برگزیده های پرشین تولز

اس ام اس مجانی***صد در صد تضمینی***

parsaAA

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 فوریه 2007
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
0
اس ام اس مجانی***صد در صد تضمینی***


--------------------------------------------------------------------------------

فقط بريد به آدرس زير بعد ثبت نام كنيد.

http://smscity.com/?rid=525209

توضيحات :

بزرگترین مشکل سایتهای ارسال اس ام اس در ایران اینه که هیچکدوم هیچ وقت به طور 100% تضمین نمی کنند که sms هاشون به مقصد برسه .

اما قصد دارم تا به معرفی یک سایت کاملا خارجی بپردازیم که امکان ارسال اس ام اس رو نه تنها به ایران ، بلکه به حدود 190 کشور جهان فراهم می کنه !



از مزیت های بزرگی که این سایت داره و میشه گفت اونو از دیگر سایتهای مشابه خارجی و ایرانی جدا کرده میشه به موارد زیر اشاره کرد :
ارسال اس ام اس از طرف گوشي خودتان !
اس ام اس هایی بدون تبلیغات
ارسال اس ام اس به سراسر جهان
امكان ارسال پيام كوتاه در زمان و تاريخ مشخص
امکان ارسال اس ام اس های طولانی
اطلاع از وضعیت پیامهای ارسال شده یا Delivery Report
امکان اضافه کردن دفترچه تلفن
امكان ارسال پيام گروهي
امکان کسب اعتبار از طریق ارسال دعوت نامه برای دوستان خود
مديريت پيامهاي ارسال شده
امكان ارسال پيام كوتاه از طرف نام خود يا ….

براي اطلاع از توضيحات بيشتر و معرفي سايت ادامه مطلب را دنبال كنيد …


حال به شرح هر يك از موارد فوق مي پردازيم :


ارسال اس ام اس از طرف گوشي خودتان ! :

اگر تا به حال از طريق اينترنت اقدام به ارسال پيام كوتاه كرده باشيد ، حتما ديده ايد كه اس ام اس هاي ارسالي شما از طرف شماره اي شبيه 30007985 و يا گزينه هاي مشابه ارسال ميشه كه شماره شركتي است كه از خدمات پيام كوتاه استفاده مي كنيد .

و هميشه SMSهاي شما از طرف آن شركت ارسال مي شود .

اين موضوع چند عيب اساسي دارد و البته يك مزيت !

مزيتش اينه كه شماره موبايل شما مخفي مي مونه و مي تونيد اس ام اس هاي ناشناس ارسال كنيد ….ولي از آنجايي كه خيلي ها جنبه اين كار رو ندارند و اقدام به ايجاد مزاحمت براي ديگران از اين طريق نمودند ، تمامي سايتهاي ايراني در حالت اس ام اس هاي رايگان شماره شما را نيز نمايش مي دهند . پس اگه دنبال سايتي ايراني هستيد كه بتونيد باهاش اس ام اس هاي مخفي و بدون تبليغات و البته رايگان بفرستيد بايد بگم كه چنين چيزي وجود نداره ! چند سايت خارجي نيز اين امكان را داشتند ولي مخابرات ايران اس ام اس هاي ارسالي اونا رو مسدود كرده ….

اما اگر واقعا تو فكرتون اين باشه كه فقط براي اين از اينترنت پيام كوتاه ارسال مي كنيد كه هزينه ارسال پيام كوتاه موبايل رو نديد و يا اينكه چون تايپ با صفحه كليد براي ارسال اس ام اس ، خيلي راحت تره … از اينگونه سايتها استفاده مي كنيد ، سايتي كه قصد معرفي آن را داريم اين آرزوي شما را برآورده مي سازد .

به نظر من ارسال اس ام اس هاي مخفي تنها مزيتش همينه كه بخواهيد كسي رو اذيت كنيد همين ! شما فايده ديگري هم براش مي شناسين ؟

براي من كه ارسال اس ام اس هاي ناشناس اصلا جالب نيست … چون هميشه مي بايست قسمتي از پيامم رو به معرفي خودم اختصاص بدم ….فرض كنيد ، قصد داريد به دوستتان مطلبي را يادآوري كنيد مطمئنا مي بايست در اول يا اخر SMS خود نام خود را نيز ببريد كه شخص متوجه شود SMS را شما براي وي فرستاديد .

(البته با استفاده از يكي ديگر از امكانات اين سايت قادريد تا پيامهاي كوتاه خود را به جاي اينكه از طرف شماره خود بفرستيد از طرف نام خود يا فرد ديگري بفرستيد كه در ادامه به توضيح آن مي پردازيم ….)

اما سايتي كه قصد معرفي آن را داريم به شيوه اي باور نكردني ، اس ام اس را از طرف گوشي شما ارسال مي كند …..

دقيقا مثل اينكه شما با گوشي خودتان اقدام به ارسال SMS كرده ايد …. طرف مقابل شماره ارسال كننده را شماره موبايل شما خواهد ديد …. نه 30000 و غيره ….

اين موضوع براي من خيلي جالب بود … مزيت ديگر اين سايت اينه چون اس ام اس رو از طرف گوشي شما ارسال مي كنه اگر طرف به اس ام اس شما جواب بدهد جواب آن به دستان خواهد رسيد در صورتي كه در ديگر سيستمها به دليل استفاده از شماره هاي شركتهاي ارسال اس ام اس ، پيام در صورت جواب داده شدن به دست شما نمي رسه !

حالا خودتون بگيد ارسال اس ام اس مخفي بهتره يا ارسال اس ام اس از طرف گوشي شما ؟

اس ام اس هایی بدون تبلیغات :

مزیت دوم و بسیارعالی این سایت ، ارسال sms هایی بدون تبلیغات است …. که مطمئنا میتونه جالب باشه . شما خودتون سايتي رو سراغ داريد كه بدون هيچ تبليغي بتونيد اس ام اس رابگان باهاش بزنيد ؟ مطمئنا نه !

اما اين سايت پيام هاي شما را بدون تبليغات ارسال مي كند !

البته در حالت عادي SMS هاي ارسالي حاوي تبليغات است كه شما ميتوانيد با انتخاب گزينه اي تبليغات را حدف كنيد . اين كار Credit بيشتري را مصرق خواهد كرد .


ارسال اس ام اس به سراسر جهان :

مزیت دیگر این سایت امکان ارسال اس ام اس به حدود 190 کشور جهان است … (دقیقا برعکس اکثر سایتهای ایرانی که تنها امکان ارسال پیام کوتاه رو فقط برای ایران دارند) .

امکان ارسال اس ام اس های طولانی :

عیب بزرگ دیگری که اکثر سایتهای اس ام اس ایرانی دارند اینه که شما فقط می توانید اس ام اس هایی با کاراکترهای ازپیش تعریف شده بفرستید . و اگر اس ام اس شما بیشتر از از آن تعداد بشود تنها تا همان محدودیت کاراکتر ارسال خواهد شد و شما مجبورید تا بقیه پیام خود را مجددا برای شخص ارسال کنید . در حالی که در این سایت اگر پیامهای شما بیشتر از كاراكترهاي تعریف شده بشود ، اس ام اس شما به طور اتوماتیک به چند قسمت قسمت می شود … (دقیقا همانند اس ام اس های طولانی که با موبایل ارسال می کنید)
اطلاع از وضعیت پیامهای ارسال شده یا Delivery Report:

یکی دیگر امکانات جالبی که این سایت به شما ارائه می دهد ، امکان اطلاع از وضعیت پیام (Delivery Report) می باشد . توجه داشته باشید که پیامی که در همه سایتها مبنی بر ارسال موفقیت آمیز پیام شما ، پس از ارسال به نمایش در می آید به معنای Delivery Report نمی باشد بلکه آن پیغام تنها شما را از ارسال موفقیت آمیز پیام به سرور سایت مطلع می کند ، نه گزارش پیام رسیده به شخص .

به خاطر همین موضوع است که مثلا شما در سایتی اقدام به ارسال sms می کنید و سایت نیز به شما پیغام می دهد که پیام شما ارسال شده است در حالی که به دليل بروز مشكلاتي ،هیچ وقت آن پیام به دست دوستتان نمی رسد ! (مشکلی که حتما به آن برخورد کرده اید) . همچنین اگر پیام شما با موفقیت ارسال شود ولی مثلا مشترک مورد نظر در دسترس نباشد و یا گوشی فرد خاموش باشد . تنها هنگامی که فرد اس ام اس را مشاهده کند به شما اطلاع می دهد که پیام شما به دست وی رسیده است . تا کنون من تنها در یک سایت ایرانی دیده بودم که Delivery Report خودشو فعال کرده بود .


امکان اضافه کردن دفترچه تلفن

با استفاده از این قابلیت قادرید تا شماره دوستان و آشنایان خود را وارد کرده تا هنگام ارسال SMS برای آنها نیازی به حفظ شماره موبایل و تایپ شماره های آنها نداشته باشید . البته این بخش در اکثر سایتهای ایرانی و خارحي ارائه دهنده SMS نیز وجود دارد .


امکان کسب اعتبار از طریق ارسال دعوت نامه برای دوستان خود :

حتما برای شما نیز این سوال پیش آمده که چه مقدار پیام کوتاه می توان با این سایت ارسال کرد . شما پس از ثبت نام قادر به ارسال تعداد محدودی پیام کوتاه می باشید اما نگران نباشید ، شما می توانید با ارسال دعوت نامه برای دوستانتان برای خود اعتبار کسب کنید . پس زياد نگران نباشيد … خدا بزرگه ….

امكان ارسال پيام كوتاه در زمان و تاريخ مشخص :

يكي ديگر از مزيتهاي جالب اين سايت اينه كه شما مي تونيد يك پيام را هم اكنون ارسال كنيد ولي در زمان و تاريخي مشخص به دست دوستتان برسد !

مثلا فرض كنيد مي خواهيد به مناسبت جشن تولد دوستتان ، يك پيام كوتاه براي وي ارسال كنيد تا در هنگام جشن تولد ، مشاهده كند …..مطمئنا وقتي در كنار دوستتان نشسته ايد و موبايلي نير در دستتان نيست و دوستتان SMS شما را دريافت مي كند ، تعجب خواهد كرد ….

همچنين مي توانيد پيامي را براي نيمه هاي شب براي دوستتان ارسال كنيد تا وي را از خواب بيدار كنيد ! در حالي كه همان موقع شما در خواب هستيد !

و هزاران فكر خفن ديگه كه خودتون بهتر مي دونيد … (دو نقطه دي)


امكان ارسال پيام گروهي :

يكي ديگر از قابليتهاي جالب اين سايت امكان ارسال يك پيام براي تعداد زيادي از دوستانتان است ، مطمئنا اين بخش هنگام ارسال پيامهاي تبريك (مثل سال نو) به دردتون مي خوره .

مديريت پيامهاي ارسال شده :

همچنين در بخش ديگري كه در سايت وجود دارد ، SMS هايي كه قبلا ارسال كرده اي آرشيو شده اند كه قادريد اولا در اين قسمت از وضعيت ارسال پيام آن مطلع شده و آن را از ليست اس ام اس هاي ارسال شده خود پاك كنيد .

البته اين بخش هر 10 روز يكبار به صورت اتوماتيك توسط سايت پاك مي شود

اگر مي خواهيد نمونه اي از پيامهاي كوتاه خود را داشته باشيد ، هنگام ارسال پيام ، با انتخاب گزينه Copy ، يك كپي از پيامي كه ارسال كرديد به ايميل شما ارسال مي شود .

امكان ارسال پيام كوتاه از طرف نام خود يا …. :

يكي ديگر از امكانات بسيار جالب اين سايت ، امكان ارسال پيامهاي كوتاه از طرف نام خود يا هر نام ديگري كه شما تعيين مي كنيد به مخاطب است .

بگذاريد بيشتر توضيح دهم .

به طور مثال فرض كنيد ، در هنگام ارسال تعيين مي كنيد كه پيام كوتاه از طرف نام Shahvar.Net يا هر نام ديگري كه مد نظر داريد ، ارسال شود .

پس از اينكه پيام را ارسال كرديد و فرد پيام را مشاهده نمايد ، به جاي مشاهده شماره ارسال كننده ، نامي را كه شما تعيين كرده بوديد را خواهد ديد ! و هيچ شماره اي را پيدا نخواهد كرد …جالب اينجاست كه اينگونه SMS ها حتي قابل پاسخگويي توسط مخاطب نيست و در صورت Replay كردن فرد با پيغام خطا مواجه مي شود ! (چون شماره اي براي ارسال وجود نداره كه بخواد به اون ارسال بشه )

حتي كساني كه دنبال ارسال پيامهاي كوتاه كاملا مخفي هستند مي تونند با استفاده از قابليت يك پيام واقعا مخفي ارسال كنند …

حتي مي تونيد مثلا نام ارسال كننده رو Amoo بزنيد …. به طور حتم فرد مخاطب فكر مي كند اين پيام را عمويش براي وي ارسال كرده …. ويا هزاران فكر خفن ديگه !

در ضمن بجاي 160 حرف 480 حرف ميتوني SMS بزني باورت ميشه ؟

با توضيحات ارائه داده اگه شما نيز قصد داربد تا از امكانات فوق العاده اين سايت براي ارسال پيامهاي كوتاه خود استفاده كنيد براي ثبت نام مراحل زير را طي كنيد :

براي شروع ثبت نام ابتدا به آدرس http://smscity.com/?rid=525209 مراجعه كنيد
پس از انتخاب كشور ايران و درج شماره تلفن همراه خود (البته بدون صفر اول اون) به پر كردن بقيه گزينه ها بپردازيد .

دقت داشته باشيد پركردن همگي كادرهاي ذكر شده الزامي است و همچنين آدرس ايميل و شماره تلفن خود را به طور صحيح وارد كنيد . زيرا لينك و كد فعال سازي به ترتيب به ايميل و شماره همراهتان ارسال خواهد شد . در آخر مي بايست حتما گزينه I agree with the General Conditions را انتخاب كرده يا به اصطلاح تيك بزنيد.

اگر فرم را به صورت صحيح پر كرده باشيد ، يك ايميل حاوي يك لينك فعال سازي حساب كاربري شما برايتان ارسال مي شود ، كافي است بر روي لينك مورد نظر كليك كنيد ، سپس وارد صفحه اي خواهيد شد كه پس از تاييد آن يك شماره فعال سازي براي تلفن همراهتان ارسال مي گردد ، كافي است آن را در كادر موردنظر درج كنيد.

ضمنا با رفتن به بخش pesonal link يک لينک شبيه آدرس فوق خواهيد داشت که بوسيله آن از طريق عضو گيري براي هر نفر 50 کرديت خواهيد داشت ......
 

RAHVAR

Registered User
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
951
لایک‌ها
453
محل سکونت
زنجان
من اینجا ثبت نام کردم
می خواستم ببینم برا موبایل خودم پول که نمی یاد
یا برا تلفون خونمون
یا همه چی رایگان هستش
بعد از فرستادن دوتا sms یه صفحه باز میشه که میگه باید یکی از چند مورد زیر روانتخاب کنی که در هر گزینه یه مبلغی نوشته که باید یکی شو انتخاب کنی
می خواستم بدونم این چیه ا
 

parsaAA

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 فوریه 2007
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
0
در آغاز کرديت برابر 20 است و اين يعني 2 اس ام اس البته من هنوز با صفحه اي که ميفرماييد روبرو نشدم ولي شما با جذب کردن زير مجموعه امتيازتون بيشتر ميشه به قسمت personal link برويد و لينک خودتون رو به ادليست مسنجر يا به جاهاييکه ميتوانيد بفرستيد.....
 

RAHVAR

Registered User
تاریخ عضویت
22 ژانویه 2007
نوشته‌ها
951
لایک‌ها
453
محل سکونت
زنجان
Choose a package on the bottom of the page, and then click 'order package

این جمله رو نوشته بعد چنتا گزینه که گفتم تو پست قبلی
 
بالا