدول نيست.

به گزارش اوج نيوز،وي درباره پرسپوليس اظهار داشت:پرسپوليس در شرايط خوبي بسر مي‌برد. ما فيلم بازي‌هاي اين تيم را بررسي کرده‌ايم. آن‌ها در خانه بهتر هستند ولي در خارج از خانه هم بسيار خطرناکند.

سرمربي مس افزود:به طور قطع پرسپوليس براي برد به کرمان مي‌آيد ما هم به خاطر ميزباني هدفي جز اين نداريم. فکر مي‌کنم بازي زيبايي باشد چون نه من و نه دايي تفکرات تدافعي نداريم.

مظلومي درباره اينکه به عنوان سرمربي سابق استقلال دربرابر پرسپوليس قرار مي گيرد گفت:من استقلالي‌ام ولي الان روي نيمکت مس مي‌نشينم.زماني در استقلال تلاش کردم مقابل پرسپوليس موفق باشيم و خدا را شکر اين اتفاق هم افتاد. 4 دربي متوالي را برديم که بسيار شيرين بود و هيچ‌وقت اين دوره از زندگي‌ام را فراموش نمي‌کنم.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]نبايدترسي ازبازي باتيم‌هاي بزرگ داشته باشيم[/h]
[h=2]بازيکن پيشين تيم ملي فوتبال کشورمان تاکيد کرد، اين تيم نبايد ترسي از بازي با تيم‌هاي بزرگ دنيا داشته باشد.[/h]
00031524.jpg


مهدي پاشازاده درباره قرعه ايران در جام جهاني 2014 اظهار داشت: در جام جهاني بهترين تيم‌هاي دنيا حضور دارند و نمي‌توان گفت اگر با آرژانتين و نيجريه هم‌گروه نمي‌شديم، براي ما بهتر بود. مهم اين است که به جام جهاني رفته‌ و توانسته‌ايم به فوتبال‌مان اعتباري دوباره ببخشيم.

به گزارش تسنيم،وي با تاکيد براينکه «با حضور در جام جهاني مي‌توانيم لژيونرهاي‌مان را بيشتر کنيم»، افزود: همه تيم‌هاي حاضر در جام جهاني خوب هستند و اين ما هستيم که بايد به تيم خود نگاه کنيم و توانايي‌هاي‌مان را در نظر بگيريم.

بازيکن پيشين تيم ملي در پاسخ به اين سوال که «حضور کارلوس کي‌روش و نام او روي نيمکت تيم ملي چقدر مي‌‌تواند ذهن حريفان تيم ملي در جام جهاني را به خود مشغول کند؟»، عنوان کرد: کي‌روش اعتبار جهاني دارد اما بايد ديد اين اعتبار در جام جهاني چقدر مي‌تواند به تيم ملي کمک کند.

پاشازاده تصريح کرد: از لحاظ تئوري حريفان تيم ملي روي ما حساب باز مي‌کنند، چون کي‌روش روي نيمکت تيم ملي نشسته است اما بايد ديد بازيکنان چطور توانايي‌هاي خود را در زمين نشان مي‌دهند.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود کي‌روش دوست ندارد تيم ملي با تيم‌هاي بزرگ دنيا بازي کند تا رزومه‌اش خراب نشود، به تسنيم گفت: شايد اين موضوع درست باشد اما نبايد ترسي براي بازي با تيم‌هاي بزرگ داشته باشيم.

بازيکن پيشين تيم ملي درباره توهين برخي افراد به ليونل مسي در صفحه شخصي او در شبکه‌هاي اجتماعي خاطرنشان کرد: کار خيلي بدي بود. با اين کار اعتبارمان را در دنيا از دست مي‌دهيم. متاسفانه در اروپا چون رفت‌وآمد دارم، مي‌بينيم که با ايراني‌ها به دليل چنين رفتارهايي خوب برخورد نمي‌کنند. اين موضوع براي ايراني‌هايي که در خارج از کشور حضور دارند، مشکل‌ساز شده است.

پاشازاده در مورد تقابل ليونل مسي با هاشم بيک‌زاده که نقل محافل شده است به تسنيم گفت: اين مسئله جزو فرهنگ ما شده است. برخي‌ها اين موضوع را به شوخي و مزاح مي‌گويند ولي مشکل ما مسي نيست. مسي هم نباشد، آرژانتين ستاره‌هاي زيادي در ترکيب خود دارد. ما بايد توانايي ساختار دفاعي‌مان را افزايش دهيم، چون يک‌نفره نمي‌توانيم دفاع کنيم. همه بازيکنان بايد در امر دفاع شرکت کنند.

وي که سابقه بازي در جام جهاني فرانسه را دارد، به بازيکنان تيم ايران حاضر در جام جهاني 2014 برزيل اين چنين توصيه کرد: اين رقابت‌ها ويترين افتخارات بازيکنان است و شايد ديگر به دست نيايد. ملي‌پوشان ما نبايد ترسي از حريفان داشته باشند و بيشترين لذت را از جام جهاني ببرند. بهترين آرزوي هر فوتباليستي بازي در جام جهاني است و بازيکنان ايراني بايد از اين فرصت به نحوي شايسته استفاده کنند.

بازيکن پيشين تيم ملي خاطرنشان کرد: در زماني ايويچ که سرمربي تيم ملي بود همه رقباي‌مان در جام جهاني 98 فرانسه را آناليز مي‌کرديم. به عنوان مثال مياتوويچ بازيکن يوگسلاوي آقاي گل بود ولي در بازي با ايران موقعيتي به دست نياورد. اين موضوع به دليل آناليز بازي‌هاي او بود. مربيان تيم ملي هم بايد همانند ايويچ بازيکنان حريف را براي ملي‌پوشان آناليز کنند.

پاشازاده با بيان اينکه تيم ملي در جام جهاني بايد هدف داشته باشد، اضافه کرد: ما اين کار را مقابل کرواسي انجام داديم و وقتي به اين نتيجه رسيديم که مي‌توانيم کرواسي را متوقف کنيم يا شکست دهيم با انگيزه و اعتمادبه‌نفس بيشتر به مصاف يوگسلاوي رفتيم.

وي ادامه داد: اگر با ديد مثبت نگاه کنيم که مي‌توانيم به دور بعدي جام جهاني صعود کنيم اشکالي در آن وجود ندارد ولي اينطور نباشد که اگر مقابل نيجريه يا بوسني شکست خورديم، ناراحت شويم چون بايد قبول کنيم توانايي آنها بيشتر از ايران است. البته در فوتبال و با داشتن نظم و پشتکار مي‌توان قوانين بازي را تغيير داد. بنابراين نبايد به اين فکر کنيم که چون آرژانتين قوي‌تر از ما است، به شکست مقابل اين تيم فکر کنيم.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]جلسه رويانيان با عجماني‌ها برگزار شد[/h]
[h=2]جلسه رويانيان با مسئولان باشگاه عجمان امارات شب گذشته برگزار شد.[/h]
00944502.jpg


محمد رويانيان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از سفر به امارات شب گذشته جلسه‌اي را با مسئولان باشگاه عجمان در خصوص پرداخت قسط دوم رضايت‌نامه محمدرضا خلعتبري برگزار کرد.

به گزارش فارس،در اين جلسه که به مدت 90 دقيقه به طول انجاميد رويانيان با مسئولان عجمان درباره دلايل دير شدن پرداخت اين پول گفت‌وگو کرد و سپس در تماسي تلفني از باشگاه عجمان با حسين هدايتي به صورت کنفرانس تلفني عابربانک فوتبال ايران پرداخت قسط دوم خلعتبري را نيز به عهده گرفت.

هدايتي به مسئولان عجمان امارات اعلام کرد امروز با حضور در يکي از صرافي‌هاي امارات که از دوستان نزديک او است مي‌توانند دومين قسط رضايت‌نامه خلعتبري را دريافت کنند.

اين در شرايطي است که اگر پرسپوليسي‌ها به وعده خود عمل نمي‌کردند مسئولان عجمان قصد داشتند اين پرونده را به جاهاي باريک بکشند و خطر در کمين قرمزپوشان بود،اما با پرداخت اين پول مشکل خلعتبري حل و او مي‌تواند با خيال راحت براي پرسپوليس بازي کند.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]ايراني‌ها از مسي عذرخواهي کردند[/h]
[h=2]روزنامه انگليسي ميرر اعلام کرد کاربران اينترنتي در ايران اقدام به تشکيل گروهي کرده‌اند تا از اين طريق از فوق‌ستاره آرژانتيني بارسلونا به خاطر مورد اهانت قرار گرفتن از سوي برخي کاربران ايراني عذرخواهي کنند.[/h]
00036464.jpg


روزنامه ميرر چاپ لندن با انعکاس تلاش کاربراني اينترنتي در ايران براي نشان دادن محبوبيت اين ستاره آرژانتيني که چندي پيش صفحه‌ شخصي‌اش در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي از سوي برخي کاربران ايراني هدف انواع و اقسام جملات توهين آميز شد، نوشت: فوتبالدوستان ايراني اقدام به تشکيل گروهي در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي کرده‌اند تا مراتب تاسف خود را از اهانت‌هاي اخيري که برخي از هموطنان‌شان به ليونل مسي کرده‌اند ابراز کنند.

به گزارش تسنيم،در ادامه اين خبر، ميرر با اشاره به هجوم بيش از 30 هزار کاربر اينترنتي به صفحه شخصي ليونل مسي که در آن در پيام‌هايي اهانت‌آميز و اکثراً به زبان فارسي خطاب به ستاره آرژانتيني بارسلونا نوشته شد، آمده است: ايراني‌ها اکنون صفحه‌اي جديدي با عنوان «مسي متاسفيم» در اينترنت ساخته‌‌اند که هدف از ايجاد آن آن محکوم کردن اقدام کساني که برترين بازيکن 4 سال اخير فوتبال دنيا را مورد اهانت قرار داده‌اند.

حمله کاربران ايراني به صفحه شخصي ليونل مسي، کاپيتان تيمي که در جام جهاني 2014 بايد برابر تيم ملي ايران قرار بگيرد، بازتاب گسترده‌اي در رسانه‌هاي جهان داشته است هرچند که خود اين بازيکن 26 ساله هنوز اظهارنظري در اين خصوص نکرده است.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]برگزاري‌مراسم‌تولد‌ناصرحجازي‌برسرمزارآن‌مرحوم[/h]
[h=2]مراسم تولد زنده ياد ناصر حجازي بر سر مزار آن مرحوم برگزار شد.[/h]
00946193.jpg


در اين مراسم که از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه در بهشت زهرا آغاز شد،جمع زيادي از مردم حضور داشتند.

به گزارش اوج نيوز،خانواده ناصر حجازي هم در اين مراسم حاضر شدند و تنها غايب از اين جمع،آتيلا حجازي بود که به دليل بازي تيم مس کرمان مقابل پرسپوليس نتوانست در مراسم حاضر شود.

حسن روشن،رضا رجبي،اکبر مالکي و ....از ديگر حاضران در اين مراسم بودند.

علاوه بر اين،در حاشيه اين مراسم فيلم ناصر حجازي هم کليد خورد.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]بوناچيچ ذوب‌آهن رادرسفر به تبريزهمراهي نکرد[/h]
[h=2]سرمربي کروات تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اين تيم را در سفر به تبريز همراهي نکرد.[/h]
00034355.jpg


تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در حالي براي انجام ديدار فردا (جمعه) مقابل تراکتورسازي راهي تبريز شد که لوکا بوناچيچ سرمربي اين تيم، سپيدپوشان اصفهاني را در سفر به تبريز همراهي نکرد.

به گزارش تسنيم،بوناچيچ در تمرين روز گذشته ذوب‌آهن نيز حضور نيافت و هر چند اعلام شد به دليل بيماري در تمرين غايب بوده است ولي گفته مي‌شود به دليل برخي اختلافات به وجود آمده بوناچيچ حاضر به ادامه همکاري با ذوبي‌ها نيست.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]کميته‌استيناف راي دايي رابارديگربررسي مي‌کند[/h]
[h=2]پس از اعاده دادرسي باشگاه پرسپوليس در مورد محروميت علي دايي، کميته استيناف فدراسيون فوتبال بار ديگر اين موضوع را بررسي خواهد کرد.[/h]
00019004.jpg


به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنيم،پس از اينکه کميته استيناف فدراسيون فوتبال علي دايي را 2 جلسه از همراهي تيمش محروم کرد، صبح امروز (پنج‌شنبه) بهروز منتقمي قائم مقام باشگاه پرسپوليس، سالارکيا، رئيس کميته انضباطي اين باشگاه و سعيد شيريني، سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس به فدراسيون فوتبال مراجعه و اعتراض خود را نسبت به اين موضوع اعلام کردند. مسئولان باشگاه پرسپوليس معتقدند کميته استيناف نمي‌تواند آرا را تشديد کند، به همين دليل اعاده دادرسي کرده و خواهان بررسي اين موضوع شدند.

پس از صحبت‌هاي صورت گرفته با مسئولان فدراسيون فوتبال مقرر شد راي محروميت علي دايي بار ديگر از سوي کميته استيناف مورد بررسي قرار گيرد. مسئولان فدراسيون نيز اعلام کردند تا زمان برگزاري اين جلسه و بررسي مجدد محروميت دايي سرمربي پرسپوليس مي‌تواند روي نيمکت حضور داشته باشد.

بيش از اين نيز اعلام شده بود که علي دايي در بازي فردا با مس مي‌تواند روي نيمکت بنشيند و محروميتش از هفته آينده آغاز مي‌شود اما پس از اعتراض باشگاه پرسپوليس تا زماني که نتيجه اعلام نشود دايي حق حضور روي نميکت را دارد.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]امکان پايان ليگ برتر تا روز 28 اسفند[/h]
[h=2]رئيس سازمان ليگ فوتبال در نامه اي به رئيس فدراسيون فوتبال پيشنهادات هيئت رئيسه سازمان ليگ جهت برگزاري مسابقات ليگ برتر و جام حذفي فصل جاري را با توجه به شرايط آماده سازي تيم ملي جهت حضوري قدرتمند در جام جهاني ارائه کرد.[/h]
00034235.jpg


به نقل از سايت سازمان ليگ، مهدي تاج، طي نامه اي به علي کفاشيان پيشنهادات هيات رئيسه سازمان ليگ جهت برگزاري مسابقات ليگ برتر و جام حذفي فصل جاري را با توجه به شرايط آماده سازي تيم ملي جهت حضوري قدرتمند در جام جهاني ارائه داد.دراين نامه آمده است:

پيرو مصوبه هيات رئيسه سازمان ليگ و برگزاري جلسات مکرر در رابطه با هماهنگي برگزاري مسابقات ليگ با روند آماده سازي تيم ملي جمهوري اسلامي ايران موارد ذيل جهت استحضار ايفاد مي شود:

1-اهتمام جدي اين سازمان انجام تعاملات لازم با کادر فني تيم ملي و ايجاد هماهنگي لازم در راه برگزاري ليگ برتر و جام حذفي در تمرينات و مسابقات تيم ملي بوده و اين امر را به عنوان يک تکليف مبناي عمل خود قرار داده است.

2-با توجه به برگزاري قرعه کشي مسابقات جام جهاني 2014 و از آنجا که سر مربي تيم ملي روند آماده سازي خوب براي تيم ملي را طلب نموده اند به منظور همکاري در روند فوق الذکر و ايجاد بستري مناسب براي انجام فعاليتهاي آماده سازي تيم ملي و به جهت فراهم سازي شرايطي که نتايج احتمالي متوجه فدراسيون و سازمان ليگ حرفه اي نباشد برنامه هاي پيشنهادي زير جهت بررسي و ابلاغ تصميمات آن فدراسيون محترم تقديم مي گردد.

الف)امکان برنامه ريزي مسابقات ليگ حرفه اي و اتمام آن تا بيست فروردين 1393 فراهم مي باشد.

ب)امکان برنامه ريزي و برگزاري مسابقات ليگ حرفه اي و حذفي با فاصله هاي کمتر که تا تاريخ 28 اسفند 92 مسابقات ليگ خاتمه يابد، فراهم مي باشد.

با توجه به موارد فوق پيشنهاد مي گردد:

1-با توجه به تعيين شدن هشت تيم صعود کننده به مرحله بعدي مسابقات جام حذفي مقرر فرماييد که ادامه مسابقات جام حذفي برگزار و يا اقدام ديگري را ابلاغ مي نماييد؟

2-با توجه به مطالب مطروحه در رابط با بازيکنان تيم ملي در همراهي تيمهاي باشگاهي خود در ليگ قهرمانان آسيا 2014، تصميم گيري در اين موضوع را در اراده و صلاحيت آن فدراسيون محترم و باشگاه هاي ذيربط مي دانيم و استدعا داريم تصميمات نهايي را مقرر نماييد.

با آروزي موفقيت براي تيم ملي فوتبال جمهموري اسلامي ايران در مسابقات جام جهاني 2014 برزيل مستدعي است اوامر عالي امر به ابلاغ فرماييد.

 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
اسکوچيچ: بازي با راه‌آهن خطرناک است


سرمربي ملوان انزلي مي‌گويد بازي فرداي تيمش مقابل راه‌آهن بازي خطرناکي است.
00945765.jpg

دراگان اسکوکيچ در نشست خبري پيش از بازي با راه‌آهن گفت: در بازي فردا فشنگچي را در اختيار نداريم. او براي ما در چند بازي اخير خيلي مهم بود. بازي با راه‌آهن بازي خطرناکي است. بايد اين بازي را جدي بگيريم. به مربي آنها احترام مي‌گذارم و اميدوارم که برد بازي قبل را فراموش کنيم، چون اگر اين برد در ذهن بازيکنان باقي مانده باشد، براي ما خوب نيست.

به گزارش ايسنا،سرمربي ملوان در ادامه گفت: ما مي‌دانيم که بازي سختي در پيش رو داريم و هواداران از ما مي‌خواهند که بازي را ببريم و اين عادي است که مردم انتظار پيروزي داشته باشند و بازيکنان ما بايد بدانند که کار آساني ندارند. من مي‌خواهم که با ذهنيت برد به ميدان بروند.

وي در ادامه گفت: حمايت هواداران، فوق‌العاده است و بايد فردا هم براي حمايت ما بيايند چون بازي حساسي برايمان است.

اسکوچيچ درباره بازي آخر پاشنکو براي ملوان گفت: به هر حال پاشنکو بازيکن موثري براي ما بوده، زحمات زيادي براي تيم ملوان کشيده و زندگي ورزشي همين است. فعلا در مورد جايگزيني وي صحبتي نمي‌کنم.
 

hamed-nvidia

Registered User
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2013
نوشته‌ها
377
لایک‌ها
34
محل سکونت
<< رشت >>
[h=1]تيم ملي جوانان شنبه باپرسپوليس بازي‌مي‌کند[/h]
[h=2]تيم ملي جوانان روز شنبه در يک بازي دوستانه در ورزشگاه درفشي‌فر به مصاف تيم بزرگسالان پرسپوليس مي‌رود.[/h]
00943446.gif


به نقل از فدراسيون فوتبال، علي دوستي‌مهر، خبر داد که تيم ملي جوانان در آغاز اردوي جديدش روز شنبه در ورزشگاه درفشي‌فر به مصاف تيم بزرگسالان پرسپوليس مي رود.

سرمربي تيم ملي جوانان در اين باره گفت: سال با تيم ملي زير 17 سال و در روزهاي يحيي گل‌محمدي، سرمربي پرسپوليس با اين تيم بازي کرديم و 4 بر يک شکست خورديم و امسال با تيم ملي جوانان مي‌خواهيم به مصاف پرسپوليس به سرمربيگري علي دايي برويم. همه چيز آماده است و اميدوارم که بازي خوبي از کار دربيايد. البته پرسپوليس روز شنبه ريکاوري بازي اش با مس در کرمان را دارد و با تلفيقي ازبازيکنان ذخيره و اصلي به مصاف تيم ملي جوانان مي آيد. البته سعي مي کنيم همه بازيکنان تيم ملي جوانان را بازي دهيم. نگاه ما به بازيهاي دوستانه نتيجه گرفتن نيست و بازيهاي تمريني را در دستور کار قرار مي دهيم.

دوستي مهر ادامه داد: روز دوشنبه هم با تيم بزرگسالان پيکان بازي مي کنيم و همه سعي ما بر اين است که تا زمان رقابتهاي نهايي در ميانمار با برنامه ريزي خوبي که فدراسيون و کميته جوانان دارد، در تورنمنت هاي خوب خارجي شرکت کنيم و با تيم هاي بزرگسال ليگ برتري بازي کنيم. بازي کردن تيم هاي پايه با تيم هاي بزرگسال در کل جواب مي دهد و بازيکنان را براي مقابله با شرايط سخت آماده مي کند.

سرمربي تيم ملي جوانان در پايان گفت: در صورتي که بارش برف و باران داشته باشيم تمرينات را به زمين چمن مصنوعي مي بريم و البته اگر بارش برف سنگين باشد در سالن تمرين خواهيم کرد البته با توجه به هواي ميانمار که شرجي و باراني است بايد بازي کردن در زمين هاي باراني را بارها و بارها و در شرايط مسابقه تمرين کنيم.

 
بالا