برگزیده های پرشین تولز

استفاده پشم سنگ برای گل و گیاهان خانگی

ramin n

Registered User
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
234
لایک‌ها
27
محل سکونت
اصفهان

هیدروپونیک یا رشد گیاهان، مکعب های پشم سنگ که برای گیاهان داخلی استفاده می شوند و مواد آلی زیبایی را در مناطق بدون خاک ایجاد می کنند.

گیاهان با پشم سنگ.jpg

همچنین برای تولید غذای خانگی توسط علاقه مندان استفاده می شود.

با تکنیک های پیشرفته برای تولید غذا در محیطی کنترل شده و بدون خاک هیدروپونیک روشی برای پرورش گیاهان در داخل خانه بدون استفاده از خاک است.

گیاهان به جای بیرون کشیدن مواد مغذی معدنی مورد نیاز برای رشد از زمین تمام مواد مغذی خود را از طریق محلول غذایی که به ریشه‌هایشان در پشم سنگ عرضه می‌شود، دریافت می‌کنند.

هایدروپونیک در سناریوهای مختلفی کار می کند از جمله برای گیاهان جوانی که برای رشد به آب فراوان نیاز دارند ایده آل است.

از پرورش مجموعه کوچکی از گیاهان در آشپزخانه گرفته تا گیاهان متعدد در یک عملیات تجاری در مقیاس بزرگ افرادی که دارای فضای بیرونی محدود یا بدون فضای باز هستند.

بسیاری از انواع گیاهان به صورت هیدروپونیک به خوبی رشد می کنند.

تاثیر پشم سنگ در کشاورزی

پشم سنگ یک بستر هیدروپونیک محبوب است، زیرا مزایای مهم زیادی را برای لذت بخشیدن به باغبانی بدون خاک ارائه می‌دهد. پشم سنگ، بسیار نگهدارنده رطوبت است.

همچنین هوادهی عالی را فراهم می‌کند و به ریشه گیاهان اجازه می‌دهد تا سطوح مناسبی از اکسیژن را به دست آورند. پشم سنگ نیز انتخاب مناسبی برای پرورش

دهندگان گل و گیاه است، زیرا به راحتی از هم جدا می‌شود و می‌توانید اندازه‌ها را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید. در طول چرخه رشد، می‌توانید مطمئن باشید که بستر

پشم سنگ شما به مرور زمان تحلیل نمی‌رود و خراب نمی‌شود، تقویت می‌شود و به حفظ آب به درستی ادامه می‌دهد. هنگام انتخاب محیط رشد باید همه این فواید را در نظر

بگیرید. پشم سنگ به دلیل قابلیت اطمینان و راحتی، آن را به یک محیط رشد عالی برای استفاده مداوم از تکثیر تا برداشت تبدیل می‌کند.
 
بالا