برگزیده های پرشین تولز

المپیک لندن2012 با شبکه GEM sport فارسی یا شبکه دیجیتال ورزش؟

Love_life

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2010
نوشته‌ها
3,810
لایک‌ها
975
محل سکونت
دور نیست
شبکه رایگان رو هاتبرد یا یوتل یا عرب کسی سراغ داره ؟
 

WISE

Registered User
تاریخ عضویت
8 فوریه 2006
نوشته‌ها
2,223
لایک‌ها
6,739
محل سکونت
Cruel World
شبکه رایگان رو هاتبرد یا یوتل یا عرب کسی سراغ داره ؟

من سراغ دارم
laughing.png



عرب : 12130 / v / 27500
پکیج dubai sport
هات : zdf - فقط افتتاحیه
 

Love_life

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2010
نوشته‌ها
3,810
لایک‌ها
975
محل سکونت
دور نیست
ماشالا . يه دفعه پول 3 تا ال ام بي رو ميدادي يه ديش گردون ميگرفتي ديگه :D

من خودم فقط هاتبرد رو دارم ، که متاسفانه رسیور ندارم :( !

من سراغ دارم
laughing.png



عرب : 12130 / v / 27500
پکیج dubai sport
هات : zdf - فقط افتتاحیه

ممنون

دبی اسپورت 7 شبکه رایگان رو عرب داره
12130 v 27500

ممنون
 

tanhai

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2009
نوشته‌ها
456
لایک‌ها
16
هر سایتی یک ساعتی رو اعلام کرده؛ همه از خبر گزاری فارس نقل قول کردند(از ساعت 23 تا 24 شب) :lol:
خوش به حال آنان که 3 بعدی تماشا می کنند

رقابت کمانداران ايران پيش از مراسم افتتاحيه
================
بالای سایت رسمی المپیک زمان داره(شمارنده معکوس داره)
http://www.london2012.com/

ترجمه سایت رسمی
 

tanhai

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2009
نوشته‌ها
456
لایک‌ها
16
تعداد شبکه های ماهواره ای جهان اعلام شد


در سال 2011 بیش از 32 هزار و 140 شبکه ماهواره ای و نیز 138 شبکه پولی از طریق اپراتورهای ماهواره ای فعال توسط 38 اپراتور فعال در سراسر جهان پخش برنامه داشته اند.
در دو سال آینده تعداد اپراتورهای فعال در بخش ماهواره ای به 47 خواهد رسید
============
در ایران با دیش گردان چندتاشون میشه گرفت؛آیا؟
 

aria_ tehran

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,048
لایک‌ها
23,518
معلومه دیگه شبکه دیجیتال ورزش
 

tanhai

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2009
نوشته‌ها
456
لایک‌ها
16
حق پخش المپیک را کامل خریداری کردیم

شبکه 3 مسابقات ورزشکاران ایران را به تصویر خواهد کشید و دیگر رویدادهای المپیک از دیگر شبکه‌های سیما پخش خواهد شد. بطوری که شبکه ورزش با 20 ساعت پخش در شبانه روز بالاترین سهم را خواهد داشت و کل رویدادهای المپیک منهای ورزش‌هایی که از لحاظ پوششی مشکل دارد پخش کامل خواهد شد
 

tanhai

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2009
نوشته‌ها
456
لایک‌ها
16
مسابقات زنان در المپیک
فوتبال زنان پیش از افتتاح رسمی آغاز شده
مسابقات شنا زنان و شیرجه در آب و همچنین ژیمیلاستیک زنان هم باید جالب باشه (از ایران فکر نکنم کسی شرکت داشته باشه):D
============
آنچه می‌خواهید در مورد افتتاحیه المپیک بدانید
هزینه مراسم افتتاحیه 27 میلیون پوند است، 45 میلیون کمتر از المپیک پکن برنامه‌ای که قرار است دنی بویل برای افتتاحیه سه ساعته مسابقات المپیک لندن بسازد، ساعتی 9 میلیون پوند هزینه دارد اما آیا این برنامه ارزش این‌همه پول را دارد؟ دنی بویل، کارگردان فیلم میلیونر زاغه‌نشین که به‌خاطرش اسکار را هم برده، برنامه افتتاحیه المپیک را خواهد ساخت.
1. برنامه افتتاحیه، جمعه 27 جولای در استادیوم «المپیک استنفورد» در شرق لندن برگزار خواهد شد که هزینه‌‌اش 27 میلیون پوند برآورد شده. یعنی 45 میلیون پوند کمتر از پولی که چینی‌ها چهار سال قبل صرف تهیه برنامه افتتاحیه‌شان کردند.
2. پیش‌بینی شده که این برنامه یک میلیارد نفر تماشاگر خواهد داشت. چینی‌ها گفته بودند که برنامه‌شان 4 میلیارد نفر بیننده داشته.
3. برنامه افتتاحیه را دنی بویل که کارگردان فیلم میلیونر زاغه‌نشین است و برایش اسکار هم گرفت، کارگردانی خواهد کرد. استیفن دالدری کارگردان فیلم معروف «ساعت‌ها» مدیر اجرایی مراسم است. کارگردانی بخش موسیقی را هم به «آندر ورلد» داده‌اند که قطعهBorn Slippy او در سال 1996 در فیلم Trainspotting، ساخته دنی بویل، مورد استفاده قرار گرفته بود.
4. برنامه از ساعت هشت و دوازده دقیقه شب (به وقت انگلیس) شروع می‌شود ولی اصل مراسم از ساعت 9 آغاز خواهد شد. در برنامه اصلی، زنگ بزرگ 27 تنی آغاز مراسم به صدا در خواهد آمد.
5. سپس هواداران حاضر در ورزشگاه و مردم سراسر دنیا فیلم کوتاهی را که در بی‌بی‌سی تهیه شده، تماشا خواهند کرد. گفته می‌شود که دانیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند در این فیلم کوتاه، نشان شوالیه را دریافت می‌کند. این فیلم را در کاخ باکینگهام گرفته‌اند.
6. گفته شده که بعد از پخش فیلم، خود کریگ را به شکلی شگفت‌آور وارد ورزشگاه می‌کنند، حالا یا با چتر نجات وارد استادیوم می‌شود یا شاید هم از طناب یا نردبانی که از هلیکوپتر آویزان شده سر و کله‌‌اش پیدا شود.
7. اسم برنامه‌ای که بویل تهیه کرده را «جزیره شگفتی‌ها» گذاشته‌اند. اسمش را از روی سخنرانی وطن‌پرستانه شخصیت کالیبان در نمایشنامه توفان شکسپیر برداشته‌اند.
8. بعد از تمام شدن نمایش جیمز باند، صحنه را به رنگ سبز دلنشینی درمی‌آورند و آنجا را شبیه چشم‌انداز‌‌های روستایی معروف انگلیس می‌کنند. چهار ابر هم طراحی شده که می‌توانند باران مصنوعی ببارند.
9. قرار است کشاورزانی همراه حیوانات مزرعه به زمین بیایند که به این شرح هستند‌: 12 اسب، 3 گاو، دو بز، 10 مرغ، 10 اردک، 9 غاز، 70 گوسفند و 3 سگ گله. بعد دو تیم روستایی با هم کریکت بازی می‌کنند.
10. طبق خبرهایی که از جزئیات برنامه به بیرون درز کرده، بخش روستایی خیلی طول نمی‌کشد. بعدش سربازانی بیرون می‌آیند تا به نیروهای ارتش بریتانیا سلام نظامی کنند. از دودکش‌ها هم دود بیرون می‌‌آید که این نشانه انقلاب صنعتی خواهد بود.
11. عده‌ای که داوطلب این کار شده‌اند نقش کارگران و هندی‌‌هایی را بازی می‌کنند که در سال 1948 وارد بریتانیا شدند. بعد از آن بویل به سازمان خدمات بهداشتی با استفاده از پرستاران واقعی و برخی کارمندان بخش بهداشت و بیمارستان ادای احترام خواهد کرد.
12. قرار است این برنامه با سه ترانه از سر پل مک کارتنی، ستاره معروف گروه بیتل‌ها تمام شود. 50 رقصنده هم او را همراهی خواهند کرد.
13. شاید از گروه The Who هم برای اجرای موسیقی دعوت شده باشد، احتمالاً برای قسمت پایانی مراسم. اگر این‌طور باشد ممکن است The Rolling Stones، The Spice Girls یا Take That را هم در این برنامه ببینیم. گفته می‌شود برای سیستم صدا از یک سیستم یک میلیون واتی استفاده کرده‌اند و همین‌طور500 تا بلندگو.
14. لئونا لوییز که از نقش‌آفرینان موفق UK X Factor بوده، برخلاف شایعاتی که گفته می‌شود قرار نیست در کنار آدل آواز بخواند.
15. به محض تمام‌شدن آواز خوانی مک کارتنی، ورزشکاران هر کشور رژه می‌روند و بعدش هم ملکه وارد خواهد شد. در طول مسابقه صدایی که اسامی را عنوان و صحنه‌ها را توصیف می‌کند هم به گوش می‌رسد که متعلق به پیتر دیکسون، مجری برنامه فاکتور ایکس است. خودش به شوخی گفته فقط یک مشکل کوچک وجود دارد، آن‌هم اینکه از ورزش چیزی سرش نمی‌شود!
16. آتش‌بازی‌های المپیک تا ساعت دوازده و نیم شب ادامه خواهد یافت.
 

alarmtan2 after baned

Registered User
تاریخ عضویت
4 آگوست 2012
نوشته‌ها
259
لایک‌ها
20
باشه قبوله لعنت به هرکی که وطن خودشو ول کنه و بچسبه به این عربا مگه ندیدین هر چی شخصیت منفی تو این سریال هاست اسم های اصیل ایرانیه مثل بامشاد.لعنت به هرکی از این شبکه های ایران که در واقع شده برای عرباست طرفداری کنه.
 
بالا