برگزیده های پرشین تولز

niina

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 فوریه 2018
نوشته‌ها
63
لایک‌ها
0
سن
32
هتل هاوس ارمنستان
هتل هاوس یکی از هتل های 3 ستاره شهر ایروان است که در موقعیتی بسیار خوب در فاصله 4 دقیقه ای از میدان جمهوری قرار گرفته است. برای رفت و برگشت فرودگاه می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل که با دریافت هزینه اضافی انجام می شود استفاده کنید. اتاق های هتل بسیار تمیز و زیبا بوده و امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان و حمام با لوازم بهداشتی را به شما مسافران تور ارمنستان ارائه می دهد. در رستوران هتل انواع غذاهای ارمنی و اروپایی سرو می شود. استخر فصلی هتل در محوطه آن قرار گرفته است و برای استفاده از سالن ماساژ باید هزینه اضافی پرداخت کنید. از دیگر امکانات این هتل می توان به باغ، تراس، کافی شاپ، امکانات باربیکیو ، کرایه ماشین ، خدمات تور و ... اشاره کرد. تور ارمنستان تابستان 97


 

niina

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 فوریه 2018
نوشته‌ها
63
لایک‌ها
0
سن
32
معبد گارنی ارمنستان
معبد گارنی یکی از معابد تاریخی ارمنستان است که در 32 کیلومتری جنوب شرقی شهر ایروان ساخته شده است. این معبد بسیار قدیمی بوده و گفته می شود تاریخ ساخت آن سال 77 پس از میلاد مسیح است. این معبد متعلق به مهرپرستان است و برای ستایش خورشید ساخته شده است. معماری این معبد به سبک هلنی و یونانی است و یکی از معدود تاثیرات معماری یونان باستان بر سازه های ارمنی به شمار می رود. از آن جا که آیین مهرپرستی متعلق به ایرانیان است گفته می شود این معبد و قلعه آن توسط ایرانیان ساخته شده باشد. در زمان های متفاوت از این معبد استفاده های مختلف می شده است که از آن ها می توان به تبدیل شدن به یک دژ نظامی و اقامتگاه پادشاهان اشاره کرد. یک حمام سلطنتی در معبد قرار دارد که گفته می شود متعلق به دختر خسرو پرویز است. این معبد تنها عبادتگاه غیر مسیحی باقی مانده در کشور ارمنستان است که در سال 301 میلادی و پس از تخریب معابد غیر مسیحی در ارمنستان به دلایل نامعلومی دست نخورده باقی ماند. در سال 1607 و پس از زمین لزره مهیبی که در ارمنستان آمد این معبد به کلی ویزان شد اما در سال های 1933 تا 1969 دوباره سازی شد. به شما مسافرانتور ارمنستان پیشنهاد می کنیم در طول سفر خود حتما از این معبد زیبا دیدن نمایید.
تور ارمنستان تابستان 97

 

niina

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 فوریه 2018
نوشته‌ها
63
لایک‌ها
0
سن
32
دریاچه سوان ارمنستان
دریاچه سوان بزرگترین دریاچه کشور ارمنستان است که در استان گغارکونیک این کشور قرار دارد. مساحت دریاچه سوان 940 کیلومتر مربع است و 36 جویبار آب این دریاچه را تامین می کنند. رود هرازدان که یکی از رودهای پرآب ارمنستان است و به دریاچه خزر می ریزد، از این دریاچه سر چشمه می گیرد. دریاچه سوان در فصل تابستان بسیار زیباست و بر روی آن انواع فعالیت ها صورت می گیرد. می توانید در این دریاچه ماهیگیری کنید و قزل آلای معروف این دریاچه به نام ایشخان را صید کنید. هم چنین فعالیت های دیگری مانند شنا، وایند سرفینگ و قایق سواری نیز بر روی دریاچه انجام می شود. اما اگر در فصل پاییز و زمستان به ارمنستان سفر کنید دریاچه سوان را سراسر یخ زده خواهید یافت. در کنار دریاچه یک کوه قرار دارد که اگر از آن بالا بروید دو جاذبه تاریخی متعلق به قرن هشتم را تماشا خواهید کرد. یکی از آن ها معبد سواناوانک و دیگری معبد هایاراواناک است.
تور ارمنستان تابستان 97

 

niina

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 فوریه 2018
نوشته‌ها
63
لایک‌ها
0
سن
32
پارک لاورز ارمنستان
پارک لاورز یکی از قدیمی ترین پارک های شهر ایروان است که در منطقه کنترون و در خیابان مارشال باغرامیان ایروان قرار گرفته است. این پارک در قرن 18ام میلادی یک باغ زیبا بوده است ؛ در سال 1949 به افتخار پوشکین شاعر روسی باغ تبدیل به پارک پوشکین شد. سرانجام در سال 1995 و همزمان با استقلال ارمنستان این پارک به لاورز یا عشاق تغییر نام داد. مساحت این پارک 2.5 هکتار است و درختان زیبایی در سراسر آن قرار گرفته اند. هم چنین از میان این باغ یک رودخانه می گذرد که به صورت پلکانی است. در بین سال های 2005 تا 2008 این باغ نوسازی شد و چند مجموعه مانند یک آمفی تئاتر به این پارک اضافه شد. به شما مسافران تور ارمنستان پیشنهاد می کنیم در طول سفر خود از این پارک زیبا دیدن نمایید.
تور ارمنستان تابستان 97

 

niina

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 فوریه 2018
نوشته‌ها
63
لایک‌ها
0
سن
32
خیابان برشیان ارمنستان
در گشت و گذار در خیابان های ارمنستان سری هم به خیابان برشیان می زنیم. این خیابان مخصوص شکموها و کسانی است که به خوردن غذا مخصوصا کباب علاقه دارند. در سرتاسر این خیابان رستوران های مخصوص سرو کباب و غذاهای ارمنی وجود دارند که شما مسافران تور ارمنستان می توانید در آن ها غذا میل کنید. کباب هایی که در رستوران های این خیابان سرو می شوند دو نوع است که نوع اول کباب لقمه است که از گوشت گوساله ، مرغ و یا خوک تهیه می شوند که برای خوردن کباب گوساله باید داواری خرواتس و برای خوردن کباب مرغ باید هاوی خرواتس سفارش دهید؛ نوع دوم کباب کوبیده است که بسیار خوش طعم و لذیذ بوده و حداقل یک بار امتحان کردن آن را به شما پیشنهاد می کنیم.
تور ارمنستان تابستان 97

 

niina

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 فوریه 2018
نوشته‌ها
63
لایک‌ها
0
سن
32
مجسمه مادر ایروان ارمنستان
مجسمه مادر یا هاختاناکی ایگی یکی از بزرگترین مجسمه های ارمنستان است که در پارک پیروزی شهر ایروان قرار دارد. این مجسمه در سال 1967 جایگزین مجسمه استالین شد. پس از پیروزی شوروی سابق در جنگ جهانی دوم، در سال 1950 مجسمه استالین در این پارک قرار داده شده بود که پس از مرک استالین و فروپاشی مکتب فکری او در سال 1962 مجسمه استالین برداشته شد و 5 سال بعد مجسمه مادر به جای ان قرار گرفت. مجسمه مادر به نوعی نماد کشور ارمنستان و نشانه امید و پیروزی و محافظت از کشور است. در داخل این مجسمه موزه وزارت دفاع قرار دارد که در آن مشما مسافران تور ارمنستانمی توانید چکیده ای از تاریخ و جنگ های کشور ارمنستان و هم چنین تصاویر شهدای این کشور را مشاهده کنید.
تور ارمنستان تابستان 97

 

niina

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 فوریه 2018
نوشته‌ها
63
لایک‌ها
0
سن
32
باغ وحش ایروان ارمنستان
باغ وحش شهر ایروان یا باغ جانور شناسی ایروان یکی از جاذبه های گردشگری این شهر است که در مسیر دنیای آبی ایروان قرار دارد. این باغ وحش در سال 1941 افتتاح شده و پس از به استقلال رسیدن ارمنستان بازسازی شده است. این باغ وحش در زمینی به مساحت 35 هکتار قرار گرفته است. در باغ وحش 2749 حیوان از قبیل مارها، فیل، شیر، ببر و ... قرار دارند که شما مسافران تور ارمنستان می توانید از آن ها دیدن کنید. این باغ وحش دارای یک مدرسه نیز می باشد که دانش آموزان در آن درس محطی زیست می خوانند. تور ارمنستان تابستان 97

 

niina

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 فوریه 2018
نوشته‌ها
63
لایک‌ها
0
سن
32
موزه ماتناداران ایروان ارمنستان
موزه ماتناداران یکی از مهم ترین موزه های شهر ایروان است. این موزه گنجینه ای بسیار ارزشمند از کتب قدیمی ، اسناد و کتیبه های ارزشمند می باشد. ماتناداران در لغت به معنای مکانی برای نگاهداری اسناد و کتاب های ارزشمند است. موزه در سال 1957 میلادی توسط مارک گریکوریان طراحی شده است و از آن زمان تا به حال تعداد اسناد موزه از 11000 نسخه به 17000 نسخه افزایش پیدا کرده است. موزه در خیابان مسروپ ماشتوس قرار گرفته و در پله های جلوی ورودی مجسمه ای از ماشتوس گذاشته شده است. ماشتوس مخترع الفبای ارمنی در قرن چهارم است. بیشتر آثار قرار گرفته در این موزه مربوط به قرون وسطی است و به کشور هایی نظیر ایران، روم باستان و امپراطوری خاور دور مربوط می شود. به شما مسافران تور ارمنستان پیشنهاد می کنیم از این موزه دیدن فرمایید. تور ارمنستان تابستان 97

 

niina

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 فوریه 2018
نوشته‌ها
63
لایک‌ها
0
سن
32
دلیجان ارمنستان
دلیجان (به ارمنی Դիլիջան} یکی از شهرهای شمالی کشور ارمنستان است که در استان تاووش این کشور قرار گرفته است. این شهر بسیار زیبا و سرسبز بوده و به سوئیس کوچک ارمنستان معروف می باشد. دلیجان یک شهر کوهستانی است و در ارتفاع 1500 متری از سطح دریا قرار گرفته است. این شهر 13 کیاومتر مربع مساحت داشته و حدود 23000 نفر سکنه دارد. دریاچه های زیادی در دلیجان وجود دارد اما معروف ترین آن ها دریاچه پارزلیچ است که در میان کوه ها محصور شده است و به راحتی آن را نمی توان دید. این دریاچه با آب زلال و شفاف خود به چشمه های شفا بخش ویچی در فرانسه تشبیه شده است. در راه سفر به دلیجان تنها چیزی که به چشم می خورد طبیعت بکر و زیباست و حتی ماشین های زیادی را هم نخواهید دید. هم چنین چندین صومعه قدیمی در دلیجان وجود دارد که دیدن آن ها برای شما مسافران تور ارمنستان خالی از لطف نیست. تور ارمنستان تابستان 97

 

niina

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 فوریه 2018
نوشته‌ها
63
لایک‌ها
0
سن
32
بنای کاسکاد ارمنستان
بنای کاسکاد که به هزار پله معروف است در سال 1970 در شمال میدان اپرای ایروان ارمنستان ساخته شده است. این بنا از پله های زیادی تشکیل شده و مرکز شهر را به محله های با ارتفاع بیشتر، متصل می کند. مرحله دوم ساخت این بنا در سال 1990 آغاز شد و در این مرحله، کاسکاد از یک گذرگاه به مرکز هنر معاصر ارمنستان تبدیل می شود و تا به امروز 70% ساخت این بنا به پایان رسیده است. در سمت راست بنا پله برقی قرار دارد و مسافران تور ارمنستان می توانند به راحتی به بالاترین پله های این بنا بروند. ارتفاع کلی بنا 500 متر و عرص آن 50 متر است و بر ری پلکان آن مجسمه های زیبایی قرار دارد که جلوه ای خاص به بنا داده است. در کنار پله ها، باغچه‌های گل و فواره‌های زیبا قرار دارد و در پایین شیبی که کاسکاد روی آن ساخته شده پارک تامانیان واقع شده است.


 
بالا