برگزیده های پرشین تولز

افزایش لایک تلگرام - خرید رای نظرسنجی

fatemehmohammadinia70

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 می 2018
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
31
همانطور که میدانید چندی پیش قابلیت لایک هم به تلگرام اضافه شده است و خیلیا در مسابقات مختلف به دنبال بالابردن لایک و افزایش لایک تلگرام واقعی یا فیک برای زیاد کردن رای نظرسنجی هستند، حالا برای خرید لایک تلگرام و افزایش تعداد لایك مسابقه و چالش عکس یا پست چیکار کنیم؟ ترفند و روش جمع کردن رای برای یک پست در کانال چقدر زمان میبره؟ در حالت عادی باید بسیار تلاش کنید یا خریدن تنها راه چاره است.

ربات های لایک تلگرام هم به صورت رسمی و هم به صورت غیر رسمی وجود دارند ولی ربات اصلی را در اینجا میتوانید استارت کنید و اکثر کانال ها هم از این بات برای مسابقات نظرسنجی استفاده میکنند. بسیاری از کانال های انتخاباتی یا شهرستانی و … ملاک برنده شدن در رای گیری تلگرام و یا … را این میدانند که شما بتوانیدبالا بردن لایک نسبت به سایر گزینه ها رای بیشتری جمع آوری کنید و در بعضی پست ها هر عکسی که زیرش عدد بیشتر نشون بده برنده است. هر شخص و یا هر شماره میتواند یک رای اضافه کند و برای افزایش رای در تلگرام و اضافه کردن مثلا 60 تا رای باید شصت نفر بر روی گزینه مورد نظر لایک کنند تا آمار آن افزایش یابد. یک شخص دوبار نمیتواند یک پست را لایک کند ولی میتواند چندین پست را لایک کند هم چنین با دوبار ضربه زدن بر روی گزینه ی مورد نظر اون رای پاک میشود پس سعی کنید یکبار لمس کنید.

در بعضی مسابقات و رای گیری های تلگرامی بعضی افراد آنقدر تعداد لایک آنها بالا است که نمیتوانید به تنهایی به آن ها برسید و باید عکس را در بین دوستان و آشنایان پخش کنید تا بتوانید به آنها برسید و یا برای بالا بردن like در گروهها و کانال ها پخش کنید ولی اینکار نسبت به جمع کردن یازدید ها سختر است چون شخص باید وارد کانال شود و سپس اقدام به لایک کند و خیلیا هم اهمییتی نمیدهند که اینکارو انجام دهند پس باید به پی وی افراد مختلف ارسال کنید که آن هم با وجود محدودیت های تلگرام و امکان ریپورت شدن اصلا راه خوبی به نظر نمیرسد. پس چاره کار چیست و چگونه باید ترفند این کارو انجام دهیم؟

در این پیامرسان 200 میلیونی ما میتوانیم در نظر سنجی ها و رای گیری ها به شما کمک کنیم و لایک شما را افزایش دهیم. برای خرید لایک تلگرام و زیاد کردن لایک تلگرام و افزایش لایک در تلگرام میتوانید با ما در ارتباط باشید.


https://like98.ir
 
بالا