• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

استخدام نویسنده در گجت نیوز

moeincavallier

Registered User
تاریخ عضویت
21 فوریه 2013
نوشته‌ها
147
لایک‌ها
42
محل سکونت
تهران
به لطف پروردگار و حمایت شما کاربران عزیز، گجت نیوز هم اکنون یکی از پرمخاطب‌ترین وب سایت‌های حوزه فناوری در ایران است. گجت نیوز طی ماه‌های گذشته رشد بسیار خوبی داشته و اکنون برای ارتقاء سطح کیفی و کمی مطالب به دنبال تکمیل تیم تحریریه و استخدام نیروی جدید است.

بیش از 4 سال است که با شما هستیم. دقیقش را بگویم، از 14 دی ماه 1390 که اولین مطلب سایت منتشر گردید. اکنون پس از گذشت این مدت، گجت نیوز بزرگ شده، تکامل یافته و هر روز عده زیادی از عاشقان علم و تکنولوژی را میزبانی می‌کند.

گجت نیوز اکنون یکی از پرمخاطب‌ترین وب سایت‌های حوزه تکنولوژی در ایران است. ماهیانه میلیون‌ها صفحه از گجت نیوز توسط شما کاربران عزیز بازدید می‌شود و روز به روز تعداد آن در حال افزایش است.

تمام این موفقیت‌ها، نتیجه حمایت شما کاربران دوست داشتنی و همچنین تلاش مضاعف خانواده گجت نیوز است که اکنون می‌خواهیم آن را بزرگ‌تر کنیم. بله هرچه تعداد مخاطبان بیشتر می‌شود، به همان اندازه نیز توقعات از سایت بالاتر رفته و لازم است کیفیت و کمیت کار را بیش از پیش ارتقاء دهیم.در همین راستا، گجت نیوز به تعدادی نویسنده فعال با سابقه جهت تکمیل تیم تحریریه سایت نیازمند است.

همه روزه افراد بسیاری برای همکاری و نویسندی در گجت نیوز با ما تماس می گیرند اما آیا می دانید برای انتشار مطلب در حوزه فعالیت ما داشتن چه زمینه هایی لازم است ؟

در ادامه خصوصیاتی که یک نویسنده در وب سایت گجت نیوز باید دارا باشد را برایتان شرح می‌دهیم:
  • تسلط به ترجمه متون انگلیسی
  • توانایی نویسندگی و ترجمه مطالب با متن صریح و روان
  • دانش فنی کافی در زمینه آخرین دستاورد های علمی و تکنولوژی
  • تسلط به نگارش مطلب در سیستم مدیریت محتوی وردپرس و آشنایی با مباحث سئو
  • سابقه فعالیت در رسانه های مشابه و یا ارائه نمونه کار با کیفیت
  • داشتن روحیه کار تیمی ، پشتکار و وفاداری به تیم
  • داشتن روزانه حداقل 6 ساعت زمان آزاد برای نگارش مطلب در سایت
لازم به ذکر است که استخدام در گجت نیوز به صورت کار نیمه‌وقت یا تمام وقت و در قالب دورکاری امکان پذیر است.حقوق و دستمزد نویسندگان نیز به صورت حق التحریری و ماهیانه پرداخت خواهد شد.

در صورتی که فکر می کنید ، شرایط همکاری با گجت نیوز را دارا هستید، لطفا به این آدرس مراجعه کرده و فرم مورد نظر را تکمیل و ارسال کنید.
 
بالا