برگزیده های پرشین تولز

افزایش بازدید وب سایت به کمک راهکارهای عملی

danielhj

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2016
نوشته‌ها
35
لایک‌ها
11
سن
33
محل سکونت
تهران
تفاوتی ندارد که شما چه هدفی از طراحی سایت خود دارید، چون در هر صورت هدف شما با افزایش ترافیک وب سایت محقق خواهد شد.بعد از در نظر گرفتن نقشه راه خود برای حضور در دنیای مجازی و راه انداختن کسب و کار آنلاین خود، بدون جذب مخاطب بهره وری نخواهید داشت، چون طراحی سایت فروشگاهی و یا هرگونه کاربری دیگر به منظور معرفی به کاربران صورت می گیرد و بدون محقق شدن افزایش ترافیک وب سایت، کاری جز رها کردن چندین صفحه وب میان میلیون ها صفحه وب موجود در دنیای اینترنت انجام نداده اید.

افزایش ترافیک وب سایت چگونه صورت می گیرد؟


راهکارهای گوناگونی توسط بهترین وب مسترهای دنیا برای این کار ارائه شده است.حاصل تجارب آن ها استفاده از ترفندهایی برای افزایش ترافیک وب سایت است که در ادامه به بیان آن ها خواهیم پرداخت.


در نظر داشته باشید که صرفا به کار بستن تنها یکی از این موارد تاثیر چندانی در بهبود وضعیت شما نخواهد داشت و می بایست تمامی و یا بیشتر آن ها را به کار ببرید.

در حوزه تخصصی خود پیشرو باشید
تمرکز بیشتری بر روی زمینه‌ فعالیت خود داشته باشید و از اخبار جدید آن حوزه به هیچ وجه بی اطلاع نمانده و همیشه بروز باشید.
حال، نوشته های خود را به نحوی مدیریت کنید که برای هر دو دسته افراد حرفه ای و مبتدی قابل استفاده باشد.فراموش نکنید که پیچاندن مطالب و استفاده از اصطلاخات دشوار، هیچ کمکی به افزایش ترافیک وب سایت نخواهد کرد، در عوض مطالب ساده ‌تر همواره رتبه‌ بهتری در موتورهای جستجو می‌ آورند.از آنجائیکه کاربران همواره دنبال مطلبی هستند که راحت تر و زود‌تر مشکلشان را حل کند، این موضوع کاملا منطقی است.

کاربران از یکنواختی بیزارند
کاربران از یکنواختی و تکرار بیزارند، از این رو هر از گاهی به نوشتن مطالبی مخالف افکار و باور های عمومی بپردازید.این حرکت از با برانگیختن نظر کاربران، افزایش ترافیک وب سایت را رقم خواهد زد.
این کار را می توانید با آوردن مصداق هایی در مورد باورهای عمومی اشتباه در موضوعی مشخص و یا حتی به چالش کشیدن افکار صحیح انجام دهید.

وب سایت چند زبانه و افزایش ترافیک وب سایت
با قرار دادن یک افزونه‌ مترجم و یا بهتر از آن، طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه به کسانی که با زبان شما آشنایی ندارند نیز اجازه بدهید تا از مطالب شما بهره ببرند.این کار یکی از مصداق های واقعی حرفه ای ظاهر شدن در دنیای وب است، از همین رو مخاطبان بسیاری را از سراسر دنیا به سوی خود جذب خواهید کرد که نتیحه آن نیز کاملا مشخص است، افزایش ترافیک وب سایت آن هم به میزانی قابل توجه!

افزایش ترافیک وب سایت با اتکا بر خبرنامه ها
تمرکز خوبی بر روی خبر نامه ها و بازاریابی ایمیلی در طراحی سایت داشته باشید، چون طبق تجربه بهترین وب مسترها، نتیجه‌ خوبی در افزایش ترافیک وب سایت عایدتان خواهد شد.عناوین داغ ترین مطالب خود را ایمیل ها به همراه لینک مطلب مورد نظر ارسال کنید تا شاهد بهبود وضعیت بازدید از وب سایت خود باشید.

پرتلاطم و چالش برانگیز ظاهر شوید
وب سایت خود را به تلاطم بیندازید و تا افزایش ترافیک وب سایت باور نکردنی ای داشته باشید.باید کاربران خود را مجبور کنید تا روزانه چند مرتبه به وب سایت شما سر بزنند.



به عنوان نمونه بعد از نوشتن مطالب جنجالی و چالش بر انگیز، از بازدیدکنندگان سوال بپرسید و بحث راه بیندازید.

افزایش ترافیک وب سایت با ثبت آدرس در هر گوشه کنار
هر جا که می‌توانید آدرس وب سایت خود را ثبت کنید.البته به قوانین مربوط به سئو نیز دقت کنید و سعی نکنید تا با گذاشتن لینکی از وب سایت خود در وب سایت های بسیار ضعیف، رتبه خود را تنزل بخشید! به عنوان نمنه در وب سایت های گوناگون نظرات مفیدی در مورد مطالب مربوطه گذاشته و در زیر آن آدرس وب سایت خود را قرار دهید.با انجام دادن این کار آن هم به دفعات، تاثیر خوبی در افزایش ترافیک وب سایت خود مشاهده خواهید کرد.
همچنین می توانید در سربرگ های کاری، کارت ویزیت، بالای نامه ها، انتهای ایمیل ها و حتی روی ماشین خود (!) آدرس سایت را بنویسید.

کمیت و کیفیت را با هم رعایت کنید
اگرچه کنترل کیفی مطالب منتشر شده اهمیت بسیاری در رتبه بندی و افزایش ترافیک وب سایت شما دارد، اما رعایت این مهم نباید از نظر تولید کمی مطالب بازدارنده باشد.


روزی ۳ تا ۵ مطلب منتشر کرده و سرویس های مختلف را با پینگ کردن مطلع کنید.نظر سنجی بگذارید و نظر بازدید کنندگان را بپرسید ، ابزار رایگان به آنها بدهید و در نهایت کاری کنید که آنها دوباره برگردند و با دوستانشان راجع به شما صحبت کنند.

شبکه های اجتماعی و افزایش ترافیک وب سایت
شبکه های اجتماعی چند سالی است که جای پای خود را به خوبی در میان کاربران اینترنت باز کرده اند و کمتر کسی پیدا می شود که حداقل در یک یا دو تا از آن ها عضو نباشد.این موضوع پس از افزایش استفاده از گوشی های هوشمند و روی کار آمدن شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل مانند تلگرام، بسیار پررنگ تر شده است.با فعالیت مناسب در شبکه های اجتماعی قادر خواهید بود تا افزایش ترافیک وب سایت بسیار زیادی داشته باشید.
پس، بهترین عناوین مطالب خود را به همراه لینک مطالعه کامل مطلب در شبکه های اجتماعی قرار دهید.
 

teknikalweb

Registered User
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2016
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
13
سلام عزیزان
از اونجایی که افزایش ورودی از گوگل با افزایش ترافیک رابطه مستقیم داره شما رو به مطالعه یک مقاله خوب در زمینه سئو دعوت میکنم از لینک روبرو : سئو وبسایت
 
بالا