برگزیده های پرشین تولز

استفاده از الگوهای جریان خون کاربران در سیستم احراز هویت جدید سامسونگ

allsamsung

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2016
نوشته‌ها
121
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
مکانیزم های احراز هویت گوشی در طی سال های اخیر پیشرفت های بسیاری داشته و اکنون با اضافه شدن سنسور اثر انگشت، اسکنر عنبیه و تشخیص چهره فراتر از رمز عبور و الگو کشی می باشد. بی شک برای پرچمداران آینده نیز به این موارد ختم نمی شود. سامسونگ پتنت جدیدی برای سیستم احراز هویت به ثبت رسانده که کارکرد آن بر اساس الگوی جریان خون کاربر می باشد.

samsung-1-is-patent-shows-authenticating-users-by-measuring-their-blood-flow-patterns.jpg

سند اختراع سامسونگ که با عنوان تایید هویت بر اساس معیار های جریان خون می باشد، در ماه ژوئن 2016 در آمریکا به ثبت رسیده و بیانگر روشی است که به وسیله سنسور ها در گوشی هوشمند و یا ساعت هوشمند، بر اساس الگوی جریان خون در انگشتان و یا مچ دست کاربران آن ها تشخیص می دهد.

بهترین قابلیت ساعت های هوشمند
طبق پتنت جدید، از آنجا که مسیر های انتقال شریانی در افراد تقریبا هرگز مشابه نیست تشخیص کاربران بر اساس الگوی جریان خون آن ها ایده جالب توجهی است. سنسور های ساعت و یا گوشی هوشمند می توانند اطلاعات الگوی جریان خون کاربر را ذخیره کنند و از آن برای تشخیص کاربران استفاده کنند.

samsung-2-is-patent-shows-authenticating-users-by-measuring-their-blood-flow-patterns.jpg

از آنجا که ساعت های هوشمند سامسونگ برای Samsung pay مورد استفاده قرار می گیرند، سیستمی که به جز پوشیدن ساعت و قرار گرفتن آن بر روی مچ دست نیاز به مراحل اضافی نداشته باشد، می تواند جهش بزرگی در محصولات سامسونگ به وجود آورد.

سیستم جدید احراز هویت می تواند قابلیت جالب توجهی برای گوشی های هوشمند باشد. تصور کنید یک گوشی هوشمند از سنسوری برخوردار است که می تواند هویت شما را بدون نیاز به قرار دادن انگشت بر روی اسکنر و یا نگاه کردن به اسکنر عنبیه تشخیص دهد.

در حالی که این پتنت بسیار نوین و کارآمد به نظر می رسد، باید در نظر داشت تمام پتنت ها ممکن است برای محصولات واقعی مورد استفاده قرار نگیرد. در هر صورت باید منتظر گزارشات آینده باشیم.
 
بالا