برگزیده های پرشین تولز

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
improve.jpg

یکی از دغدغه های اصلی مدیران سایت ها ارتقا رتبه سایت (افزایش رتبه سایت) است. ارتقا رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو و حتی الکسا اهمیت بالایی دارد. بهبود و ارتقا سایت در موتورهای جستجو موجب روانه شدن ورودی ها به سایت شده و ارتقا رتبه سایت در الکسا نیز به اعتماد و اعتقاد بیشتر کاربران بر اینکه سایت قوی و بزرگ است کمک می کند.

ارتقا رتبه سایت
یکی از روش های موثر در ارتقا رتبه سایت بهره گیری از روش Content Marketing‎ ( بازاریابی محتوا ) در سئو است. اینکه با تولید محتوا اقدام به جذب مشتری و برندینگ کرد. بهبود ساختار داخلی و خارجی سایت به ارتقا رتبه سایت کمک شایانی خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا روشهای موثر در ارتقا رتبه سایت را مطرح کنیم.

ارتقا رتبه سایت در گوگل
همانطور که اطلاع دارید معمولا بیش از نیمی از مشتری های هر سایت توسط گوگل تامین می شود. این موضوع یک چالش جدی را برای سایت ها بوجود آورده است. امروزه هر سایتی در نتایج جستجوی گوگل توفیق بیشتری کسب کند در میزان و تعداد فروش نیز نسبت به رقبای خود در وضعیت بهتری قرار دارد. در زیر نظر شما را به مجموعه مباحث موثر در ارتقا رتبه سایت در گوگل جلب می کنیم.

بهبود رتبه سایت در یاهو
بهبود رتبه سایت در یاهو نیز همانند ارتقا رتبه سایت در گوگل است و تنها چند تفاوت جزئی در کل موضوع وجود دارد. برای مثال یاهو به تگ keywords توجه می کند اما گوگل خیر.

بهبود رتبه سایت در بینگ
الگوریتم رتبه بندی سایت در بینگ به قدری که گوگل پیشرفت داشته و پیچیده است نیست. اصول و قواعد که در فوق به آنها اشاره شد برای بهبود رتبه سایت در بینگ موثر هستند. در واقع اگر روی ارتقا رتبه سایت در گوگل تمرکز کنید سایت شما در بینگ نیز بهبود خواهد داشت.

بهبود رتبه الکسا
رتبه الکسا الگوریتم نسبتا ساده ای دارد. هر قدر میزان آی پی و بازدیدهای یک سایت بیشتر شود بهبود رتبه الکسا اتفاق می افتد. در واقع می توان گفت هر قدر رتبه الکسا سایت به عدد 1 نزدیک می شود بازدید و ترافیک آن نیز بیشتر خواهد بود. البته می بایست توجه داشته باشید الگوریتم ساده الکسا موجب سو استفاده برخی سایت ها شده است که با ترافیک غیر واقعی رتبه الکسا را بهبود می دهند. اما این موضوع نیز وجود دارد که این سو استفاده تا حدی قابل انجام است و در جایی امکان استفاده از این ترفند غیر اصولی وجود نخواهد داشت.

اعتقاد شخصی من همیشه بر این است که رتبه الکسا تنها یک عدد است. ذهنتان را درگیر آن نکنید.

عوامل موثر در بهبود رتبه الکسا
  • تنوع و تعداد آی پی ها
  • استفاده کاربران از تولبار الکسا
  • ثبت سایت در الکسا
در انتها اگر سوال ، مشکل یا نظری در این زمینه دارید در بخش نظرات مطرح کنید.
 
بالا