برگزیده های پرشین تولز

افزایش بازدهی کسب و کار شما

nimarest

Registered User
تاریخ عضویت
16 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
115
لایک‌ها
9
شبکه تخفیفی کارست.
به کمپین تابستانی کارست بپیوندید و کسب و کار خود را رونق ببخشید.

شبکه تخفیفی کارست با در اختیار داشتن بانک ایمیل فعال 3 میلیون ایرانی و 2 میلیون شماره فعال اپراتورهای همراه اول و ایرانسل این امکان را برای طرفین قرارداد خود مهیا کرده است که با عضویت در این شبکه در کمپین تابستانی کارست سود خود را چند برابر کنند.

عملکرد این سایت بدین ترتیب میباشد:

طرف قرارداد با پیوستن به شبکه تخفیفی کارست متعهد میشود که به دارندگان بُن های تخفیفی کارست به میزان مشخصی بسته به سود خود تخفیف ارائه کنند. در عوض کارست طرف قرارداد خود را به مشتریان خود معرفی کرده و آفرهای خاصی را به مشتریان معرفی میکند. این آفرها به روشهای زیر در اختیار مشتریان قرار میگیرند:

ارسال پیامک.

ارسال ایمیل.

معرفی در سایت.

معرفی توسط شبکه گسترده ای نتورک.

عضویت طرف قرارداد در وب سایت شبکه تخفیفی کارست به معنی پذیرش قوانین این سایت و به منزله عقد یک قرارداد رسمی میباشد.


طرف قرارداد متعهد میشود که تنها به دارندگان بُن های تخفیفی کارست تخفیف ارائه کند.


طرف قرارداد میبایستی با دریافت هر بُن تخفیفی آن را در پنل خود در سایت کارست و یا اپلیکیشن اندروید کارست وارد کرده و سبه نام خود باطل کند تا 50 درصد از هزینه بُن خریداری شده توسط مشتری از کارست به حساب طرف قرارداد منظور گردد. به عنوان مثال در صورتی که بخواهد 100 هزار تومان تخفیف ارائه کند میبایستی از مشتری خواسته تا بُن 100 هزاری را از کارست به مبلغ 10 هزار تومان خریداری کند. پس از باطل کردن این بُن مبلغ 5 هزار تومان به حساب طرف قراردادمنظور خواهد شد و طرف قرارداد در پنل خود دسترسی کامل به کلیه گزارشات دارد.


طرف قرارداد میبایستی در محل کسب خود متنی را مبنی بر نمایش طرف قرارداد بودن خود با کارست را قرار دهد که توسط مراجعین به آسانی قابل رویت باشد. همانند مثال های زیر:

"این مکان طرف قرارداد شبکه تخفیفی کارست میباشد" – "این مکان به دارندگان بُن های تخفیفی کارست تخفیف ویژه ارائه میکند" – "این مکان به دارندگان بُن های 5 ستاره کارست تا سقف 50 هزارتومان تخفیف ارائه میکند" و در زیر آن آدرس سایت کارست را ذکر نماید.


طرف قرارداد در صورت تمایل میتواند اپلیکیشن اندروید کارست را دانلود کرده و در تلفن همراه کارکنان خود نصب نماید تا با سرعت بسیار بالایی امکانات پنل کاربری طرف قرارداد را در تلفن همراه خود داشته باشند.این کار باعث تسریع امور خواهد شد.


طرف قرارداد در صورت تمایل میتواند با تماس با کارست درخواست پشتیبانی ویژه کند. این پشتیبانی بدین ترتیب میباشد که کارست در تمامی آفرهای مرتبط به مشتریان, کسب و کار شما را در اولویت اول قرار داده و با برچسب اطمینان به مشتریان پیشنهاد میکندکه حتما از شما بازدید کنند.


در صورتی که طرف قراردادی قصد اسپانسری شبکه تخفیفی کارست را داشته باشد, سایت کارست 50% تبلیغات خود به مشتریانش را به اسپانسر تعلق داده بخش یک سوم بالایی سایت خود را به اسپانسر خود اختصاص میدهد که این امر موجب برند سازی اسپانسر و سود کلان اسپانسر خواهد شد. خدماتی که به اسپانسر ارائه میشوند به صورت وی آی پی بوده و در اولویت اول میباشند.


طرف قرارداد میتواند نصب اپلیکیشن کارست و یا مراجعه به سایت کارست و دریافت کوپن تخفیف را به مشتریان خود پیشنهاد دهد.


طرفین قراردادی که بیشترین بُن تخفیفی را در پنل خود باطل کنند در پایان هر هفته از هدیه ویژه کاملا رایگان 2 روز تبلیغ ایمیلی و پیامکی به 500 هزارنفر برخوردار خواهند شد.


اطلاعات بیشتر در سایتمان موجود میباشد:

www.karest.com

دانلود اپلیکیشن اندروید کارست:

www.karest.com/downloads/karest.apk

آدرس:

اردبیل - خیابان عطائی - عطائی 9 - شبکه تخفیفی کارست

شماره های تماس: 04533246117 – 04533524732 – 09148816828

ما از هرگونه پیشنهاد سازنده ای استقبال میکنیم.
 
بالا