sitedesign
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 4 فوریه 2018
- نوشتهها
- 7
- لایکها
- 1
- سن
- 36
وقتی برای کار خود وب سایت طراحی میکنید این خیلی مهمه که بتوانید از طریق همان وب سایت مشتری جلب کنید و اینکار خیلی موثره .
اما انگار بیشتر بازاریاب های همین آدما فکر می کنن سایت خود به خود همه کارها انجام میده، و فقط همینکه یه سایت زیبا بسازن و چند تا مطلب بدون غلط املایی توش بذارن کافیه. اما در اصل خیلی بیشتر از این حرفا کار میبره. اگه میخواهید مشتری جذب کنید
باید سایت و برنامه بازاریابیتونو برای یه گروه خریدار مشخص آماده کنید. اگه بخواهید یه طوری تور پهن کنید که همه جور آدمی رو جذب کنید، پیام نوشتن براتون خیلی سخت میشه. اما با تمرکز به آقایون و خانوم هایی که بیشتر از بقیه خدمات و کالاهای شما رو لازم دارن، کار جذب مشتری رو برای خودتون راحتتر می کنید. حالا باید راجع بهش فکر کنید، ببینید این مشتری ها کیا هستن، چی میخوان و کجا دنبال شرکت هایی مثل شما میگردن.
با خیلی کارها میشه توجه ها رو آنلاین جذب خودتون کنید. میتونید تو شبکه های اجتماعی فعالیت کنید، برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید، از تبلیغات کلیکی یا بازاریابی ایمیلی یا خیلی کارهای دیگه کمک بگیرید. باید حین کار روی این روشها، مخاطبی که گفتیم رو مد نظر داشته باشید. چون وقتی این افراد رو به سایتتون بکشید و توجهشونو جلب کنید، وگرنه اگه کسای دیگه ای رو به سایت بکشونید نمیتونید اونا رو تبدیل به مشتری کنید.
وقتی خریدار وارد سایت شما میشه، چرا باید بخواد قدم بعدی رو برداره؟ مگه شما بهش چه پیشنهادی میدید که در ازاش عضو خبرنامه بشه، فرم تماس پر کنه یا باهاتون تماس بگیره؟ بهتره پیشنهاد یه مشاوره رایگان بدید، یه گزارش بذارید که کاربرها دانلود کنن یا هرچیز دیگه ای که نظر خریدار رو اونقدر جلب کنه که از پیشنهادتون استقبال کنه و در واقع قدم بعدی رو برداره.
اگه الآن آمادگی خرید ندارن، بندازیدشون تو پروسه خبرنامه و شبکه های مجازی. نذارید این فرصت ها از دستتون بره. گاهی باید به خریدار یاد داد که چی کار کنه.
برای اطلاعات بیشتر میتونید از دارکوب دیدن فرمایید
اما انگار بیشتر بازاریاب های همین آدما فکر می کنن سایت خود به خود همه کارها انجام میده، و فقط همینکه یه سایت زیبا بسازن و چند تا مطلب بدون غلط املایی توش بذارن کافیه. اما در اصل خیلی بیشتر از این حرفا کار میبره. اگه میخواهید مشتری جذب کنید
باید سایت و برنامه بازاریابیتونو برای یه گروه خریدار مشخص آماده کنید. اگه بخواهید یه طوری تور پهن کنید که همه جور آدمی رو جذب کنید، پیام نوشتن براتون خیلی سخت میشه. اما با تمرکز به آقایون و خانوم هایی که بیشتر از بقیه خدمات و کالاهای شما رو لازم دارن، کار جذب مشتری رو برای خودتون راحتتر می کنید. حالا باید راجع بهش فکر کنید، ببینید این مشتری ها کیا هستن، چی میخوان و کجا دنبال شرکت هایی مثل شما میگردن.
با خیلی کارها میشه توجه ها رو آنلاین جذب خودتون کنید. میتونید تو شبکه های اجتماعی فعالیت کنید، برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید، از تبلیغات کلیکی یا بازاریابی ایمیلی یا خیلی کارهای دیگه کمک بگیرید. باید حین کار روی این روشها، مخاطبی که گفتیم رو مد نظر داشته باشید. چون وقتی این افراد رو به سایتتون بکشید و توجهشونو جلب کنید، وگرنه اگه کسای دیگه ای رو به سایت بکشونید نمیتونید اونا رو تبدیل به مشتری کنید.
وقتی خریدار وارد سایت شما میشه، چرا باید بخواد قدم بعدی رو برداره؟ مگه شما بهش چه پیشنهادی میدید که در ازاش عضو خبرنامه بشه، فرم تماس پر کنه یا باهاتون تماس بگیره؟ بهتره پیشنهاد یه مشاوره رایگان بدید، یه گزارش بذارید که کاربرها دانلود کنن یا هرچیز دیگه ای که نظر خریدار رو اونقدر جلب کنه که از پیشنهادتون استقبال کنه و در واقع قدم بعدی رو برداره.
اگه الآن آمادگی خرید ندارن، بندازیدشون تو پروسه خبرنامه و شبکه های مجازی. نذارید این فرصت ها از دستتون بره. گاهی باید به خریدار یاد داد که چی کار کنه.
برای اطلاعات بیشتر میتونید از دارکوب دیدن فرمایید