برگزیده های پرشین تولز

افزایش قد، تا 40 سالگی، حتی برای بلند قامتان (حتما بخوانید)

poole-irani.blogfa.com

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2013
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
24
با سلام خدمت شما دوستان گرامی

حتما می دانید که قد و قامت بلند تر در افزایش اعتماد به نفس، بدست آوردن توفیقات اجتماعی بیشتر همچون کسب یک موقعیت شغلی بهتر، وهمچنین در ابعاد شخصی زندگی همچون کسب موقعیت های بهتری برای ازدواج و نیز شیک پوشی و زیبا به نظر رسیدن بشدت تأثیر گذار است.
لکن اینکه آیا می شود بعد از اتمام سنین رشد دچار افزایش قد شد؟ بیشتر خوراک تبلیغاتی شرکتهای سودجو شده تا اینکه واقعا جامه عملی به خود پوشانیده شود. شرکتهایی که فقط به فکر فروش قرص ها و داروها و ابزارهای بی اثر خود هستند و تقریبا باور عمومی جامعه نیز اکنون دست این شرکتها را خوانده و اکثر باور عمومی جامعه بر این است که افزایش قد پس از اتمام سن رشد اتفاق نخواهد افتاد مگر نهایتا با صرف هزینه های بالای جراحی.

اما اگر صبور باشید و تا آخر این پست مطالعه کنید، من باور شما را تغییر می دهم و شما رو به دنیای جدیدی از باور حقیقی مبنی بر اینکه بدن هوشمند شما به خواسته شما مبنی بر افزایش قد بدون حتی مصرف یک قرص و یا یک ابزار پاسخی مثبتی خواهد داد که حتی عمل جراحی هم نمی تواند تا این حجم اثر را در افزایش قد شما داشته باشد. صحبت از عمل جراحی شد، بد نیست به تصویر زیر نگاه کنید که بعد از عمل تا چند ماه مجبور هستید به شکل یک انسان معلول زندگی کنید


همانطور که در تصویر بالا می بینید ، بیشتر جراحان افزایش قد در حد 6 سانتیمتر بیشتر را توصیه نمی کنند، آنهم با صرف هزینه های بسیار بالا

حال سوال اینجاست، اگر بخواهیم قید جراحی را بزنیم ، آیا امید دیگری برای افزایش قد بعد از اتمام سنین رشد وجود دارد؟
پاسخ من به شما 100% بله هست. آیا بدن انسان که اینقد هوشمند است که خود را درمان می کند، را ناتوان از افزایش قد می پندارید؟ اگر تصور شما اینچنین است که بدن انسان قادر به انجام چنین کاری نیست، سخت در اشتباهید.

بدن شما آنقدر قدرتمند است که بدون دارو، بدون جراحی و بدون استفاده از هر ابزار اضافی به اراده شما مبنی بر افزایش قد شما پاسخ می دهد. فقط کافیست که شما برابر دستور العمل بنده به بدنتان خوراک حرکتی بدهید و آن وقت بعد از یک ماه و نیم شاهد تغییرات خواهید بود و در پایان ماه سوم بسته به قد، وزن، جنسیت و سن بین 5 تا 12 سانتیمتر رشد را شاهد باشید.

برای اثبات این امر بهتر است تصاویری از مشتریان پکیج افزایش قد (قبل و بعد استفاده از پکیج ) را مشاهده کنید که برخی از تصاویر زیرحتی مربوط به پایان ماه دوم است:


همانطور که می بینید این افراد با استفاده از این پکیج و فقط برابر تمرینات حرکتی روزانه موفق شده اند بعد از حتی 2ماه به افزایش قدهای چشمگیری نائل آیند. ضمن اینکه همانطور که در تصاویر فوق مشهود است، به غیر از افزایش قد دچاز اصلاح ساختاری قامت شده اند و بدنشان بسیار صاف تغییر پیدا کرده است که در شیک پوشی و خوش لباسی (مخصوصا برای خانم ها) اثر شگرفی ایجاد خواهد کرد.

اما اگر شما یک شخص قد متوسط و قد بلند هستید و این سوال برای شما مطرح است که آیا با استفاده از این پکیج می توانید چند سانت دیگر رشد کنید؟ پاسخ برای شما نیز مثبت است.

حال با این توضیحات اگر کنجکاو هستید که دقیقا این پکیج چه هست و با شما چه می کند؟ با آی دی تلگرامی ادمین کانال فوق ارتباط برقرار کنید:
آی دی امین کانال:
https://t.me/rooyeshejadid

آدرس کانال تخصصی افزایش قد:
https://t.me/roshdinovin

لینک خرید آنلاین پکیج :
https://idpay.ir/roshdenovin/file/39098
(لینک فوق حاوی فایل دستور العمل هفتگی حرکات است و فایلهای ویدئویی پکیج پس از خرید آنلاین بصورت تلگرامی ارسال می شود برای مشتری)

ضمنا به جهت اطمینان مشتریان از اثر پکیج مربوطه ، پکیج با ضمانت بازگشت وجه درصورت عدم اثرگذاری (مشروط به شرایط مندرج در کانال) ارائه می شود که از این حیث در بین تمامی تبلیغات و محصولات افزایش قد که در اینترنت و شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شود، منحصر به فرد می باشد.

حال این گوی و این میدان که آیا می خواهید با بد بینی با قد فعلی خود زندگی کنید؟ یا اینکه با باوری جدید به معجزه بدن خود، قامتی جدید را برای ادامه زندگی خود برگزینید؟
فقط اگر انتخاب شما گزینه اول است، قبلش به دو تصویر زیر نگاه کنید و به احساسی که در شما شکل می گیرد خوب بیندیشید. یاحق






 

poole-irani.blogfa.com

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2013
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
24
پکیج افزایش قد ارتقاء یافت.
اکنون دیگر انجام حرکات روزانه صرفا باعث افزایش قد شما نخواهد شد. بلکه در نسخه ارتقا یافته این پکیج، حال دیگر ضمیر ناخودآگاه شما نیز درگیر افزایش قد شما خواهد شد و صفحات رشد شما نیز مجددا بازخواهد شد و هرمون رشد در بدن شما جاری خواهد گردید. با استفاده از مجموع روشهای این پکیج، این پکیج قدرتمند ترین و موثر ترین پکیج افزایش قد در نیا (حتی بالاتر از روش جراحی) خواهد بود.
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,749
لایک‌ها
14,013
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️
با ورزش بعد از بلوغ میشه تا اندک مقداری قد کشید که کاملا موقتی هست با کمی شل گرفتن و قوز کردن از قبل هم کوتاه تر میشید
این که بین مهره های کمر فاصله ایجاد بشه دائمی نیست
فقط و فقط رشد استخوان افزایش قد دائمی حساب میشه
جوابی برای این حرف من دارید؟!
 

poole-irani.blogfa.com

Registered User
تاریخ عضویت
3 آپریل 2013
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
24
با ورزش بعد از بلوغ میشه تا اندک مقداری قد کشید که کاملا موقتی هست با کمی شل گرفتن و قوز کردن از قبل هم کوتاه تر میشید
این که بین مهره های کمر فاصله ایجاد بشه دائمی نیست
فقط و فقط رشد استخوان افزایش قد دائمی حساب میشه
جوابی برای این حرف من دارید؟!
پاسخ به این سوال در چند جهت قابل پاسخ است.
1) برخلاف تصور عوام که فکر می کنند رشد طولی فقط و فقط به صرف ترشح هرمون رشد در بدن اتفاق می افتد و پس از توقف ترشح هرمون رشد در بدن دیگر نمی توان هیچ رشد طولی ایجاد کرد، باید گفت که ماهیچه ها ارتباط محکمی با استخوانها برقرار کرده اند. زمانیکه شما طی دستور العمل کششی ، به ماهیچه ها فشار می آورید، این فشار به استخوانهای طولی نیز منتقل می شود که استخوان مجبور به تکثیر سلولی برای افزایش طول خود برای رهایی از این فشار می کند. پس اگر استخوان موفق به سلول سازی داخلی کند، نه تنها افزایش قد شما دائمی هست، بلکه برای پیشگیری از پوکی استخوان نیز به خود کمک کردید.
2) بخشی از اثرات این پکیج مربوط به ضخیم کردن دیسک ها و غضروف های بین استخوانی است. ما در طول قامت خود از مچ پا تا آخرین مهره گردن، دیسکها و غضروف های زیادی داریم که با استفاده از ضخیم کردن این دیسک ها و غضروفها نه تنها از سائیدگی مفاصل استخوانی روی هم جلوگیری میشود، بلکه به طول شما نیز اضافه می شود. (این امر تنها با کهولت سن ممکن است اندکی کم شود که یک مسئله طبیعی است و ربطی به نقصان اثر پکیج ندارد . چرا که کاهش ضخامت دیسکها و در هم رفتن استخوانها که موجب کوتاهی قد می شود در همه انسانها و در کهولت سن اتفاق می افتد)
3) بخش دیگری از اثرات این پکیج، اصلاح ساختاری طول همچون برطرف شدن عوارضی همچون سر به جلو، افتادگی شانه و کتف، کاهش قوس کمر، برطرف شدن عارضه پا پرانتزی (یا پا ضربدری) می شود که حذف این منحنی های اضافی در بدن باعث اضافه شدن به قد می شود. (مطلبی که شما فرمودید در اینجا با افزایش سن و آن هم در یک بازه طولانی صادق است . و الا اینطور که شما می گویید با کنارگذاشتن انجام حرکات بلافاصله بازگشت به حالت قبل اتفاق می افتد، به هیچ عنوان صادق نیست. ضمن اینکه زمانیکه این اصلاح در بدن شخص ایجاد شود، شخص با آن کاملا مثل وضع فعلی کنار آمده و اصلا احتیاج به ژست گرفتنی نیست که به قول شما با شل گرفتن بدن، مجددا قد کوتاه شود. چون هیچ کدام از ما بدن و شانه های خود را شل نمی کنیم بلکه در نهایت راحتی هستیم. پس از اصلاح بدن نیز این راحتی با حذف قوس های اضافی وجود داشته و لذا کاهش قد مگر در طول چندین سال پشت میز نشینی مداوم و کهولت سن بخواهد برگردد که این برای همه انسانها در کهولت سن یا چندین سال پشت میز نشینی و کار مداوم با کامپیوتر آن هم برای چندین ساعت در روز و بدون اضافه کردن وعده های ورزشی کاملا وارد و صادق است و دلیلی بر نقصان اثر در پکیج افزایش قد ما نیست.)
4) مورد دیگری که جدیدا به پک افزایش قد ما اضافه شده و با احتمال بسیار قوی در اثر گذاری فعلا بر روی افراد مرحله آزمایشی خود را سپری میکند و بر اساس کارنامه اثربخشی آن بر روی افراد ظرف 4ماه آینده می توانیم به عنوان یک اثر قطعی دیگر از اثرات پکیج افزایش قد روش حساب کنیم، این است که با استفاده از این روش تکمیلی، سعی شده است تا برای رشد، ناخودآگاه شخص نیز برای بازکردن صفحات رشد و ترشح هرمون رشد درگیر شود که احتمال جواب گرفتن از آن نیز بسیار محتمل خواهد بود.
 
بالا