برگزیده های پرشین تولز

اسکنر قابل حمل و جیبی PocketScan، کوچکترین گجت و اسکنر هوشمند بدون سیم

daneshr67

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 نوامبر 2018
نوشته‌ها
25
لایک‌ها
3
محل سکونت
مشهد
اسکنر قابل حمل و گجت جیبی PocketScan، كوچكترين اسكنر بی سيم ساخته شده در جهان است كه اندازه آن كمي بزرگتر از يك كارت ويزيت بوده و بسيار سبك ميباشد.

گجت جدید PocketScan، اسكنري هوشمند است كه استفاده از آن بسيار ساده و آسان است و با كامپيوتر هاي شخصي، سيستم هاي مك (Mac)، گوشي و تبلت هاي اندرويد، گوشي هاي آيفون و همچنين تبلت هاي آيپد به خوبي سازگار است.

اين اسکنر قابل حمل كوچك ميتواند هر چيزي را در هر ابعادي ، حتي بسيار بزرگتر از آنچه در اسكنر هاي معمول قابل استفاده است، اسكن كند. PocketScan با استفاده از نرم افزار پردازش تصاوير قدرتمند و منحصر به فرد خود به شما امكان ميدهد تصاوير مختلف را با كيفيت بالايي اسكن كرده و حتي متن ها و جداول را به محتوايي قابل ويرايش تبديل نماييد.

گجت نوآورانه PocketScan ، كوچكترين اسكنر قابل حمل جيبي و بدون سيم جهان

شما ميتوانيد در هر زمان و موقعيتي كه احتياج به يك اسكنر داريد از گجت PocketScan براي انجام كارهايتان استفاده نماييد، به اسكن كردن مواردي بپردازيد كه اصلا در هيچ اسكنري جاي نميگيرند و يا به جاي عكس گرفتن از نوشته ها و تصاوير دلخواهتان با گوشي، از آنها اسكني با كيفيت تهيه كنيد و سپس آنها را در حافظه گوشي خود نگهداري نماييد.


نحوه عملكرد و تكنولوژی به كار رفته در گجت PocketScan، كوچكترين اسکنر قابل حمل جيبي و بی سيم
اسکنر قابل حمل یا گجت PocketScan، اسكنري با سرعت عملكردي بسيار بالاست و درست همزمان با فشرده شدن دكمه روي آن توسط شما، شروع به كار ميكند و تمام موارد اسكن شده را به صورت بي سيم به كامپيوتر، گوشي و يا تبلت شما منتقل ميكند تا بر روي صفحه نمايش آنها ظاهر شده و به شما نشان داده شوند.

گجت PocketScan، انتخاب امروز اخبار فناوری اپوایس می باشد که با استفاده از طراحي خاص و دقت فوق العاده خود، قادر است چه در نور شديد آفتاب و چه در محيط هاي كم نور، نتايجي با كيفيت بالا، يكدست و شفاف ايجاد نمايد و همچنین باتری قابل شارژ این اسکنر برای انجام بیش از 400 اسکن، ظرفیت دارد.


دانلود پروژه | طراحی سایت مشهد
 
بالا