برگزیده های پرشین تولز

ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

neeed

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
583
لایک‌ها
125
ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی
ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی با سرورهای قدرتمند Yahoo
چرا ایمیل مارکتینگ خورشید ؟

• دارای بیش از 525000 هزار عضو از سراسر ایران
• بیش از 6 سال سابقه ایمیل مارکتینگ و ارسال بیش از 4000 ایمیل تبلیغاتی موفق در زمینه های مختلف
• ارسال ایمیل از سرورهای سایت یاهو این امکان را به ما می دهد که ایمیل شما را در کمتر از 5 دقیقه به نیم میلیون عضو خود ارسال نماییم
• دارای بانک ایمیل کاملا شفاف در سایت یاهو که شما می توانید آمار دقیق کاربران ما را مشاهده کنید، در گروه عضو شده و ایمیل ارسالی خود را مشاهده نمایید

email-marketing-2.png


تعرفه ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی
تجاری
در این روش یک ایمیل اختصاصی برای شما به کل اعضای ما ارسال خواهد شد. محتوای این ایمیل می تواند پیام، لینک وب سایت، تصاویر و شرح کاملی از خدمات، محصولات، برند و زمینه فعالیت شما باشد.

خبرنامه
اگر به دنبال افزایش بازدید و یا بهبود رتبه سایت تان در گوگل می باشید، می توانید لینک آخرین مطالب خود را به صورت خبرنامه برای کاربران ما ارسال نمایید.

نکته : تعرفه های زیر برای 1 بار ارسال ایمیل شما به 525000 هزار نفر می باشد.


پلن
تعرفه
تجاری 120 هزار تومان
خبرنامه 190 هزار تومان
مزایای ایمیل مارکتینگ چیست ؟
1 – نتایج آخرین تحقیقات انجام شده نشان می دهد پس از سئو، ایمیل مارکتینگ در رتبه دوم بهترین و تاثیرگذارترین ابزار برای بازاریابی اینترنتی قرار گرفته است. اجرای درست و اصولی ایمیل مارکتینگ می تواند تا 30 درصد فروش یک کسب و کار را افزایش داده و ارتباطی قدرتمد بین کسب و کارها و مشتریان برقرار کند.

2 – طبق مطالعات انجام شده در رابطه با ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی که توسط Adobe طی سال 2016 صورت گرفته، 63% مشتریان ترجیح می دهند پیشنهادات و تبلیغات بازاریابی را از طریق ایمیل دریافت کنند. ایمیل، یک واسطه رسانه ای است که مشتریان شما ترجیح می دهند پیام های شما را از این طریق دریافت کنند، مسیری ساده اما گسترده.

3 – با ارسال هر ایمیل، مصرف کنندگان با بیزنس و برند تجاری شما آشنا می شوند. با برنامه ریزی استراتژیک و راهبردی، طراحی هوشمند و مضامین نشان دار شده، تناقضات از بین می رود و ارزش برند شما بالا می رود و ملکه ذهن مخاطبین شما می شود. پس، وقتی یک مشتری محصولات یا خدماتی نیاز دارد، بیزنس شما شانس بیشتری برای جذب مشتری و تبدیل مشتری شما به خریدار ثابت خواهد داشت.

4 – شاید جالب ترین فایده ایمیل مارکتینگ، برگشت سرمایه باشد. نه هزینه چاپ، نه مخارج پستی و نه هزینه آگهی. ایمیل مارکتینگ به اندازه درآمد بازار بازدهی دارد.
ایمیل مارکتینگ در دنیای دیجیتال امروز که هر لحظه در حال تغییر است، از نظر سطح دسترسی و بازاریابی موفق جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. به این ترتیب، اگر تا کنون اقدام به اختصاص ایمیل مارکتینگ برای بیزنس خود ننموده اید، همین الان وقتش است. ایمیل مارکتینگ ابزاری هدفمند با قابلیت اشتراک گذاری و اندازه گیری است که اعتبار و سوددهی بالایی دارد و مورد تایید جمع کثیری از مردم جامعه است. کار کردن با یک مشاور بازاریابی امین و قابل اعتماد، این فرآیند را تسهیل می نماید.

جهت سفارش ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی و یا مشاوره رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید !

تلفن : 09133555385
ایمیل : [email protected]
تلگرام : https://telegram.me/javidbakhtiar

توجه : تعداد دقیق اعضا در صفحه گروه در سایت یاهو مشخص می باشد، همچنین شما می توانید با عضویت در گروه اینترنتی ما، ایمیل های ارسالی را مشاهد نمایید. جهت مشاهده روی لینک های زیر کلیک فرمایید.

گروه شماره یک
گروه شماره دو
گروه شماره سه
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,734
لایک‌ها
13,989
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️

neeed

Registered User
تاریخ عضویت
12 سپتامبر 2011
نوشته‌ها
583
لایک‌ها
125
ارسال از طریق گروه های یاهو هست اگر آشنایی داشته باشید و به صورت پانل نیست و ایمیل توسط خود ما ارسال میشه

عکس ها نافص ارسال نمیشن جهت دیده شدن عکس کاربر باید روی گزینه shows images کلیک کنه تا تصاویر را ببینه
 

iranbus

Registered User
تاریخ عضویت
31 مارس 2009
نوشته‌ها
2,677
لایک‌ها
1,037
محل سکونت
b
مگر هنوز ارسال از ایمیل های یاهو بازدهی داره؟
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا