برگزیده های پرشین تولز

استارتاپ ویکند تهران 11 تا 13 اردیبهشت 92

karafarin

Registered User
تاریخ عضویت
23 فوریه 2008
نوشته‌ها
965
لایک‌ها
266
استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در 3 روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا در طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

در این برنامه جهانی تا بحال بیش از ۴۵ هزار نفر در بیش از ۲۰۰ شهر شرکت نموده اند.در استارتاپ ویکند ایده های زیادی مطرح می شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا!

این برنامه از ساعت ۶ بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۸ شب جمعه ادامه دارد. در این برنامه شرکت کنندگان (۷۰ الی ۱۵۰ نفر در ۶ الی ۹ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می گیرند.

برای اطلاعات بیشتر سوالات متداول را مطالعه کنید و یا فایل pdf معرفی استارتاپ ویکند تهران را مشاهده کنید.

اگر سوالی دارید با ایمیل tehran @ startupweekend.org و یا با شماره 88806415-021 تماس حاصل فرمایید

استارتاپ ویکند تهران
 

EFG

Registered User
تاریخ عضویت
24 آگوست 2007
نوشته‌ها
562
لایک‌ها
37
سلام
ممنون از اطلاع رسانی شما
ابتدا قصد داشتم متنی رو که ظهر امروز در همین رابطه در یکی از انجمن های دیگه که اتفاقاً شما هم عضو اون هستید و تمایل دارید کاربران پی تی اونجا رو هم شناسایی کنید بزنم ولی چون برای دوره دوم استارتاپ آبان ماه تاپیکی زده بودم و استقبالی نشد لذا ترجیح میدم وضعیت ادامه تاپیک رو ببینم بعد اگه لازم بود اطلاعات و تجربیات خودم از اون قرار بدم.
موفق باشید
 

EFG

Registered User
تاریخ عضویت
24 آگوست 2007
نوشته‌ها
562
لایک‌ها
37
سلام
ظاهراً شما بطور دقیق در جریان نیستید.
در این همایش که دو دوره اون شهریور و آبان ماه گذشته برگزار شد و دوره سوم که قرار بود اسفند برگزار بشه هیچگونه خبری ازش نشد به این صورت هست که افراد شرکت کننده به مدت سه روز باید ایده رو معرفی و اجرا کنن و نهایتاً در هر دوره سه تیم اول رو هیأت داوران اعلام کنن.
البته ذکر این نکته هم لازمه که اجرا به معنی پیاده سازی خود ایده نیست بلکه در حد ارائه یه بیزنس پلن یا همون طرح کسب و کار به هیأت داوران هست.
اگه سایت مربوطه رو ملاحظه کنید اطلاعات دقیقتری بدست میارید.
بهرحال سوال مشخص تری داشته باشید در خدمتم.
موفق باشید
 
بالا