برگزیده های پرشین تولز

افت مخاطب فصل هشتم «مردگان متحرک» نسبت به فصل گذشته

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
افت مخاطب فصل هشتم «مردگان متحرک» نسبت به فصل گذشته

از روز یک‌شنبه 22 اکتبر، پخش فصل هشتم سریال پرطرفدار «مردگان متحرک» آغاز شد و با کم‌ترین میزان استقبال در پنج سال گذشته از سوی مخاطبان روبرو شد. اپیزود افتتاحیه فصل جدید این سریال تلویزیونی که همزمان صدمین قسمت آن نیز به شمار می‌رود، تنها 11.4 میلیون بیننده داشت که در سال‌های اخیر چنین استقبال سردی از سوی هوادارانش سابقه نداشته است.

آمار اخیر همچنین به این معناست که بعد از فصل دوم و فصل اول، اپیزود افتتاحیه فصل هشتم کم‌ترین تعداد بیننده را داشته است. تا پیش از این، قسمت نخست فصل سوم که در سال 2012 روی آنتن رفت، با 10.8 میلیون بیننده ضعیف‌ترین عملکرد را در جذب مخاطب افتتاحیه به ثبت رسانده بود.

جالب آن که طبق آمار منتشر شده، اپیزود افتتاحیه فصل هشتم بیش‌ترین بخش محتوای شبکه‌های اجتماعی را در میان برنامه‌های غیر ورزشی که یک‌شنبه گذشته روی آنتن رفتند به خود اختصاص داد.

به رغم کسب چنین نتیجه ضعیفی در آغاز فصل هشتم، میانگین نرخ مخاطبان «مردگان متحرک» همچنان به اندازه‌ای است که این سریال را در صف پرطرفدارترین سریال‌های روز دنیا قرار می‌دهد. از سوی دیگر، بحث‌ها و موضوعاتی که در شبکه‌های اجتماعی درباره این سریال مطرح می‌شود حاکی از عملکرد موفق محصول شبکه ای ام سی در میان سریال‌بین‌های حرفه‌ای است.
 
بالا