برگزیده های پرشین تولز

افزونه رنک مث

rezaaadimi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 جولای 2022
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
1
سن
27
افزونه رنک مث چیست؟
به طور کلی اگر راجع به افزونه بخواهیم بگوییم. افزونه ها مجموعه برنامه های کوچک کاربردی هستند که برای بهبود عملکرد وب سایت مورد استفاده قرار میگیرند. خب رنک مث هم جز همین برنامه کاربردی است که کاربردهای خاص خودشو داره. رنک مث افزونه سئو وردپرس است که برای بهبود سئو مورد استفاده قرار میگیرد.

دلیل محبوبیت رنک مث
رنک مث نسبت به مابقی افزونه های مدیریت سئو یک دفعه دارای محبوبیت زیادی شد که خب بی شک دلایل زیادی پشت این محبوبیت است. یکی از دلایل محبوبیت آن این بود که نسبت به دیگر افزونه ها در ورژن رایگانش خدمات بیشتری به کاربران ارائه داده است به همین دلیل امتیاز بالایی در پنل وردپرس گرفته است.
برای مثال در نسخه غیر رایگانش شما امکان این رو دارید که از 5 کلمه کلیدی استفاده کنید که خب این امکان در بقیه افزونه ها قابل استفاده نیست. امکان استفاده از شمارنده لینک ها برای شما فعال است. یعنی برای هبود سئو onpage شما به راحتی میتونید تعداد لینک های به بقیه مقالات را داده اید رو مشاهده کنید.
استفاده از گوگل انالتیکس در نسخه غیر رایگان این افزونه فعال است که شما به راحتی میتونید از آن سئو وب سایت خودتون رو انالیز کنید و بهبود ببخشید.
استفاده از برِدکرامب هم برای شما فعال میباشد.
ایجاد نقشه سایت هم یکی از مزایای استفاده از رنک مث که به صورت خودکار بعداز فعال سازی تمامی صفحاتی که به وب سایت اضافه میکنید در نقشه سایت ثبت خواهد شد.

خدماتی در نسخه غیر رایگان ارائه میدهد
نشان داده رتبه هر کلمه کلیدی
استفاده از اسکیماهای پیشرفته
اضافه کردن چندسئو محلی
اضافه کردن خودکار واترمارک به تصاویر
 
بالا