برگزیده های پرشین تولز

استفانو دومنیکالی مدیر جدید لامبورگینی شد

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
بالاخره بعد از مدت ها، آقای استفان وینکلمن، جای خود را به نفر دیگر واگذار خواهد کرد.
دومینکالی به صورت رسمی در ۱۵ مارس سمت خود را تحویل خواهد گرفت و شغل فعلی خود در آئودی را ترک خواهد کرد. سمت فعلی ایشان در آئودی سرپرستی بخش “طرح های کسب و کار جدید” است. ایشان همچنین مدت زیادی با رقیب دیرینه لامبورگینی، فراری همکاری داشته است. البته نه در خود کارخانه ی فراری، بلکه در تیم فرمولا ۱ این شرکت.
14952.jpg


همانطور که میدانید لامبورگینی و آئودی هردو از زیر مجموعه های فولکس واگن هستند و فوکس واگن صلاح دیده است تا این تغییرات را در کادر مدیریت شرکت های خود انجام دهد.
اقای دومنیکالی در گفت گویی اعلام کرده:من بسیار خوشحال و هیجان زده هستم از اینکه در این چالش بزرگ، یعنی مدیریت لامبورگینی شرکت کنم. این وظیفه ی من است تا از موفقیت هایی که مدیر لایق قبلی به آن ها دست یافته نگهداری کنم و آن ها را ادامه دهم.
درمدت زمانی که لامبورگینی تحت مدیریت اقای وینکلمن بود ،این شرکت افتخارات و موفقیت های شایانی کسب کرد. لامبورگینی بسیار توسعه پیدا کرد و فروشش بیشتر از ۲ برابر شد و هم چنین در بحث نمایندگان فروش هم ترقی بسیار زیادی کرد و الان ۱۳۵ نماینده فروش در ۵۰ کشور جهان دارد که برای یک خودروساز گران و اسپرت عدد کمی نیست.
Stefano-Domenicali-Ferrari-prensa-italiana_TINIMA20140414_0310_5.jpg


وینکلمن به طور کامل از لامبورگینی خارج نخواهد شد و پروژه خودروی شاسی بلند لامبورگینی، موسوم به اوروس را که قبلا شروع کرده بود به پایان خواهد رساند و مسئولیت اتمام آن با ایشان است. اوروس در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد و ۵۰۰ شغل جدید در کارخانه ی لامبورگینی در سنت آگاتا ایجادخواهد کرد.
Lamborghini-wallpaper-11-1024x576.jpg

دومینیکالی مسیر بسیار س ختی را در پیش دارد ولی با توجه به تجربه و سابقه ی او در این کار انتظار آینده ی درخشانی برای لامبورگینی می رود.


منبع:

استفانو دومنیکالی مدیر جدید لامبورگینی شد
 
بالا