در این مقاله میخواهم در مورد انتخاب کلمات کلیدی با استفاده از سایت جای کلمه در گوگل و ابزار نمایش تعداد جستجو کلمه در گوگل صحبت کنم. یکی از مشکلات رایجی که اکثر مدیران سایت ها با آن دست و پنجه نرم می کنند عدم انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سایت است. بسیاری از مدیران سایت ها بدون اینکه تعداد جستجو کلمه مورد نظر در ماه را بدانند ، روی آن کلمه کار می کنند در صورتی که آن کلمه تعداد جستجوی آن در ماه زیر 10 جستجو در ماه است و مدیر سایت بدون این که این مسئله را بداند وقت خود را روی این کلمه بی ارزش هدر می دهد.
کلمات کلیدی مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟
جایگاه کلمات کلیدی در پیشرفت و توسعه سایت شما انکار نشدنی است. شما باید مخاطب خود را بشناسید و رفتارهای او را شناسایی کنید، بر همین اساس بدانید که مخاطب شما چگونه رفتار می کند، در کجای اینترنت میتوان او را یافت و چه کلماتی را در گوگل جستجو می کند. سپس بر مبنای همین کلمات کار سئو را انجام دهید و محتوا تولید کنید. تنها در این صورت است که موفق خواهید بود.
مجددا به این نکته اشاره میکنم که کلید اصلی حل مسئله شناسایی رفتارهای مخاطب است. مهم نیست که چند نفر از سایت شما بازدید می کنند، مسئله این است که چند نفر در سایت شما می مانند و نهایتا به مشتری دائم سایت تبدیل می شوند. بنابراین صرف فکرکردن به بالا بردن بازدید سایت تاثیری در موفقیت آن ندارد.
کلمات کلیدی مناسب چه خصوصیاتی دارند؟
کلمات کلیدی مناسب کلماتی هستند که سه خاصیت زیر را داشته باشند:
تعداد جستجوی کلمات کلیدی در گوگل را چگونه بفهمیم؟
بعد از ثبت نام در سایت و ارتقا حساب کاربری خود و ثبت آدرس سایت خود کلمات مورد نظر را در جای کلمه ثبت کنید. کلمات بعد از ثبت شدن در صف قرار می گیرد و به ترتیب تاریخ قرار گرفتن در صف به نوبت کلمات پردازش می شود و اطلاعات جستجو 12 ماه گذشته بعلاوه ماه جاری روی کلمه مورد نظر ذخیره می شود.
کلمات کلیدی مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟
جایگاه کلمات کلیدی در پیشرفت و توسعه سایت شما انکار نشدنی است. شما باید مخاطب خود را بشناسید و رفتارهای او را شناسایی کنید، بر همین اساس بدانید که مخاطب شما چگونه رفتار می کند، در کجای اینترنت میتوان او را یافت و چه کلماتی را در گوگل جستجو می کند. سپس بر مبنای همین کلمات کار سئو را انجام دهید و محتوا تولید کنید. تنها در این صورت است که موفق خواهید بود.
مجددا به این نکته اشاره میکنم که کلید اصلی حل مسئله شناسایی رفتارهای مخاطب است. مهم نیست که چند نفر از سایت شما بازدید می کنند، مسئله این است که چند نفر در سایت شما می مانند و نهایتا به مشتری دائم سایت تبدیل می شوند. بنابراین صرف فکرکردن به بالا بردن بازدید سایت تاثیری در موفقیت آن ندارد.
کلمات کلیدی مناسب چه خصوصیاتی دارند؟
کلمات کلیدی مناسب کلماتی هستند که سه خاصیت زیر را داشته باشند:
- تعداد جستجوی ماهانه آنها زیاد باشد (فقط برای کاربران پلن های متوسط، استاندارد، سازمانی فعال است.)
- تعداد رقبای شما برای آن کلمه کلیدی کم باشد.
- رقبای شما در آن کلمه رقبای قدرتمندی نباشند.
- برای شروع از کلماتی که تعداد جستجوی آن ها کم تر است شروع کنید.
تعداد جستجوی کلمات کلیدی در گوگل را چگونه بفهمیم؟
بعد از ثبت نام در سایت و ارتقا حساب کاربری خود و ثبت آدرس سایت خود کلمات مورد نظر را در جای کلمه ثبت کنید. کلمات بعد از ثبت شدن در صف قرار می گیرد و به ترتیب تاریخ قرار گرفتن در صف به نوبت کلمات پردازش می شود و اطلاعات جستجو 12 ماه گذشته بعلاوه ماه جاری روی کلمه مورد نظر ذخیره می شود.