برگزیده های پرشین تولز

استخدام دانشجوی مترجمی زبان انگليسی برای نویسندگی سایت

Codes

Registered User
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2014
نوشته‌ها
530
لایک‌ها
411
سلام دوستان
یک سایت تازه تاسیس درباره آموزش زبان و تافل هست که به نویسنده اختصاصی نیاز داریم.
ترجیحا دانشجوی مترجمی زبان انگليسی مد نظر ما هست ولی اگه کسی هم هست که میتونه مطلب اختصاصی آماده کنه میتونه با ما همکاری کنه.

مطالبی که میخوایم درباره آموزش گرامر، یادگیری و کلمات پر تکرار و اصطلاحات زبان انگلیسی و هر چیزی که در زمینه زبان میشه آموزش داد شما کاملا دستتون بازه البته باید مطالب روان و کاملا قابل فهم باشه، و نمونه سوال تافل هم هر هفته باید در سایت قرار داده بشه چون که هر دو هفته امتحان تافل برگزار میشه و سوالاتش بیرون میاد، سوالات تافل رو با تغییرات در ابتدا و انتهاش از یه سری سایت ها، می توانید استخراج کنید و در سایت قرار دهید ولی برای مطالب آموزشی زبان حتما میخوایم که مطالب کاملا اختصاصی باشه در کل از هر آنچه که درباره تافل است، و زیر شاخه های زبان انگلیسی مثل تلفظ ... گرامر .... و... که دارای بیان انحصاری باشند نیاز هست.

مطالبی که باید آماده بشه یک جورایی تدریس میشه گفت هستش چون مطالب رو دارید برای مخاطبان دانشجو و کسانی که میخون امتحان تافل بدن و کلا کسانی که کلاس زبان انگلیسی در سطح متوسط به بالا آماده میکنید.

توضیحات طبیعتا باید فارسی باشه چون مخاطبان دانشجویان ایرانی هستن
http://b-amooz.com/آموزش-زبان-انگلیس...می-ملکی/
نمونه ای از مطلب رو میتوانید در آدرس سایتی که فرستادم ملاحظه کنید


در کل هر چیزی که مرتبط به زبان انگلیسی باشه رو میشه مطلب آماده کنید ولی هر روز نباید موضوع مطلب گرامر باشه باید تنوع در مطالب آموزشی حتما رعایت بشه از سایت های اینترنتی مرتبط با آموزش زبان هم میتوانید ایده بگیرید و مطلب رو با نگارش جدید بازنویسی کنید ولی نباید از مطالبشون کپی کنید چون ما میخوایم مطالب اختصاصی باشه.


در کل ما نیاز داریم که روزانه 1 مطلب (پست) برای سایت آماده بشه که هر هفته 7 پست لازم داریم
لازم به ذکر است که در کل میخوایم که پست هایی به اندازه یک یا دو صفحه word برای سایت آماده بشه و تعداد کلمات خاصی مدنظرمون نیست چون ما به کلمات هزینه رو حساب نمیکنیم ما به تعداد ارسال پست در روز هزینه اش رو می سنجیم. چون که ما هر هفته 7 پست میخواهیم، 5 تا مطلب به اندازه ی 1 یا 2 صفحه Word میخوایم و 2 تا مطلب به اندازه 3 تا 4 صفحه Word میخوایم.

قبل از شروع کار هم لازمه که یکی دو تا مطلب آزمایشی آماده کنید و بعدش اگه مطلب توسط مدیر سایت تایید بشه میتوانیم همکاریمون رو شروع کنیم.


در صورت انجام این کار میتوانید از طریق تلگرام با بنده در ارتباط باشید
تلگرام: https://t.me/DualEngineers
سپاس

پ.ن: با عرض پوزش از دوستانی که پیام میفرستن باید عرض کنم که بودجه خیلی محدود هست و سایت هم تازه تاسیس هستش! بنده هم چون خودم مدیر سایت آموزش زبان نیستم و فقط یک واسط هستم اینجا تاپیک زدم وگرنه قصد جسارت به شما بزرگواران رو ندارم متاسفانه بودجه چند صد هزار تومنی و چند میلیونی برای هر پست نداریم! برای هر پست (با توجه به بودجه مدیر) به صورت چند هزار تومنی در نظر گرفته شده. یعنی بودجه بین 2 تا 4 هزار تومان متغییر هستش که به ازای ارسال هر پست محاسبه میشه و اولویت انتخاب نویسنده هم برای دستمزد کمتر هستش.

 
Last edited:
بالا