برگزیده های پرشین تولز

از مزایای آموزش از راه دور

zabankadeh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2018
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
4
در گذشته یکی از بزرگترین افتخارات ما این بود که دارای 22 شعبه هستیم و دسترسی به آموزشگاه‌های ایرانمهر برای اکثر زبان‌آموزان تهرانی راحت است. حالا با افتخار می‌توانیم بگوییم که ما شامل هزاران شعبه هستیم که می‌تواند در منزل شما و با چند کلیک فعال شود! می‌توان آن را یک معامله‌ی دو سر سود در نظر گرفت، موافق نیستید؟ اگر موافق نیستید به خواندن ادامه دهید تا چند نمونه از مزایای آموزش از راه دور را برایتان بیان کنیمJ
  1. هر جلسه را تا ابد نگه دارید
شاید مهم‌ترین مزیت آموزش از راه دور را بتوان امکان ضبط کلاس‌ها در نظر گرفت! شما به راحتی می‌توانید با Chrome Recorder‌ یا هر برنامه‌ی دیگری، کلاس‌ها را به خوبی ضبط کنید و بعدا دوباره به آن‌ها گوش دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید از طریق میکروفون با مدرس زبان ارتباط برقرار کنید و تسلط خود به زبان انگلیسی را به خوبی بسنجید. از آنجا که کلاس‌ها آنلاین و ویدیویی است، پس شما باید خیلی بهتر و مسلط‌تر از قبل صحبت کنید تا بتوانید منظور خود را به استادتان برسانید! این را نیز می‌توان یک مزیت بزرگ در نظر گرفت.
  1. هزینه‌ها را کاهش دهید
از دیگر مزایا نیز می‌توان به کاهش هزینه‌ها در رفت و آمد شهری، یادگیری در محیطی امن و راحت، تمرکز بالا در یادگیری و ... اشاره کرد. البته منظورمان این نیست که کلاس‌های آموزشگاه ما جای امنی برای شما نیست! ولی هیچ‌جا مثل خانه‌ی آدم نمی‌شود، قبول ندارید؟ علاوه بر این، دیگر نیازی نیست که مبلغ زیادی بابت کرایه و رفت و آمد شهری بپردازید. دیگر نیازی نیست که دیکشنری‌های سنگین را با خود جا به جا کنید، کتاب‌های بلند زبان را دستتان بگیرید یا حجم زیادی از وقت خود را در مترو و اتوبوس سپری کنید.
  1. برنامه‌ریزی راحت‌تر
معمولا یکی از مشکلاتی که اکثر زبان‌آموز بزرگسال با آن رو به رو هستند، کمبود وقت در یادگیری زبان یا شرکت در کلاس‌ها است. آموزشگاه‌های مختلف یا حتی ایرانمهر گاهی مجبور است به بزرگسال‌ها پنجشنبه یا جمعه یا شش تا هشت شب را جهت یادگیری زبان معرفی کند. انصافا هیچ کارمندی جان شرکت در چنین کلاس‌هایی را ندارد و ما نیز شما را درک می‌کنیم.
پس اگر کارمند هستید، چرا کلاس‌های آنلاین ایرانمهر را امتحان نمی‌کنید؟ شاید تا چند وقت پیش کلاس‌های آنلاین فقط شامل ویدیوهای TEDTALK‌و ... و یک زبانه بود، اما حالا شما می‌توانید به کمک اساتید فارسی زبان ما، زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی یاد بگیرید. به کمک این کلاس‌ها تنظیم وقت برای شما نیز آسان‌تر خواهد بود.
  1. نظم بیشتر و مسئولیت پذیری
شما هر چه کمتر به ظاهرتان اهمیت بدهید، حواستان به کلاس جمع‌تر خواهد بود! علاوه بر این، خواه ناخواه شما برای شرکت در کلاس‌های آنلاین به انگیزه و نظم بیشتری نیاز دارید تا بتوانید به این روش جدید عادت کنید. اما مزیت بزرگ آن این است که از فکر کردن به جنبه‌های فیزیکی (لباس، کفش، کلاس و ...) رها می‌شوید. علاوه بر این، چون دیگر راجع به مسیر، ساعت رفت و آمد و ... نگرانی نخواهید داشت، با تمرکز و علاقه‌ی بیشتری درس خواهید خواند.
  1. استفاده‌ی بهینه از فرصت‌ها
اگر به عنوان والدین، فرزند خود را به کلاس زبان می‌فرستادید، ولی خودتان آن زبان را بلد نیستید، حالا می‌توانید از این فرصت به عنوان یک غنیمت استفاده کنید! با ثبت نام در کلاس‌های آنلاین، شما می‌توانید کنار فرزندتان زبان یاد بگیرید! البته این به میزان حوصله‌ی شما نیز بستگی دارد. اگر فرزندتان در سنین خیلی کمی به سر می‌برد، شاید با این شیوه زیاد کنار نیایید. ولی در صورتی که فرزند شما نوجوان باشد، می‌توانید در کنار او به یادگیری زبان‌های خارجی بپردازید. درست مثل اینکه یک بلیط نیم‌بها خریده باشیدJ
آموزش آنلاین زبان یا غنیمت ایرانمهری؟
قبل از اینکه کرونا مثل یک توفیق اجباری عمل کند و نه تنها ما ایرانمهری‌ها بلکه همه‌ی دانشگاه و مدارس را به نسخه‌های کامپیوتری تبدیل سازد، ما در پی برقرارسازی کلاس‌هایی بودیم تا بتوانیم آموزش آنلاین زبان‌ را در پیش بگیریم. همانطور که می‌دانید، آموزشگاه زبان ایرانمهر بیش از شانزده سال است که در زمینه‌ی آموزش زبان‌های خارجی، فعالیت دارد. این آموزشگاه سابقه‌ای درخشان در زمینه‌ی تدریس زبان‌های بین‌المللی و پرطرفدار نظیر انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسه و ایتالیایی دارد. علاوه بر این، از گذشته تا کنون،‌ همیشه زبان‌آموز را با اپلیکیشن‌های آنلاین مختلف مثل اینستاگرام و تلگرام همراهی می‌کند. حتی در سایت رسمی ایرانمهر نیز مقالات مختلفی جهت آموزش زبان‌های مختلف به چشم می‌خورد. حتی اگر قصد دارید نکته‌ای در زبان ژاپنی و روسی یاد بگیرید، مقاله‌ای مرتبط به آن موضوع را می‌توانید در سایت ایرانمهر پیدا کنید.
حال این روزها که ویروس خطرناک کرونا همه جا را فرا گرفته و مردم در قرنطینه‌ی خانگی هستند، کلاس‌های حضوری آموزشگاه تعطیل شده و تعداد زیادی از زبان‌آموز‌ها با وقفه‌ی بزرگی در آموزش زبان خارجی مواجه شده‌اند. این وقفه وقتی آزاردهنده می‌شود که هدف بزرگی از یادگیری آن زبان داشته باشید. مثلا تعداد زیادی از زبان‌آموزان، سعی داشتند با یادگیری زبان انگلیسی، آیلتس بگیرند و مهاجرت کنند! اما حالا که کرونا آمده، همه جا تعطیل شده است.
اما نگران نباشید! ما آموزش آنلاین زبان‌های خارجی را برای شما فراهم کرده ایم. شما به کمک این کلاس‌ها می‌توانید به یادگیری زبان‌های خارجی ادامه دهید. البته در این میان مشکلاتی هم وجود دارد. مشکلاتی که از آن‌ها می‌توان با عنوان «تعصب و غیرت به کلاس‌های حضوری» یاد کرد! متاسفانه تعداد زیادی از زبان‌آموز‌ها یا والدین، به آموزش آنلاین زبان اعتقادی ندارند و تصور می‌کنند که این کلاس‌ها هیچ‌وقت نمی‌تواند مثل کلاس‌های حضوری برایشان مفید باشد.
اما پاسخ ما این است: شما سخت در اشتباه هستید!
آموزش مجازی گاهی حتی بهتر از آموزش حضوری زبان تاثیرگذار است. چون زبان‌آموز در خانه و اتاق خودش در کلاس شرکت می‌کند و با تمرکز بیشتری به یادگیری درس‌ها می‌پردازد. پس مطمئنا شرکت در کلاس‌ها خیلی راحت‌تر از زمانی است که در این فصل گرما کلی لباس بپوشید، اسیر راه شوید و در کلاس شرکت کنید! علاوه بر این، همانطور که خودتان خیلی خوب می‌دانید، نیازی نیست که چندین ساعت روی یک صندلی بنشینید و استفاده از خوراکی نیز کاملا آزاد است! این کلاس‌ها را می‌توان یک بهشت کوچک برای زبان‌اموزان در نظر گرفت!
ضمنا، اگر تصور می‌کنید که این کلاس‌ها هیچ فایده‌ای ندارد، بهتر است توجه شما را به آزمون‌های آنلاین بین‌المللی مثل تافل خانگی و آیلتس اندیکاتور جذب کنیم! اگر آموزش آنلاین هیچ فایده‌ای نداشت، پس قطعا هیئت علمی و موسسان این دو آزمون بزرگ به فکر آزمون آنلاین آیلتس و تافل نمیفتادند!


 
بالا