برگزیده های پرشین تولز

اطلاعات کامل ویزای دبی

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
ویزای دبی Dubai visa و امارات بعنوان مجوز ورود به شیخ نشین امارات متحده عربی و از ضروریات تور دبی و سفر به امارات محسوب می شود.

یکی از ضروریات تور دبی ویزای دبی که به عنوان مجوز ورود به امیر نشین دبی میباشد ویزای دبی که بر خلاف ساير کشورهای جهان توسط اداره مهاجرت و وزارت کار این کشور صادر می شود نه توسط سفارت خانه های امارات در دنيا. تمامی مسافران تور دبی به جز افراد ساکن کشورهای عضو شورای همکاری خليج فارس(عربستان سعودی ، بحرين، کويت، قطرو عمان) می بايستويزای امارات را تهيه نمايند.

dubai_visa_12.jpg


اطلاعات لازم را و آخرین مقررات و تغییرات جهت اخذ ویزاي دبی راکسب نموده و نسبت به تهيه ويزا ی دبی اقدام فرمایید. قبل از سفر با تور دبی نياز به ويزای دبی و روشهای اخذ آن برای مليت های و مسافران کشورهای مختلف، تفاوت بسياری دارد و قوانين مربوط به آن بدون اطلاع قبلی تغيير می کنند.

برای صدور ويزای دبی به هر علتی مثل تجارت، سياحت ،اقامت ،تحصیل و غيره، سازمان، شرکت و يا شخصی در دبی می بايست ضمانت تقاضا کننده ويزاي دبی را به عهده بگيرد و بدين ترتيب عملا و قانونا مسئول همه اعمال مسافر در تور دبی وسفر به دبی شناخته می شوند و بايد مسافر را در تاريخ مقرر از کشور خارج نماید. اين مسئول در امارات متحده به نام "کفيل" مشهور است. لذا برای صدور ويزا دبی ارزان يک کفيل لازم است که واجد شرايط کفالت می باشد.

کفيل در دو صورت می تواند برای مسافر ويزا دبی قیمت درخواست نمايد. اول اينکه از نزديکان مسافر باشد که در اين صورت بايد فرم نسبيت از سفارت مربوطه دريافت کند و يا رابطه تجاری داشته باشد. در روش دوم بر اساس رابطه های کاری و تجاری، سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی می توانند برای مسافر خود درخواست ويزا نمايند. لازم به يادآوری است که ويزای توريستی دبی و يا زيارتی دبی توسط خطوط هوايی، هتل ها و يا آژانس های مسافرتی درخواست می شود (به همین علت برخی ازآژانسهای مسافرتی از کلیه مسافرین تور دوبی خود ضمانت اخذ می نمایند
 
بالا