برگزیده های پرشین تولز

اخبار فوتبال خارجي

persian6

Registered User
تاریخ عضویت
22 فوریه 2018
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
18
سن
34
ملی پوش سابق ایتالیا از خطر مرگ گریخت
دومنیکو کریشیتو، مدافع چپ سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه های یوونتوس و زنیت که اخیرا به جنووا بازگشته، از فاجعه ریزش پل در شهر جنووا جان سالم به در برد.


به گزارش "ورزش سه"، کریشیتو در جنووا به شهرت رسید و سپس پیراهن تیم ملی ایتالیا و یوونتوس را به تن کرد. او پس از 7 فصل بازی برای زنیت، تابستان امسال به جنووا بازگشته است.

روز گذشته فروریختن یک پل در شهر جنوا ایتالیا باعث کشته و مصدوم شدن ده‌ها تن در این شهر شد. در این بین دومنیکو کریشیتو عنوان کرد که 10 دقیقه قبل از این حادثه از روی پل رد شده است و نزدیک بود یکی از قربانیان و یا مصدومان این حادثه تلخ باشد.
 

persian6

Registered User
تاریخ عضویت
22 فوریه 2018
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
18
سن
34
ادامه گلزنی های رونالدو برای یوونتوس

رونالدو که یکشنبه در بازی دوستانه برابر تیم دوم باشگاه توانسته بود اولین گلش را برای یوونتوس به ثمر برساند امروز صبح بار دیگر برای بیانکونری گلزنی کرد.


به گزارش "ورزش سه"، در ویلار پروزا، زادگاه خانواده آنیلی، هر ساله و پیش از شروع فصل، تیم های اول و پایه ای باشگاه، دیداری دوستانه را برگزار می کنند.





01326746.jpg






یکشنبه رونالدو اولین گلش برای یوونتوس را برابر تیم دوم باشگاه به ثمر رساند و امروز برابر تیم زیر 23 ساله های باشگاه نیز موفق به زدن دومین گل خود شد. او اولین گل یوونتوس را به ثمر رساند و سپس 7 گل دیگر نیز وارد دروازه تیم زیر 23 ساله ها شد. دیبالا، بونوچی، پیانیچ، کانسلو، برناردسکی، مانژوکیچ و ماتوئیدی، دیگر گلزنان بازی بودند. زیباترین گل بازی را هم برناردسکی به ثمر رساند.

حالا همه در انتظار بازی یوونتوس و کیه وو در هفته اول سری آ و اولین گل رسمی رونالدو برای بانوی پیر هستند.
 

persian6

Registered User
تاریخ عضویت
22 فوریه 2018
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
18
سن
34
کرواسی و خداحافظی یک ستاره دیگر
دنیل سوباشیچ، دروازه بان تیم ملی کرواسی بعد از سپری کردن یک جام جهانی درخشان از عرصه ملی خداحافظی کرد.


به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی در جام جهانی روسیه 2018 عملکرد فوق العاده ای داشته و موفق شد برای اولین بار در تاریخ به فینال برسد اما شکست 2-4 برابر فرانسه باعث شد آنها در نهایت به رتبه دوم بسنده کنند.



دنیل سوباشیچ بی شک یکی از ارکان مهم تیم ملی کرواسی در دستیابی به این مهم بود و با درخشش در ضربات پنالتی مقابل دانمارک و روسیه، نقش مهمی در صعود کرواسی به فینال ایفا کرد. حالا این دروازه بان آماده ساعتی پیش اعلام کرد بعد از 9 سال حضور در تیم ملی و انجام 44 بازی، دیگر در عرصه ملی حضور نخواهد داشت.



طی یک هفته اخیر بازیکنانی چون وردان کورلوکا و ماریو مانژوکیچ نیز از تیم ملی کرواسی کناره گیری کرده بودند و حالا سوباشیچ نیز به این جمع ملحق خواهد شد.
 

persian6

Registered User
تاریخ عضویت
22 فوریه 2018
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
18
سن
34
ویدال: جانم را به خاطر بارسلونا می دهم
امروز در سی و نهمین کنگره جهانی سالانه هواداران بارسا یک بار دیگر از خریدهای جدید این باشگاه رونمایی شد.


به گزارش "ورزش سه"، آرتور ملو، آرتورو ویدال، مالکوم و لانگله، خریدهای تابستانی جدید بارسلونا هستند و هواداران امید دارند تا به کمک این خریدها و بازیکنان باکیفیتی که در بارسا حضور دارند، در فصل پیش رو یک بار دیگر به سه گانه دست یابند.

در مراسم امروز، 4 خرید بارسلونا به هواداران حاضر در سالن معرفی شدند و هر کدام ثانیه هایی برای آنها صحبت کردند.
 

persian6

Registered User
تاریخ عضویت
22 فوریه 2018
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
18
سن
34
یوونتوس و رد پیشنهاد بالای PSG برای ستاره برزیلی

الکس ساندرو، مدافع هافبک چپ باشگاه یوونتوس مدت هاست که مورد علاقه پاری سن ژرمن قرار دارد.


به گزارش "ورزش سه"، از هفته ها پیش شایعات مختلفی در مورد علاقه پی اس جی به ساندرو شنیده می شود. حتی گفته می شد که یووه قصد دارد ساندرو را به پی اس جی واگذار کرده و به جای او مارسلو را از رئال به خدمت بگیرد. اخباری در مورد علاقه یووه به برنات برای جایگزینی ساندرو هم شنیده می شود.





01320734.jpg






امروز اسکای اسپورتس ادعا کرد که آخرین پیشنهاد پی اس جی برای ساندرو که 60 میلیون یورو بوده از سوی مدیران یوونتوس رد شده است. این یپشنهاد دو روز پیش ارائه شده بود و امروز رد شد. طبق ادعای این منبع، مسئولان یووه در تلاشند تا ساندرو را به تمدید قرارداد راضی کنند. آنها پیشنهاد دستمزد 4.5 میلیون یورویی خالص را به این بازیکن ارائه داده اند.

لازم به ذکر است که نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا دو روز دیگر به اتمام می رسد.
 

persian6

Registered User
تاریخ عضویت
22 فوریه 2018
نوشته‌ها
86
لایک‌ها
18
سن
34
میلان در آستانه جذب 2 بازیکن جدید
به نظر می رسد با جذب 2 بازیکن دیگر، پرونده میلان در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال بسته خواهد شد.


به گزارش "ورزش سه"، باشگاه میلان بعد از انتصابات جدید و حضور لئوناردو و پائولو مالدینی در کادر مدیریتی، در روزهای اخیر تکاپوی زیادی در بازار نقل و انتقالات داشته و به نظر می رسد انتقال 2 بازیکن دیگر به این تیم قطعی شده باشد.
 
بالا