برگزیده های پرشین تولز

seobartar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2015
نوشته‌ها
39
لایک‌ها
4
سن
46
محل سکونت
تهران
دلیل گران تر شدن قیمت تور استانبول کریسمس ؟
استانبول از جمله کشور هایی می باشد که هر ساله تعداد زیادی از گزدشگران به این کشور مسافرت می کنند به دلیل جاذبه های فراوانی ه دارد مخصوصا قیمت تور استانبول کریسمس طرفداران خاص خود را دارد.

%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA%20%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84%20%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%85%D8%B3.jpg


تور استانبول دارای جاذبه هایی از جمله بناهای تاریخی و زیبا از جمله ایاصوفیه و مسجد آبی (احمد سلطان) و مناظر شگفت انگیز طبیعی مانند سواحل استانبول و پارک های استانبول می باشد.

همچنین استانبول دارای مراکز خرید بسیاری نیز میباشد که کم از مراکز خرید لوکس دبی ندارند و حتی بسیاری از سرمایه داران دبی در استانبول ترکیه نیز سرمایه گذاری کردند .

استانبول هم برای گردشگرانی که به قصد مسافرت و دیدن می روند و هم برای گردشگرانی که برای خرید میروند جذاب و مقصد توریستی میباشد.

در میان تمام جاذبه های استانبول سواحل استانبول بسیار شگفت انگیز هستند مخصوصا در فصل های تابستان و بهار در استانبول گردش و استاحت دراین سواحل بسیار عالی خواهد بود .

برای ایرانیان عزیز نیز در فصل زمستان هم تور استانبول طرفدار دارد و بسیاری برای خرید و تجارت به ان کشور سفر میکنند و از مراکز خرید این کشور لذت می ببرند.

قیمت تور استانبول ژانویه چگونه است؟
قیمت تور استانبول در زمستان به تور ارزان استانبول تبدیل میشود و آن دسته از گردشگران که با سرمای هوا مشکلی ندارند از تور ارزان استانبول استفاده کرده و به گردش میروند.

ولی شاید بپرسید چرا ما به شما خواهیم گفت در زمستان ه دلیل سرمای شدید ترکیه و اینکه روز ها معمولا به کوتاهی می رود در نتیجه طرفداران کمتری برای سفر به ترکیه وجود دارد.

با کوتاه شدن روز ها فرصت کمتری برای سفر به استانبول وجود دارد زیرا زیبایی های استانبول در روشنایی روز خیره کننده است و همچنین سرمای جان فرسا هم بر این دلیل دامن میزند.

اما قیمت تور استانبول کریسمس پرطرفدار است زیرا در این ماه جشن ها و جشنواره ای زیادی برگزار میشود همچنین بیشتر کنسرت ها در این فصل برگزار میشوند.

سایت تورزپرس سایتی است که در واقع بانک تور میباشد و شما اطلاعات کاملی در مورد تور استانبول و قیمت تور استانبول و تور ارزان استانبول و دیگر تور ها خواهید یافت.

همچنین در ان سایت در مورد جاذبه های گردشگری کشور ها نیز مطالب زیادی گفته شده است و به شما کمک خواهد کرد تا تور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با تورزپرس دیگر نگران سفر خود نباشید زیرا در سایت ما در مورد محل اقامت و هتل ها نیز اطلاعات قرار داده شده حتما از سایت تور ما دیدن کنید.
 
بالا