برگزیده های پرشین تولز

اموزش بازی رومیزی زد و بند

fekrigame

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 آگوست 2021
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
1
سن
27
محل سکونت
اصفهان
بازی رومیزی زد و بند یک بازی پر هیجان است و بخاطر جریان کل کل و بلف محور بودنش این بازی بگیر ببند میتونه یک انتخاب جذاب برای مهمانی هاتون باشه.

برای افراد 12 سال به بالا
برای تعداد 4 تا 8 نفر
در مدت زمان 30 دقیقه



بازی رو میزی زد و بند:​

پس از سرقت از خزانه ی شهر، سارقان خارج از شهر در سکوت جنگل در انتظار هستند تا رئیس غارت ها را تقسیم کند.
بازیکنان نقش غارتگرانی را در جنگل دارند که منتظر دریافت سهم خود از غارت ها و غنیمت ها هستند؛ رئیس غارتگران ممکن است عادلانه غارت هارا تقسیم کند و یا ناعادلانه تقسیم کند و یا حتی به بعضی افراد سهمی ندهد.
اگر غارت ها با عدالت تقسیم نشود، با ناراضایتی غارتگران مواجه می شود و آن ها طی یکسری زد و بند رئیس را تغییر خواهند داد.
پس اگر رئیس شدید عادل باشید و درست سهم بازیکنان را بدهید.



اموزش زد و بند:​



در ابتدا یک رئیس با موافقت تمام بازیکنان انتخاب کنید.
در بازی زد و بند به هر کدام از بازیکنان 5 کارت یک رنگ داده می شود که کارت ها شامل کارت موافق، مخالف، ناخونک، دزدی و دفاع هستند.
و با توجه به تعداد بازیکنان تعداد مشخص از کارت های غارت به بازیکنان می دهیم و بقیه ی کارت های غارت را به پشت روی میز بازی قرار می دهیم. در بین کارت های موجود روی میز کارت بی حرکت قرار دارد؛ هرموقع کارت بی حرکت رو شود به این معناست که کلانتر وارد شده و همان لحظه بازی تمام می شود. علاوه بر آن کارت ها هر بازیکن 2 کارت 1000دلاری هم دارد.
با کارت های موافق و مخالف میتوانید رئیس غارتگران را تغییر دهید. شما میتوانید به دیگر بازیکنان رشوه دهید تا به رئیس رای مخالف دهند.
اگر رئیس تغییر کرد تمام کارت های غارت بازیکنان به همراه دو کارت غارت دیگر به رئیس جدید تحویل داده می شود و از نو رئیس غارت ها را تقسیم می کند.
با کارت ناخنک از رئیس شروع می شود و هر بازیکن یک کارت غارت از روی میز بر میدارد.

بچه ها اگه دوست دارین از قیمت بازی زد و بند اطلاع پیدا کنید کافیه توی سایت فکری گیم برید.برای دیدن و خرید سایر برد گیم ها کلیک کنید.
 
بالا