برگزیده های پرشین تولز

persian.sajjad

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2014
نوشته‌ها
294
لایک‌ها
65
سن
34
محل سکونت
ایران
سلام و عرض ادب

پوش نوتیفیکیشن چیست؟

پوش‌ نوتیفیکیشن پیامی شبیه به پیام کوتاه (SMS) است؛ این پیام جذاب می‌تواند شامل عکس، تیتر و متن کوتاهی باشد که به کاربران شما ارسال می‌شود و آنها را به وب‌سایت یا اپلیکیشن‌تان باز می‌گرداند.مناسب برای فروش محصول، تبلیغات وب سایت ها و افزایش بازدید، عضوگیری اپلیکیشن ها و کانال های تلگرامی.
001.jpg

مزایای ارسال پوش نوتیفیکیشن

افزایش ترافیک:

با ارسال پوش نوتیفیکشن، کاربران‌تان را در جریان آخرین اخبار و مطالب مورد علاقه آن‌ها در وب‌سایت‌تان قرار داده و به راحتی ترافیک‌تان افزایش دهید.

افزایش فروش:

پیشنهادات ویژه و شخصی‌سازی شده در خصوص تخفیف‌ها، دوره‌ها و … را به موقع به کاربران درست ارسال کنید و فروش‌تان را به طرز چشم‌گیری افزایش دهید.

کاهش زمان بازگشت کاربران:

تبدیل کاربران جدید به کاربران وفادار کار راحتی نیست. ارسال پوش‌نوتیفیکشن، حضورتان را به کاربر یادآوری می‌کند و آنها را سریع‌تر به سمت شما باز می‌گرداند.

افزایش نرخ بازگشت:

مشتریان یا کاربران شما به راحتی ممکن است شما را از یاد ببرند و کاربران از دست رفته تلقی شوند. با سرویس پوش ایرانی، نرخ بازگشت کاربران را تا ۱۰ برابر‌ افزایش دهید.

- ارسال پوش نوتیفیکیشن از طریق سیستم نجوا که پرطرفدارترین سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن ایرانی است انجام میشه.

- درحال حاضر تعداد کل اعضا یا مشترکین بالای 650 هزار نفر هست که روزانه بین 4 تا 5 هزار مشترک جدید هم اضافه میشه.عکس:

1.JPG

- درحال حاضر سیستم یکتانت به ازای هر 1000 دلیوری (تعداد نوتیفیکیشن‌های دریافت‌شده توسط کاربران) مبلغی بین 1000 تا 1700 تومان پرداخت میکنه. ما با تخفیف 1300 تعیین کردیم و در صورت سفارش بالای پوش تا 1000 تومان هم امکان پذیر هست.

- بعد از ارسال پوش در بازه زمانی مد نظر شما، 48 ساعت بعد گزارش کامل از تعداد کل ارسال پوش، تعداد دریافت، تعداد کلیک و ... ارائه می شود.

- در رابطه با تبلیغات کانال تلگرام تعداد کلیک به معنای تعداد ممبر نیست، به معنای کلیک بر روی نوتیفیکیشن هست و پس از آن کاربر با اختیار خود می تواند عضو کانال گردد یا نگردد.

اسکرین شات تعدادی پوش ارسالی خدمت شما:

1

4.JPG

2

3.JPG

3

2.JPG
- برای سفارش و توضیحات بیشتر با آیدی تلگرام @zarei_sajjad تماس بگیرید. سپاسگذارم.
 
بالا