برگزیده های پرشین تولز

اطلاعاتی مهم در مورد آسانسورها

melinaa

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2018
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
37
سن
35
23.png

آسانسورها یکی از وسایلی هستند که امروزه می‎توان آنها در بسیاری از ساختمان‎ها مشاهده کرد و استفاده از آنها رفت و آمد را در طبقات نختلف ساختمان‎هایی که از واحدها و طبقات زیادی برخوردار هستند بسیار تسهیل کرده است. این نوع وسایل به دلیل آن که در طول ماه بسیار مورد استفاده قرار خواهند گرفت نیاز به بازسازی آسانسور و نگهداری آسانسور هیدرولیک خواهند بود که به شکلی ماهیانه باید به شکلی منظم صورت پذیرد و در این فرآیند باید از افراد که با نام سرویس‎کار آسانسور در حال فعالیت می‎باشند صورت پذیرد.

برای این که خدماتی در خصوص بازسازی آسانسور و یا سرویس آسانسور دریافت کنید می‎توانید با شرکت‎هایی که در این زمینه در حال فعالیت هستند قراردادی را به شکل سالیانه تنظیم نمایید تا به شکلی ماهیانه سرویس‎کار آسانسور که در این زمینه دارای تخصص و تجربه است برای تعمیر و نکهداری آسانسور شما به یاری شما بیاید.

سرویس‎کار آسانسور در هربار بررسی از آسانسور موجود در ساختمان شما مشکلات موجود در این نوع وسیله را شناسایی خواهد کردو در کمترین زمان ممکن اقدام به طرف‎تر کردن آن خواهد پرداخت و در صورتی که قطعه نیاز به تعویض داشته باشد به تعویض آن خواهد پرداخت. توجه هب این نکته ضروری است که در انجام فرآیند بازسازی آسانسور قدیمی و نگهداری آسانسور باید از شرکت‎های معتبر استفاده شود تا این شرکت‎ها برای ارائه خدمات خود در زمینه تعمیر آسانسور و سرویس آسانسور از سرویس‎کار آسانسور که از تجربه و تخصصی بالا در این زمینه برخردار است استفاده نمایند در غیر این صورت ممکن است دجار مشکلاتی در دریافت سرویس از شرکت‎های متفذقه شوید.

البته توجه داشته باشید خدماتی که به شکلی ماهیانه در زمینه بازسازی آسانسور و نگهداری آسانسور به شما ارائه خواهد شد و فردی به شکل ماهیانه برای انجام تعمیر آسانسور و سرویس آسانسور شما به ساختمانتان مراجعه می‎کند هرچند از تجربه بالایی برخوردار باشد به شما این اطمینان را نخواهد داد که در طول ماه هیچ گونه خرابی آسانسور بوجود نخواهد آمد که در صورت وقوع آن حادثه ایجاد خواهد شد. این موضوع سبب می‎شود که همواره در استفاده از این نوع وسیله نقلیه احتیاط کنید و موارد ایمنی موجود در اینباره را جدی بگیرید تا با حادثه‎ای روبرو نشوید. در استفاده از خدمات بازسازی آسانسور و یا سرویس آسانسور به این نکته توجه داشته باشید که افراد زیادی هستند که در این زمنیه به کلاهبرداری خواهند پرداخت.

این افراد با دریافت هزینه‎های زیادی از مشتریان خود در خصوص انجام سرویس‎های ماهیانه به شکلی نمادین به بررسی آسانسور شما خواهند پرداخت اما در واقعیت هیچ گونه بازبینی‎ای توسط این افراد صورت نخواهد گرفت و گاها برای جلوگیری و رفع خرابی آسانسور و سیستن ایمنی آن پل ایجاد خواهند کرد. البته این گونه موارد در زمان‎هایی مشاهده خواهد شد که افراد به جای استفاده از خدمات ماهیانه که به شکلی منظم و در صورت داشتن قردادی قانونی با یک شرکت فعال در این زمینه از خدمات موردی استفاده خواهند کرد و با افرادی تماس خواهند گرفت تنها از آنها یک شماره تماس در اختیار دارند. برای مطالعه ی آشنایی با انواع مختلف تابلو فرمان در آسانسور-قسمت سوم روی لینک کلیک کنید.

نکته قابل توجه در این موارد آن است که بسیاری از افرادی که به این صورت در حال فعالیت می‎باشند از تجربه و تخصص پائینی برخوردار بوده و در صورتی که مشکلی برای خرابی آسانسور شما بوجود آید که این گونه افراد در وقوع آنها نقش داشته‎اند به جز یک شماره تماس اطلاعات دیگری از این شخص در اختیار نخواهید داشت. با توجه به این موضوع که آسانسورها یکی از وسایل پرکاربرد در ساختمان‎ها می‎باشند باید به شکلی منظم و هر ماه مورد بررسی قرار گیرند و این کار باید توسط افراد متخصص و با تجربه صورت پذیرد تا در طول این فرآیند با مشکلی روبرو نشوید.
 
بالا