برگزیده های پرشین تولز

اموزش ویدیویی php

aliffvfhfhk

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 می 2011
نوشته‌ها
4,444
لایک‌ها
2,924
اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو


ایا شما دوست دارید که بدانید یکی از بهترین راه های اموزشی در دنیا استفاده از ویدیو های اموزشی هست امروز ما سعی کرده ایم. که بتوانیم با استفاده از جدیدترین شیوه ها و همچنین متدهای اموزشی شما را در یادگیری برنامه نویسی کمک بکنیم. یکی از بهترین راه های که ما می توانیم همیشه و در هر جا با کمک ان بتوانیم یک علمی را یاد بگیریم. این است که بتوانیم اموزش های ویدیویی مختلف را دانلود بکنیم و بتوانیم با دیدن ان ویدیو ها و همچنین تمرین و تکرار زیاد بتوانیم ان زبان برنامه نویسی را یاد بگیریم. امروز ما سعی کرده ایم که برای شما ویدیو های اموزشی برنامه نویسی php را قرار بدهیم. امروز اولین ویدیو اموزشی برنامه نویسی php را می خواهیم با شما کار بکنیم. در این ویدیو ما سعی کرده ایم که بتوانیم از اولین راه های اموزشی و همچنین سعی کرده ایم که شما بتوانید از اول با مراحل برنامه نویسی php اشنا بشوید. حالا ما می خواهیم توضیح بدهیم که در این ویدیو در مورد چه موضوع های بحث شده است. اولین درس ما در مورد IDE هست . و ما می خواهیم برای شما توضیح بدهیم که IDE ها انواع مختلفی دارد . که از انواع مختلف ان می توان به این ها اشاره کرد: netbions,eclipse,dream waverمی توان نام برد. ما در این ویدیو سعی کرده ایم که در مورد هر کدام توضیحات اجمالی به شما بدهیم. شما با دیدن این ویدیو می توانید حداقل کمی بر اطلاعات خودتان در زمینه برنامه نویسی php اضافه بکنید.


اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو

53f0e41995cdb_o_53f0e325050c9__-________IDE_______________PHP__5BYT-f18_5D_5Bt8NSqzBWdFg_5D.jpg
 

aliffvfhfhk

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 می 2011
نوشته‌ها
4,444
لایک‌ها
2,924
اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو قسمت دوم


همان طور که می دانید یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی حال حاضر دنیا که واقعا خیلی پرطرفدار هست و خیلی ها دوست دارند این زبان برنامه نویسی را یاد بگیرند. زبان برنامه نویسی php هست. شما با یادگیری این زبان می توانید به راحتی درامد زایی های خیلی خوبی بکنید. شاید اولین سوالی که در ذهن شما ایجاد شود این است که برای اینکه بخواهیم زبان برنامه نویسی php را یاد بگیریم ایا باید پیش نیاز های را نیز بلد باشیم . ما اول می خواهیم به این سوال شما جواب بدهیم. باید بدانید که برای یاد گیری این زبان باید دو زبان برنامه نویسی که خیلی هم ساده هستند را یاد بگیرید. یکی از این زبان های برنامه نویسی html و دیگری نیز css هست. شما باید حتما این دو زبان را بلد باشید. تا بتوانید وارد زبان برنامه نویسی php بشوید.پس پیشنهاد ما اول این است که وقتی ان دو زبان را یاد گرفتید وارد برنامه نویسی php بشوید. یادگیری ان دو زبانم خیلی راحت هست که اگر کسی علاقه داشته باشد راحت می تواند حتی در کمتر از یک هفته این دو زبان را یاد بگیرد. حالا در این ویدیو ما می خواهیم نحوه ی راه اندازی برنامه ی php را به شما اموزش بدهیم. در این برنامه ابتدا کمی در مورد php صحبت می شود. و می گویند که php چیست مثلا php زبان پشت سرور هست که در درون سرور اجرا می شود. و کاربر ها ان را نمی بینند . و مثل زبان html نیست.این زبان مثل خیلی از زبان ها برنامه نویسی نیست بلکه زبان اسکریپتی هست. و برای جواب دادن به یک event اجرا می شود. ادامه توضیحات دیگر را نیز می توانید در فیلم نگاه بکنید.


اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو قسمت دوم

 

aliffvfhfhk

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 می 2011
نوشته‌ها
4,444
لایک‌ها
2,924
اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو قسمت سوم


ایا شما دوست دارید که بتوانید امروز با دیدن ویدیو های اموزشی برنامه نویسی php یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی دنیا را یاد بگیرید. ما امروز سعی کرده ایم که مثل دو سری قبل برای شما ویدیو های اموزشی برنامه نویسی را اماده بکنیم. و برای شما قرار بدهیم. همان طور که می دانید امروزه در دنیایی که اطلاعات و ارتباطات نقش بسیار مهمی دارند باید بتوانیم در دنیای مجازی نیز کار های که به صورت تخصصی هستند را یاد بگیریم و بتوانیم انها را انجام بدهیم. تا بتوانیم حتی درامد زایی خوبی را نیز برای خود به وجود بیاوریم. یکی از بهترین راه های که ما می توانیم در اینترنت به درامد برسیم یاد گرفتن یک زبان برنامه نویسی هست. حالا ما می خواهیم به شما یک زبان برنامه نویسی سمت وب را اموزش بدهیم. همان طور می دانید ما می توانیم زبان های برنامه نویسی را به طور کلی به دو سمت وب یا ویندوز مجزا بکنیم. زبان های سطح وب و همچنین زبان های سطح ویندوز هر کدامشان خوبی های خاص خود را دارند. ولی ما در این اموزش ها سعی داریم که بتوانیم به شما اموزش برنامه نویسی php را یادتان بدهیم. یکی از بهترین زبان های که واقعا اگر کسی ان را به خوبی بلد باشه می تواند برای خودش یک درامد بسیار خوب را به وجود بیاورد زبان برنامه نویسی php است. حالا ما در این ویدیو سعی داریم که این اموزش ها را به شما یاد بدهیم. ما اول سعی کرده ایم که در این ویدیو امروز شما را با نحوه ی نصب کردن برنامه ی اپاچی اشنا بکنیم.در این درسی که ما می خواهیم به شما اموزش بدهیم . باید ابتدا نرم افزار xmap را دانلود بکنیم.
و بعد باید اپاچی و همچنین mysql را غیر فعال باشد.بعد برای اینکه بخواهیم ببینم همه چیز ان درست است روی لوکال هاست کلیک می کنیم. اگر ان کار کرد می فهمیم که گزینه ها فعال هستند.و اگر اپاچی ما غیر فعال بود به cmd می رویم و ان را فعال می کنیم. و برای این کار باید در cmd این کلمه را بنویسیم.
Apacheو بعد باید این گزینه راhddp/vبعد ورژن اپاچی را می فهمیم. برای دیدن این اموزش ها و همچنین بقیه ی اموزشها به ویدیو مراجعه بکنید.


اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو قسمت سوم

53f0e6505958f_o_53f0e61da0f09__-______Apache________________5BYT-f18_5D_5BtgoFui6BK9E_5D.jpg
 

aliffvfhfhk

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 می 2011
نوشته‌ها
4,444
لایک‌ها
2,924
اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو قسمت چهارم


امروز برای شما می خواهیم قسمت چهارم برنامه نویسی php را قرار بدهیم. در ابتدا یک توضیح اجمالی اگر بخواهیم در مورد برنامه نویسی سطح وب بدهیم باید بگوییم برای ابتدا اول باید هر فردی که در این زمینه می خواهد وارد بشود. حتما باید دو زبان html و همچنین css را بلد باشد. و همچنین ورژن های جدید این زبان ها که جدید نیز هستند را بلد باشند که عبارت اند از : html5 و css3 وقتی این زبان ها را یاد گرفتید.می توانید حالا سمت خوب را معلوم بکنید. که به طرف برنامه نویسی asp می روید یا برنامه نویسی php که امروزه در زمینه برنامه نویسی php خواهان بیشتر دارد. و کسانی که این زبان را به خوبی بلدند. به راحتی می توانند با در خانه ماندن خود و به صورت ازاد کار کردن پروژه های مختلفی بگیرند و به سرانجام برسانند و درامد های نسبتا خوبی را از ان خودشان بکنند. یکی از راه های گرفتن پروژه در خانه از طریق اینترنت این است که فرد سایت بزند و روی سایت خود به صورت حرفه ای کار بکند و سایت خود را به عنوان اولین نمونه کار به مشتری ها نشان بدهد در نت و بتواند سفارش بگیرد. مورد بعدی می تواند در سایت های که به صورت فری لنسری کار می کنند عضو بشود و در ان پروژه های را که می تواند انجام بدهد را انتخاب بکند و به رئیس ان پروژه پیام بدهد و اگر همه چیز حل شد پروژه را بگیرد و انجام بدهد. و یا می تواند دو کار انجام بدهد. هم در بیرون سر کار برود و هم اینکه به خانه رسید کار های ازاد خود را شروع بکند. اما برویم سراغ اموزش امروز و اینکه برای شما چه چیز های اماده کرده ایم: در این درس ما به شما اموزش می دهیم که چگونه بتوانید پوشه اپاچی نصب شده را عوض بکنید. همان طور که می دانید که پوشه اصلی برنامه ی ما یک پوشه است. که ما می توانیم اطلاعات را در ان بریزیم . تا در صفحه ی لوکال هاست ما به نمایش در بیایید. به همین خاطر ما می خواهیم به صورت دستی این پوشه را بسازیم. برای این کار ما در ترمینال cmd که پوشه ی وب سروری که در کامپیوترمان هست می رویم و در ان ما یک فولدر به نام sites می سازیم. و با این کارمان مقدمه کار را انجام می دهیم. شما می توانید با دانلود کردن این ویدیو اموزش این بخش و همچنین موارد دیگر را نیز ببینید.


اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو قسمت چهارم

53f0e753ddff3_o_53f0e6f36b5fb__-__________________________Apache______________5BYT-f18_5D_5BiGtI5ip9VTc_5D.jpg
 
Last edited:

aliffvfhfhk

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 می 2011
نوشته‌ها
4,444
لایک‌ها
2,924
اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو قسمت پنجم


امروز از سری اموزش های ویدیویی برنامه نویسی php قسمت پنجم در خدمت شما هستیم. در ابتدا یک توضیح اجمالی اگر بخواهیم بدهیم ما در چهار ویدیو ی گذشته سعی کردیم که به شما بگویم که زبان برنامه نویسی php یکی از زبان های برنامه نویسی سطح وب است که این زبان برنامه نویسی می توان به حساب نیاورد ان را و می توان به ان گفت زبان اسکریپتی. یکی دیگر از چیز های که می توان در مورد زبان برنامه نویسی php اشاره کرد فیلم های ویدیویی زیادی هست که در این زمینه وجود دارد و همچنین انجمن های که هر فردی هر ویدیو اموزشی را نگاه کرد و اگر با مشکلی مواجه شد . به راحتی وارد انجمن مورد نظر بشود و سوال خودش را بپرسد و جواب مورد نظرش را بگیرد. یکی از بهترین زبان های که می توان امروزه با ان کسب درامد کرد. می توان از php نام برد. زبان های برنامه نویسی مختلفی در سطح جهان وجود دارد. ولی زبان برنامه نویسی php یک زبان جهانی شده است که خیلی از کار های سطح وب را با ان انجام می دهند.
امروزه برای درست کردن قالب سایت ها ما می بینم از زبان برنامه نویسی php استفاده می شود. برای اینکه بخواهیم ما یک قالب را ویرایش بکنیم باید زبان برنامه نویسی php را بلد باشیم. و اگر در زبان برنامه نویسی php حتی وارد باشیم می توانیم سایت نیز بسازیم. ما در این توضیحات اجمالی سعی کردیم که شما را با راه های درامد زایی زبان برنامه نویسی php اشنا بکنیم. بعد سعی کردیم که بگوییم این زبان برنامه نویسی یکی از بهترین زبان های حال حاضر دنیا برای برنامه نویسی هست. بعد از ان اینکه چگونه باید کار خود را با زبان php شروع بکنیم. و بعد توضیحاتی در مورد ویدیو های که تا الان دیده اید را دادیم. امروز نیز می خواهیم قسمت پنجم این اموزش را برای شما قرار بدهیم. در ویدیوی امروز ما سعی کرده ایم که این اموزش را به شما بدهیم که عبارتند از : ما در این ویدیو به شما اموزش می دهیم که چگونه پی اچ پی را فعال بکنید.
برای اینکه بتوانیم ان را فعال بکنیم باید در ترمینال php را بزنیم. و وقتی زدیم می توانیم به اطلاعات ان دست پیدا بکنیم. و بعد با زدن etc/apache2 می توانیم به این پوشه وارد بشویم. و بتوانیم نوع سیستم و همچنین ورژن php را ببینیم. تا بدانیم ایا نیازی به اپدیت دارد یا نه. بعد برای دیدن گزارشات به hddp.conf
می رویم. و در ان کلمه ی php جست و جو می کنیم. برای دیدن این کارها و همچنین بقیه کار ها شما را به دیدن ویدیو اموزشی دعوت می کنیم.


اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو قسمت پنجم

53f0eaf4c17dd_o_53f0eabcd563e__-_____________________PHP__5BYT-f18_5D_5BelFTVumyX04_5D.jpg
 

aliffvfhfhk

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 می 2011
نوشته‌ها
4,444
لایک‌ها
2,924
اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو قسمت ششم


ایا شما دوست دارید که بتوانید برنامه نویسی php را یاد بگیرید. خوب این کار خیلی سختی نیست ولی باید بدانید چگونه باید شروع بکنید که در یادگیری شما خللی وارد نشود. یکی از بهترین زبان های حال حاضر دنیا در زمینه وب زبان برنامه نویسی php هست. برای شروع همان طور که قبلا توضیح دادیم باید ابتدا زبان های html و css را یاد بگیرید که خیلی طول بکشد حداکثر یک روز خواهد بود اگر علاقه داشته باشید.و بعد از ان می توانید زبان های جاوا اسکریپت و جی کوئری را یاد بگیرید و بعد از ان وارد برنامه نویسی php بشوید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که قدم به قدم این راه, را جلو بروید و بتوانید به راحتی این زبان را یاد بگیرید و بتوانید برای خودتان و دیگران درامد زایی بکنید. همان طور که می دانید خود اموزش زبان برنامه نویسی php می تواند برای شما درامد خوبی داشته باشد. مثلا بروید در اموزشگاه های مختلف و این زبان را تدریس بکنید و ساعتی پول بگیرید یا اینکه سایت بسازید و به افراد مختلف بفروشید. یا بازار یابی خود را قوی بکنید و برای خیلی از کسانی که کسب و کار پر رونقی دارند سایت ایجاد بکنید و نحوه ی گردانندن سایت را به انها اموزش بدهید. و این گونه می توانید برای خودتان یک درامد ثابت و خوبی را به دست بیاورید. در این شش درس ما سعی کرده ایم که انواع راه های درامد زایی را به شما پیشنهاد بدهیم و بعد از ان نحوه ی شروع برنامه نویسی را توضیح بدهیم که چگونه می توانید این کار را شروع بکنید. و بعد از ان نیز با دیدن فیلم های اموزشی کم کم این زبان را یاد بگیرید و بتوانید برنامه های یا اسکریپت های مورد نظر خود را بنویسید. امروز نیز سعی کرده ایم که اموزش های را برای شما اماده بکنیم. اموزش امروز عبارت از :
در این درس ما می خواهیم به شما اموزش نحوه ی به روز رسانی php را یاد بدهیم. برای این کار ما باید ابتدا وارد سایت php.net بشویم. و بعد از اینکه وارد سایت مورد نظر شدیم باید بر اساس سیستمی که داریم ورژن مورد نظر php را دانلود بکنیم. برای این کار چندین راه برای اپدیت کردن یا همون اپگرید هست.که ما یک راه را انتخاب می کنیم. ولی در این ویدیو اموزش هر نوع اپگرید را نیز می دهیم. و در اخر ما ادرس محل پکیج مورد نظرمان را در ترمینال کپی می کنیم. و این گونه می توانیم اپگرید بکنیم. برای دیدن این کارها و همچنین دیدن بقیه ی کارها به شما پیشنهاد می کنیم که این ویدیو اموزشی را تماشا بکنید.


اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو قسمت ششم

53f0ebc74339b_o_53f0eb4ac490a__-________________________PHP__5BYT-f18_5D_5Bp3wkxYsIiT8_5D.jpg
 

aliffvfhfhk

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 می 2011
نوشته‌ها
4,444
لایک‌ها
2,924
اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو درس هفتم


ما امروز می خواهیم برای شما هفتمین اموزش برنامه نویسی php را قرار بدهیم. امروز بر ان شدیم تا به شما توضیح بدهیم که در این شش اموزش که به شما دادیم. که چیز های را توضیح دادیم تا شما یک مقداری از اموزش ها را در ذهن خود بیاورید. یکی از بهترین چیز های که در این اموزش ها به شما توضیح دادیم راه های کسب درامد از برنامه نویسی php هست. یعنی چگونه ما بتوانیم از این راه کسب درامد بکنیم. پس یکی از بهترین چیز های که به شما اموزش دادیم. راه های کسب درامد از این روش بوده است. روش بعدی این بود که ما چگونه بتوانیم اصلا وارد این برنامه نویسی بشویم. و چگونه بتوانیم با زبان برنامه نویسی php اصلا برنامه نویسی بکنیم. و اصلا چگونه می شود وارد این زبان شد. ما گفتیم از ابتدا باید چه زبانی را یاد بگیرید و بعد از ان چه زبان دیگری و همین گونه تا رسیدن به زبان برنامه نویسی php برسیم. همان طور که دانستید در این شش اموزشی که به شما یاد دادیم. راه های کسب درامد و همچنین چگونه وارد این زبان بشویم. و حالا امروز می خواهیم به شما یاد بدهیم که چگونه در این اموزش باید ادامه ی کار را اموزش بدهیم.ما در این درس می خواهیم به شما نحوه ی تغییر شکل دادن به php را یاد بدهیم. ما ابتدا در صفحه ی اصلی php محل ذخیره ی فایل های configuration را به شما نشان می دهیم. که در این جا دو محل قرار دارد که بر اساس php ما فرق دارد. و ما باید یکی از این دو ادرس مورد نظر را در ترمینال بنویسیم و در فایلی که ما مشاهده می کنیم باید دنبال کلماتی همچون: display_errors , error_reporting ,html_errors
بگردیم و بعد بر اساس فیلم اموزشی که مقابل شماست باید انها را فعال یا غیر فعال بکنید. برای دیدن این اموزش ها و همچنین ما بقی ماجرا شما را به دیدن این فیلم اموزشی دعوت می کنم.


اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو درس هفتم

53f194b06736f_o_53f19449013a7__-_____________________PHP__5BYT-f18_5D_5B6LVHnSGhlmQ_5D.jpg
 

aliffvfhfhk

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 می 2011
نوشته‌ها
4,444
لایک‌ها
2,924
اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو درس هشتم


ایا شما هم دوست دارید مثل خیلی از افراد نیز یکی از زبان های برنامه نویسی روز دنیا را یاد بگیرید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که زبان برنامه نویسی php را کار بکنید. این زبان هم اکنون یکی از بهترین و همچنین یکی از محبوب ترین زبان های حال حاضر دنیا است. امروزه یکی از بهترین زبان های حال حاضر وب هست و میشه با این زبان حتی سایت نیز ساخت. همان طور که در اموزش های قبلی نیز به شما یاد دادیم که چگونه می توان از این راه کسب درامد نسبتا خوبی کرد و همچنین چگونه می توان وارد این زبان برنامه نویسی شد. و رسید به این مراحل و چگونه مراحل را یکی پس از دیگری طی کرد. ما همیشه سعی می کنیم که بتوانیم فیلم های را برای شما دوست داران اموزش برنامه نویسی قرار بدهیم که شما بتوانید به راحتی این مراحل را طی بکنید. و بتوانید یک اسکریپت خوب php را به بیرون بدهید. پس ما به شما پیشنهاد می کنیم امروز نیز ویدیویی ما را نگاه بکنید. ما امروز سعی می کنیم در این ویدیو به شما اموزش های از این گونه بدهیم. اموزش های امروز عبارتند از : در این درس ما می خواهیم نحوه ی نصب mysql را به شما اموزش بدهیم . و همچنین درباره ی تغییر مسیر محل نصب می باشد. برای این کار ما ابتدا باید به سایتی که در این فیلم اموزشی معرفی شده است برویم. و با توجه به سیستمی که داریم نرم افزار مورد نیاز خود را دانلود بکنیم.و وقتی فایل مورد نظر خود را دانلود کردیم در ان فایل سه فایل دیگر هست. و باید ما به ترتیب هر کدام از انها را نصب بکنیم. سپس می اییم ان ها را configure می کنیم. برای همین ما باید در ترمینال دستور echo $patch را بزنیم. و بعد به محل mysql می رویم. و در ان فایل mysql را می بینیم. که ما می خواهیم ان را به فایل patch اضافه کنیم. برای دیدن این توضیحات و همچنین دیدن بقیه ی توضیحات شما را به دیدن این فیلم دعوت می کنم.


اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو درس هشتم
53f19542ef4c9_o_53f194ff3344f__-______MySQL_______________5BYT-f18_5D_5BEPF6nPCOlcU_5D.jpg
 

aliffvfhfhk

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 می 2011
نوشته‌ها
4,444
لایک‌ها
2,924
اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو درس نهم


ایا شما دوست دارید که یک زبان برنامه نویسی خوب دنیا در سطح وب را یاد بگیرید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که هم اکنون از فیلم های اموزشی که ما قرار می دهیم. کار خود را شروع بکنید. یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی حال حاضر دنیا که میشه به ان اتکا کرد زبان برنامه نویسی php هست. زبان برنامه نویسی php یکی از زبان های هست که می توان با ان قالب سایت های مختلفی را طراحی کرد می توان با ان ویرایش قالب سایت های مختلف را انجام داد. و می توان حتی سایت های مختلفی نیز طراحی کرد. که در چند اموزش گذشته و متن های که ما برای شما نوشتیم این نکته را به شما عزیزان گفتیم که برای یاد گیری زبان برنامه نویسی php باید چه مراحلی را طی بکنید که بتوانید به راحتی این زبان را نیز یاد بگیرید. یکی از بهترین پیشنهاداتی که ما به شما می کنیم استفاده از زبان های اولیه هست. یعنی شما ابتدا نمی توانید وارد زبان برنامه نویسی php بشوید بلکه باید ابتدا زبان های دیگری که پیش نیاز این زبان هستند را بیاموزید و بعد وارد زبان برنامه نویسی php بشوید. همیشه ما به شما پیشنهاد می کنیم. که ابتدا زبان html و بعد از ان زبان css را یاد بگیرید. و بعد از ان زبان های جاوا اسکریپت و همچنین زبان های جی کوئری را یاد بگیرید و وقتی در این چهار زبان به تسلط نسبی رسیدید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که وارد برنامه نویسی با زبان php بشوید. پس تا این جا معلوم شد برای یادگیری این زبان خوب حال حاضر دنیا که می توان با ان کار های زیادی را انجام داد. باید چه مراحلی را افراد برای یادگیری این زبان بگذارنند. بعد از این مراحل ما در اموزش های قبلی به شما یاد دادیم که چگونه می توانید برای خود به درامد زایی برسید. که مراحل مختلف راه های درامد زایی این راه, را گفتیم. امروز نیز برای شما اموزش نهم زبان برنامه نویسی php را قرار می دهیم. در این اموزش امروز ما سعی می کنیم موارد زیر را به شما اموزش بدهیم: در این درس ما می خواهیم ویرایشگر متن برای php انتخاب بکنیم. ما برای شروع کار ابتدا کار خود را با netbions شروع می کنیم.و ادامه ی کارمان انواع دیگر را نام برده و معایب استفاده از dream waver را بیان می کند. که مشکل عدم وجود code indent در این نرم افزار وجود دارد. که کار این کد ان است که اگر ما یک پرانتز را باز کردیم خودش بیایید ان را برای ما ببنددو حتی برای ما توضیحات مورد نیاز را نشان بدهد و حتی در مورد مقدار و همچنین اطلاعات دیگر ما را راهنمایی بکند. برای دیدن این اموزش ها و همچنین دیدن بقیه ی فیلم شما را به دیدن این فیلم اموزشی دعوت می کنم.


اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو درس نهم

53f0f8fa164f9_o_53f0f846751e3__-____________________________________PHP__5BYT-f18_5D_5BEdChRhEjcs8_5D.jpg
 

aliffvfhfhk

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 می 2011
نوشته‌ها
4,444
لایک‌ها
2,924
اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو درس دهم


یکی از بهترین زبان های حال حاضر دنیا را امروز امده ایم که به شما یاد بدهیم. همان طور که در اموزش های قبلی به شما گفتیم این زبان برنامه نویسی خاصیت های خاص خود را دارد. و به راحتی می توان ان را یاد گرفت. یکی از سوالاتی که همیشه در ذهن کسانی که به برنامه نویسی علاقه دارند و می پرسند اینه که چگونه باید یک زبان برنامه نویسی را شروع بکنیم همان طور که می دانید و اگر اموزش های قبلی را دنبال کرده باشید. ما سعی کردیم که برای شما نحوه ی اموزش این زبان را بگوییم. و به شما بینندگان عزیز اموزش بدهیم که چگونه وارد این عرصه بشوید و چگونه بتوانید پیش نیاز های خود را برطرف بکنید. و وقتی پیش نیاز های خود را خواندید به راحتی می توانید وارد یادگیری برنامه نویسی php بشوید. پس اول توصیه ی ما اینه که برای اینکه بخواهید در برنامه نویسی php نامی از خودتان در عرصه ی php به در بکنید. باید ابتدا با ان شیوه ی که ما گفتیم یا خودتان بهتر می دانید جلو بروید. امروز امده ایم تا ادامه ی برنامه نویسی را با شما ادامه بدهیم. ما در این اموزش می خواهیم به نصب wampserver برای ویندوز بپردازیم. بعد از اینکه این نرم افزار را از سایت مورد نظر دانلود کردید و نصب کردید . به نوار پایین صفحه کنار ساعت می رویم و با کلیک بر روی ان می توانیم wampserver اجرا بکنیم. بعد روی لوکال هاست خود کلیک می کنیم اگر اجرا شد یعنی روی سیستم مورد نظر ما نصب شده است و تمام خاصیت های مورد نظر نصب هستند. در غیر این صورت ممکن است در بعضی از سیستم ها غیر فعال باشد. و بعد می توانیم با کلیک کردن بر روی دکمه ی php info اطلاعات و همچنین ورژن php مورد نظر را ببینیم. برای دیدن این فیلم و بقیه ی ماجرا شما را به دیدن این فیلم اموزشی دعوت می کنم.


اموزش برنامه نویسی php به صورت ویدیو درس دهم

53f1ed31265ab_o_53f1ecf794d32___-______WampServer______________5BYT-f18_5D_5BLD49WblPH_U_5D.jpg
 
بالا