برگزیده های پرشین تولز

nettours95

Registered User
تاریخ عضویت
29 می 2017
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
1
سن
30
ارزان ترین هتل ها در شهرهای پرگردشگر دنیا



بخشی از هزینه‌های مسافرت مربوط به هزینه های ناشی از اقامت است. به همین دلیل پیدا کردن هتل‌های خوب و باکیفیت و البته با قیمت مناسب، اهمیت ویژه ای دارد. ممکن است عده ای با شنیدن نام هتل ارزان یاد مکان هایی کثیف و تاریک و بدون کیفیت بیفتند اما همیشه هم اینطور نیست و اگر کمی زرنگ باشید قطعا میتوانید هتل های خوب با قیمت ارزان هم پیدا کنید حتی اگر در گرانترین شهر جهان باشید.
‏ ‏ ‏‏ ‏​
پاریس
به اعتقاد بسیاری از مردم، پاریس شهر هنر، معماری و مد یکی از گرانترین شهرهای دنیاست و رتبه پنجمین شهر گران جهان را دارد. اما این به این معنا نیست که شما نمیتوانید سفر ارزانی به پاریس داشته باشید و با اقامت در هتل های ارزان این شهر ‏هزینه سفرخود را کاهش دهید. هتل "نوتردام" پاریس در بخش مرکزی و در نزدیکی کلیسای «نوتردام»، رودخانه سن و جزیره سنت لوییس یکی از بهترین هتل های ارزان در پاریس است که علاوه بر نزدیک بودن به اماکن گردشگری معروف پاریس، از امکانات و تجهیزات رفاهی مناسبی مثل اینترنت حمام، تلویزیون و ... برخوردار است و جو آرام و فضای خوبی دارد. هتل پالم استوتل ، کوالیتی اورلئانز، هتل سه جوجه، هتل پرنس اوژن، هتل بلامبراسیتی و هتل بین قاره ای از دیگر هتل های ارزان پاریس هستند که در تور پاریس میتوانید آنها را رزرو کنید و خیالتان راحت باشد که با توجه به هزینه کمی که پرداخت میکنید، امکانات خوبی را دریافت میکنید .

%D9%87%D8%AA%D9%84%20%D9%86%D9%88%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%85.jpg



دبی
در دبی می‌توانید هتل مورد نظر خود را با هر رنج قیمتی که خواستید، برای اقامت رزور کنید. در این هتل ها همچنین نسبت به پولی که پرداخت می‌کنید، امکانات خوبی نیز دریافت میکنید. منطقه دیره و خیابان منخول، مکان های خوبی برای پیدا کردن هتل های ارزان هستند .هتل آیبیس البرشا یکی از هتل های ارزان دبی است که در نزدیکی ایستگاه مترو شرف دی جی دبی قرار دارد . اتاق های این هتل همگی دارای تهویه مطبوع و عایق صوتی هستند و وای‌فای رایگان ازجمله امکانات این هتل است. همچنین این هتل تا فرودگاه دبی و مرکز خرید مال آو امارات فاصله چندانی ندارد . تراس، رستوران، کافه شاپ، پارکینگ رایگان، صرافی و ... از دیگر امکانات این هتل هستند که میتوانید در تور دبی آن را رزرو کنید. هتل نیهال ، هتل رامی گست لاین ، هتل دلمون، هتل سان اند اسکای، و هتل سیتی‌مکس البرشا از دیگر هتل های ارزان دبی هستند که میتوانید با خیال راحت در آن اقامت کنید و در کنار تور ارزان دبی هزینه ی کم تری پرداخت کنید.

%D9%87%D8%AA%D9%84%20%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg



بانکوک
تور تایلند یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری در دنیا است که بعلت داشتن جزایر استوایی، سواحلی بی نظیر و چشم اندازهایی طبیعی مورد توجه بسیاری از افراد قرار میگیرد. شهر بانکوک به عنوان پایتخت تایلند، هتل های زیادی متناسب با بودجه و سلیقه گردشگران دارد و شما میتوانید حتی با اقامت در ارزان‌ترین هتل‌ها نیز خدمات خوبی دریافت کنید. هتل داوین نانا (The Dawin Nanaa) یکی از هتل های ارزان بانکوک از نگاه گردشگران است که در خیابان سوخومویت قرار دارد و از ایستگاه قطار شهری تا این هتل 5 دقیقه پیاده روی دارد. فروشگاه‌ها و مراکز خرید زیادی در اطراف این هتل وجود دارد که کار گردشگران را برای خرید راحت تر میکند. این هتل ۳۳ ستاره بوده و ۵۳ اتاق دارد و شما میتوانید از امکانات آن مثل صرافی، رستوران، خشکشویی، تـرانسفر فرودگاهی و سیستم تهویه مطبوع بهره مند باشید. هتل ایبیس بانکوک سیام، هتل سیتی پوینت و هتل ایبیس بانکوک ریورساید از دیگر هتل های محبوب و ارزان تایلند هستند که میتوانید در آنها اقامت داشته باشید و در کنار تور ارزان تایلند هزینه ناشی از سفر خود را کاهش دهید.

%D9%87%D8%AA%D9%84%20%D8%AF%D8%A7%D9%88%DB%8C%D9%86%20%D9%86%D8%A7%D9%86%D8%A7%20.jpg



استانبول
در استانبول نیز مثل خیلی از نقاط دیگر دنیا میتوانید با کمی جست و جو هتل های خوب و ارزانی پیدا کنید . اگر میخواهید هتل تان در عین ارزان بودن، به مکان های گردشگری نیز نزدیک باشد میتوانید در محله های تقسیم یا سلطان‌احمد دنبال هتل باشید. هتل اِوسِن در نزدیکی محله سلطان‌احمد است و به مسجد آبی، مسجد ایا صوفیه و دیگر جاذبه های گردشگری استانبول نیز نزدیک است . این هتل در عین ارزان بودن بسیار تمیز و باکیفیت است و خدمات خوبی مثل بوفه، رستوران و اینترنت وای فای نیز دارد. در تور استانبول شما میتوانید هتل های ارزانی مثل هتل اوران، هتل آسور و هتل آلیون سوئیت را نیز رزرو کرده و هزینه کمتری در کنار تور ارزان استانبول داشته باشید.​
 
بالا