برگزیده های پرشین تولز

انتخابات و فرصتی ایده آل برای درآمد میلیونی در مدتی کوتاه

nowinidea

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2015
نوشته‌ها
220
لایک‌ها
77
تبلیغات در فضای مجازی فراهم آوردن شرایط مساوی تبلیغاتی، کاهش هزینه‌های ناشی از چاپ پوستر و بیلبورد، تسریع در به روز رسانی اطلاعات رابه همراه دارد، ضمن اینکه به نظر می‌رسد در افزایش ضریب نفوذ استفاده از اینترنت در سطح جامه نیز اثر گذار خواهد بود.
حضور در فضای مجازی و استفاده از آن برای تبلیغات در کنار دیگر روش‌های سنتی، ابزار مکملی خواهد بود که درصد جذب مخاطب را برای به دست آوردن رای اعتماد افزایش می‌دهد.
کاهش هزینه‌های چاپ و توزیع بروشور وتراکت‌های تبلیغاتی نامزدهای اتلاف انرژی وزمان از دیگر مزیتهای ایجاد فضای مجازی جهت انجام تبلیغات انتخاباتی است.
عدم محدودیت زمانی، مکانی و فضای تبلیغاتی از جمله امکاناتی است که اینترنت در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار می‌دهد. هر چندکه محدودیتی در حوزه چاپ مطلب، عکس یا تصویر وجود نداشته باشد. این شکل تبلیغ، موثرتر و کم خرج‌تر است
در کنار مزیت‌های عدم محدودیت زمان و مکان، کاهش هزینه‌های تبلیغاتی ناشی از چاپ کاغذ، پوستر و بیلبورد برای نامزدهای انتخاباتی از دیگر جنبه‌های مثبت فناوری نوین ارتباطی و اطلاعاتی است،ایجاد زمینه‌های برقراری ارتباط در فضای مجازی، در کنار دیگر مزیت‌ها، مزیت کاهش هزینه‌ها نیز یکی از آنها محسوب می‌شود.
به بیان دیگر با استفاده از فضای تبلیغاتی مجازی شاهد صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در سرمایه، وقت و انرژی خواهیم شد. از طرفی فضای مجازی این امکان را دارد که نامزدها بتوانند به سرعت اطلاعات خود را چه از نظر متن، تصاویر و یا عکس به روز رسانی کند. در عین حال برقراری یک ارتباط دو سویه و تعاملی موجب جلب اعتماد مخاطب درباره رفتار نامزدهای انتخاباتی می‌شود.
در اینترنت رای برتر است رسانه‌ها هر کدام ویژگی‌ها و خصلت‌های خاص خود را دارند. یک پوستر یا بیلبورد از هر جایی که دیده می‌شود پیامی را القا می‌کند و این پیام القایی در فضای مجازی متفاوت است. در واقع در پوسترهای انتخاباتی مخاطب با ابعاد تحریف شده از فرد یا شعارهایی رو به رو می‌شود که نشان از قدرت برتری نامزد انتخاباتی نسبت به دیگر رقبای خود دارد مثلا وقتی مخاطب بایک پوستر بزرگ تبلیغاتی مواجه می شود که در آن شخص با ابعاد بزرگ‌تر نشان داده شده یک حس برتری کاذب و ناخودآگاه نسبت به کاندیدای مذکور در ذهن مخاطب به وجود می‌آید به نحوی که مخاطب احساس می‌کند، این شخص از قدرت سیاسی بالاتر و نفوذ اجتماعی بیشتری برخوردار است این کار حالتی نامتقارن و نامتوازن از قدرت تبلیغات است که البته این نامتوازن بودن دردوران فضای مجازی از بین می‌رود.
ازطرفی شکل تبلیغات عادلانه‌تر به نظر می‌رسد.شما با انتخاب‌های خود به نامزد انتخاباتی می‌فهمانید که او برده رای شما است. در حالی که در تبلیغات پوستری یا بیلبوردی، سیطره بصری و شعاری که شکل می‌گیرد، به نوعی بیانگر این است که رای شما برده نامزد انتخاباتی است.در کنار وضعیت سخت افزار و نرم‌افزار تبلیغات در فضای مجازی مطرح می‌شود، لازم است تا به نحوی گردآوری اخبار و اطلاعات پرداخته ‌شود. به عبارتی دیگر شعارها و اصطلاحاتی که بر پوسترها و بیلبوردهای کارساز و موثر است، نمی‌تواند همین درجه از توفیق را در صفحات وب داشته باشد، به طور کل به مهندسی و صفحه‌آرایی جدیدی در این عرصه نیاز است.
چگونه تنظیم متن‌ها و اطلاعات و سبک‌های خبرنویسی که با هدف نهایی تبلیغ منتشر می‌شوند نیز ویژگی‌هایی متمایزتر و متفاوت‌تر از پوسترها و نشریات طلب می‌کند. بر همین اساس ضمن به کارگیری تکنیک‌های جدید و کارآمدی نیاز است که شاید بتوان از این عوامل به مغز افزار تبلیغات تعبیر کرد. بااین حال باید در نظر داشت که فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی به خوبی توانسته است جایگاه قابل قبولی در عرصه سیاست کسب کند. درشرایطی که روز به روز فرهنگ استفاده از اینترنت رو به افزایش است. نامزدهای انتخاباتی در تلاش هستند تا در کنارتبلیغات فیزیکی زمینه‌های حضور در فضای مجازی را نیز فراهم و سهم بیش‌تری را به خود اختصاص دهند. برای این دوره انتخابات و کارهای تبلیغاتی آن را از ماه ها قبل فکر و برنامه ریزی داشته ایم و تقریبا تمام ابعاد این نوع تبلیغات هم توسط افراد متخصص درنظرگرفته شده است.
شما ساکن هر شهر ایران که باشید این فرصت عالی برای شما فراهم خواهد بود که بدون انجام کاری (یا حتی انجام درصورت داشتن توانایی) جزو تیم تبلیغاتی ما بوده باشید و با گرفتن کار تبلیغات نمایندگان شهرتان گام به گام تا شروع انتخابات با ما همراه باشید.
در حداقل موارد فرصت برای بهترین درآمدها برای شما مهیا میباشد.باتوجه به وجود تعداد زیاد رقبا (هرچند حرفه ای بودن و ابعاد مختلف و گسترده کار ما متمایز از دیگران خواهد بود و برگ برنده) اگر تلاش و انگیزه صرف نشود و یا درصورت دیر اقدام کردن زمان از دست برود این فرصت هم مطمئنا از دست خواهد رفت.

ظرفیت به تبع تعداد ثابت شهرها محدود خواهد بود بنابراین این فرصت به افرادی که زودتر اعلام همکاری نمایند واگذار خواهد شد (درصورت شرایط یکسان توانمندی ها).
معرفی نامه و نحوه ارایه خدمات به نمایندگان و نتیجتآ گرفتن تبلیغات به همراه جزییات کار بعد از اعلام همکاری شما مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد.
ضمنا هدف اول انجام کار تبلیغاتی حرفه ای با روشهای نوین در بالاترین و بهترین شرایط و توجه به همه ابعاد کار و تمایز با نمونه های مشابه است که موفقیت را در پی خواهد داشت.

[email protected]
"فرصت ها را باید غنیمت شمرد.خیلی زود دیر میشود"
 
بالا