برگزیده های پرشین تولز

استفاده از تدریس خصوصی ریاضی و یادگیری بهتر ریاضی

sirvan1124

Registered User
تاریخ عضویت
22 آگوست 2015
نوشته‌ها
297
لایک‌ها
37
سن
61
در این مطلب در رابطه با فواید استفاده از تدریس خصوصی ریاضی و یادگیری بهتر ریاضی توضیح داده می شود. اگر دوستان نظری دارید اضافه کنید. در این مقاله راهکارهای عالی برای یادگیری بهتر و آموزش خوب درس ریاضی ارائه شده است. بهترین شیوه آموزش ریاضی در واقع این است که در طول ترم روند درستی را برای یادگیری ریاضی در پیش بگیرید و خواندن و مطالعه ریاضی را برای ایام امتحانات باقی نگذارید. برای یادگیری ریاضی نمی توانید یک دکمه بزنید یا اینکه بخواهید آن را دور بزنید. باید برای یادگیری درس ریاضی وقت بگذارید. همانطور که گفته شد، بهترین شیوه این است که برنامه ریزی درستی داشته باشید و در طول ترم برای یادگیری ریاضی وقت و زمان مناسبی را در نظر بگیرید. مثلا می توانید هر روز 1 ساعت یا 45 دقیقه ریاضی بخوانید.
از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمائید: یکی از بهترین راهکارها برای یادگیری سریع و در زمان کم درس ریاضی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی است. در کلاس های خصوصی ریاضی به نسبت حالتی که بخواهید خودتان در ریاضی را مطالعه نمائید پیشرفت خیلی سریعتری خواهید داشت. در این کلاس ها هر سوال و اشکالی که داشته باشید در کمترین زمان پاسخ داده خواهد شد و یک معلم خصوصی خوب و با تجربه ریاضی می تواند به شما کمک کند تا در حداقل زمان مطالب را یاد بگیرید. البته باز هم توصیه می شود در طول ترم درس ریاضی را بخوانید تا فرصت کافی برای حل تمرین و مسئله داشته باشید.
حین تدریس معلم یا استاد ریاضی جزوه بنویسید: جزوه نوشتن در یادگیری بهتر درس و افزایش تمرکز در کلاس بسیار مهم است. وقتی می خواهید جزوه بنویسید چاره ای ندارید جز اینکه حواس خودتان را جمع کنید. با حواس پرت نمی توان جزوه نوشت. در ضمن بهتر هم گوش می دهید و درس را خوب یاد خواهید گرفت. نکته دیگر اینکه برای مرور درس در مراحل بعدی و در طول ترم و ایام امتحانات جزوه در کنار کتاب درسی یکی از بهترین منابعی است که در اختیار خواهید داشت. جزوه خودتان را داشته باشید و در این حالت مطمئن خواهید بود که تمام مطالب را یادداشت کرده اید و از جزوه دیگران بی نیاز خواهید بود.
1- تلاش کنید با تمرکز کامل در کلاسهای ریاضی حضور داشته باشید. به سوالات همکلاسی هایتان گوش دهید و جوابی که مدرس ریاضی ارائه می دهد را بشنوید. ممکن است این سوالات بعدا برای شما هم پیش بیاید.
2- هر سوالی که برای خودتان پیش امد از مدرس ریاضی خودتان بپرسید. اگر زمان مناسبی برای پرسیدن سوال نبود، یادداشت کنید تا بعدا بپرسید. هیچ سوالی را بدون پاسخ نگذارید.
3- قبل از شرکت در کلاس ریاضی خودتان نیم نگاهی به مطالبی که قرار است تدریس شود بیندازید. اگر به صورت کامل درس را نمی فهمید ایرادی ندارد همین که ذهنیتی داشته باشید خوب است. ریاضی در مقطع دانشگاه به نسبت دوره متوسطه کمی سنگین تر است. در مقطع دانشگاه برای ریاضی 1 و 2 عمومی معمولا کتاب توماس معرفی می شود.اگر می خواهید ریاضی دانشگاه را خوب یاد بگیرید باید سعی کنید از همان اوایل ترم برای آموزش ان وقت بگذارید. چون حجم کتاب های مرجعی که معرفی می شود بالا است بسیار خوب است که در کلاس حضور داشته باشید و جزوه بنویسید. جزوه به نسبت کتاب خلاصه تر است و مطالعه آن راحت تر می باشد. بنابراین از جزوه کلاسی در مقطع دانشگاه نباید غافل باشید. خصوصا جزوه ای که خودتان یادداشت کرده اید و در کلاس حاضر بوده اید بسیار ارزشمند است. برای درس ریاضی در طول ترم تمرین حل کنید. حل تمرین برای ریاضی بسیار حیاتی و ضروری است.
منبع: http://math-teach1.blogfa.com/
 

sirvan1124

Registered User
تاریخ عضویت
22 آگوست 2015
نوشته‌ها
297
لایک‌ها
37
سن
61
تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر ریاضی بسیار مفید است اما در نظر داشته باشید اگر اشکالات اساسی و پایه ای در درس ریاضی دارید باید از اوایل ترم کلاس ها را شروع نمائید. هر چه زودتر شروع کنید زمان بیشتری برای حل تمرین و مسئله در اختیار خواهید داشت. اگر فقط در حد رفع اشکال کلاس لازم دارید همان ایام امتحانات هم کفایت می کند. باید در کنار کلاس های خصوصی ریاضی خودتان هم خوب درس بخوانید تا بهترین نتیجه حاصل شود.
 

sirvan1124

Registered User
تاریخ عضویت
22 آگوست 2015
نوشته‌ها
297
لایک‌ها
37
سن
61
مزیتی که کلاس خصوصی ریاضی داره اینکه که استاد به تناسب سطح شاگرد و به تناسب دانسته های ایشان درس رو ارائه میده. مثلا اگر شاگردی اشکالات پایه ای داره استاد خصوصی ریاضی سعی میکنه مطالب رو به زبان ساده تری بیان کنه و از مطالب راحت تر شروع کنه. اگر دانش آموزی هم خودش در حد متوسط ریاضی رو بلده و می خواد 20 بشه باز کلاس خصوصی مفیده. در این حالت استاد مطالب و تمرینات سطح بالا رو حل میکنه و در نتیجه باز برای چنین شاگردی هم این کلاس ها بسیار موثر خواهد بود. کلاس خصوصی انعطاف داره و این یکی از مهمترین مزیت های کلاس های خصوصی هست. اگر واقعا برای یادگیری ریاضی جدی هستید این کلاس ها رو استفاده کنید.
 

ittools

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژوئن 2009
نوشته‌ها
118
لایک‌ها
94
خوندن ریاضی اعصاب میخواد
 
بالا