برگزیده های پرشین تولز

اخبار كوتاه فوتبال

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
پدرو سيلوا به اسپورتينگ ليسبون پيوست

پدرو سيلوا مدافع راست تيم فوتبال كورينتيانس Corinthians برزيل با امضاي قراردادي سه ساله راهي اسپورتينگ ليسبون شد.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از ليسبون سيلوا گفت از بازي در يك باشگاه بزرگ اروپايي خرسندم.
وي باشگاه كورينتيانس را به بهانه تاخير در پرداخت دستمزدش ترك كرده است.



تيم فوتبال سايپا فردا به قبرس مي‌رود

قهرمان دوره قبلي رقابت هاي فوتبال باشگاه هاي برتر ايران ، براي برپايي اردوي يك‌هفته‌اي، فردا به قبرس مي رود.
به گزارش واحد مرکزي خبر ، اردو تيم فوتبال سايپا در منطقه لارنكا برگزار مي‌شود.
تيم سايپا قرار است در اين اردو دو بازي تدارکاتي هم با تيم‌هاي مطرح قبرس برگزار کند.



تيم فوتبال استقلال تهران امشب به ديدار قونيا ا سپور مي‌رود

تيم فوتبال استقلال تهران در ادامه اردوي تدارکاتي خود در ترکيه امشب ديداري تدارکاتي با تيم قونيا اسپور اين کشور برگزار مي کند.
به گزارش واحد مرکزي خبر ، اين ديدار از ساعت 21 به وقت تركيه آغاز مي شود.
تيم فوتبال قونيا اسپور ترکيه پارسال در رقابت هاي 18 تيمي تركيه عنوان دهم را از‌ آن خود ساخته بود.
اين تيم که دو روز قبل از اتريش به تركيه بازگشته است در روزهاي اخير سه بازيكن مطرح اروپايي را به خدمت گرفته است.
تيم فوتبال استقلال تهران كه هم اکنون براي پشت ‌سر گذاشتن اردوي آماده‌سازي خود در تركيه به سر مي‌برد، اواخر چهارشنبه اين هفته به ايران باز خواهد گشت .
مسئولان تيم فوتبال استقلال تهران در تلاش هستند به جز بازي امشب مقابل قونيه اسپور دو بازي تداركاتي ديگر را نيز مقابل يک تيم ترکيه اي و گرجستاني برگزار کنند.
فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال تهران نيز هم اکنون در جمع اردونشينان حاضر است.
سرپرست جديد تيم فوتبال استقلال تهران در اين اردو از آمادگي 50 درصدي فوتباليست هاي آبي پوش خبر داد.
حاجيلو با بيان اينکه همه چيز در تركيه طبق برنامه‌ريزي پيش مي‌رود افزود : هنوز تا آمادگي آرماني فاصله داريم اما با روند فعلي، تا پيش از آغاز فصل جديد فوتبال باشگاه هاي برتر کشور به آمادگي لازم دست خواهيم يافت.
اما آخرين خبر حاکي از مصدوميت اميد رضا روانخواه در اردوي ترکيه است. روانخواه، بازيكني كه در اين فصل از تيم فجر شيراز به تيم استقلال تهران پيوسته است ، تنها مصدوم اين تيم محسوب مي‌شود كه جدا از سايرين زيرنظر نوروزي تمريناتش را ادامه مي دهد 0

تيم فوتبال سپاهان فردا به کشورمان بازمي‌گردد

تيم فوتبال سپاهان اصفهان فردا از اردوي تدارکاتي ترکيه بازمي گردد.
به گزارش واحد مرکزي خبر ، اين تيم قرار است پس از باز گشت از ترکيه چند ديدار تداركاتي نيز قبل از آغاز رقابت هاي فوتبال باشگاه هاي برتر ايران براي آمادگي بيشتر خود برگزار کند.



تيم پيروزي به اردوي برون مرزي نمي رود



در حالي که مديرعامل باشگاه پيروزي از برپايي اردوي اروپايي براي سرخپوشان تا پيش از فصل جديد رقابت هاي فوتبال باشگاه هاي برتر خبرداده بود اما اين اردو منتفي شد.
به گزارش واحد مرکزي خبر اردوي خارجي تيم فوتبال پيروزي تهران قرار بود در يكي از دو كشور آلمان يا هلند برگزار شود.
اما كادرفني پيروزي اردوي كوتاه‌ مدت دو تا سه روزه و يك اردوي ديگر يک هفته اي را براي آماده‌سازي اين تيم مد نظر دارند.
محل اين دو اردو هنوز اعلام نشده است

تاکيد سرمربي تيم ملي فوتبال کره جنوبي بر آمادگي مهاجمان کره اي


سرمربي تيم ملي کره جنوبي بر بازي خوب مهاجمان کره اي در ديدار رده بندي جام ملت هاي آسيا مقابل ژاپن تاکيد کرد.
به گزارش واحد مرکزي خبر ، با اينکه کره اي ها در اين رقابت ها تنها سه گل به ثمر رسانده اند که دو تاي آن را هافبک هاي اين تيم يعني کيم دو هيون و کيم يونگ وو برابر بحرين زده اند و يک بار چوي سونگ کوک مهاجم اين تيم بود که مقابل اندونزي گلزني کرد وربيک گفت : مهاجمان کره جنوبي مقابل ژاپن گل خواهند زد.
وي درباره خستگي شاگردان اش افزود : ما در چهار روز دو بازي کرديم که 120 دقيقه طول کشيد اما به هر حال بازيکنان من آماده اند که در اين بازي پيروز باشند.
وربيک درباره تيم ملي فوتبال ژاپن نيز گفت : به توانايي بازيکنان ژاپني واقفم و به بازيکنان اين تيم هميشه احترام گذاشته ام اما امروز همه تلاش تيم فوتبال کره جنوبي براي پيروزي است.


انتخاب‌ سرمربي‌ تيم‌ فوتبال‌ خوزستان‌

سرمربي‌ تيم‌ فوتبال‌ منتخب‌ استان‌ خوزستان‌ انتخاب‌ شد.‌
مدير روابط عمومي‌ هيات‌ فوتبال‌ خوزستان‌ گفت ‌‌سيف‌ الله ‌ دهکردي‌ رييس‌ هيات‌ فوتبال‌ استان‌ خوزستان‌ طي حکمي سيد کورش‌ موسوي‌ را به‌ عنوان ‌ سرمربي ‌ تيم ‌ فوتبال ‌ منتخب‌ خوزستان‌ انتخاب‌ کرد.‌
فريد عبيات‌ افزود‌تيم‌ منتخب‌ استان‌ خوزستان‌ خود را براي‌ شرکت‌ در مسابقات‌ فوتبال‌ المپياد ورزش‌ ايرانيان‌ که‌ از26‌ مرداد درتهران‌ برگزار مي‌ شود اماده‌ مي‌کند.‌
وي‌ گفت ‌‌سيروس‌ نعمتي‌ نژاد به‌ عنوان‌ مربي ‌‌ سيد کورش‌ موسوي‌ را در هدايت‌ تيم‌ منتخب‌ فوتبال‌ استان‌ خوزستان‌

يونس محمود: بازيكنان عراقي قابليت بازي در اروپا را دارند

يونس محمود مهاجم تيم ملي فوتبال عراق امروز شنبه اعلام كرد به اعتقاد وي، بسياري از بازيكنان اين كشور قابليت بازي در اروپا را دارند و راهيابي اين تيم به بازي نهايي مسابقات جام ملتهاي اسيا نيز سندي بر اين مدعاست.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از جاكارتا، محمود كه براي تيم فوتبال الغرافه Al Gharafa در ليگ فوتبال قطر بازي مي كند و موفق شده است كه در فصل گذشته اين ليگ، جايزه كفش طلايي را نيز دريافت كند، گفت برخي از بازيكنان تيم فوتبال عراق براي بازي در اروپا اماده هستند.
وي در ادامه افزود برخي از بازيكنان عراقي در ليگهاي فوتبال عربي بازي مي كنند و پيشنهادات بسياري نيز از تيمهاي عربي دريافت مي كنند.
وي با اعلام اين مطلب، اعلام كرد معتقد است بسياري از فوتباليستهاي عراقي قابليت بازي در اروپا را نيز دارند.
وي در ادامه گفت بازيكنان عراقي استعداد دارند ولي جوانان اين كشور با مشكلات ناشي از جنگ و امكانات كم در اين كشور مواجه هستند.
وي در همين حال تصريح كرد اگر تيم ملي فوتبال عراق نيز امكانات تيمهاي فوتبال ديگر كشورها را داشت، بازيكنان عراقي به اروپا راه مي يافتند ولي شرايط در اين كشور، نه فقط در حال حاضر بلكه در بلند مدت، بسيار نامناسب است.
گفتني است شماري از بازيكنان تيم ملي فوتبال عراق خارج از اين كشور جنگ زده، عمدتا در ليگهاي فوتبال كشورهاي عربي بازي مي كنند و اين در حاليست كه هيچ يك از انها تاكنون در اروپا بازي نكرده اند.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران فصل آینده را با پیراهن قرمز استیل آذین به میدان می رود.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، فرزاد مجیدی عصر امروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران ، قرارداد یک ساله ای را با تیم استیل آذین منعقد کرد.
علی فهیمی نماینده تیم فوتبال استیل آذین بود.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
روزنامه‌ال‌پاییس چاپ مادرید پنجشنبه گزارش داد: باشگاه آتلتیکو مادرید ‪ ۲۰‬میلیون یورو برای خریداری سیمائو به باشگاه بنفیکا پرداخت خواهد کرد. گزارش ایرنا به نقل از ال‌پاییس حاکیست : آتلتیکو مادرید دو تن از بازیکنان خود را نیز در قبال حضور سیمائو در این تیم به باشگاه بنفیکای پرتغال انتقال می‌دهد.
این گزارش می‌افزاید:امروز دو باشگاه در مورد انتقال دو بازیکن آتلتیکو مادرید به باشگاه پرتغالی توافق خواهند کرد که احتمالا "کاستیانا" و " ز کاسترو" بازیکنان خط میانی تیم آتلتیکو هستند.
باشگاه بنفیکا دراطلاعیه‌ای اعلام کرده است که با باشگاه آتلتیکو مادرید برای انتقال سیمائو که بهترین بازیکن سال گذشته در جام باشگاه‌های پرتغال بود به توافق رسیده است و اکنون باید مقامهای آتلتیکو مادرید با سیمائو به توافق برسند.
بنابراین گزارش، سیمائو امروز به مادرید سفر خواهد کرد و پس از معاینه پزشکی قرارداد پنج ساله خود را که بابت آن سالانه حدود پنج میلیون یورو دریافت خواهد کرد، امضاء می‌کند.
مقامهای آتلتیکو مادرید تصمیم به خریداری "ریکاردو کوارسما" هافبک تیم اوپورتو پرتغال را داشتند، اما با مقامهای این باشگاه به توافق نرسیدند.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
تیم فوتبال بارسلونا پنجشنبه شب در یک دیدار دوستانه با "داندی یونایتد " اسکاتلند یک بر صفر پیروز شد .

به گزارش خبرگزاریها از شهر داندی در اسکاتلند، این پیروزی بارسلونا به لطف تک گل " تیه ری هانری " حاصل شد که پس از دفع یک ضربه پنالتی وی به ثمر رسید. وی نخستین بازی خود را برای این باشگاه اسپانیایی انجام می‌داد.
یک دقیقه به پایان این بازی که در ورزشگاه " تانادیس " برگزار شد ، بارسلونا پس از خطای " دارن دادز " مدافع حریف روی " جیووانی دوس سانتوز" در داخل محوطه جریمه صاحب یک پنالتی شد .
هانری برای زدن پنالتی پشت توپ قرار گرفت ولی "گرزه گورز اشزاموتولسکی" دروازه بان داندی توپ را دفع کرد و مهاجم فرانسوی بارسلونا توانست توپ برگشته را دوباره به سمت دروازه شلیک کرده و این بار به تور دروازه بچسباند .
هانری که یک ماه پیش از آرسنال به باشگاه اسپانیایی منتقل شده به عنوان یک یار دخیره در یک نیمه به جای ساموئل اتوئو وارد زمین شد و هنوز نیم دقیقه از ورود وی به زمین نگذشته بود که نزدیک بود دروازه حریف را فرو ریزد ولی توپی را که به سمت دروازه شلیک کرد از کنار دروازه بیرون رفت .
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
سرمربي تيم ملي فوتبال عراق معتقد است ، تيمش فشار کمتري براي بازي پاياني جام ملت هاي آسيا نسبت به عربستان متحمل مي شود.
به گزارش واحد مرکزي خبر ، ژوروان ويرا گفت : در مرحله گروهي که با استراليا ، تايلند و عمان رقابت مي کرديم ، استرس بيشتري نسبت به اکنون داشتيم.
وي با بيان اينکه عراق سابقه زيادي در جام ملت هاي آسيا دارد و يک بار هم در سال 1976 به نيمه پاياني رسيده است افزود : زماني که به مرحله يک چهارم پاياني صعود کرديم استرس ما کمتر شد .
وي درباره ديدار پاياني نيز گفت : بازي سختي است ، عربستان با 13 گل زده بهترين خط حمله را دارد و ما با 2 گل خورده بهترين خط دفاع هستيم اما اين کميت ها کيفيت تيم ها را مشخص نمي کنند.
گفتني است ، اين نخستين باري است که عراق در ديدار پاياني جام ملت هاي آسيا شرکت دارد اما عربستان ششمين فينال اش را تجربه مي کند.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام اتحادیه باشگاه های آلمان امشب بین تیم های بایرن مونیخ و شالکه 04 برگزار خواهد شد.
بایرن مونیخ و شالکه درحالی گام به دیدارنهایی مسابقات فوتبال جام اتحادیه باشگاه های آلمان نهاده اند که تا پیش ازحضور در این بازی تیم هایی چون اشتوتگارت، وردربرمن، نورنبرگ و کارلسروهه را از پیش رو برداشته اند. بایرن مونیخ با بهره گیری ازتوان بازیکنان جدید خود چون فرانک ریبری، حمیت آلتینتاپ و میروسلاوکلوزه قوی تر از سال های گذشته نشان می دهد و درتقابل با شالکه کسب عنوان قهرمانی درنخستین جام فصل را انتظارمی کشد.
بایرن که با پنج بارقهرمانی درمسابقات جام اتحادیه باشگاه های آلمان پرافتخارترین تیم این رقابتها محسوب می شود، درغیاب کلوزه و لوکا تونی برابرشالکه صف آرایی می کند.
شالکه نیز با یکبارقهرمانی درمسابقات یاد شده به دنبال دومین قهرمانی و رسیدن به رکورد وردربرمن است که دو بارعنوان نخست مسابقات جام اتحادیه باشگاههای آلمان را از آن خود کرده است.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
Inter 0
Valencia 2
Jaime Gavilán (14') - David Villa (39')
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
Blackburn Rovers have signed Bayern Munich’s Roque Santa Cruz on a four-year deal.
انتقال سانتا كروز به بلكبورن با قراردادي به ارزش 4.3 ميليون يورو​


The 25-year old striker has agreed terms after Blackburn struck a £3.4m deal with Bayern Munich. He will move to Ewood Park on the 1st of August.
Rovers boss Mark Hughes should be delighted at the capture after waxing lyrical over the Paraguayan international’s talents on the day rumours of a transfer first broke last week.
Blackburn fans will be ecstatic that their club saw off competition from Manchester City, Porto and Espanyol to land one of Europe’s most underrated strikers.
Santa Cruz, follows his former Bayern Munich team-mate and striking partner Claudio Pizzaro in joining the Premiership, and will look forward to the upcoming Blackburn v Chelsea fixture, in which he will be hoping to outgun his South American friend and former college.
The Paraguayan, still only 25, has been at Bayern for eight seasons, having joined at the age of 17 in 1999. He has won five Bundesliga titles and one Champions League.
However, the arrival of Luca Toni and Miroslav Klose and Jan Schlaudraff, along with the presence of Podolski, has meant that Pizarro, Makaay and he have all had to leave.
That works out well for Blackburn, though. With Santa Cruz partnering the prolific Benni McCarthy, Hughes and Rovers fans will be confident that their club can return to the glory days of old.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
دومين بازي اين جام هم 2 بر 1 به سود آرسنال خاتمه پذيرفت كه براي آرسنال فلاميني در دقيقه 45 و بندتنر 70 و براي پاريسن ژرمن ليوندولا در دقيقه 80 به ثمر رساندند.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
باشگاه فوتبال آينتراخت فرانکفورت المان امروز شنبه اعلام کرد با آرون گاليندو مدافع مکزيکي تيم فوتبال گراسهاپرز زوريخ سوئيس قرارداد بسته است.
به گزارش خبرگزاري المان از فرانکفورت ، باشگاه آينتراخت فرانکفورت به دنبال مصدوميت چند تن از بازيکنان خود در فصل گذشته و به منظور امادگي براي فصل جديد با گاليندو بيست و پنج ساله تا سال دو هزار و نه قرارداد بست.
گفتني است فصل جديد ليگ دسته اول فوتبال باشگاههاي المان (بوندسليگا) از دهم اوت اينده اغاز خواهد شد.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
تيم ملي فوتبال کره جنوبي با برتري مقابل ژاپن به عنوان سوم جام ملتهاي 2007 آسيا دست يافت.
به گزارش واحد مرکزي خبر ، در اين ديدار که در ورزشگاه سوماتراي اندونزي برگزار شد ، تيم کره جنوبي پس از اينکه در پايان 120 دقيقه وقت عادي و اضافه مقابل ژاپن به تساوي بدون گل رسيد در ضربات پنالتي با نتيجه 6 به 5 ازسد حريف خود گذشت و به مقام سوم جام ملتهاي 2007 آسيا دست يافت.
اما در ضربات پنالتي چو جائه جين ، اوهوم سي ئوک ، لي کيون هو ، لي هو ، کيم جين کيو ، کيم چي وو براي کره جنوبي و ناکامورا ، اندو ، يوکي آبه ، کومانو و ناکازاوا براي ژاپن گلزني کردند و هانيو از ژاپن پنالتي خود را خراب کرد.
در اين ديدار البداوي داور اماراتي به اوجانگ يون و چوي جائه جين دو بازيکن کره جنوبي و آکيرا کاجي از ژاپن در دقايق 37 ، 86 و 105 کارت زرد نشان داد و در دقيقه 57 کانگ مين سو بازيکن و پيم وربيک سرمربي تيم ملي کره جنوبي را از زمين بازي اخراج کرد.
تيم ملي فوتبال کره جنوبي با کسب مقام سوم جام ملتهاي آسيا ، بر اساس اعلام کميته اجرايي اي اف سي به همراه دو تيم هاي عراق و عربستان فيناليست اين مسابقات به طور مستقيم به دوره بعدي جام ملتهاي آسيا در سال 2011 راه يافت.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا با انتونيو ريس مهاجم خودکه به طور قرضي در اين تيم بازي مي کرد قرارداد دائم امضا خواهد کرد .
به گزارش پايگاه اينترنتي الکره ،تيم رئال مادريد با پرداخت نه ميليون يورو توانست موافقت تيم ارسنال باشگاه اصلي انتونيو ريس را بدست اورد .رئيس فصل گذشته به طور قرضي از ارسنال به رئال مادريد منتقل شده بود.براند شوستر سرمربي الماني تيم فوتبال رئال مادريد مدتي پيش خواستار ماندن ريس در اين تيم شده بود. . ريس با رئال مادريد قرارداد چهار ساله امضا خواهد کرد. قرار است رئال مادريد ريس را طي روزهاي آينده به خبرنگاران و طرفداران باشگاه معرفي کند .رئال مادريد همچنين قصد دارد اواخر هفته آرين روبن هلندي را به رسانه ها معرفي کند .گفته مي شود رئال مادريد سي ميليون يورو به چلسي خواهد پرداخت .اين در حاليست که مورينيو سرمربي چلسي تاکيد کرد روبن از اين تيم نخواهد رفت .
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
باشگاه فوتبال لانس فرانسه به مسابقات قهرماني جام يوفا راه يافت.
به گزارش شبکه فرانس24، لانس در سومين دور برگشت از مسابقات جام اينترتوتو موفق شد باشگاه ادوسا اوکراين را شکست دهد و به دور اول مسابقات جام يوفا صعود کند.
لانس موفق شد حريف خود را سه بر يک شکست دهد . ديدار رفت صفر صفر پايان يافته بود.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
از هفته هجدهم مسابقات قهرماني فوتبال باشگاههاي دسته اول روسيه ديروز سه ديدار برگزار شد.
به گزارش شبکه يورونيوز، لوکومتيو مسکو با نتيجه دو دو مقابل دينامو مسکو متوقف شد.
لوچ ولاديووستوک نيز يک يک در برابر اسپارتاک مسکو به تساوي دست يافت و ديدار زنيت سن پترزبورگ با امکار بدون گل پايان يافت.
در رده بندي کلي اسپارتاک با سي وسه امتياز همچنان پيشتاز است و زنيت با سي ويک امتياز در رده دوم قراردارد .
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
فينال نخستين دور از بازيهاي ليگ برتر فوتبال المان که پرفاصله ترين مسابقه فوتبال در تاريخ اين ورزش به شمار مي ايد ؛ پس از يکصدو سيزده سال برگزار شد .
به گزارش شبکه يورونيوز، تيم ويتوريا برلين سرانجام با گذشت بيش از يک قرن به عنوان اولين قهرمان مسابقات فوتبال باشگاههاي برتر المان معرفي شد.
يکصدو سيزده سال پيش ديدار نهايي نخستين دور از مسابقات بوندسليگا به علت انکه باشگاه انائو براي رويارويي با ويتوريا توان مالي جهت عزيمت به برلين را نداشت؛ برگزار نشد و تيم ويتوريا برنده اين بازي اعلام شد اما اين باشگاه برليني پذيرفت فينال مسابقات را پس از صدو سيزده سال برگزار کند تا قهرماني واقعي خويش را به دست اورد .
اين باشگاه ديروز مسابقه برگشت خود را در مقابل باشگاه اف ث انائو برگزار کرد که اين مسابقه در نهايت با نتيجه يک يک خاتمه يافت .
هفته گذشته ديدار رفت اين دو تيم سه بر صفر به نفع تيم برليني پايان يافته بود .
 

HAMED_PT

کاربر فعال ورزش
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2006
نوشته‌ها
3,418
لایک‌ها
64
محل سکونت
KERMAN
پس از استعفا از سرمربيگري تيم كره جنوبي

وربيك: فوتبال ايران بايد افشين قطبي را جذب كند

خبرگزاري فارس: سرمربي سابق تيم كره جنوبي تاكيد كرد كه ايراني‌ها براي استفاده از تجارب بالاي قطبي، بايد او را به اين كشور ببرند.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت AFC، باوجود پيروزي كره برابر ژاپن در بازي رده بندي جام ملت هاي آسيا 2007، پيم وربيك، سرمربي هلندي كره استعفا كرد.
وي در اين باره گفت: تصميم گرفته ام استعفا كنم. قبل از اين بازي از فدراسيون كره خواستم كه قرارداد مرا كه تا سال 2008 است، فسخ كنند و آنها هم قبول كردند. اكنون وقت يك چالش جديد است.
وربيك در گذشته دستيار گاس هيدينگ و ديك آدووكات، مربيان سابق كره بوده است.
وي اظهار داشت: به اندازه كافي در كره بوده‌ام. خاطرات بسيار خوبي از جام هاي جهاني 2002 و 2006 و همچنين بازي‌هاي آسيايي دوحه دارم. كره را با خاطراتي بسيار خوب ترك مي كنم.
وي افزود: هدف ما قهرماني در جام ملت‌ها بود؛ اما متاسفانه بهترين بازيكنانمان را به دليل مصدوميت از دست داديم و شرايط خيلي سختي داشتيم. بايد منصف بود. باوجودي كه خط دفاعي‌مان بسيار خوب كار مي كرد، نتوانستيم گل‌هاي زيادي به ثمر برسانيم.
وربيك عنوان كرد: مي خواهم از اين فرصت استفاده كنم و از كادر مربيگري كره تشكر كنم؛ به ويژه افشين قطبي كه كمك بسياري به من كرد.
وي درباره شايعه حضور دستيار ايراني در باشگاه پرسپوليس، گفت: به نظرم ايران بايد هرچه زودتر با او قرارداد ببندد چون مربي بسيار خوبي است. لحظاتي را در جام ملت ها تجربه كردم كه هرگز فراموش نمي كنم.
سرمربي هلندي ادامه داد: به دليل رهبري تيم‌هاي المپيك و ملي كره، انرژي زيادي از دست دادم و مي خواهم استراحت كنم. تا چند ماه آينده قصد ندارم رهبري تيمي را بپذيرم.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
به گزارش پایگاه اینترنتی الکره فردی ادو هجده ساله که اصالتا متعلق به کشور غنا است وارد مذاکرات نهایی با تیم بنفیکا شده است .
تیم بنفیکا در ازای پرداخت یک و نیم میلیون یورو توانست موافقت تیم رئال سولت لیک آمریکا باشگاه اصلی ادو فردی را بدست آورد .فردی ادو عضو تیم ملی فوتبال آمریکا است و در خط میانی توپ می زند .تیمهای فوتبال منچستریونایتد انگلیس و اینترمیلان ایتالیا نیز خواهان جذب وی هستند.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
"یونس محمود" زننده گل قهرمانی عراق در فینال فوتبال جام ملت‌های آسیا می گوید که تیم عراق پس از آنکه مادری فرزندش را، قربانی تیم ملی فوتبال عراق خواند، چاره‌ای جز قهرمانی نداشت .

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه از جاکارتا ، کاپیتان محمود پس از پیروزی احساس برانگیز یک بر صفر تیمش بر عربستان که روز یکشنبه برای نخستین بار عراق را قهرمان فوتبال آسیا کرد، به بازگو کردن یک ماجرای تلخ پرداخت و حکایت اندوهبار مادری را فاش ساخت که پسر دوازده ساله‌اش را در جریان حمله بمب‌گذاری هفته گذشته از دست داد.
این کودک یکی از ‪ ۵۰‬عراقی بود که پس از درهم شکسته شدن جشن پیروزی عراق بر کره جنوبی در جام ملت‌ها با انفجار دو بمب در بغداد کشته شدند.
محمود گفت: "این حادثه در منطقه منصور در بغداد اتفاق افتاد و یکی از قربانیان کودک دوازده ساله‌ای بود که وقتی جنازه‌اش در مقابل مادرش قرار داده شد، این مادر برای فرزندش گریه نکرد."
محمود در ادامه اظهار داشت: "در عوض این مادر گفت که من فرزندم را یک قربانی تیم ملی می‌دانم .... لذا ما باید پیروز شویم."
"جوروان ویه را" سرمربی پیروز عراق نیز که به طور ضمنی گفته است پس از بزرگترین دستاورد فوتبال عراق قصد کناره‌گیری دارد فاش ساخت که یک مربی بدنساز این تیم نیز هنگام آماده شدن تیم برای ترک عراق، در یک انفجار بمب کشته شده است.
بازیکنان عراق روز یکشنبه به نشانه ادای احترام به قربانیان این حملات بازوبند سیاه بسته بودند.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
مسعود مرادی داور بین‌المللی فوتبال ایران گفت کنفدراسیون فوتبال آسیا مرا محروم نکرده‌است بلکه در حال بررسی وضع من است.


کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز یکشنبه چهار تن از داوران چهاردهمین دوره رقابت‌های جام ملتهای آسیا را به علت ارایه عملکرد ضعیف و قضاوت‌های دور از انتظار، تا اطلاع ثانوی محروم کرد که نام "مسعود مرادی" و "رضا سخندان" جزو این چهار نفر هستند. این کنفدراسیون ، مرادی و هموطن وی "رضا سخندان" را به‌خاطر قضاوت در دیدار تیم ملی فوتبال قطر برابر امارات در مرحله گروهی تا اطلاع ثانوی محروم کرده‌است.
وی روز یکشنبه اظهارداشت من منتظر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هستم.
مرادی در ادامه اظهارداشت گفته می‌شود که من در دیدار تیم‌های ملی فوتبال قطر و امارات عربی متحده به یک بازیکن اماراتی دو بار اخطار داده‌ام و او را از زمین اخراج نکرده‌ام که این امر صحت ندارد.
داور بین‌المللی فوتبال ایران در خصوص پرتاب توپ از سوی بازیکن قطری که به " رضا سخندان " کمک داور این دیدار قضاوت کرد ، گفت من صحنه اصابت توپ به سخندان را ندیدم ، اگر من این صحنه را دیده بودم به جای کارت زرد به این بازیکن مطمئنا کارت قرمز به او می‌دادم .
وی گفت با توجه به اینکه کنفدارسیون فوتبال آسیا ، این بازیکن را سه جلسه از حضور در تیم ملی فوتبال قطر محروم کرده ، به‌نظر می‌رسد این کنفدراسیون به همین خاطر است که در حال بررسی وضع من است.
 

EAsasha

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2007
نوشته‌ها
564
لایک‌ها
2
محل سکونت
H T T P
باشگاه چلسی میشاییل بالاک هافبک آلمانی خود را در معرض فروش قرار داد.
خوزه مورینیو سرمربی چلسی بی تمایل نیست میشاییل بالاک را به باشگاهی که پول خوبی بابت او پرداخت کند بفروشد. برند شوستر سرمربی رئال مادرید یکی از کسانی است که علاقه فراوانی به هافبک آلمانی تیم فوتبال چلسی دارد. البته تا این لحظه پیشنهادی برای به خدمت گرفتن او به مسئولان چلسی ارائه نشده است. بر پایه این گزارش، چلسی حاضر است در ازای دریافت 27 میلیون پوند بازیکن خود را بفروشد.
 
بالا