برگزیده های پرشین تولز

افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس wp rocket 2.8.23 فارسی

rezajaf

Registered User
تاریخ عضویت
15 نوامبر 2009
نوشته‌ها
177
لایک‌ها
23
محل سکونت
خوزستان
افزونه WP ROCKET بهترین افزونه ای است که برای افزایش سرعت سایت های وردپرسی ساخته شده است که میتوانم به شما یقین بدهم که اگر فقط هم به عکس های مقایسه این افزونه با افزونه های دیگر نگاهی مختصر بیندازید کاملا به قدرت این افزونه پی خواهید برد که میتواند زمان لود سایت شما را کاهش بدهد و هم با امکانات بینظیری که دارد میتواند از پهنای باند شما کاسته و در هزینه های شما هم صرفه جویی کند .
ros8h2wf3oo5.jpg

افزایش سرعت سایت وردپرس افزونه WP Rocket


این افزونه از دیگر افزونه های موجود در اینترنت مقام بالاتری دارد که به دلایل سیاری توانسته است به این مقام و رتبه برسد که برای مثال چنتا از انها را میتوان پنل تنظیات اسان به همراه قدرت و افزایش سرعت سایت فقط با زدن یک دکمه و اینکه سرعت سایت هم برای مدیر سایت و هم برای کاربران مهم هست و هم درسئوی سایت تاثیر گذار میباشد .


کش و ذخیره ساز صفحات
wp-rocket-cache.png


افزونه WP ROCKET دارای قابلیت کش و ذخیره سازی صفحات میباشد که این امکان را فراهم میسازد که کاربر برای دومین باری که میخواهد یک صفحه را باز کند صفحه با سرعت بیشتر و حجم کمتر لود میشود که باعث راحتی کاربر و کاهش استفاده از پهنای باند میشود .



کش پیش بارگذار
wp-rocket-preload.png

کش پیش بارگذار یکی دیگر از قابلیت های خوب افزونه راکت وردپرس میباشد که با کش کردن صفحات سایت قبل از بارگزاری باعث افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو میشود .



افزایش سرعت لود تصاویر و ویدئو ها
wp-rocket-lazyload.png


این هم یک قابلیت واقعا خوب از این افزونه میباشد که از زمانی که کاربر به عکس نزدیک نشود یعنی با اسکرول سایت به پایین سایت حرکت نکند عکس بارگذاری نمیشوند که باعث میشود سرعت سایت افزایش و راحتی کار کاربران میشود .



فشرده سازی فایل های استاتیک
wp-rocket-compression.png


در هر سایت وردپرسی همواره فایل های css و js فراوانی یافت میشود که از سرعت سایت میکاهد و این افزونه کاربری به صورت حرفه ای و فوق العاده میتواند به سادگی این فایل ها را بهینه سازی کند و سرعت ساییت شما را چند برابر کند .



توسعه اسان توسط توسعه دهندگان وب
wp-rocket-developer.png


افزونه wp Rocket یک افزونه ای است که به صور متن باز کد نویسی شده است که طراحان وب بتوانند با کمترین دانش کد نویسی این افزونه را ویرایش یا حتی توسعه بدهند .

wp-rocket-admin.jpg


با توجه به توضیحاتی که دادم و مقایسه ای که قرار دادم حتما متوجه شدید که این افزونه بهترین افزونه ممکن برای افزایش سایت شماست .

دانلود
 
بالا