برگزیده های پرشین تولز

اسکریپت نیازمندی ها مانند ایستگاه . چند زبانه . seo . بهره از ajax

mojtaba_6485

Registered User
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2006
نوشته‌ها
344
لایک‌ها
7
محل سکونت
شاهی
اسکریپت نیازمندی های کالا و خدمات
توسط این اسکریپت قدرتمند شما به راحتی می توانید یک وب سایت تخصصی تبلیغاتی راه اندازی کنید.این اسکریپ از 3 دیدگاه قابل بررسی است:
1- از دید کاربری
2- از دید مدیریت
3- از دید کلی
*دید کاربری:
- هر کاربر در این سیستم پس از ثبت نام دارای پنلی یگانه می شود.کاربر از طریق پنل خود می تواند با پیمایش بخش های مورد نظر خود در وب سایت محصول خود را معرفی کند به این صورت که کاربر بعد از مشخص کردن شاخه ای که می خواهد محصولش در آن قسمت نمایش داده شود به صفحه قرار دادن توضیحات منتقل می شود که به کمک editor می تواند مشخصات و توضیحات را قالب بندی کند , در مرحله بعدی کاربر چند انتخاب دارد می تواند برای این که بازدیدکنندگان را با demo محصول آشنا سازد که دمو می تواند عکس , فیلم , سند{pdf,doc,...}باشد.کاربر عضو سیستم می تواند به راحتی به محصولات نظر بدهد ,رای بدهد , محصول را به دوست خود معرفی کند,محصول را bookmark کند ,محصول را چاپ کند , محصول را به فروش برساند,با سایر فروشندگان تماس داشته باشد و...
همچنین پنل کاربری دارای مشخصه خبر رسان فوری است یعنی شما امکان دارد بخشی از وب سایت را همیشه دنبال کنید ولی گاهی اوقات به دلیل بزرگ بودن حجم وب سایت قادر به بررسی همه تبلیغات نیستید,برای این که نظارت دقیق روی تبلیغات جدید داشته باشید تنها کافی است از طریق پنل کاربری شاخه ای که می خواهید زمان رسیدن تبلیغ جدید به شما اطلاع رسانی شود را انتخاب کنید هر وقت هم اطلاع رسانی از طریق ایمیل شما را اذیت می کند می توانید از اشتراک بخش مورد نظر کناره گیری کنید.
سیستم bookmark داخلی اسکریپت نیز بسیار پرکاربرد است , فرض کنید در یکی از شاخه های سایت هستید که هزاران زیر شاخه داشته و هر زیر شاخه نیز چندین زیر مجموعه! لذا بهترین راه جهت دسترسی به محصولات , اضافه کردن آن ها به لیست علاقه مندی های خودتان است,برای این کار شما می توانید هر محصول یا تبلیغی را که خوشتان می آید در قسمت توضیحات به لیست علاقه مندی های خودتان اضافه و آن ها را از طریق پنل کاربری خودتان مدیریت نمائید.
* دید مدیریت:
- امکان ایجاد شاخه و زیر شاخه به صورت نامحدود
- امکان قرار دادن تصویر برای هر شاخه و یا زیر شاخه
- امکان نمایش شاخه های یا زیر شاخه های سایت به صورت وب سایت Yahoo! یا demoz
- امکان تغییر مشخصه تمپلیت مربوط به هر شاخه یا زیر شاخه
- سیستم خبرنامه ,توسط این برنامه از کنترل پنل می توانید نامه ارسال کنید{نامه های این قسمت فقط به اعضایی ارسال می شود که در هنگام ثبت نام , عضویت در خبرنامه را پذیرفته باشند}
- امکان مدیریت کاربران شامل .ویرایش کاربر .مشاهده تبلیغات کاربر .توانایی فروشنده کردن یا خریدار کردن کاربر .امکان حذف کلی کاربر از سیستم .امکان جستجوی کاربر بر اساس تبلیغ,تاریخ ثبت نام و...
- سیستم مدیریت نظر به کاربر و محصولات
- سیستم تبلیغات بنر گرافیکی و متنی داخلی در خود وب سایت : در این قسمت مدیر می تواند به تعداد نامحدود بنر آپلود و مشخص کند که بنرها در چه قسمت های نمایش داده شوند مثلا صفحه اصلی,زیر header , زیر footer , در یک شاخه منحصر.همچنین مدیر می تواند مشخص کند که هر بنر برای چند کلیک , چند روز و چه تعداد بازدید نمایش داده شود.هر بنر دارای یک نام کاربری و کلمه عبور منحصر می باشد لذا تفکیک آن ها به آسانی انجام می شود , اگر به بنر های گرافیکی علاقه ندارید می توانید در فیلد دیگر این سیستم می توانید تبلیغات متنی قرار دهید در این قسمت javascript و html مجاز است پس به راحتی می توانید تبلیغات google,clicksor,adbrit,5rah,sooran و سایت های مشابه را قرار بدهید.نکته قابل توجه در این سیستم این است که نمایش تبلیغات به صورت تصادفی است لذا شانس نمایش هر تبلیغ برای هر کاربر با دفعات زیاد بسیار بالا می باشد.
- برنامه آمار گیر دقیق : با این سیستم می توانید آمار بازدیدهای هر قسمت از سایتتان را با جزئیات کامل شامل : نام صفحه , فایل فیزیکی صفحه , تعداد بازدیدهای کاربران عضو سایت , تعداد بازدیدهای مهمان,تعداد بازدیدهای کل,بازدید های مستقیم,refer ها و مشاهده راههایی که کاربران به سایت شما متصل شده اند و نمودار گرافیکی با جزئیات بازید به راحتی مشاهده کنید.
- سیستم قدرتمند تحریم یا همان ban ساز کاربران عضو.
- سیستم آمار گیری دقیق از تبلیغات که تعداد کل تبلیغات,کل کاربران,کل تصاویر,کل بخش ها,به همراه نمودار گرافیکی آن ها را نمایش می دهد.
- سیستم بررسی و ثبت تک تک رویدادهای سایت :به کمک این برنامه می توانید گزارشی دقیق از فعالیت های کاربران و مدیران سایت به همراه IP آن ها و تاریخ رویداد داشته باشید.این اطلاعات شامل این موارد می باشد:ورود به پنل کاربری,تماس شخصی با فروشنده,بازیابی پسور,معرفی و تماس با دوست,کاربر جدید,تبلیغ جدید,به روز رسانی تبلیغ,رتبه به تبلیغ,رتبه به کاربر,حذف تبلیغ,به روز رسانتی تنظیمات اطلاع رسانی,به روز رسانی مشخصات کاربری,خطا در ورود به پنل کاربری,ارسال مجدد کلمه عبور,تغییر کلمه عبور,بارگذاری مجدد,بارگذاری مجدد از ابتدا,به روز رسانی.
- پیام نگار : به کمک این برنامه می توانید خطاهایی که در خود اسکریپت روی می دهد را مشاهده کنید.
- ابزار پشتیبان گیری : به کمک این ابزار می توانید تنها با یک کلیک از تمام اطلاعات سایت نسخه پشتیبان تهیه کنید.
- سیستم فیلدهای اضافه : یکی از ابزارهای قدرتمند این اسکریپت ابزار اضافه کردن فیلد اضافه است.تصور کنید در قسمت ثبت نام کاربری سایت یک فیلد کم است مثلا شما می خواهید کاربر آدرس خود یا تلفن و یا هر مشخصه ای دیگر را قبل از ورد به سیستم وارد کند و یا در قسمت اضافه کردن محصول فیلدی با نام قیمت می خواهید اضافه نمائید,چاره کار شما همین قسمت است ,تنها کافی است نام فیلد و مقادیر آن را مشخص کنید بسته به انتخاب شما فیلد مورد نظر می تواند جزو باید ها باشد یعنی کاربر حتما آن را پر کند و یا خالی رها کند! همچنین می توانید مشخص کنید فیلد شما در قسمت ثبت نام کاربری نمایش داده شود و یا در قسمت ادیتور اضافه کردن محصول.
- سیستم مدیریت و ویرایش تمپلیت سایت : به کمک این قسمت از طریق پنل مدیریت می توانید هر قسمتی از سایت را که دوست دارید ویرایش نمائید , کلیه تغییرات روی تمپلیت های بخشی را کا انتخاب می کنید اعمال می شود.
- ویراستار ایمیل : به کمک این ابزار می توانید کلیه پیام هایی که از طریق اسکریپت به ایمیل کاربران ارسال می شود را ویرایش کنید که شامل این موارد است:ایمیل خوش آمدگویی,ایمیل تائید کاربر,ایمیل تائید تبلیغ,ایمیل خبررسان تبلیغات و آگهی های جدید,ایمیل تماس با فروشنده,ایمیل نظر های جدید,ایمیل معرفی محصول به دوستان.
- ابزار وایریش زبان سایت:شما به کمک این قسمت می توانید یک زبان جدید به سیستم اضافه کنید و یا زبان دلخواه را ویرایش کنید , همچنین می توانید یک فیلد زبان جدید برای قسمت فیلدهای اضافه تعریف کنید.
- سیستم تست وضعیت گرافیکی سرور : به کمک این قسمت می توانید از وضعیت : GD یا IMAGEMAGICK روی سرور خودتان مطلع شوید.
- امکان ایجاد مدیر و همکار جدید
- امکان ویرایش بسته های پرداخت آنلاین
- امکان مشاهده و مدیریت روی سفارشات آنلاین کاربران
- امکان استفاده از وب سرور SMTP به جای ایمیل رسان خود سایت.
- نقشه ماهواره ای گوگل - Google Maps API Code : با استفاده از این قسمت می توانید موقعیت جغرافیایی محصول را به کمک نقشه جهانی گوگل مشاهده کنید.
- پروفایل جهانی rapleaf.com : این ابزار به شما کمک می کند تا با وارد کردن API آن مشخصات کاربر را نمایش دهید{rapleaf.com یک سایت جهانی جهت ثبت مشخصات یک سایبر اینترنتی است}
- سیستم antispam - ضد اسپم : به کمک این ابزار و با فعال کردن آن می توانید جلوی ربات های مخربی که وظیفه وارد کردن اطلاعات بی مصرف و خودکار در سایت ها را دارند بگیرید.
- سیستم خرده فروشی مانند ebuy
- سیستم مدیریت آپلود فایل , عکس ,فیلم ,اسناد
- سیستم مدیریت rss
- سیستم بهینه ساز SEO: به کمک این ابزار می توانید با یک کلیک کل لینک های سایت خودتان را بهینه برای قرار گیری در بالاترین رده موتور های جستجو گر آماده کنید.
- سیستم google sitemap ساز : به کمک این ابزار می توانید به راحتی تنها با یک کلیک نقشه xml سایت خود را بسازید.
- و بیش از 310 ابزار مدیریتی دیگر!
*دید کلی:
- پشتیبانی از شعب آنلاین
- متناسب با الگوریتم موتورهای جستجو گر
- سازگار با مرورگرهای IE/FireFox/Opera/Netscape
- سیستم موتور جستجوی قدرتمند داخلی جهت جستجو و کاوش در وب سایت با تفیک تاریخ , نوع , شاخه تبلیغات
- تکنیک WAP جهت مشاهده آنلاین سایت روی گوش های موبایل و PDA ها
- نمایش آخرین تبلیغات روی موبایل
- نمایش آخرین تبلیغات روی صفحه اصلی
- نمایش آخرین تبلیغات روی صفحه یگانه
- نمایش تبلیغات تصویری
- نمایش تبلیغات نامحدود
- نمایش تبلیغات جایزه ای
- نمایش لینک های برتر
- نمایش پر بازدید ترین محصولات
- نمایش محبوب ترین محصولات
- امکان مدیریت و زمان بندی
* سیستم های بهینه کننده در این اسکریپت {به کمک راههای زیر سعی شده است امنیت و سرعت را بالا ببریم}
1- سیستم cache: به کمک این سیستم حافظه ای روی سرور شما برای ذخیره اطلاعات تخصیص داده می شود , هر بار که درخواستی از کاربر این اسکریپت به سرور ارسال می شود جهت اجرا شدن آن زمانی هر چند کوتاه صرف می شود,با استفاده از سیستم cache درخواست های تکراری از حافظه ای که خود اسکریپت ایجاد کرده است استفاده می کند و در نتیجه سرعت load بسیار بالا می رود.
2- سیستم Smarty Templates : در این اسکریپت از سیستم Smarty بهره گرفته شده است لذا گرافیک از خود تمپلیت جدا بوده , محتوا و قالب به صورت زنجیره ای cache می شوند و در نتیجه سرعت بالاتر رفته و توسعه تمپلیت نیز ساده تر می شود.
3- مقادیر متغیرها : در این اسکریپت سعی شده از متغیرهایی که باعث افزایش زمان اجرای برنامه می شوند صرف نظر شود لذا سرور باید دارای مقادیر زیر باشد , در غیر این صورت اسکریپت از نصب روی سرور جلوگیری می نماید:
variables_order = ‘GPC’
register_argc_argv = ‘Off’
register_globals = ‘Off’
always_populate_raw_post_data = ‘Off’
magic_quotes_gpc = ‘Off

* ابزار ها و تکنولوژی Ajax:
ای جکس ابزاری است که به کمک آن ها نوعی زیبایی در سیستم ایجاد می کند و در بسیاری موارد موجب دسترسی راحت تر به داده ها می شود.این ابزار را شما می توانید در صندوق جدید ایمیل yahoo.com و یا صندوق جیمیل google.com مشاهده کنید.از این ابزار در قسمت نمایش گالری عکس , در قسمت لینک های اصلی و در قسمت تبلیغات نامحدود تصویری استفاده شده است.همچنین سیستم های داخلی این اسکریپت به صورت ترکیب ای جکس طراحی شده است.
* بهینه سازی بخش ها و SEO :
SEO یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. اهمیت این موضوع از انجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند.بنابراین شما می توانید به راحتی به وسیله این اسکریپت و این ابزار رتبه قابل توجهی در موتورهای جستجو به دست آورید.این ابزار در قسمت مدیریت و تنها با یک کلیک فعال می شود و تمامی لینک های PHP سایت به HTML تبدیل می شوند.
+++نکاتی در مورد این اسکریپت:
1- برای دریافت این اسکریپت باید هزینه لایسنس یا مجوز نصب روی سرور پرداخت شود
2- چنانچه نیاز به توسعه داشته باشید می توانید با پرداخت هزینه نیاز خود را بر آورده سازید
3- این سیستم تنها روی یک نام دامنه نصب می گردد {برای حالت شرکت ها مورد 4}
4- شرکت های توسعه دهنده وب و افرادی که نیاز به لایسنس نصاب روی چند آدرس دامنه به صورت نامحدود دارند در صورتی که وجه آن را پرداخت نمایند می توانند از این ویژگی بهره بگیرند
5-هسته این سیستم قابل توسعه و کد باز است به همراه کلیه بخش های داخلی اسکریپت
6- جهت کسب اطلاعات بیشتر ومشاهده دموی آنلاین این محصول لطفا با شماره 09111261671 و یا ایمیل pop[@]vooria.com و یا pop2[@]vooria.com ارتباط برقرار کنید.
*کلیه عملیات نصب و پیکربندی سیستم رایگان می باشد.
 

mojtaba_6485

Registered User
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2006
نوشته‌ها
344
لایک‌ها
7
محل سکونت
شاهی
یعنی این
یعنی برداشتی فارسی کردی , حالا میخوای لایسنز هم بدی براش ؟؟؟:blink::blink::blink:
مهدی جان سورس سیستم به شما ثابت می کنه؟؟؟
دلتا خودش لایسنس داره !!! شما می خوایین فریشو هم بگیرین یا نول یا باید نسخه دموشو بر دارید!!!من حاضرم یک وقت بزارم و دو تا را به شما نشون بدم.مثل این میمونه شمای ایستگاه را سایت کامز ساخته بعد سایت ها دیگه تقلید کردند برادر من که گفتم این سیستم از dir.vooria و توسعه داده شده.
به هر حال من بحث ندارم . شما می تونید سورس ها را با هم مقایسه کنید.فارسی کردن یه اسکریپت هم که کار شاقی نیست واسش لایسنس پرداخت بشه!!!
 

ppro

Registered User
تاریخ عضویت
30 مارس 2004
نوشته‌ها
909
لایک‌ها
65
محل سکونت
پرشین فروم
دمو دمو

بی دمو که ارزشنداره
 

kamran190

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2006
نوشته‌ها
426
لایک‌ها
1
سن
40
محل سکونت
shiraz
نسخه فارسی شدش شما دارید دوست من ؟!
 

modir.shop

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 فوریه 2009
نوشته‌ها
150
لایک‌ها
2
محل سکونت
شیراز
دمو نداره این سیستم تبلیغاتی مشابه ایستگاه
 

kalasite

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 فوریه 2013
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
3
بايد چيز خوبي باشه-خيلي امكانات داره

www.kalasite.com


موفق باشي
 

tizdownload

Registered User
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2012
نوشته‌ها
270
لایک‌ها
13
|دوستان من اسکریپت نیاز مندی هارو دارم با چند درگاه پرداخت.
فقط کد شدست.
ازبرنامه نویسان اگه کسی باشه که این اسکریپت رو دیکد کنه و توقالبش یه تغیرات بده بهم خبر بده تا اسکریپت رو بهش ارسال کنم
فقط به شرط اینکه حتما بعد دی کد اپن سورس این نرم افزار رو هم بهم بده
اولویت با برنامه نویسان با سابقه هستش
دمو



فایل های کد شده پیوست این پست شد.

http://up.toca.ir/images/y6e9v0luocnb1n4qfxa3.zip
 
Last edited:

irooni_hastam

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2011
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
داداش سلام
میتونی این فایل هاتو برام بفرستی ؟
منظورم همین اسکریپتیه که میگی.
من توی چند تا سایت هکری عضو هستم اگه خواستی بفرست برات اوکی کنمش.
[email protected]
 
بالا