برگزیده های پرشین تولز

ارائه درگاه اختصاصی (زرين گيت) از سامان - پارسيان - پرشين سوئيچ

amiri27

Registered User
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2004
نوشته‌ها
337
لایک‌ها
37
با سلام
همونطور که مستحضر هستيد زرين پال در يک سال گذشته خدمات درگاه پرداخت اختصاصی با نام وبسايت شما رو به صورت آنی و بدون تاخيير برای کاربران خودش فعال ميکنه. اين سرويس که تا پيش ازين از دو PSP سامان و پرشين سوئيچ ارائه ميشد از روز گذشته و با توافقات کسب شده با تجارت الکترونيک پارسيان، گسترده تر شده و اين خدمت هم اکنون از هر 3، PSP مذکور در حال ارائه شدن هست.
به اين ترتيب کاربران ميتونن با استفاده ازين سرويس از درگاهی مستقيم به نام وبسايت خودشون فارغ از نگرانی های گذشته (قطعی سوئيچ و موارد مشابه) به فعاليت بپردازن. سرويس زرين گيت در هر لحظه بهترين درگاه از نظر تعداد تراکنش های موفق رو برای مشتريان شما انتخاب و نمايش ميده و البته که خود شما هم ميتونيد به صورت مستقيم کاربر رو به هر کدوم از درگاه هایی که مايل باشيد ارجاع بديد. اين مورد باعث ميشه با يکبار هزينه توسعه و برنامه نويسی، سايتتون رو با انواع سرويس های پرداخت سازگار کنيد و البته که زرين پال هم ماژول های مختلف و متنوعی رو در آزمايشگاه سايت در اختيار کاربران خودش قرار ميده.
ارائه سرويس های متنوع باعث ميشه سايت های بزرگ ايرانی هم به جمع پذيرندگان زرين پال بپيوندن و باز هم صد البته که زرين پال هميشه پيشنهاد های مناسبی برای کسب و کار شما داره.
 
بالا