برگزیده های پرشین تولز

wintheme_ir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 آپریل 2019
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
53
fastpost2.jpg



توضیح مختصر : در یک توضیح کوتاه میتوان گفت که این ربات وب مستری که دارای سایت موزیک هست رو از هر نوع دغدغه قرار دادن موزیک در سایت خلاص میکند و سایت هر روز با موزیک های جدید بروز میشود فقط با زدن یک دکمه توسط مدیریت نحوه ی قرار دادن موزیک در سایت به این صورت میباشد که سایت شما توسط اسکریپت ما به یک وبسایت مرجع موزیک ایرانی مانند تک ترانه وصل میشود و به محض اینکه سایت مرجع آپدیت شد و موزیک جدید قرار داده شد شما میتوانید با زدن یک دکمه سایت خود رابروز کنید!
و اما نیازی نیست شما نگران تگ موزیک و حتی عکس موزیک باشید زیرا ربات ما موزیک های ارسالی در سایت شما رو با لینک شما در هاست شما و با تگ سایت شما ارسال میکند.

برخی از امکانات :‌

– قابلیت وصل شدن به هاست دانلود شما
– ارسال مطلب در کمتر از ۵ ثانیه
– تگ گذاری فایل موزیک
– ارسال مطلب با کلمات کلیدی دلخواه شما ( تگ ) در مطلب
– انتقال عکس و ریسایز کردن عکس موزیک در سرور شما
– ارسال مطلب به صورت سئو شده سبز

خرید از سازنده اصلی اسکریپت و پشتیبانی همیشگی

توضیح مختصر : در یک توضیح کوتاه میتوان گفت که این ربات وب مستری که دارای سایت فیلم و سریال هست رو از هر نوع دغدغه قرار دادن فیلم یا سریال در سایت خلاص میکند و سایت هر روز با فیلم های جدید بروز میشود فقط با زدن یک دکمه توسط مدیریت نحوه ی قرار دادن در سایت به این صورت میباشدکه سایت شما توسط اسکریپت ما به یک وبسایت مرجع ایرانی مانند دانلود روزانه وصل میشود و به محض اینکه سایت مرجع آپدیت شد و فیلم یا سریال جدید قرار داده شد شما میتوانید با زدن یک دکمه سایت خود رابروز کنید!
و اما نیازی نیست شما نگران آپلود فیلم ها و یا اطلاعات فیلم باشید زیرا ربات ما فیلم های ارسالی در سایت شما رو با لینک شما در هاست شما آپلود و ارسال میکند.

برخی از امکانات :‌

– قابلیت وصل شدن به هاست دانلود شما

– ارسال مطلب در کمتر از ۵ ثانیه

– آپلود فیلم ها در کمتر از ۵ دقیقه ( بستگی به سرعت آپلود هاست )

– امکان دسته بندی پوشه فیلم و سریال

– گرفتن اطلاعات فیلم یا سریال و ارسال به زمینه دلخواه

– انتقال عکس و ریسایز کردن عکس فیلم در سرور شما (تصویر شاخص)

– ارسال مطلب به صورت سئو شده سبز

– امکان ارسال فیلم های قدیمی تر / آخر لینک دمو شماره صفحه رو عوض کنید (مثال : http://nex4musics.ir/robomov/?p=22) به جای عدد ۲۲ هر عددی قرار بدید پست های همون صفحه از سایت دانلود روزانه را آماده ارسال میکند

خرید از سازنده اصلی اسکریپت و پشتیبانی همیشگی
 
بالا