برگزیده های پرشین تولز

از همه جا - اخبار بازيهاي كامپيوتري

وضعیت
موضوع بسته شده است.

MohammadR

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2004
نوشته‌ها
2,613
لایک‌ها
10
سن
33
محل سکونت
Tehran
دوست عزيز "خوبي كن" شما اگه يك وبلاگ بنويسي در اين زمينه كه راحت تري.
 

rammstein_persia

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 می 2003
نوشته‌ها
1,094
لایک‌ها
19
يك خبر هم اينكه بعد از اينكه رسما XBOX از PlayStation2 شكست خورد..شايع شده كه مايكروسافت بزودي قيمت XBOX رو به 99 دلار! كاهش ميده (دقيقا مثل Nintendo كه اونهم قيمت GameCube رو مدتيه به 99 دلار كاهش داده).البته سوني هم نهياتا قيمت PlayStation2 رو تا 120 دلار پايين بكشه.
(البته اين قيمت ها در ايران همچنان همون قيمت شير تو شير فعلي خواهند بود,همونطور كه دستگاه دريمكست رو وقتي سگا به قيمت 99 دلار رسوند همچنان در ايران به همون قيمت اوليه 250 دلار به فروش ميرسيد! و هنوز هم ميرسه!)

خبرهايي هم از شروع جدي طراحي دستگاههاي نسل بعدي از سوي اين سه شركت به گوش ميرسه..اغلب كارشناسها پيشبيني ميكنن كه تو نسل بعدي هم سوني برنده باشه.

از مايكروسافت اين خبر به گوش ميرسه كه XBOX بعدي قيمت خيلي پاييني خواهد داشت و همچيني Hard Disk اون هم (كه در عمل چيز بيمصرفي بوده) حذف خواهد شد.اما خبر بد اينكه به احتمال زياد مايكروسافت برنامه اي براي ساپورت باز يهاي XBOX از طرف XBOX2 نخواهد داشت چون براي اينكار بايد يه چيپ حداقل 50 دلاري به دستگاه جديد اضافه بشه (چون XBOX بر مبناي CPU اينتل بود و XBOX بعدي بر مبناي CPU آي بي ام) كه در اينصورت مشكل موفقيت XBOX2 بيش از پيش در ابهام قرار خواهد گرفت.

اما بشنويد از سوني كه با افتخار و اطمينان خاصي از PS3 صحبت ميكنه و اعلام كرده 100 در 100 اين دستگاه هم مثل PS2 بازيهاي دستگاههاي قبلي سوني( PS و PS2 ) رو ساپورت خواهند كرد و CPU دستگاه پلي استيشن 3 هم طراحي و ساخت خود سوني خواهد بود.و اعلام كرده اين شركت پتانسيل كافي براي طراحي CPU و GPU رو داره و هيچ احتياجي به استفاده از محصولات شركتهاي ديگه نداره.
 

rammstein_persia

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 می 2003
نوشته‌ها
1,094
لایک‌ها
19
يك خبر جالب هم اينكه NASA براي شبيه سازي سطح مريخ كه براي ماموريت مريخ لازم بوده و طبيعتا كار خيلي حساس و پيچيده اي هم هست , از تكنولوژي و تراشه هاي گرافيكي NVIDIA استفاده كرده كه خبر كامل اون ميتونيد در زير بخونيد :

http://www.gamespot.com/all/news/news_6086680.html
 

rammstein_persia

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 می 2003
نوشته‌ها
1,094
لایک‌ها
19
اينم خبر خيلي جالب : آمار فروش دستگاهاي XBOX و PlayStation2 تا به الان (فقط در ايالات متحده امريكا) :

XBOX : تعداد 13,7 ميليون دستگاه (سيزده و هفت دهم درصد ميليون دستگاه)
PlayStation2 : تعداد 70 ميليون دستگاه! (هفتاد ميليون دستگاه)

در واقع فقط سرمايه هنگفت مايكروسافت هست كه تا اين لحظه XBOX اوت نشده والي همون يكي دو ماه اول هم اين دستگاه در مقابل پلي استيشن 2 له ميشد.و توجه به اين نكته هم ضروريه كه اين امار مال خود آمريكا هست و توي مناطق ديگه دنيا فروش XBOX خيلي پايينتر از اين تعداد بوده و براي مثال در ژاپن ابدا استقبالي از اين دستگاه نشده و اكثرا عنوان ميكنن دليليش بزرگي بيش از حد دستگاه و شبيه بودن اون به يك "كامپيوتر PC در غالب كنسول" و نداشتن حال و هواي خاص كنسول و بازيهاي اون هست.و بيش از حد موفق بودن سوني و پلي استيشن 2 كه باعث شد بيشتر شركتهاي بازي سازي فقط از سوني حمايت كنن.و در نتيجه تعدا بازيهاي سوني چندين و چند برابر XBOX هست.

منبع : http://www.mercurynews.com/mld/mercurynews/business/7849191.htm
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
بازگشت بي سروصداي تپه خاموش


سايلنت هيل Silent Hill 2) 2) يکي از برترين عنوان هاي کنسول پلي استيشن 2 در سال 2001 و از پرفروش ترين بازيهاي رايانه هاي شخصي در سال 2002 بود؛ اما هنوز در حالي که مشغول بازي کردن سايلنت هيل 2 روي رايانه شخصي بوديم ناگهان خبردار شديم شماره سوم از سايلنت هيل ساخته و براي کنسول پلي استيشن 2 عرضه شده است!
اين موضوع بسيار عجيب بود. چون معمولا براي ادامه چنين بازي مشهوري از يک سال قبل تبليغات صورت مي گيرد، اما سايلنت هيل3 (مانند اسمش) کاملا آرام و بي صدا وارد بازار شد و بايد بگوييم اين بار شماره سوم از 2 شماره قبلي بسيار بهتر است!
به دوستداران رايانه اي سايلنت هيل بايد بگوييم که بهتر است هر چه سريع تر شماره اول بازي را (که فقط براي کنسول پلي استيشن عرضه شد) پيدا و حداقل يکي دوبار آن را تمام کنيد.
داستان سايلنت هيل 3 کاملا در ادامه سناريوي بي نظير شماره اول نوشته شده و ربطي به داستان شماره 2 ندارد. در سايلنت هيل 3 به زيبايي به بسياري از نقاط مبهم سناريوي بازي اول اشاره مي شود و پاسخ بسياري از سوالات داده مي شود، اما به نوبه خود داراي داستان بسيار جالب و عجيب و غريبي هم هست.
در سايلنت هيل 3، نقش اول را يک دختر 17 ساله به عهده دارد که با مقايسه با شخصيت هاي اول دو شماره قبلي کمي عجيب است.
هدر (Heather) يک دختر نوجوان معمولي است که در ابتداي بازي در يک مرکز خريد دچار کابوس هاي عجيب و غريب «سايلنت هيلي» مي شود.
او متوجه مي شود که توسط يک کارآگاه خصوصي تحت تعقيب است و اين کارآگاه براي يک زن مرموز کار مي کند. زني که عقيده دارد دوران بدبختي انسان ها رو به اتمام است و زمان احياشدن بهشت روي زمين فرارسيده است.
او پس از رسيدن به خانه و ملاقات با پدرش متوجه مي شود که با پيداکردن جواب سوالات خود و اطلاع از نيات واقعي زن مرموز بايد به شهر سايلنت هيل مسافرت کند. بيشتر شخصيت ها و مکان ها، همچنين داستان بازي به طور مستقيم يا غيرمستقيم به داستان بازي اول برمي گردند.
لوکيشن بسيار معروف و ترسناک شهربازي سايلنت هيل 1 با آن اسبهاي چرخان دوباره به شما نشان داده مي شود. همچنين بيمارستان بروک هيون (Brookhaven Hostpital) که يکي از قسمتهاي اصلي سايلنت هيل 2 بود هم دوباره وارد ماجرا مي شود.
حتي شروع بازي هم کاملا شبيه شروع داستان شماره يک است: شما در يک کابوس با موجودات عجيبي درگير مي شويد، در حالي که هيچ سلاح درست و حسابي هم نداريد.
در نهايت بايد توسط اين موجودات کشته شويد تا هدر از خواب بيدار شود. محاصره شدن توسط انواع موجودات عجيب و کشته شدن توسط آنها درست در ابتداي بازي ، شروع بسيار هيجان انگيزي براي يک بازي ترسناک است!
از لحاظ گرافيکي سايلنت هيل 3 هيچ کم وکسري ندارد. در کل بازي خبري از اشتباهات گرافيکي نيست. بافتهاي استفاده شده در داخل اتاقها و ساختمان ها بي نقص است.
يکي از خصوصيات موتورگرافيکي قدرتمند سايلنت هيل 3 که براي اولين بار در تاريخ بازيهاي رايانه اي از آن استفاده شده ، قدرت تغيير محيط به صورت Realtime است.
يعني شما وقتي در حال حرکت و مبارزه با دشمن هستيد مشاهده مي کنيد که محيط اطراف شما در حال تغيير است. ديوارها عوض مي شوند و زمين از خون پر مي شود و حتي کوچکترين وقفه اي براي اجرا و محاسبه اين تغييرات ايجاد نمي شود!
سري بازيهاي سايلنت هيل همچنين براي صداگذاري خوب و موسيقي زيبايشان معروف هستند. شماره سوم هم از اين قاعده مستثنا نيست.
شماره سوم سايلنت هيل به مراتب از دو شماره قبلي بهتر است. اگر از شماره دوم آن خوشتان آمده بايد بگوييم سايلنت هيل 3 بسيار جالب تر و خوش ساخت تر از آن است ؛ اما قبل از بازي کردن سايلنت هيل 3، بهتر است شماره اول بازي را حتما تمام کنيد و يا حداقل از داستان آن اطلاع کامل پيدا کنيد.


سيد طه رسولي
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
سرمايه گذاري 11 ميليون دلاري KAYAK

KAYAK در صدد است تا با توسعه يک نرم افزار تخصصي ويژه امکان انجام بازيهاي رايانه اي اين شرکت را بر روي وسايل الکترونيکي پرتابل همچون تلفن هاي همراه و دستيارهاي الکترونيکي ميسر سازد.

19/11/1382
شرکت KAYAK INTEERACTIVE از بزرگترين توليدکنندگان نرم افزارهاي سرگرمي طي بيانيه اي اعلام کرد: مبلغي معادل 11 ميليون و 75 هزار دلار اعتبار از سوي شرکت رايانه اي VONTAGE POINT به اولين مرحله از سرمايه گذاري شرکت KAYAK اختصاص يافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارن جوان و به نقل از پايگاه خبري CNet در اينترنت علاوه بر اختصاص مبلغ فوق، دو شرکت بزرگ ENTERTECH و TL VENRURES به صورت جداگانه مبالغ خاصي را به سرمايه گذاري هاي کلان شرکت مذکور اختصاص داده اند.

KAYAK در صدد است تا با توسعه يک نرم افزار تخصصي ويژه امکان انجام بازيهاي رايانه اي اين شرکت را بر روي وسايل الکترونيکي پرتابل همچون تلفن هاي همراه و دستيارهاي الکترونيکي ميسر سازد.

به گفته مقامات مسئول روند رو به رشد استفاده از امکانات سرگرمي و جانبي در وسايل الکترونيکي همراه سبب گشته است تا به شکلي خاص و با نگاهي ويژه به اين مسئله بنگريم.

در حال حاضر سرمايه گذاري هاي متعددي از سوي شرکتهاي مختلف آمريکايي صورت گرفته است.

هدف اصلي اين نوع سرمايه گذاري ها، توسعه فناوريهاي ويژه سرگرمي در وسايل الکترونيکي همراه ذکر شده است.

منبع. :باشگاه خبرنگاران جوان
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
:: یک بازی اینترنتی برای کاربران AOL مسنجر دردسر آفرید
يک بازي جديد بر مبناي وب که به بازي کنندگان اجازه ميدهد تا وانمود کنند مشغول دستگيري اسامه بن لادن هستند موجبات دردسر کمپاني امريکا آنلاين و آلوده شدن کاربران پيغام رسان فوري اين کمپاني را به يک برنامه ويروس مانند فراهم آورده است.

اين بازي که نامش Osama Found هست اسامي و آدرسها را از دفترچه ي آدرس کاربران مسنجر AOL مي ربايد و به صورت اتوماتيک به آدرسهاي دزيده شده پيغامي را ارسال ميکند که حاوي يک لينک به صفحه ي وبي است که ميتوان از آن بازيه Osama Found را دانلود کرد. بر طبق گفته ي Andrew Weinstein يکي از سخنگويان کمپاني آمريکا آنلاين اين کمپاني بعد از اطلاع يافتن از مشکل فوق تصميم گرفته است که اقدامات قانوني سنگيني را بر عليه توليد کنندگان اين بازي انجام دهد٬ بازي مذکور يک ويروس و يا کرم اينترنتي نميباشد ولي جز برنامه هاي مزاحم موسوم به adware است که ميتواند با فعاليت مخفيانه و پنهاني بر روي کامپيوتر کاربران٬ بازاريابان و شرکتهاي تبليغاتي را از علاقه مندي ها و فعاليتهاي آنها مطلع سازد.

کاربران پيغام رسان فوري AOL گزارش داده اند که پيغامي از يک کاربر ديگر اين پيغام رسان دريافت کرده اند که حاوي لينکي به سايت اينترنتي بازي در آدرس http://www.wgutv.com بوده است و اکثر آنها به دليل حجم کم بازي و جذابيتش آنرا دانلود نموده و بر روي کامپيوترهايشان نصب کرده اند.
اين دسته از کاربران اگرچه با پيغام تبيلغاتي خاصی تا به حال رو به رو نشده اند و شايد فقط آمارهايي که مورد نظر بازاريابان بوده است از کامپيوترشان خارج شده است ولي بايد بدانند که اگر کمپاني هاي تبليغاتي تمايل به فرستادن تبيلغات بر روي کامپيوترهاي آلوده را داشته باشند ميتوانند اين کار را در ابعاد نامحدودي و به سادگي انجام دهند.
blog.updatearea
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
Dell وارد بازار بازی های کامپیوتری شد
کمپاني معروف Dell در روز پنج شنبه با ارائه ي يک notebook به بازار که براي اجراي هر چه بهتر بازي هاي کامپيوتري طراحي شده است و قيمتي حدود ۲۸۰۰ دلار دارد٬ سعي کرد خودش را وارد رقابت بازار کامپيوترهاي مختص بازي هاي کامپيوتري با کمپاني هايي مانند Alienware و Voodoo نمايد.

کمپاني Dell که زمينه اصلي فعاليتش فروش کامپيوترهاي روميزي ميباشد اين روزها دريافته است که بازار کامپيوترهاي نوت بوک نيز رو به رشد است و بهتر است تا از اين بازار جا نمانده است فعاليت خودش را در آن تقويت نمايد. کمپاني مذکور در همين رابطه گفت که اين نوت بوکها توسط Dell براي اجراي هر چه بهتر بازي هاي کامپيوتري طراحي شده اند و از يک تراشه ي Pentium 4 متعلق به کمپاني اينتل و يک کارت گرافيکي بسيار قدرتمند متعلق به کمپاني ATI بهره ميگيرند٬ در عين حال اگر کاربران اين نوت بوک احساس ميکنند نياز به کارت گرافيکي قدرتمند تري دارند ميتوانند کارت گرافيکي خود را به راحتي به مدلهاي بالاتر ارتقا دهند.

طراحي ظاهري اين نوت بوکها از طراحي ساير کامپيوترهاي ساخت کمپاني Dell پيروي ميکند و نوت بوکهاي مذکور داراي يک ماينتور LCD پانزده اينچ ميباشند که در سه طرح مختلف بر روي اين کامپيوترها نصب شده و به بازار عرضه خواهد شد.

Dell معمولا وقتي به بازاري نو پا ميگذارد سعي ميکند تا قيمت محصولاتش را نسبت به کمپاني ها رقيب کاهش دهد و در عين حال پشتيباني مناسبي نيز براي آنها در نطر بگيرد که مسلما اين محصول Dell نيز از اين قاعده مستثنا نيست
blog.updatearea
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
نسخه جديد بازيNintendo سال آينده به بازار مي آيد

شركت ژاپني Nintendo اعلام كرد جديدترين نسخه بازي رايانه اي اين شركت در سال 2005 يا 2006 به بازار مي آيد.

به گزارش ايلنا , شركت Nintendo با رد گزارش يك روزنامه محلي كه مدعي شده بود عرضه نسخه جديد بازي Nintendo به تاخير افتاده است اعلام كرد نسخه جديد بازي خود را حداكثر تا سال 2006 به بازار عرضه مي كند.
بنابراين گزارش Nintendo در عين حال اعلام كرد عرضه نسل جديد ماشين بازي رايانه اي خود را به تاخير مي اندازد , اما تدوين نسخه جديد بازيهاي رايانه اي اين شركت در زمان تعيين شده به بازار مي آيد.

اين گزارش حاكي است به دنبال انتشار شايعه به تعويق افتادن عرضه نسخه جديد بازي Nintendo ارزش سهام اين شركت 67/2 درصد كاهش يافت.
شايان ذكر است ، انتظار مي رود ساير شركتهاي توليد كننده بازيهاي رايانه اي جهان تا اواخر سال 2006 ميلادي نسخه جديدي از بازيهاي ساخت خود ارايه نكنند
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
نرم افزاري براي کپي برداري بازي

اين شرکت چندي بپش به علت ساخت نرم افزاري براي کپي برداري از فيلم هاي سينمايي موجود بر روي DVD نيز تحت تعقيب قانوني قرار گرفته بود.

29/11/1382
شرکت 321 Studios سازنده نرم افزارهاي گوناگون به تازگي محصول جديدي را عرضه کرده که امکان کپي برداري از CDهاي گوناگون حاوي بازي را فراهم مي کند. اين CDها معمولاً داراي قفل هاي سخت افزاري گوناگون هستند. اين شرکت چندي بپش به علت ساخت نرم افزاري براي کپي برداري از فيلم هاي سينمايي موجود بر روي DVD نيز تحت تعقيب قانوني قرار گرفته بود.

نرم افزار مذکور که Games x copy نام دارد امکان تهيه فايل پيشتيبان از CD هاي بازي و ذخيره آن بر روي کامپيوترهاي شخصي CD يا DVD را فراهم مي آورد. شرکت مذکور اعلام کرد که اين اقدام را در جهت ايجاد قابليت استفاده مجدد از CDها و DVDهاي خش دار و مستعمل انجام داده است.

شرکتهاي سازنده بازي تاکنون اعتراضي به اين اقدام 321 Studiosنکرده اند. در حاليکه نرم افزار مشابه اين شرکت براي کپي برداري از فيلم جنجال فراواني را به راه انداخته است.

گفتني است که نرم افزار مذکور 60 دلار قيمت دارد و با تمامي نسخه هاي سيستم عامل ويندوز سازگار است.

منبع. :باشگاه سيب
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
فلوريدا و ضديت با بازيهاي خشن رايانه اي

بر طبق قانون جديد در اين ايالت فروش بازيهاي کامپيوتري خشن به کودکان يک جرم درجه سوم محسوب مي شود

29/11/1382
به دنبال اعتراض آمريکايي هاي هاييتي تبار و والدين برخي کودکان ايالت فلوريدا نسبت به خشونت موجود در يک بازي کامپيوتري پرفروش، گروهي از قانون گذاران اين ايالت به دنبال تشديد مجازتهاي فروش بازيهاي خشن يا مبتذل به اشخاص صغير هستند.

بر طبق قانون جديد در اين ايالت فروش بازيهاي کامپيوتري خشن به کودکان يک جرم درجه سوم محسوب مي شود و حداکثر 5 سال زندان و 5 هزار دلار جريمه به دنبال دارد. اين قانون بايد به تصويب مجلس ايالتي برسد.

بحران در اين مورد پس از آن بالا گرفت که آمريکايي هاي هاييتي تبار نسب به وجود عبارت "اهالي هاييتي را بکشيد" بازي Gta اعتراض کردند و آن را نژاد پرستانه و خشونت آميز خواندند.

يکي از طرفداران تشديد قوانين موجود هدف از اين کار را افزايش آگاهي هاي والدين و افزودن بر مسئوليت پذيري فروشندگان اين نوع بازيها دانست.

گفتني است که به دنبال اعتراض گسترده، سازندگان بازي مذکور با حذف عبارت جنجال برانگيز موجود در اين بازي موافقت کرده اند.

منبع. :باشگاه سيب
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
Xbox در آسيا همه گير مي شود

مقامات اين شرکت هدف از اين اقدام را مقابله با سلطه گسترده شرکت سوني بر آسيا دانسته اند

شرکت مايکروسافت اعلام کرد که به زودي تلاش گسترده اي را براي بازاريابي و فروش کنسول هاي بازي Online خود موسوم به Xbox در برخي از کشورهاي آسيايي از جمله تايوان، هنگ کنگ و سنگاپور آغاز خواهد کرد. مقامات اين شرکت هدف از اين اقدام را مقابله با سلطه گسترده شرکت سوني بر آسيا دانسته اند. در حال حاضر سوني با کنسول هاي بازي خود موسوم به Play Station بازار اين قاره کهن را در اختيار گرفته است.

مايکروسافت اميدوار است تا با افزايش خطوط پرسرعت اينترنتي در آسيا بازارهاي جديدي براي کنسول هاي بازي اين شرکت پيدا شود. کنسول Xbox Live که در نوامبر سال 2001 در ايالات متحده عرضه شد به کاربران آن در سراسر جهان اجازه مي دهد تا از طريق خطوط پر سرعت اينترنتي به انجام بازيهاي کامپيوتري بپردازند.

بازاريابي اين کنسول بازي از سوي مايکروسافت از 30 اکتبر سال گذشته در کره جنوبي آغاز شد. اين کشور از نظر خطوط پر سرعت اينترنتي در آسيا مقام اول را دارد.

مايکروسافت اعلام کرده که تاکنون حدوداً 4/1ميليون کنسول بازي خود را در منطقه آسيا – اقيانوسيه به فروش رسانده است. فروش کل اين کنسول در جهان 7/13ميليون دلار بوده است. در مقابل سوني 4/2 ميليون کنسول بازي خود را در اين منطقه به فروش رسانده است.

منبع. :باشگاه سيب
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
زنان خانه دار بزرگترين طرفداران بازي‌هاي رايانه‌اي هستند

خبر گزاري موج: براساس يك آمارگيري جديد در آمريكا مشخص شد كه زنان خانه دار بيشترين ميزان درك از فناوري‌هاي جديد و بيشترين درصد استفاده از بازي‌هاي رايانه‌اي را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش خبر گزاري موج به نقل از بي بي سي، اين مطالعه كه توسط شركت اينترنتي Aol انجام شده است مشخص كرده است كه زنان خانه دار از همسران و حتي فرزندان خود نيز بيشتر به بازي‌هاي رايانه‌اي مي‌پردازند.

اين تحقيق كه از 15 ماه دسامبر تا 15 ماه ژانويه به صورت آن لاين انجام گرفته بود مي‌افزايد: بيشتر زنان و مادران خانه دار كه در حدود 40 سال سن دارند به بازي‌هايي ازقبيل پازل و جور چين كلمات علاقه زيادي دارند وحتي 20 درصد آنها نيز با دوستان اينترنتي خود ملاقات حضوري داشته‌اند.

اين تحقيق نيز نشان داد زنان بالاي 40 سال بيشتر از اينكه به تماشاي تلويزيون و يا انجام ساير كارها بپردازند به انجام بازي‌هاي رايانه‌اي مخصوصا از نيمه شب تا 5 صبح علاقه زيادي دارند. گفتني است در اين آمارگيري مشخص شد كه 82 درصد از مادران از اينترنت براي آموزش فرزندان و 91 درصد از آنها نيز براي راحت كردن زندگي خود استفاده مي‌كنند.
 

mammad

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 مارس 2003
نوشته‌ها
852
لایک‌ها
8
سن
39
محل سکونت
NoWhere Abad
پس بگو چرا اين The Sims اينقدر فروشش تو آمريكا بالاست!!:lol:
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
تلاش تازه‌ي اف.بي.آي براي اقدام عليه قاچاق ديجيتالي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران

كمپاني‌هاي سرگرمي آمريكايي و پليس اف.بي.آي براي مقابله با قاچاق فناوري‌هاي ديجيتالي از قبيل دي‌وي‌دي‌ها، سي‌دي‌ها و بازي‌هاي ويديويي براي نسخه برداري‌هاي غيرقانوني با يكديگر همكاري مي‌كنند.
به گزارش سرويس بين‌الملل ايسنا به نقل از خبرگزاري رويتر، برچسب‌هاي جديد هشدار دهنده در يك كنفرانس خبري كه مهر اف.بي.آي را به همراه خواهد داشت، اعلام شد. براساس اين برچسب‌ها جديد هرگونه كپي و نشر اين آثار قانوني جرم محسوب مي‌شود.
از سوي ديگر هرگونه فعاليت در زمينه‌ي كپي رايت و بدون مجوز نظارت از سوي پليس فدرال مورد پيگيري قانوني قرار خواهد گرفت.
در همين رابطه صنعتي فناوري‌هاي سرگرمي آمريكا مدعي شد كه هر ساله ميلياردها دلار براي قاچاق فناوري‌هاي ديجيتال از دست مي‌دهند. هم چنين هر كمپاني مي‌تواند به طور دلخواه براي استفاده از اين برچسب‌هاي هشدار دهنده، اقدام كند.
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
فروش چشمگيربازي پلي استيشن دو در بريتانيا

شركت سوني اعلام كرد، در سه ماهه مالي گذشته اين شركت موفق شده بيش از 5 ميليون نسخه از بازي پلي استيشن دو را در بريتانيا به فروش برساند. به گزارش سرويس Ict خبرگزاري كار ايران، ايلنا، علي رغم فروش چشمگير بازي پلي استيشن دو در بريتانيا مسوولان شركت سوني پيش بيني مي كنند فروش اين بازي تا پايان ماه مارس امسال 4 درصد كاهش يابد. بنابراين گزارش، اين پيش بيني پس از آن صورت گرفت كه كارشناسان اقتصادي اعلام كردند انتظار مي رود در سال 2004 ميلادي فروش بازي پلي استيشن دو از رونق چنداني برخوردار نباشد. شايان ذكر است، شركت سوني در نظر دارد با ايجاد تنوع در انواع بازيهاي پلي استيشن دو از افت شديد فروش اين بازي در بريتانيا جلوگيري كند.
 

خوبی کن

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2003
نوشته‌ها
1,285
لایک‌ها
13
برنامه ريزي مايكروسافت براي ويژگي هاي جديد Xbox Live

شركت مايكروسافت در روز جمعه گفت: امسال ويژگي هاي جديدي را براي سرويس بازي آن لاين Xbox live برنامه ريزي مي كند. كه شامل داده هاي محدود در شبكه اش است.

به گزارش بخش خبر سايت اخبار فن آوري اطلاعات ايران، از خبرگزاري رويترز ،مايكروسافت در ادامه افزود: نام رمز« Tsunami » مجموعة جديدي از ويژگي هاست كه هنوز در مرحله برنامه ريزي است و انتظار مي رود كه به تدريج در پايان امسال بازسازي شود.
ليست خدمات در حال توسعه همانند چيزي كه اين شركت براي سرويس Live برنامه ريزي كرده است كه بيش از 750 هزار نسخة فرعي گسترده جهاني دارد.

در ميان ويژگي هاي ليست شده در ايميلي از شركت چيزي به نام « Title manage online storage» وجود دارد كه يك وسيله براي بازيكنان جهت ذخيره سازي و شركت در داده ها از طريق شركت مايكروسافت است.
تصوري در اين صنعت وجود داشته كه شايد مايكروسافت هارد ديسك را در گونه بعدي سرويس گيرنده Xbox به نفع ذخيره سازي Network based كه فيمت و اندازه فيزيكي سرويس گيرنده را كاهش مي دهد، ارائه ندهد.

يك توسعه ديگر در شبكه شامل توانايي براي سازندگان بازيها يا گروه بازيكننان براي ايجاد رقابت در بازي هاي خاص و راه هاي جديد براي تماس با دوستان براي بازي از طريق نرم افزار پيام گير فوري MSN Messenger است.
BUZZ درباره ويژگي هاي « Tsunami » كه اين هفته بعد از يكسري بهينه‌سازي‌ها در اينترنت منتشر شد، گفت كه اين ويژگي‌ها در يك كيت توسعه نرم افزاري براي Xbox live آشكار خواهد شد.

اگر چه مايكروسافت چيزي درباره ويژگي صدارساني نمي گويد اما در سايت هاي بازي گزارش شده است كه در « Tsunami » نشانه هايي از فايل ها در كيت وجود دارد كه Xbox live سرانجام به بازيكنان اجازه مي دهد تا پيامهاي صدايي مختصري را براي يكديگر بگذارند.
 

!!!!!!!!!!!!!!!

Registered User
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2004
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
0
سن
41
بابا خدا قوووووت اي ول خسته نباشي حال كردم با اين مقاله هات :)
 

irgamer

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
23 جولای 2003
نوشته‌ها
2,030
لایک‌ها
15
چرا یهو بستیش؟؟؟
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا