برگزیده های پرشین تولز

استفاده از گزینه DISTORT از منوی TRANSFORM | آموزش فتوشاپ

برای قرار دادن یک عکس یا لوگو روی یک بطری از کدام گزینه منوی transform استفاده کنیم؟

  • warp

    Votes: 0 0.0%
  • scale

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0

aryatehran

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 اکتبر 2018
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
34
در این مقاله از سری مقالات آموزش ترکیب تصاویر در فتوشاپ به آموزش استفاده از گزینه DISTORT از منوی TRANSFORM خواهیم پرداخت. در انتهای مقاله با انجام یک پروژه ترکیب تصاویر در فتوشاپ با شیوه استفاده از گزینه Distort آشنا خواهید شد.

شما با شرکت در دور آموزش فتوشاپ، آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران، علاوه بر یادگیری کامل شیوه استفاده از ابزراهای و منوهای فتوشاپ می توانید مدرک معتبر و بین المللی دریافت کنید.

منوی Transform در فتوشاپ
منوی Transform در فتوشاپ یکی از منوی های پرکابرد این نرم افزار است. این منو دارای زیر منو های متعددی است که هر کدام کاربردی مجزا در ترکیب تصاویر دارند. یکی از این زیر منو ها، گزینه distort رد فتوشاپ است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.



گزینه Distort در فتوشاپ
این زیر منو یا گزینه از منوی transform فتوشاپ، به شما این امکان می دهد تا بتوانید یک تصویر را در هر جهتی که مایلید امتداد و گسترش دهید. این کار زمانی به کار شما خواهد آمد که قرار است در پروژه ترکیب تصاویر خود یک تصویر را روی تصویری دیگر که داری انحنا و یا اعوجاج است قرار دهید. به شکلی که کامل فیت و استاندارد گردد. شما به کمک گزینه Distort قادر به خواباندن عکس در فتوشاپ روی تصاویر دیگر خواهید بود.

در فیلم آموزشی زیر ما با استفاده از گزینه Distort از منوی transform فتوشاپ به ترکیب دو تصویر و ایجاد یک در باز با بک گراند منظر پشت آن خواهیم پرداخت.



چطور Distort در فتوشاپ را فعال کنیم
قبل از فعال کردن گزینه distort شما می بایست قسمتی را که قرار است دچار انحنا و اعوجاج شود، با ابزارهای انتخاب، انتخاب کنید. ابزارهایی مانند Marquee tool ها.

برای فعال کردن گزینه Distort در فتوشاپ کافی از منوی اصلی گزینه Edit و از کشوی باز شده، زیر منوی گزینه transform را باز کنید. از لیستی که در مقابل شماست گزینه distort را فعال کنید.



how-to-apply-distort-in-phtoshop.png



فیلم آموزش فتوشاپ | ترکیب تصاویر با استفاده از Distort
در فیلم آموزشی زیر شما آموزش ترکیب تصاویر با استفاده از گزینه Distort از منوی Transform را مشاهده ی کنید. برای انجام این پروژه لازم استاستفاده از ابزارهای Marquee tool را فرا گرفته باشید.
برای دیدن فیلم آموزشی به آدرس زیر مراجعه کنید:
https://www.aryatehran.com/گزینه-distort-منوی-transform/
آموزش های بیشتر را در وب سایت آموزشگاه اریا تهران مشاهده کنید.
 
Last edited:
بالا