برگزیده های پرشین تولز

اخبار فوتبال خارجي

MODERATOR2006

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
با اجازه از مديريت محترم سايت براي نظم بخشيد به بخش تاپیك اخبار فوتبال رو به صورت 2 قسمت در بياريم كه اين قسمت تاپيك اخبار فوتبال خارجي باشه و تمام اخبار فوتبال خارجي اينجا بزاريم تا كاربران سريعتر و بهتر بتونن اخبار رو بخونند

من عضو جديد هستم و روزانه با كمک شما اين 2 بخش رو اپ تو ديت مي كنيم.
 

MODERATOR2006

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
مالديني: يك سال ديگر بازي مي كنم



--------------------------------------------------------------------------------


پائولو مالديني با 37 سال سن هنوز تصميم ندارد از فوتبال كناره گيري كند و مصمم است براي يك سال ديگر در ميلان بماند.

كاپيتان پرافتخار ميلان و فوتبال ايتاليا قصد دارد تا پايان قراردادش با روسونري ها در ميادين حاضر شود و در حال حاضر فقط به بازي با بارسلونا فكر مي كند. وي كه فصل بسيار سخت و پرفراز و نشيبي را سپري كرد و در بيشتر بازي ها به علت محدوديت غايب بود، اميدوار است تا پايان فصل بعد بتواند در ميلان بازي كند.
وي گفت: كار من در اين سال به پايان نمي رسد و بطور حتم در فصل آينده هم پيراهن ميلان را بر تن خواهم كرد و ايمان دارم كه مربي هنوز هم به من اعتماد دارد. در مورد بازي با بارسلونا هم ترديد ندارم ما قويتر از آنها هستيم. مطمئن هستم در اين بازي ميلان به خواسته خود دست پيدا مي كند.
 

MODERATOR2006

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
زلاتان با چلسي به توافق نرسيده است





مدير برنامه زلاتان ابراهيموويچ هرگونه مذاكره رسمي و توافق با باشگاه چلسي را صريحا تكذيب كرد.

؛ مينو رايولا با انتقاد از مطبوعات به خاطر درج اخبار كذب تاكيد كرد چلسي هنوز نتوانسته آنها را متقاعد كند و در رابطه با رفتن ابراهيمموويچ به اين باشگاه لندني هيچ توافقي حاصل نشده است.
وي در مصاحبه با روزنامه كوريره دلواسپورت گفت: در حال حاضر ما نه بحثي با يووه بر سر تمديد قرارداد زلاتان داشته ايم و نه با چلسي به توافق رسيده ايم.
همه چيز در پايان اين فصل مشخص خواهد شد، اما در حال بررسي همه جوانب هستيم و بطور قطع اگر ابراهيمموويچ در يوونتوس نماند، فقط راهي يك تيم بزرگ خواهد شد.
 

MODERATOR2006

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
ميزباني برزيل در جام جهاني 2014

بلاتر: آنها راه زيادي در پيش دارند






در حالي که رئيس جمهور برزيل از پيشنهاد اين کشور براي ميزباني جام جهاني 2014 حمايت کرده است سپ بلاتر، رياست فيفا در گفت و گوي اظهار داشت: برزيل راه زيادي براي ميزباني جام جهاني در پيش دارد.

بلاتر همچنين در گفت و گويي با روزنامه استادو دوسائوپائولو گفت كه برزيل حتي يك استاديوم منطبق به استانداردهاي جام جهاني ندارد.
به نظر مي رسد كه آمريكاي جنوبي بتواند با پياده كردن شرايط اختصاصي و استاندارد جام جهاني، ميزباني در سال 2014 را بر عهده گيرد و 10 فدراسيون موجود در اين منطقه از حالا حمايت هاي خود را از برزيل اعلام كرده اند، بلكه اين نماينده بتواند تورنمنت را ميزباني نمايد.
اما بلاتر معتقد است كه جام لزوما نبايد در برزيل ميزباني شود. ميزباني اخير برزيل به سال 1950 باز مي گردد.
بلاتر در اين خصوص اذعان داشت: "برزيل راه زيادي براي ميزباني جام جهاني در پيش دارد و اين طرح از سوي لوئيس اينسيو لولا داسيلوا، رياست جمهوري اين كشور حمايت شده است اما اين قضيه تا مطرح شدن در كنگره فيفا در سال 2008 راه زيادي در پيش دارد."
 

MODERATOR2006

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
جام حذفي ايتاليا

فينال سال قبل تكرار شد






آ.اس.رم با پيروزي يك بر صفر مقابل پالرمو به فينال جام حذفي ايتاليا راه يافت تا بازي هاي تكراري باشد!

با صعود رم به فينال اين تيم حريف اينتر در مرحله پاياني شد و اين بازي تداعي كننده ديدار سال قبل فينال جام حذفي است.
در 12 ژوئن 2005 رم در خانه بازي رفت را 2 بر صفر به اينتر باخت و هر 2 گل را آدريانو به ثمر رساند، بازي برگشت هم 3 روز بعد در مه آنزا برگزار شد و باز هم اينتر توانست حريف خود را شكست دهد و يا تك گل ميهايلوويچ جام قهرماني را نصيب تيم منچيني نمايد. در فينال سال 2006 هم اين دو تيم برابر هم قرار خواهند گرفت. بازي رفت 3 مي 2006 در مه آنزا خواهد بود و بازي برگشت به ميزباني رم در 11 مي 2006.
 

MODERATOR2006

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
مكسس مذاكراه اي با ميلان نداشته است





فيليپ مكسس مدافع فرانسوي آ.اس رم هيچ مذاكره اي با ميلان نداشته و تصميم ندارد باشگاه جالوروسي را ترك كند.

به گزارش گروه فوتبال جهان؛ اليور ژوفوكس مدير بنرامه مكسس در گفت و گويي با مجله گويرين اسپورتيوو با اعلام اين خبر گفت: نه ميلان و نه هيچ باشگاه ايتاليا تا به امروز در خواستي براي به خدمت گرفتن فيليپ ارائه نداده است.
از تابستان گذشته پيشنهادات زيادي به دستمان مي رسد كه بيشتر آنها باشگاه هاي انگليسي هستند. براي مثال ليورپول قبل از حضور فيليپ در رم خواهان خريد وي بوده و هنوز هم تلاش مي كنند تا اين بازيكن را بدست آورند. به هر حال قرارداد مكسس تا پايان ژوئن 2008 اعتبار دارد و شايد يك قرارداد طولاني مدت با رم امضا كند.
 

MODERATOR2006

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
موراتي آماده براي فروش اينتر





ماسيموموراتي تصميم نهايي خود را گرفته و قصد دارد در پايان اين فصل باشگاه اينتر را به فروش برساند.

به گزارش گروه فوتبال جهان؛ مالك ثروتمند اينتر كه به خاطر دارا بودن از يك كمپاني نفتي بزرگ در طول 12 سال رياست در باشگاه نراتزوري بيشتر از يك ميليارد يورو خرج اين تيم كرده است، بعد از اتفاقات بوجود آ‌مده در فرودگاه مالپنزا تصميم به ترك و فروش اينتر گرفته است.
موراتي در مصاحبه با روزنامه گاتزتا دلواسپورت گفت: دوست دارم اينتري را به فروش برسانم كه در اين فصل با حداقل يك قهرماني به كار خود پايان دهد. بعضي از مسائل باعث شده تا ديگر هرگز به ماندن فكر نكنم، براي من خيلي سخت شده تا با اين شرايط نه چندان خوب و توهين ها كنار بيايم. آماده ام تا اينتر را به فروش برسانم.

 

MODERATOR2006

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
-


هفته سي و چهارم بازي هاي ليگ برتر انگلستان شنبه شب با انجام هفت ديدار آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه فوتبال جهان؛ در يكي از اين ديدارها بولتون ميزبان چلسي خواهد بود و از آنجا كه تنها پنج هفته تا پايان فصل باقي مانده، پيروزي در اين رقابت براي چلسي بسيار حائز اهميت است. چلسي تنها به سه پيروزي نياز دارد تا دومين قهرماني پي در پي را از آن خود كند.
آرسنال هم امشب پذيراي وست بروم خواهد بود تا پس از شکست در بازي با منچستر به دنبال بهبود موقعيت خودش در جدول رقابت ها باشد.
از طرفي منچستريونايتد كه تنها هفت امتياز با مدعي قهرماني اين فصل فاصله دارد روز يكشنبه ميزبان ساندرلند خواهد بود و تمام اميدش به شكست چلسي برابر بولتون و اورتون است و همچنان به دنبال قهرماني است.
در اين رقابت نزديک مورينيو مدعي شده که هيچ نگراني ندارد اما اگر چلسي در طول سه هفته آينده امتيازي از دست بدهد و يونايتد هم با قدرت به تعقيب ادامه دهد در هفته سي و هفتم جدال رو در روي چلسي و منچستر دوئل قهرماني خواهد بود و شايد در آن روز يونايتد بتواند به مکان اول برسد.
يکي از بازي هاي حساس شب دوم نيز بين ليورپول و بلکبرن برگزار خواهد شد. سرخ هاي آنفيلد نمي خواهند از جمع سه تيم اول جدول خارج بشنود در حالي که بلکبرن هم تيم پر ستاره اي است و جدال بازيکنان سرشناس دو تيم تماشايي خواهد بود.
برنامه كامل بازي هاي شنبه و يكشنبه شب به شرح ذيل مي باشد:
شنبه (15 آوريل)
آرسنال- وست بروم
بولتون- چلسي
اورتون- تاتنهام
فولام – چارلتون
نيوكاسل – ويگان
پورتسموث – ميدلزبرو
وستهام- منچسترسيتي
يكشنبه (16 آوريل)
بلكبرن – ليورپول
منچستريونايتد – ساندرلند
استون ويلا - بيرمنگام
 

MODERATOR2006

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
فرگوسن: خداحافظي چلسي نزديك است



-


سرآلكس فرگوسن، سرمربي شياطين سرخ معتقد است كه براي چلسي شكست برابر بولتون به معناي از دست دادن جام قهرماني است.

در صورت پيروزي منچستريونايتد برابر ساندرلند فاصله هفت امتيازي اين دو تيم صدرنشين به چهار امتياز خواهد رسيد، البته به شرطي كه بولتون چلسي را مغلوب سازد يا حتي به نتيجه تساوي برسد و اين نهايت آرزوي شياطين سرخ است.
فرگوسن طي مصاحبه اي اظهار داشت: چلسي مي داند كه فاصله ما با آنها زياد است و در صورت اشتباه بايد با جام قهرماني خداحافظي كند.
وي افزود: البته هنوز هم فكر مي كنم بازي اصلي در استمفوردبريج خواهد بود و اگر در اين بازي پيروز شويم يا حتي به نتيجه تساوي برسيم همه چيز بر وفق مراد ما خواهد شد و قطعا چلسي نيز در تمام سه بازي كه پيش رو داريم پيروز نخواهد شد.
 

hamedsullivan

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2005
نوشته‌ها
6,664
لایک‌ها
137
سن
44
محل سکونت
on the road
ایتالیا

میلان 1 --- 0 اینتر ____ گل: کاخا کالادزه

اسپانیا

بارسلونا 1 --- 0 ویارئال ____ گل: ساموئل اتوئو
 

MODERATOR2006

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
بيست و چهارمين گل " ساموئل اتوئو" در اين فصل ، موجب شد تا بارسلونا جمعه شب با كسب يك پيروزي يك بر صفر بر ويارئال ، به حفظ عنوان قهرماني لاليگا نزديكتر شود.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد ، اين مهاجم كامروني در دقيقه يازدهم بازي با يك چرخش سريع در گوشه محوطه جريمه و يك شوت كوتاه توپ را از " ماريانو باربوسا" عبور داد و در ورزشگاه نو كمپ يك پيروزي سزاوارانه را نصيب تيمش در برابر ويا رئال ديگر تيم حاضر در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا كرد.

اين پيروزي باعث شد تا در حاليكه تنها پنج بازي تا پايان فصل باقي مانده فاصله بارساي صدرنشين با والنسيا و رئال مادريد به ‪ ۱۴‬امتياز برسد هرچند كه اين دو رقيب تيم ايالت كاتالان هنوز بايد ديدارهاي آخر هفته خود را انجام دهند .

والنسيا يكشنبه شب ميزبان اسپانيول قهرمان جام حذفي اسپانيا معروف به جام پادشاهي خواهد بود در حالي كه رئال مادريد براي ديدار با ختافه همسايه خود به جنوب اين شهر خواهد رفت .

ويال رئال كه در هفت بازي آخر خود در بيرون خانه تنها يك بار پيروز شده در مكان هشتم باقي مانده و اكنون بيشترين اميد اين تيم براي بازي در مسابقات فصل آينده ليگ قهرمانان اروپا تنها كسب قهرماني در اين ليگ است.

است .


منبع:ايرنا
 

MODERATOR2006

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
تيم فوتبال ساندرلند جمعه شب در ورزشگاه اولد ترافورد منچستر يونايتد را به طور تكان‌دهنده با نتيجه بدون گل متوقف كرد ولي باوجود اين نمايش قدرت و مبارزه طلبي خود بازهم از ليگ برتر انگليس سقوط كرد.

به گزارش خبرگزاري رويترز از لندن ، تلاش منچستر براي رسيدن به چلسي نيز ظاهرا محكوم به شكست است چرا كه شش امتياز با اين صدرنشين ليگ برتر فاصله دارد . چلسي شنبه شب ميهمان تيم بولتون خواهد بود و از پنج بازي باقيمانده به هفت امتياز نياز دارد تا عنوان قهرماني خود را تضمين كند.

آلكس فرگوسن سرمربي منچستر يونايتد گفت :" البته اكنون ما به يك معجزه نياز داريم و اين نتيجه چلسي را سخت تقويت كرده است ."
وي افزود :" با اين حال ما نمي‌توانيم تسليم شويم چرا كه راه درازي آمده‌ايم و نمي‌توانيم از اين كار دست بكشيم . ما هنوز تيم خوبي داريم ." ساندرلند كه از ‪ ۳۳‬بازي ‪ ۱۲‬امتياز اندوخته اكنون نمي‌تواند به بيرمنگام سيتي تيم هفدهم ليگ برتر برسد و سريعا به ليگ دسته اول كه از آن به عنوان قهرمان صعود كرده بود ، باز خواهد گشت .

تيم تحت رهبري فرگوسن بر بازي سلطه داشت و شانسهاي متعددي براي گلزني خلق كرد ولي نتوانست از آنها استفاده كند و " كلوين ديويس " دروازه بان ساندرلند ، " وين روني " و " رود فان نيستلروي " دو مهاجم منچستر را ناكام گذاشت .
 

MODERATOR2006

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
هفته سي و پنجم مسابقات فوتبال قهرماني دسته اول باشگاه‌هاي فرانسه جمعه‌شب با ديدار تيم‌هاي تولوز و متز آغاز شد كه اين ديدار را تيم تولوز به سود خود پايان داد.

به‌گزارش خبرگزاري رويترز از پاريس ، در اين ديدار تيم تولوز با نتيجه ‪ ۲‬بر صفر ميهمان خود را با شكست بدرقه كرد.

" سانتوز " در دقيقه ‪ ۱۸‬و " موريرا " ‪ ۴۵‬دو بار دروازه تيم متز را باز كردند.

ساير ديدارهاي اين هفته رقابت‌هاي فوق در روزهاي شنبه و يكشنبه برگزار مي‌شود.

جدول رده‌بندي
...........

‪ - ۱‬المپيك ليون ‪ ۷۵‬امتياز
‪ - ۲‬بوردو ‪ ۶۱‬امتياز
‪ - ۳‬رن ‪ ۵۶‬امتياز
‪ - ۴‬ليل ‪ ۵۵‬امتياز
‪ - ۵‬لانس ‪ ۵۳‬امتياز
‪ - ۶‬اوسر ‪ ۵۳‬امتياز


منبع:رويترز
 

MODERATOR2006

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 مارس 2006
نوشته‌ها
22
لایک‌ها
0
يك شوت " كاخا كالادزه " مدافع گرجي تيم فوتبال آث ميلان جمعه شب اين تيم را در يك داربي كسل‌كننده و بي‌روح مسابقات سري آ ايتاليا ، يك برصفر بر اينتر ميلان پيروز كرد.

به گزارش خبرگزاري رويترز از ميلان ، اين پيروزي ميلان را در فاصله چهار امتيازي يوونتوس صدرنشين قرار داد كه شنبه شب ميهمان كالياري خواهد بود در حاليكه اينتر تيم سوم اكنون پنج امتياز با ميلان فاصله دارد .

پس از مسابقات آخر هفته جاري ، چهار دور مسابقه در سري آ برگزار خواهد شد.

" آلبرتو جيلاردينو " بازيكن ميلان و " لوييس فيگو" هافبك اينتر هريك فرصتهايي را از دست دادند و ضربات سر آنان به بيرون از دروازه رفت ولي هيچيك از دوتيم در اين ديدار نسبتا بيروح و كسل‌كننده ظاهرا ميل به‌ارايه يك بازي تهاجمي نداشتند .

گل تعيين‌كننده ميلان پس از آن به ثمر رسيد كه " كلارنس سيدورف" هافبك هلندي اين تيم يك پاس بلند عرضي از جناح چپ فرستاد و " كالادزه " با استفاده از عدم تحرك خط دفاعي اينتر توپ را با سينه روي پا خود فرود آورد و با يك شوت آن را از دستان " خوليو سزار " دروازه بان اينتر عبور داد .

ميلان سه شنبه شب در مرحله رفت نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا در سن سيرو به مصاف بارسلونا خواهد رفت .

باوجود حضور ‪ ۷۴‬هزار تماشاگر در ورزشگاه ، جو سان سيرو به طورنامعمول آرام بود و علت آن تا حد زيادي به تحريم اين ديدار از سوي هواداران اينتر در اعتراض به ناكاميهاي تيم محبوبشان در اين فصل بود.


منبع:رويترز
 

hamedsullivan

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2005
نوشته‌ها
6,664
لایک‌ها
137
سن
44
محل سکونت
on the road
مورينيو خطاب به بالاك:

صبرم تمام شده



--------------------------------------------------------------------------------


اخبار زيادي در خصوص انتقال بالاک به يکي از تيم هاي بزرگ دنيا مطرح شده و در اين ميان چلسي و رئال مادريد بيشتري شانس را براي جذب اين بازيکن دارند.
در اين بين خوزه مورينيو، سرمربي چلسي كه ديگر صبرش تمام شده به بالاك هشدا داد كه زياد او را منتظر نگذارد!

به گزارش سرويس فوتبال جهان ايپنا؛ سرمربي شيرهاي لندن در اين باره اظهار داشت: تا نخستين روز تورنمنت بزرگ جام جهاني منتظر جواب نهايي بالاك خواهم بود. من هم حق دارم كه ازتركيب احتمالي تيمم آگاهي داشته باشم.
براي بازيكن هم مهم است كه پيش از حضور در جام جهاني تكليف آينده خود را بداند و از باشگاه بعدي اش اطلاع كاملي در دست داشته باشد.
اين مساله به نفع بازيكن و سرمربي است. اگر بالاك نخواهد بيايد، هيچ ايرادي ندارد. ما حالا هم تيم بسيار خوبي داريم. اگر هم بيايد، تيمي مستحكم تر خواهيم ساخت.

ایپنا
 

hamedsullivan

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2005
نوشته‌ها
6,664
لایک‌ها
137
سن
44
محل سکونت
on the road
در برد با ارزش هامبورگ در زمين دويسبورگ؛

مهدوي كيا 90 دقيقه بازي كرد



--------------------------------------------------------------------------------

تيم فوتبال هامبورگ عصر ديروز در هفته سي ام رقابت هاي بوندس ليگا در يك بازي حساس مقابل دويسبورگ قرار گرفت و در پايان با حساب دو بر صفر حريف خود را شكست داد.
به گزارش گروه فوتبال خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ ياران مهدوي كيا كه براي به دست آوردن مقام قهرماني رقابت شديدي با بايرن مونيخ دارند، عصر ديروز ميهمان دويسبورگ بودند.
هامبورگي ها كه براي عقب نماندن از كورس قهرماني به سه امتياز اين بازي نياز مبرمي داشتند، با ارائه يك بازي هجومي توانستند ميزبان خود را با دو گل از پيش رو بردارند.
در اين بازي مهدي مهدوي كيا 90 دقيقه در تركيب هامبورگ حضور داشت و مطابق هفته هاي گذشته به عنوان مدافع راست براي تيمش به ميدان رفت.
بازيكن ايراني هامبورگ در اين ديدار بازي قابل قبولي را از خود به نمايش گذاشت و بارها از سمت راست پايه گذار حركات هجومي هامبورگ بود.
اولين گل هامبورگ در دقيقه 24 به ثمر رسيد، در اين لحظه سانتر ياروليم از جناح چپ با اشتباه مورل (دفاع دويسبورگ) همراه شد تا اين بازيكن دروازه خودي را باز كند.
شش دقيقه بعد فرصت به آيلتون مهاجم گل زن هامبورگ رسيد تا او گل دوم تيمش را به ثمر برساند. آيلتون در يك موقعيت تك به تك توانست با ضربه اي دقيق دومين گل هامبورگ را به ثمر برساند.
نيمه دوم فشار حملات دويسبورگ تا حدودي زياد شد ولي دروازه هامبورگ تا دقيقه 90 باز نشد تا شاگردان توماس دال در نهايت با دو گل حريف خود را شكست داده و به يك برد با ارزش دست پيدا كنند.
توماس دال در بازي مقابل دويسبورگ تيمش را با اين تركيب به ميدان فرستاد: كرش اشتاين، مهدوي كيا، بولاهروز، رينهارد، آتوبا، دمل، ياروليم، ديونگ، تروفنسكي، باربارز و آيلتون.
هامبورگي ها با به دست آوردن اين برد بسيار اميدوار بودند كه بايرن مونيخ مقابل آرمينيا بيلفلد متوقف شود ولي صدرنشين بوندس ليگا در آليانس آره نا توانست حريف خود را با دو گل از پيش رو بردارد. بالاك و شول گل هاي بايرن مونيخ را به ثمر رساندند.
پس از اتمام هفته سي ام رقابت هاي بوندس ليگا، بايرن مونيخ كماكان با اختلاف چهار امتياز نسبت به هامبورگ در صدر جدول قرار دارند. بايرني ها 69 امتيازي هستند و هامبورگ با 65 امتياز جدي ترين تعقيب كننده بايرن مونيخ به شمار مي رود.
هفته سي و يكم بوندس ليگا براي هامبورگ و بايرن مونيخ همچنان حساس خواهد بود.
شاگردان مهدوي كيا در ورزشگاه اختصاصي خود ميزبان بايرلوركوزن خواهند بود و بايرن مونيخ در زمين ماينتس به مصاف اين تيم خواهد رفت.

ایپنا
 

hamedsullivan

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2005
نوشته‌ها
6,664
لایک‌ها
137
سن
44
محل سکونت
on the road
فرگوسن: تنها بايد منتظر معجزه باشيم



--------------------------------------------------------------------------------


سرآلكس فرگوسن، سرمربي شياطين سرخ تساوي ديدار جمعه شب برابر ساندرلند را يك شوك بزرگ خواند.

به گزارش سرويس فوتبال جهان ايپنا؛ يونايتد در پي تساوي برابر ساندرلند اكنون 9 اتياز از آبي پوشان استمفوردبريج عقب است و اميدوار است كه چلسي در بازي هاي بعدي شكست بخورد، در غير اينصورت بايد با جام قهرماني وداع كند.
فرگوسن طي مصاحبه اي اظهار داشت: تساوي ما برابر ساندرلند سبب شد چلسي با روحيه اي بالا برابر بولتون بازي كند و به پيروزي دست يابد.
وي افزود: "چلسي سه بازي سخت ديگر پيش رو دارد و ما هنوز اميدواريم، زيرا در فوتبال هيچ چيز قابل پيش بيني نيست، اگر ساندرلند توانست جلوي پيروزي ما را بگيرد، بنابراين تيمهاي ديگر نيز مي توانند سد راه چلسي شوند."

ایپنا
 

Behrooz

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
10,988
لایک‌ها
292
سن
46
محل سکونت
Tehran
انگلستان جاي بازيكن بي‌انگيزه نيست!


پس از پيروزي دو بر صفر چلسي برابر بولتون، قهرماني اين تيم در ليگ برتر حتمي به نظر مي‌رسد. تساوي منچستر يونايتد - جدي‌ترين رقيب چلسي - برابر ساندرلند چلسي را به دومين قهرماني نزديك‌تر كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خوزه مورينيو پس از اين پيروزي، انتقال بالاك را تنها موضوع قابل بحث مي‌داند! در زير گفت‌وگوي اين مربي پرتغلاي را با بيلد مي‌خوانيد:


** آقاي مورينيو، چرا بالاك؟

- او همه چيز دارد. زيركي و هوشمندي او در ميدان مرا تحت تاثير قرار مي‌دهد. مدت‌هاست كه او را زير نظر دارم. شخصيت او را مي‌پسندم؛ اما, او بايد تا شروع جام جهاني تصميمش را بگيرد.


** چه چيزهايي در انتظار بالاك در باشگاه جديدش است؟

- ما در انگلستان هر هفته سه بازي انجام مي‌دهيم, از همين رو هرگز دو بار در روز تمرين نمي‌كنيم. درحقيقت ما همواره در سفر و بازي هستيم. بسيار خسته كننده است.


** فوتبال انگلستان را چگونه توصيف مي‌كنيد.

- بازي‌ها به شدت دشوار هستند. داورها بيشتر وقت‌ها سوت نمي‌زنند و بيشتر از آوانتاژ استفاده مي‌كنند. بازي‌ها سرعت بسيار بالايي دارند. پاس‌هاي مستقيم زياد و تغيير منطقه بازي‌هاي فراوان در بازي به چشم مي‌خورد. تماشاگران هم بسيار پرشور و حرارت هستند.


** با بازيكنانتان چگونه برخورد مي‌كنيد؟

- آنها بايد به شدت فعاليت داشته باشند. ما در سطح بالايي كار مي‌كنيم. ما پول داريم. موفق هستيم و اين, آن چيزي است كه مي‌خواهم. ما همگي بايد بي‌اندازه سخت‌كوش باشيم. انگيزه براي ما بسيار مهم است. چلسي جاي بازيكن بي‌انگيزه نيست.


** با اين حساب به آساني آنچه را كه رخ مي‌دهد به تيم مي‌گوييد, اين طور نيست!

- مادربزرگم همواره به من مي‌گفت:« نوه‌ي من مي‌تواند از بزرگ‌ترين دزدها باشد؛ اما نوه‌ي من همواره نوه‌ي من خواهد بود.» من هم همين حرف را درباره‌ي بازيكنانم مي‌زنم. تا هنگامي كه اين بازيكنان با من همكاري مي‌كنند, با من هستند.


** چلسي باشگاه «رومان آبراموويچ» روس است. رابطه‌ي شما با او چگونه است؟

- ما هر دو باهوش هستيم. فهميدن و درك او كار دشواري نيست. همديگر را به خوبي مي‌فهميم. هر روز با هم تماس نمي‌گيريم. با اين حال گفت‌وگو با او بسيار سرگرم كننده است. او بسيار مي‌پرسد و ما با هم زياد بحث مي‌كنيم. رومان مي‌داند كه من به عنوان سرمربي براي موفقيت تيم هر كاري انجام مي‌دهم. در نهايت هر يك از ما زندگي خودش را دارد.


** خودتان را چطور توصيف مي‌كنيد.

- من مردي خانواده‌دار هستم. فوتبال پيشه من است. اول خانواده و سپس فوتبال. مانند همه، آدم كاملي نيستم و به عنوان انسان و سرمربي اشتباه هم دارم. اين طبيعي است. ديگر چه چيزي را بايد بگويم...


** آيا شما انسان مغرور و خودپسندي هستيد؟ شما از سوي مجله «GQ» پس از «كلايو اون» به عنوان دومين مرد شيك و خوش پوش دنيا برگزيده شديد.

- اگر مي‌خواهيد در زندگي‌تان پيروز و موفق باشيد، بايد خودپسند باشيد. هنگامي كه به عنوان‌هايي كه تا كنون به دست آورده‌ام، نگاه مي‌كنم به خود افتخار مي‌كنم؛ اما، نه خودپسند و مغرور. هنگامي كه ضد پسرانم (بازيكنانم) چيزي گفته مي‌شود، خيلي زود ناراحت مي‌شوم و از كوره در مي‌روم.


** شما بيشتر متكبرانه برابر ديدگان همه حاضر مي‌شويد، چرا؟

- بله، مي‌دانم. اين را هم خيلي نمي‌پسندم. راستي براي من بسيار اهميت دارد. جزييات براي من چندان اهميتي ندارد. من به همگان مي‌گويم اين تيم من است. اين‌ها بازيكنان من هستند. از اين رو گهگاه اين طور به نظر مي‌رسم؛ اما در واقع هر كس كه مرا مي‌شناسد مي‌داند كه اين تنها بخشي از من است.


** پس از شكست‌ها هم بيشتر ناراحت مي‌شويد. آيا نمي‌توانيد شكست نخوريد.

- هنگامي كه همه چيز جوانمردانه پيش مي‌رود، من هم بازنده خوبي هستم؛ اما، امان از وقتي كه هيچ چيز منطقي نباشد.‌ آن وقت ديگر نمي‌توانم جلوي خودم را بگيرم.


** آبراموويچ مبالغ كلاني را خرج تيم كرده است. آيا اين خطرناك نيست؟

- مسخره است. منچستر يونايتد هم «روني» را خريد. فان نيسلتروي را و كريستيانو رونالدو را هم. آنها بارها و بارها خريد مي‌كنند. آرسنال هم هانري و ويه‌را را خريداري كردند. همه بازيكن مي‌خرند. آبراموويچ هم يكي از ثروتمندترين مردان دنياست. خيلي خوب است كه او پولش را به چلسي آورده است.


** در آلمان بازيكنان به سبب درآمدشان مورد انتقاد هستند، شما هم به اين قضيه انتقاد داريد؟

- خير، من بازيكنان را با ديگران مقايسه مي‌كنم. آنهايي كه در كار تجارت فوتبال هستند و كسب درآمد مي‌كنند. بازيكنان درآمد چنداني ندارند. چه كسي فوتبال بازي مي‌كند؟ بازيكنان، سرمربي، و داوران. به همين دليل هم مي‌توانند بيشتر از اين درآمد داشته باشند.


** و مورينيو در ده سال آينده؟

- من با كمال ميل در تيم ملي هستم. آن هم پرتغال!
 

hamedsullivan

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2005
نوشته‌ها
6,664
لایک‌ها
137
سن
44
محل سکونت
on the road
جانشين بالاك از ايتاليا مي آيد



--------------------------------------------------------------------------------


اگرچه ميشائيل بالاك هنوز به طور قطعي از بايرن جدا نشده و قراردادي را هم با چلسي به امضا نرسانده از مسوولان بايرن مونيخ سخت به دنبال جانشيني براي اين ستاره با ارزش خود هستند تا رفتنش آنها را غافلگير نكند.

به گزارش سرويس فوتبال جهان ايپنا؛ طبق اخبار رسيده از رسانه هاي ورزشي ايتاليا و همچنين گفته هاي واسطه هاي آلماني ، بايرن مونيخ بسيار علاقمند است تا مائورو كامورانزي از يوونتوس را به عنوان جانشين بالاك به خدمت بگيرد.
فليكس ماگات سرمربي سرخپوشان ديروز در مصاحبه با روزنامه بيلد درباره اين هافبك ايتاليايي گفت: او يك مرد جالب با تكنيك بسيار بالاست كه نامي عالي دارد و ما در تركيبمان به آن نيازمنديم.
گفتني است، تنها مشكلي كه براي جذب اين هافبك ملي پوش يوونتوس وجود دارد اين است كه او در پاييز گذشته قراردادش را تا سال 2009 با يووه تمديد كرده است.
به هر حال مسوولان بايرن سخت در تلاشند تا اين مهره با ارزش را به جمع خود اضافه كنند.
ایپنا
 

hamedsullivan

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2005
نوشته‌ها
6,664
لایک‌ها
137
سن
44
محل سکونت
on the road
فرگوسن:

از روني و رونالدو انتظار بيشتري داشتم



--------------------------------------------------------------------------------


سرآلكس فرگوسن، سرمربي تيم منچستريونايتد اعلام كرد، نبودن وين روني و كريستيانو رونالدو در شرايط ايده آل جسماني روند طبيعي رقابت منچستريونايتد با چلسي را مختل ساخت.

به گزارش سرويس فوتبال جهان ايپنا؛ فرگوسن در مصاحبه با خبرنگاران گفت: وين روني و كريستيانو رونالدو در ديدار اخير منچستر برابر ساندرلند بدترين بازي فصل خود را ارائه كردند. در حالي كه ما از اين دو بازيكن انتظار بيشتري داشتيم.
وي همچنين افزود: ما فرصت هاي زيادي را در بازي برابر ساندرلند از دست داديم اما اميدواريم در ادامه رقابت ها دو بازيكن مذكور نسبت به بازيكنان كم سن و سال تيم تلاش بيشتري به كار گيرند.

ایپنا
 
بالا