برگزیده های پرشین تولز

ارسال مستقيم فرم به ايميل

yaghob

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 آپریل 2005
نوشته‌ها
91
لایک‌ها
0
محل سکونت
مشهد
با سلام
مي خوام توي يك صفحه يك فرم داشته باشم كه كاربر با پر كردن اون و فشار يك دكمه اطلاعات فرم رو مستقيماً به آدرس ايميلم در gmail بفرسته.
من به اچ تي ام ال نويسي زياد آشنا نيستم. لطفاً كمك كنيد

خيلي متشكرم
 

mosyhey1

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2005
نوشته‌ها
225
لایک‌ها
4
دوست گرامي
با HTML تنها نمي شود . بايد فرمي را درست كني و ويژگي Action آن را مسير فايلي قرار دهي كه مثلاَ با ASP يا CGI يا ... نوشته شده باشد . آن وقت با برنامه نويسي در اين زبان ها هر كار بخواهي مي تواني سر داده هايي كه پر كننده فرم تو آن ها را وارد كرده بياوري مثلاَ آن ها را ذخيره كني , به ايميل بفرستي , پردازش كني و يا هر چيز ديگر .
راه ساده تر اگر بخواهي فعلاَ كارت راه بيفتد و خيلي هم خوب جواب مي دهد و امتحانش را پس داده است استفاده از سايت www.free-cgi.com مي باشد . ابتدا بايد در اين سايت Register كني . سپس در قسمت Applications و سپس در بخش Free CGI Form to Email شما را به زيبايي راهنمايي مي كند كه چگونه فرم خود را طراحي كنيد كه با فشردن كليد ارسال توسط كاربر سايت شما مطالب آن به ايميل شما ارسال شود .
تنها ايرادي كه شايد شما را بيازارد اين است بعد از پر كردن فرم توسط كاربر و فشردن كليد ارسال وارد صفحه اي مي شويم كه كاربر بايد چك كند همه چيز را درست نوشته و يا نه كه اگر درست انجام داده با فشردن كليد ارسال اين بار مطالب به ايميل شما رود . اگر اين برايت مهم نباشد كارايي سايتش بسيار عالي است .
اگر هم ميخواهي خودت برنامه اش را بنويسي در بخش طراحي سايت ديناميك ASP من مطالبي در اين مورد ديده ام .
موفق باشي
 
بالا