برگزیده های پرشین تولز

افزایش بازدید سایت شما و بهبود رنک الکسا با قیمت مناسب

Farid_sdt

Registered User
تاریخ عضویت
3 آگوست 2016
نوشته‌ها
114
لایک‌ها
23
بسمه تعالی

برای گسترش کار به صورت حرفه ای تر در حوزه وبسایت ، اینجانب تصمیم به انجام کار جدیدی گرفتم و تصمیم این بوده که علاوه بر کار حال حاظر بنده که مدیریت محتواست ، برای سرعت بیشتر پیشرفت مشتریان ، افزایش بازدید به صورت منظم و روزانه نیز دهم و به همین دلیل ، استارت جدید زده شد و پروژه جدید نیز به اتمام رسید ( 2 روز پیش ). قصد عمومی کردن و فروش عمومی در ابتدا امر نبوده ، ولی در حال حاظر ، تصمیم گرفتم تا کاری کنم که همه دوستان بتونند از این امکان استفاده کنند و منحصرا مختص مشتریان بنده نباشه.

طی این فرآیند ، برای اینکه مثل بسیاری از افراد دیگر ، رنک الکسای شما به صورت موقت بهبود پیدا کند و بعد از اون ، رنکتون از بین بره ، طی تحقیقات بنده حقیر ، تصمیم بر آن شد تا بازدید ها به صورت روزانه برای شما ارسال شود تا بتونید شاهد بهبود رنک سایتتون به مرور باشید و ارزش سایت خودتون رو بالا ببرید.

به شخصه ، هیچوقت پیشنهاد نمی کنم بازدید هارو به صورت تعدادی خرید کنید ، چراکه باعث میشه شخص فروشنده ، تعداد زیادی فیک بزنه. بنده نیز به صورت تعداد کار نخواهم کرد و روزانه/هفتگی/ماهانه با تمامی دوستان کار خواهم کرد.

نمونه افزایش بازدید در 2 روز گذشته از یکی از سایت ها قرار داده شده است تا دوستان قادر باشند کیفیت کار رو مشاهده کنند. رنک این سایت نیز در 2 روز اخیر ، حدود 2200 بهبود داشته. دوستانی که با بنده آشنایی دارند هم مطلع هستند که هیچ گاه ، هیچ کاری به ضرر مشتری انجام نخواهم داد و تمامی کار ها و مشاوره ها ( که همیشه رایگان هستند ) بر اساس تحقیقات بوده است. ضمانت بازگشت وجه نیز به شما داده می شود در صورت نارضایتی به صورت زیر :
تا 2 روز پس از سفارش : تمام مبلغ
یک هفته پس از سفارش : 50% مبلغ
10 روز پس از سفارش : 25% مبلغ


تعرفه کار نیز به این صورت خواهد بود :
روزانه : 10 هزار تومان
هفتگی : 50 هزار تومان
ماهیانه : 100 هزار تومان

----------

نمونه عکس از افزایش بازدید قرار داده شد.

در صورتی که هزینه ها برای شما مقدور نیست ، از طریق تلگرام در تماس باشید و حدود هزینه مد نظر خود را ارسال کنید تا برایتان بهترین پیشنهاد ممکنه ارسال شود تا انشالله قادر باشم رضایت شما را نیز جلب کنم.

دوستان عزیز ، این رو هم عرض کنم که بنده به تنهایی کار می کنم و تمام موارد پشتیبانی نیز با خود بنده خواهد بود و اکثریت تایم روز همانطور که تا الآن مشاهده کرده اند بعضی از دوستان زیر 1 ساعت خواهد بود ، نیازی به پرسش دوباره در این مورد نیست.

نکات نیاز به ذکر :

1- در صورتی که وبسایت خود را طبق قوانینی که پیش از خرید خدمتتان اعلام می شود ( سایت ها متفاوت اند ) ، آپدیت نکنید ، شاهد بهبود رنک نخواهید بود.

2- در صورت قطعی هاست شما ، رنک شما افت خواهد کرد.

3- پیشنهاد می شود از هاست پربازدید استفاده کنید تا به مشکل نخورید.

راه های ارتباطی :
تلگرام : t.me/farid_sdt
تماس و پیامک : 09307924292

rank.png
 

Farid_sdt

Registered User
تاریخ عضویت
3 آگوست 2016
نوشته‌ها
114
لایک‌ها
23
درود. 2 عدد سفارش با قیمت ماهیانه 50 هزار تومان قابل ثبت می باشد. امکان بازگشت وجه در صورت نارضایتی نیز وجود دارد.
 
بالا