برگزیده های پرشین تولز

امکانات ویژه بازارچه

وضعیت
موضوع بسته شده است.

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
سلام.
با توجه به حجم بالای فعالیت های کاربران در بازارچه و به منظور اعطای اختیارات بیشتر به فروشندگان، امکانات ویژه ای برای بازارچه در نظر گرفته شده است:

1. امکان مدیریت موضوع و نوشته های بقیه کاربران
کاربری که موضوع (تاپیک) را آغاز کرده است (فروشنده) امکان مدیریت موضوع و نوشته های دیگران در آن موضوع را دارد. وی می تواند موضوع را ببندد یا حذف کند. همچنین می تواند نوشته های دیگران را ویرایش یا حذف کند. این موضوع فروشندگان را از گزارش تخلف اسپم و بی نظمی دیگران بی نیاز می کند و اختیار کامل در خصوص مدیریت موضوع را دارد.

2. امکانات پیامهای شخصی
حجم صندوق پیامهای این کاربران 100 هزار پیام خواهد بود. امکان ارسال پیام همزمان به 25 کاربر را دارند و تا 25 نوبت در هر دقیقه می توانند پیام ارسال کنند.

3. آپ کردن بیشتر موضوعات
تمهیداتی در بخشهای بازارچه در نظر گرفته شده است که کاربران می توانند با استفاده از دکمه ای ، موضوعات خود را بالای لیست صفحات بخشها بیاورند. بدین ترتیب دیگر موضوعات با نوشته های جدید، بالاتر قرار نمی گیرند.
جدول محدودیت های آپ برای هر یک از کاربران و هزینه استفاده از امکانات بازارچه، به صورت سالیانه و مطابق جدول زیر است:

upthreads.gif

برای فعال سازی هر یک این بسته ها می توانید از صفحه خرید امکانات کاربری اقدام کنید.

مهم کردن یک موضوع و درج در قسمت برگزیده بازارچه:
با توجه به امکانات فوق از این پس، امکان مهم کردن حداکثر یک موضوع و برای یک ماه برای هر کاربر مقدور است و تعداد موضوعات بیشتر یا برای دوره طولانی تر، تخفیفی ندارد. هزینه مهم کردن یک عنوان و نمایش در قسمت برگزیده بازارچه برای هر ماه یکصد هزار تومان است که برای فعال سازی آن می توانید از صفحه خرید امکانات کاربری اقدام کنید.
بسته های طلایی و الماسی بازارچه، راه حلی مناسب، برای کاربرانی است که می خواهند موضوعات آنها معمولا بالاتر از بقیه دیده شود.

قابلیت زمان بندی برای آپ چیست؟
با این امان شما می توانید برنامه ریزی کنید که موضوعات مورد نظر ، در بازهای زمانی دلخواه، به صورت اتوماتیک (بدون نیاز به اینکه شما در انجمن باشید) آپ شوند. البته این برنامه ریزی در قالب محدودیتهای تعریف شده بسته انتخابی شما است.

توضیح: کلیه بسته هایی که طبق تعرفه های قدیم فعال بوده اند، تا پایان دوره خود فعال می مانند و پس از آن کاربران می توانند از بسته های جدید انتخاب کنند.

توجه مهم: کلیه فعالیت های کاربران در استفاده از امکانات فوق، ذخیره و همه نسخه های فعالیتهای آنها قابل بازگشت یا پیگیری است. سو استفاده از این امکان، موجب محرومیت و محدودیت خواهد شد. همچنین هزینه پرداخت شده قابل عودت نیست. از طرفی کلیه قوانین بازارچه کمافی السابق برای همه کاربران برقرار بوده و تفاوتی بین گروه های مختلف کاربران نیست.
 
Last edited:
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا