برگزیده های پرشین تولز

ارسال بار به آمریکا ، فریت بار به امریکا

behzad-arta

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2014
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
5
محل سکونت
تهران
ارسال بار به امریکا ، فریت بار به امریکا
بیشترین مسافری که از ایران به کشورهای خارجی مسافرت می کنند ، کشور امریکا می باشد . لذا فریت بار مسافر و نیز ارسال بار به این کشور به ویژه برخی از ایالت های آن نسبت به سایر کشورها بیشتر است . از طرفی به دلیل مهاجرت زیاد به آمریکا و اینکه خیلی از مسافرین قصد دارند که برخی از لوازم شخصی خود یا اثاثیه منزل خود را به همراه خود ببرند . بنابر این نیاز مند شرکتی خوب برای ارسال بار می باشند که تمام کارهای فریت بار و حمل بار به امریکا را انجام دهد .
بیشترین درخواست فریت بار (ارسال بار )از ایران به آمریکا (ارسال بار به آمریکا ، فریت بار به آمریکا) مربوط به ایالت کالیفرنیا و بیشتر به دو شهر لس آنجلس و سانفرانسیسکو می باشد. بطور کلی ورود لوازم شخصی و اثاثیه منزل به آمریکا برای مهاجرین و مسافران به آنجا رایگان می باشد بیشتر افرادی که از ایران به آمریکا به صورت طولانی مدت مسافرت می کنند فکر می کنند نمی توانند لوازم و اثاثیه شخصی خود را به آمریکا فریت نمایند.

در صورتی که اگر لوازم استفاده شده و دست دوم باشند ورود آن به آمریکا بلامانع می باشد و غیر از پرداخت مبلغی حدود 30 تا 40 دلار آمریکا جهت صدور قبض انبار پس از رسیدن بار به فرودگاه ، هزینه ی دیگری (هزینه های گمرکی ) ندارد. مسافران می توانند لوازم شخصی خود را به عنوان Used personal effects ، Used.H.H.goods به اکثر شهرهای ایالات متحده امریکا مانند نیویورک ، واشینگتن،آتلانتا،شیکاگو،لس آنجلس،سانفرانسیسکو،بوستن، تگزاس،پورتلند،سیاتل،میامی و... فریت بار کنند.

در مورد فریت بار ( ارسال بار ) مواد غذایی | ارسال بار موارد غذایی به آمریکا
بسیاری از مشتریان سوال می کنند که آیا می توانند مواد غذایی را با خودشان ببرند یا نه؟

در پاسخ این سوال باید گفت که هر ی از کشورها قوانین خاص خود را برای گمرک دارند . ولی به طور کلی ارسال بار مواد غذایی حتی به اندازه ی کم حساسیت زا می باشد .یعنی اینکه ممکن است در ارزیابی که در گمرک و در هریک از فرودگاه ها در بازرسی محموله متوجه وجود مواد غذایی در بار شوند و مواد غذایی را دور بریزند یا مشکلاتی را برای گیرنده بار به وجود آورند.در نتیجه توصیه فریت بار پادمیرا راه به مهاجران و مسافران محترم این است که مواد غذایی را در بین محموله باری خود نگذارید حتی به اندازه ی کم هم باشد.ولی اگر اصرار بر آن دارید که مقادیری مواد غذایی را فریت بار کنید توصیه ما در این است که آن را در جعبه ای جداگانه بگذارید تا دسترسی به آن راحت تر باشد و دیگر نیاز نمی باشد که در بین دیگر کارتن های فریت بار به دنبال آن بگردید در این صورت بار ها نیز آسیب نمی بینند.
فریت بار برای اشیاء قدیمی
در برخی از موارد افراد اشیاء قدیمی که در منزل دارند را دوست دارند که در مهاجرت به آمریکا (ارسال بار به آمریکا) آنها را با خود ببرند (که این کار توسط شرکت های فریت بار صورت می گیرد) در نظر داشته باشید که این اشیاء قدیمی حتی اگر ارزش مادی و معنوی بالایی هم نداشته باشند برای خروج از کشور باید مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی داشته باشد.

مراحل فریت بار به آمریکا - ارسال بار به آمریکا
مرحله اول دریافت بار بعد از فریت بار به ایالات متحده آمریکا

زمانی که محموله به یکی از شهرهای امریکا فریت بار می شود تا 48 ساعت بایستی از طرف گمرک مقصد ترخیص شود. در غیر این صورت بار به انبارداری تحویل می شود.اولین مرحله ترخیص از طرف گمرک است یعنی ارزیاب گمرک Custom مدارک بار را چک می کند.زمانی که بار از تهران حمل می شود اسم و فامیل وآدرس گیرنده می بایستی با مدارک گیرنده در بارنامه یکی باشد. مثلا اگر فامیلی شخصی عباسی باشد به این شکل نوشته می شود ABASSI ،می بایستی در بارنامه اسپل حروف درست باشند و نبایستی نوشته شود ABASY .

مرحله دوم دریافت بار بعد از فریت بار به ایالات متحده آمریکا
مرحله دوم در فریت بار به آمریکا (ارسال بار به آمریکا) مربوط به وزارت کشاورزی می باشد .ارزیاب گمرک که اصطلاحا USDA(این لغت مخفف :united states deportment of agriculture) بار را مورد ارزیابی قرار می دهد که محموله ی فریت شده عاری از هرگونه آلودگی میکروبی یا حشرات موزی باشد.

توضیح در رابطه با موضوع بالا :

زمانی که می خواهید به آمریکا فریت بار نمایید اگر بسته بندی چوبی داشته باشد می بایستی این صندوقها و جعبه های چوبی ضدعفونی و سم زدایی گردد و روی جعبه ها مهر شرکت ضدعفونی کننده زده شود و فرم ضدعفونی می بایستی ضمیمه بارنامه و مدارک و AWB باشد.در غیر این صورت بار برگشت داده می شود که در اصطلاح فریت بار Reject بار نام دارد.
بسیاری از مسافران سوال می کنند که آیا تابلوهای چوبی یا میز چوبی یا دکور چوبی نیز احتیاج به سم زدایی دارد؟

در جواب می توان گفت که خیر این گونه وسایل نیاز به ضدعفونی و سم زدایی ندارند و فقط بسته بندی های چوبی آن هم بیرون این بسته ها باید ضدعفونی شوند.البته توجه داشته باشید که بسته بندی های چوبی فقط برای فریت بار هایی مثل پیانو ، میز ، صندلی و یا اشیاء بسیار شکننده استفاده می شود همچنین اگر در مورد فریت باری که تشخیص داده شود که اگر محموله با کارتن یا بدون جعبه چوبی حمل شود آسیب خواهد دید از جعبه های چوب برای بسته بندی و در نهایت فریت بار استفاده می کنند. اما برای ظروف و کریستال جعبه چوبی لازم نیست و پاکت بندی پلاستیکی کفایت می کند.

مرحله سوم دریافت بار بعد از ارسال بار به آمریکا

در این مرحله از تحویل بار ارزیاب گمرکی بار ار با XRAY و در صورت لزوم با باز کردن صندوقها را مورد بازبینی قرار می دهد. در این مرحله ایت که بار مورد بازبینی قرار می گیرد تا اینکه مشخص شود که آیا واقعا این بار لوازم شخصی و یا اثاثیه منزل است یا خیر.

نکته مهم در رابطه با فریت بار | ارسال بار

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید عطر و ادکلن، مایعات،لاکو یا سایر مواد شیمیای مانند رنگ،چسب، باتری و..در بین بار گذاشته شود این مورد بطور کلی جزء قوانین فریت بار (ارسال بار)و حمل بار هوایی است و ربطی به مقصد خاص ندارد.

مرحله نهایی دریافت بار بعد از فریت بار آمریکا
بعد از طی تمام مراحل بالا با ترخیص یا به اصطلاح Release می شود و آماده ی تحویل می گردد. و گیرنده بار باید سریعا جهت تحویل بار به گمرک فرودگاه مقصد مراجعه نماید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه و نرخ فریت بار به شهرهای مختلف آمریکا با کارشناسان ما در شرکت ارسال بار پادمیرا راه تماس حاصل فرمایید.
 
بالا