برگزیده های پرشین تولز

استارت اسکرین های زیبا با برنامه Pattern Start Screen

mrali1234

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,200
لایک‌ها
796
استارت اسکرین های زیبا با برنامه Pattern Start Screen (آپدیت شد)


به روز رسانی (۹۳/۲/۹) : برنامه به ورژن ۱٫۳٫۰٫۰ آپدیت شد

از امکانات خوبی که کاربران در ورژن ۸٫۱ ویندوز فون به اون دسترسی پیدا کردند امکان قرار دادن عکس در پس زمینه استارت اسکرین است. من می خوام در این نوشته شما را با یک برنامه ساده آشنا کنم که این امکان رو بیش از پیش لذت بخش می کنه

این برنامه ۵۰ الگوی زیبا برای بهبود نمای صفحه استارت شما ارائه میکند. در واقع شما با این برنامه می تونید از عکس هایی که فقط یک سری اشکال هندسی هستند و به طرز زیبایی چیده شده اند استفاده کنید.
نحوه کار با برنامه Pattern Start Screen :
بعد از نصب و باز کردن برنامه با سوایپ کردن به چپ و راست می تونین الگوی مورد نظرتون رو بپسندید و بعد روی قسمت Save کلیک کنید تا عکس در قسمت Saved Pictures ذخیره بشه. حالا با رفتن به تنظیمات گوشی و قسمت start+theme تب choose photo رو انتخاب کنید و الگوی دلخواهتون رو که قبلا در saved pictures ذخیره شده انتخاب کنید.



در ضمن استفاده از این برنامه به صورت آنلاین هستش.
تاریخ آخرین آپدیت ۴/۲۷/۲۰۱۴
آپدیت (۹۳/۲/۹) : در جدیدترین آپدیت سرعت برنامه به شکل فوق العاده ای افزایش پیدا کرده که خود من رو شگفت زده کرد. همینطور طرح های جدید و فوق العاده زیبایی به برنامه اضافه شده که بعضی از اونها واقعا خیره کننده است. یک قسمت هم به اسم how-to اضافه شده که تمام آموزش برنامه در اون گنجانده شده.
سفخقث.JPG
 
بالا