برگزیده های پرشین تولز

ارسال ایمیل در وردپرس با پلاگین postman

fariddelaram

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2007
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
6
محل سکونت
تهران
ارسال ایمیل به صورت پیش فرض از طریق php mailer ارسال می شود ولی در صورتی که از پلاگین Postman SMTP Mailer/Email Log که استاندارد های امنیتی را نیز پشتیبانی می کند استفاده کنیم ارسال ایمیل ها از طریق SMTP Mailer انجام خواهد شد. ایمیل هایی که از طریق این پلاگین ارسال می شوند هیچ گاه اسپم نمی شوند و به پوشه اینباکس می رسد.
از مهمترین قابلیت های این پلاگین می توان به تنظیمات ساده آن اشاره کرد.همچنین قابلیت تست اتصال به سرور و یا ارسال مجدد ایمیل ها و مشاهده علت ارسال نشدن ایمیل ها از دیگر قابلیت های این پلاگین قدرتمند است.

تنظیمات پلاگین Postman
در منوی افزونه ها، با انتخاب دکمه افزودن و جستجوی کلمه postman SMTP Mailer می توان آن را دانلود و نصب کرد.






پس از نصب پلاگین آن را فعال کنید.





افزونه که نصب شد می توان آن را تنظیم کرد.بدین منظور باید از منوی تنظیمات، Postman SMTP و پس از آن start the Wizard را انتخاب کنید.





در بخش Sender Details مشخصات ارسال کننده ایمیل و نام او را وارد کنید.





در قسمت بعد Outgoing Mail Server Hostname مربوط به هاست خود را وارد کنید که معمولا به صورت mail.yourdomain.com است و پیشنهاد می شود از هاست لود وی پی اس که کاملا سازگار با وردپرس است و از امنیت بالایی برخوردار است استفاده نمایید.





سپس مشاهده خواهید کرد که تست اتصال در حال انجام شدن است و پورت های باز سرور به منظور اتصال مشخص می شود. سوکت و پورت مورد نظر را انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید.





در قسمت Authentication ایمیلتان و پسورد را وارد کنید





و در قسمت FINISH نیز برای ذخیره شدن تنظیمات اعمال شده دکمهFINISH را بزنید. در پایان به وسیله Send a Test Email آن را تست کنید.

منبع: loadvps.com
 
بالا